طراحی سایت آموزشگاهی (طراحی سایت آموزشی)
نوشته شده توسط : dr

 

طراحی سایت آموزشگاهی - طراحی وب سایت آموزشگاهی

طراحی سایت آموزشگاهی در شرکت طراحی سایت رایان به بهترین شکل ممکن برای آموزشگاه‌های سراسر کشور انجام می‌شود. شرکت رایان با برخورداری از تیمی متشکل از افراد حرفه‌ای و آشنا به حوزه طراحی سایت، اقدام به طراحی سایت این مراکز می‌کند. طراحی سایت آموزشی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد و با کیفیت مثال زدنی، سایت را نسبت به آموزشگاه‌های رقیب متمایز می‌سازد.

طراحی سایت آموزشگاهی حرفه ای و اختصاصی می تواند تجارت شما را برای همیشه بیمه کند. اگر شما در تجارت خود از اساتید و مشاوران تحصیلی حرفه‌ای و به نامی بهره می‌برید، به یک سایت آموزشی با کیفیت برای موفقیت به آن نیاز خواهید داشت. در شرکت طراحی سایت رایان، تمام تمرکز تیم طراحی در به نمایش گذاشتن کیفیت بالای آموزش در واحد آموزشی شماست. در این شرکت، طراحی سایت آموزشگاهی شما با نهایت دقت و کیفیت به انجام خواهد رسید. طراحان رایان نیازهای دانش آموزان و اولیای محترم آن‌ها را به خوبی شناسایی می‌کنند و با در نظر گرفتن نیازهای آن‌ها، راه‌اندازی سایت آموزشگاهی شما را به نحو احسن به انجام می‌رسانند.

شرکت طراحی سایت       ساخت سایت        طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت آموزشگاهی و بررسی ضرورت انجام آن

امروزه با به وجود آمدن آموزشگاه‌های خوش آب و رنگی که در اقصی نقاط شهر و کشور دیده می‌شوند، کاربران با چالش بزرگی مواجه شده‌اند و برای یافتن آموزشگاه مناسب، راه سختی را در پیش دارند. این کاربران اغلب با مراجعه به اینترنت به جستجوی سایت آموزشگاه معتبر مورد نظر خود می‌پردازند.

طراحی سایت آموزشگاهی و چرایی انجام آن

طراحی وب سایت آموزشگاهی بسیار بیشتر از گذشته احساس می‌شود، در دنیایی که افراد حتی برای یک خرید ساده هم به ندرت از منزل خارج می‌شوند. طراحی سایت آموزشگاهی با هدف ارائه اطلاعات به کاربران راه‌اندازی می‌شود. افراد با مشاهده سایت آموزشگاه، دیگر نیازی به مراجعه به آموزشگاه‌های متعدد نخواهند داشت. وب سایت آموزشگاهی، اطلاعات را به صورت طبقه شده در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در طراحی سایت آموزشگاهی اطلاعات جامعی در خصوص دوره‌ها، مدرسان و هزینه‌های آموزشگاهی گنجانده می‌شود.

نکته حائز اهمیت در یک فضای آموزشی، آرامش موجود در آن فضا است. شما با راه‌اندازی سایت آموزشی از میزان مراجعه‌ی حضوری به آموزشگاه خود تا حد زیادی می‌کاهید؛ از این رو طراحی سایت آموزشگاهی به ارتقا سطح آموزشی واحد آموزشی شما نیز می‌افزاید.

امروزه بسیاری از کاربران به دنبال سایت آموزشگاهی منسجمی می‌گردند تا آموزش‌های آنلاینی را برای این افراد فراهم کند. با وجود مشغله‌های فراوانی که در زندگی امروزی به وجود آمده است، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا در فضای منزل خود از آموزش‌های مورد نیاز بهره ببرند. شرکت رایان با توجه به شناسایی نیاز این افراد، دوره‌های آموزشی آموزشگاه را در طراحی سایت آموزشگاهی می‌گنجاند تا این افراد، دیگر نیازی به مراجعه به آموزشگاه نداشته باشند و بتوانند تنها با یافتن آموزشگاهی که از سایت مناسبی برخوردار است، نیازهای آموزشی خود را برطرف چکنند.

طراحی سایت آموزشی شامل چه نکاتی می‌شود؟

شما به عنوان کسی که در حوزه آموزش اقدام به کار و فعالیت کرده است، تاکنون به خوبی اهمیت طراحی سایت آموزشگاهی را درک کرده‌اید. در طراحی وب سایت آموزشگاهی شما نکاتی باید در نظر گرفته شوند تا سایت با نتایج بسیار مطلوبی مواجه شود.

    1. راه اندازی سایت آموزشگاهی تفاوت بسیاری با طراحی سایت‌های فروش و یا عرضه خدمات تجاری دارد. در این قبیل کسب و کارها، طراحی سایت به گونه‌ای انجام می‌گیرد که سایت به سادگی در دسته سایت‌های آموزش محور قرار گیرد.
    2. کیفیت تصویر در سایت آموزشگاهی باید بسیار بالا باشد و تمام امکانات واحد آموزشی شما را به تصویر بکشد. در کنار تصاویر، ویدیوهای آموزشی در طراحی سایت باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند.
    3. سرعت بارگذاری وب سایت آموزشگاهی باید بسیار بالا باشد؛ زیرا در صورتی که فرد در یک دوره آنلاین شرکت کرده باشد، سرعت پایین بارگذاری سایت، او را به کلی از آموزش محروم می‌سازد.
    4. در راه‌اندازی سایت آموزشگاهی، رابط کاربری بسیار قوی باید به کار رفته باشد تا کاربر ضمن کسب اطلاعات بیشتر در خصوص واحد آموزشی شما، برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود با مشکل روبرو نشود.
    5. بهینه سازی و سئو سایت در ساخت سایت آموزشگاهی تاثیر به سزایی در میزان بازدید سایت خواهد داشت.
    6. دسته‌بندی‌های آموزشی در طراحی سایت آموزشگاهی به شیوه متفاوت و بر اساس شیوه‌های آموزشی واحد آموزشگاهی شما صورت گیرد.
    7. کاربر باید قادر باشد در وب سایت آموزشگاهی به سادگی دوره‌های آموزشی مورد نظر خود را جستجو کند.
    8. وجود لندینگ پیج‌ها در ‌ایجاد وب سایت آموزشگاهی بسیار مهم است، چرا که کاربر با استفاده از کلمات کلیدی موجود در این صفحات، می‌تواند به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را بیابید.
    9. در سایت آموزشگاهی از بکارگیری کلمات کلیدی در کنار نام برند آموزشگاه خود غافل نشوید.
    10. با لینک سازی‌های معتبر و مرتبط می‌توان تا حد زیادی به اعتبار و صلاحیت سایت افزود.

    طراحی سایت آموزشگاهی در زمینه های مختلف

    طراحی وب سایت آموزشگاهی توسط شرکت رایان برای مراکز مختلفی به انجام رسیده و رضایت این عزیزان را در پی داشته است. برخی از نمونه‌های طراحی سایت آموزشگاهی انجام شده در شرکت رایان به قرار زیر است:

    • راه اندازی سایت آموزشگاهی برای مدارس
    • ساخت سایت آموزشگاهی برای آموزشگاه‌های زبان‌های خارجه
    • ایجاد وب سایت آموزشگاهی برای آموزشگاه‌‌های کامپیوتر
    • طراحی سایت آموزشگاهی برای موسسات و آموزشگاه‌های هنری
    • ایجاد وب سایت آموزشگاهی برای آموزشگاه‌های فنی
    • طراحی سایت آموزش‌های ورزشی
    • طراحی سایت‌های آموزشی در موضوعات متفاوت
    • طراحی سایت مهد کودک‌ها
    • ایجاد وب سایت آموزشگاهی برای فعالیت مدرسان خصوصی
    • ساخت سایت برای موسسات آموزش برنامه نویسی

    در صورتی که طراحی سایت مورد نظر شما در فهرستی که در بالا آمده است وجود ندارد، جای هیچگونه نگرانی نیست، ما و همکارانمان در شرکت رایان به شما اطمینان می‌دهیم که نیازهای طراحی سایت شما را به خوبی شناسایی کرده و تمام نیازهای آموزشی مرتبط با واحد آموزشی شما را در طراحی سایت شما در نظر خواهیم گرفت.

 

طراحی سایت آموزشگاهی در چه بازه زمانی انجام می‌گیرد؟

اگر وقتی ما برای طراحی سایت آموزشگاهی وارد عمل می‌شویم، مشتری به دنبال سایت بسیار منحصر فردی باشد، بازه زمانی مورد نیاز برای طراحی سایت چند روزی بیشتر از حالت عادی به طول می‌انجامد.

ما در شرکت رایان برای تمام واحدهای آموزشگاهی، طراحی سایت را به صورت کاملا انحصاری انجام می‌دهیم. ما به دنبال طراحی سایت منحصر به فردی هستیم تا سایت شما را از دیگر سایت‌های آموزشگاهی متمایز کند. میانگین بازه زمانی مورد نیاز برای طراحی سایت آموزشگاهی حدود 20 الی 30 روز کاری در نظر گرفته می‌شود ولی به صورت پکیج های آماده آموزشگاهی این زمان به 7 روز کاهش می یاید.

طراحی سایت برای رونق آموزشگاه شما بسیار حائز اهمیت است، اما در شرکت طراحی سایت رایان به خوبی از اهمیت سایت برای شما آگاهی داریم. ما به دنبال شناسایی اصلی‌ترین نیازهای شما خواهیم بود. امکاناتی که در واحد آموزشی شما در اختیار مراجعان قرار داده می‌شود، سرمایه‌های گران بهای شما هستند و امر آموزش را برای اساتید و مراجعان با لذت بیشتری همراه می‌کنند. ما در طراحی سایت آموزشی و آموزشگاهی، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا تمام امکانات واحد آموزشی شما به خوبی به کاربران معرفی شود.

سایت آموزشگاهی اولین نماینده نظام آموزشی واحد آموزشی شما است که می‌تواند کیفیت آموزشی در واحد شما را تایید کند. مراجعان زمانی که در سایت شما تمام اطلاعات مورد نیاز خود را یافته باشند، به شیوه‌های آموزشی شما اطمینان کرده و در اسرع وقت برای ثبت نام در دوره‌های آموزشی شما وارد عمل می‌شوند.

 

  طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت



 





:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: