بهترین پلیر تصاویر H.265 هایک ویژن
نوشته شده توسط : dr

 

با پیشرفت سیستم نظارت تصویری ، وضوح تصویر دوربین ها افزایش یافته است، این موضوع باعث افزایش حجم تصاویر ضبط شده و پهنای باند آنها می شود . یک راهکار تولید کنندگان مطرح استفاده از کد گذاری های هوشمند و مدرن است . فشرده سازی هوشمند H.265 یکی از این تکنولوژی هاست که بدون افت کیفیت میزان بیت ریت دوربین را تا 50 درصد کاهش می دهد و این موضوع باعث می شود تا تصاویر ضبط شده روی هارد دستگاه NVR به میزان قابل توجهی کاهش یابد . با ظهور دوربین های با رزولوشن بالاتر استفاده از فشرده سازی هایی مانند H.265 ، اجتناب ناپذیر است .

کمپانی هایک ویژن به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو در حوزه نظارت تصویری لیست کاملی از محصولات مدار بسته H.265  را تولید کرده است . اما نکته این است که تصاویر ضبط شده دوربین های H.265 برای نمایش به مرورگر هایی نیاز دارند که با این فرمت فشرده سازی سازگار باشند . استفاده از مرورگر های قدیمی باعث می شود تا تصاویر ضبط شده این دوربین ها با تاخیر و کندی کلافه کننده ای روبرو باشند . از این رو برای نمایش تصاویر ضبط شده دوربین های H.265 هایک ویژن به پلیر هایی نیاز داریم که از این فرمت پشتیبانی کنند . در ادامه برخی از بهترین پلیر های H.265 دوربین مدار بسته هایک ویژن را مشاهده می کنید .

بهترین پلیر تصاویر H.265 هایک ویژن

  • نرم افزار VLC Player

این نرم افزار یک پلیر حرفه ای H.265 است . این پلیر قدرتمند توان پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری را دارد و از جمله ویژگی های آن می توان به حجم کم ، سرعت مناسب و رابط کاربری چشم نواز آن اشاره نمود.

  • نرم افزار AVC HD Player

نرم افزاری بسیار کم حجم اما با توانمندی بالا که توانایی نمایش انواع فرمت های صوتی و تصویری را به نحو مطلوب برای کاربران فراهم می کند .

  • نرم افزار POT Player

نرم افزار حرفه ای و رایگان که قابلیت نمایش انواع  فرمت ها را دارد . در معرفی این نرم افزار همین کافیست که بدانیم ساخت شرکت KMPlayer بوده و حتی از پلیر THE KM Player هم عملکرد مطلوب تری دارد .

  • نرم افزار GOM Player

این پلیر رایگان ویندوز می تواند انواع فرمت های تصویر ضبط شده هایک ویژن را نمایش بدهد . توانایی جالب این پلیر ، نمایش تصاویر مخدوش و آسیب دیده می باشد .

  • نرم افزار 8K Player

این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نمایش دهنده های فایل های ضبط شده هایک ویژن است که سازگاری بالایی با فرمت هایی مختلف از جمله H.265 دارد و تصاویر را بدون افت کیفیت پخش می نماید .

 

  1. دوربین مداربسته
  2. قیمت دوربین مداربسته
  3. دوربین مدار بسته
  4. خرید دوربین مداربسته
  5. خرید دوربین مدار بسته
  6. فروش دوربین مداربسته
  7. دوربین مداربسته هایک ویژن
  8. دوربین هایک ویژن
  9. دوربین مداربسته
  10. قیمت دوربین مداربسته
  11. دوربین مدار بسته

 





:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: