نوشته شده توسط : dr

 

ابداعات امنیتی در یک دهه تحولات بسیاری در زندگی انسان را رقم زده است. انسان‌ها همواره نیازی ذاتی به تامین امنیت خود در برابر خطر احتمالی داشته‌اند و این نیاز همچنان در معرض تهدید توسط عوامل مختلف است. از روشن کردن آتش توسط انسان‌های اولیه در ورودی غار به منظور جلوگیری از ورود جانوران شکارچی گرفته تا قفل کردن درب منازل در دنیای امروز مواردی به هست که انسان در تمام تاریخ حیات خود به فکر بهبود میزان امنیت محل سکونت و کار خود بوده است. بنابراین می توان چنین گفت که این نیاز همواره در حال ارتقا بوده و بشر را به سمت ابداعات نوین سوق داده است. امروزه بیشتر از هر زمانی انسان‌ها به احساس امنیت در برابر مخاطرات فیزیکی و حتی بیولوژیکی نیاز دارند.

در بحث امنیت انسان‌ها نشان داده‌اند که می‌توانند بسته به شرایط مختلف خود را با فضای اطراف تطبیق دهند. با شروع همه‌گیری ویروس کرونا، دیدن خیابانی که در آن افراد با ماسک‌های صورت حاضر نشده‌اند عجیب به نظر می‌رسد، در حالی که تا سال گذشته دیدن اتفاقات امروز غیر منتظره بود. ماسک زدن در حالت عادی انتخابی نیست که مورد پسند همگان باشد، اما در شرایط حساس کنونی به یک رویه تبدیل شده است.

در مورد استفاده از تکنولوژی نیز همین‌طور است. علاوه بر تامین امنیت مطلق، تکنولوژی‌هایی که برای تامین امنیت اماکن عمومی به کار می‌رفتند می‌توانند امروزه به صورت یکپارچه و متصل به هم به کار رفته تا محیط زندگی انسان‌ها را امن‌تر کنند. در حضور تکنولوژی‌های امنیتی امروز می‌توان با خیال راحت‌تری در مورد امنیت فردی به گشت و گذار در اماکن مختلف پرداخت.

تکنولوژی در خدمت آزادی

سوال اصلی این است که آیا ابداعات امنیتی در خدمت آزادی است یا تهدید برای از بین بردن آن است. یک مثال خوب در رابطه با ارتباط تکنولوژی و آزادی وقایع 11 سپتامبر 2001 است. بعد از این واقعه سخت‌گیری و بازرسی در فرودگاه‌ها به مراتب افزایش یافت و احتمالا از بسایری از حملات دیگر جلوگیری کرد. این بازرسی‌ها می‌توانستند باعث القای حس اعتماد بیشتر برای مسافران شوند. در صورتی که بتوان با این تکنولوژی‌ها از ارتکاب یک جرم پیشگیری کرد، استفاده از آن موفقیت‌آمیز بوده است. در این صورت باید با استفاده از این مدل تکنولوژی در اماکن حساس مانند فرودگاه‌ها و در حالتی که کمتر قابل تشخیص باشند، امنیت این اماکن را تامین کرد. در این روش علاوه بر پیشگیری از حادثه، به آزادی مسافران نیز احترام بیشتری گذاشته می‌شود. چرا که هویت آن‌ها تا زمانی که تهدیدی بر علیه امنیت رخ نداده است، محفوظ می‌ماند.

راهکارهای امنیتی قابل مخفی‌سازی

ابداعات امنیتی به مرور باعث بهبود عملکرد سیستم های امنیتی شده است. امروزه بسیاری از ایستگاه‌ها به صورت واضح و با استفاده از دستگاه‌هایی مانند فلزیاب و دوربین مدار بسته، به بررسی افراد از نظر امنیتی می‌پردازند. در صورت جایگزینی این دستگاه‌ها -که مردم را به منظور بازرسی معطل می‌کنند- با سیستم‌هایی جدید و خلاقانه که نیاز به تماس مستقیم با رهگذران را نداشته و به صورت نامحسوس به بررسی افراد می‌پردازد، می‌توان میزان بهره‌وری سیستم امنیتی را افزایش داد.ابداعات امنیتی

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مدار بسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

به طور مثال، پیشرفت‌های جدید در تکنولوژی‌های مغناطیسی را می‌توان در وسایل روزمره و خوشایند مانند گلدان‌های تزئینی پنهان کرد. مردم از مقابل این گونه اشیا بدون آن که متوجه شوند هرروزه عبور می‌کنند. سنسورهای مخفی‌شده افرادی که از نزدیکی آن‌ها عبور می‌کنند را بررسی کرده و می‌توانند وسایل روی بدن شخص را نیز تشخیص دهند و در صورت تشخیص وسایلی مخاطره‌آمیز مااند سلاح و چاقو، با به صدا در آوردن هشدار، کادر امنیتی را خبر می‌کنند. علاوه بر اشیاء فیزیکی، سنسورهایی کوچک و قابل مخفی‌سازی نیز وجود دارند که می‌توانند مواد منفجره، شیمیایی و فرّار را تشخیص دهند و مراجع مرتبط را آگاه سازند.

سنسورهای تشخیص خطر

از این سنسورهای تشخیص خطر می‌توان همزمان با راهکارهای امنیتی موجود مانند سیستم‌های کنترل دسترسی (Access Control) و همچنین سیاست‌ها و رویه‌های امنیتی استفاده کرد تا بازدهی و عملکرد پرسنل امنیتی مکان بالا رود. برای یک مثال عالی از این یکپارچگی می‌توان به استفاده از نرم‌افزارهای تشخیص اشیا با هوش مصنوعی و کامپیوتر به طور همزمان با دوربین های مدار بسته به منظور تشخیص تهدیدهای امنیتی مانند اسلحه و چاقو اشاره کرد. در یک هشدار پیش از وقوع حادثه هر ثانیه می‌تواند جان افرادی را نجات دهد. می‌توان مراجع قانونی و امنیتی را سریعا خبر کرد تا اقدامات لازم فورا انجام پذیرد.

افزایش گستره‌ی امنیتی با استفاده از سنسورها به معنای آن است که عوامل امنیتی مجموعه برای رسیدن به منطقه‌ی تحت تهدید نیاز به افراد بیشتر ندارند. با استفاده‌ی هرچه بیشتر از این راهکارها، آگاهی در برابر اینگونه تکنولوژی‌ها بیشتر به سمت بازار روانه می‌شود. مجرمان قبل از انجام حمله و در حین فکر کردن به آن احتمال بیشتری برای دستگیری دارند. همچنین، شهروندان مطیع قانون نیز برای جابجایی در مناطق مختلف دارای آزادی عمل بیشتری هستند، چرا که نیازی به بازرسی مکرر وجود نخواهد داشت. بنابراین ابداعات امنیتی می تواند سرعت عمل در هنگام بروز خطر های غیر قابل پیش بینی را افزایش دهد.

رسیدگی به تهدیدات فعلی برای اقدام فوری

متاسفانه هرساله آمار حملات با سلاح‌های سرد و گرم رو به افزایش است. این آمار در ایالات متحده با شروع پاندمی ویروس کرونا و ناآرامی‌های مدنی بیشتر هم شده است. با افزایش میلیونی خرید اسلحه در سال 2020 نسبت سال 2019، احتمال استفاده از این سلاح‌ها توسط افراد شرور هم زیاد شده است.

تشدید کردن اقدامات امنیتی در مواضع آسیب‌پذیر مانند مدارس، استادیوم‌ها و اقامت‌گاه‌ها ضروری است. با این وجود، ذات اینگونه اماکن که برای دورهمی، آرامش و خوش‌گذرانی استفاده می‌شوند با تشدید تمهیدات امنیتی و ساخت فضایی زندان‌گونه برای آن‌ها همخوانی ندارد. به همین دلیل بسیاری از این اماکن عمومی درحال توسعه‌ی سرمایه‌گذاری خود برای استفاده از سنسورهای نوین در مواضع حساس خود هستند. این اتفاق می‌تواند باعث به وجود آمدن یک تجربه‌ی یک‌پارچه برای شهروندان شود به طوری که بتوانند بدون زیر سوال رفتن طرز زندگی خود و نمایان ساختن اشیای داخل جیب و وسایل شخصی، به عبور و مرور راحت و بدون وقفه در فضاهای مختلف شهری بپردازند.

امن کردن اماکن عمومی

در سال های اخیر در بسیاری ازشهرهای مختلف جهان شاهد افزایش تحدید های جانی در اماکن عمومی بوده ایم. ابداعات امنیتی می تواند امنیت شهروندان در این اماکن را به شکل محسوسی افزایش دهد. علاوه بر نصب تجهیزات معمولی امنیتی در مکان‌های مجزا، امروزه مدیران و شوراهای شهری به دنبال استفاده‌ی گسترده از تکنولوژی‌های امنیتی جدید، مخفی، بدون تماس و ساده هستند؛ همگی با هدف تامین هر چه بیشتر امنیت در اماکن عمومی شهر. همچنین با استفاده از سیستم‌های امنیتی یکپارچه و مرتبط، با تشخیص یک تهدید امنیتی در یک مکان، می‌توان هشدار را در تمامی منطقه به صدا درآورد تا همه‌ی مناطق نزدیک در مقابل تهدید احتمالی آگاه باشند. اصطلاح شهرهای هوشمند حتما به گوش همه‌ی ما خورده است، با خلاقیت‌های موجود در تشخیص تهدیدهای فیزیکی و بیولوژیکی، این شهرها می‌توانند به همان اندازه نیز امن باشند.

بیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته      دوربین حرارتی        دوربین اچ دی



:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 

طراحی سایت پوشاک به منظور خرید پوشاک یا معرفی برند تولیدی پوشاک از جمله اولین طراحی های سایت های موضوعی به شمار می رود. در واقع بازار پوشاک و تمایل مردم به خرید از طریق اینترنت سبب شده است که طراحی وب سایت پوشاک با استقبال بی نظیری مواجه شود. بستر مناسب اینترنت به جهت طراحی سایت علاوه بر اینکه مزیت هایی را به همراه داشته، سختی هایی را نیز سبب شده است.
در واقع شما در ساخت سایت پوشاک باید در رقابت سنگینی پیروز شوید تا به آنچه که می خواهید دسترسی داشته باشید. طراحی وب سایت پوشاک ازجمله خدماتی است که به صورت حرفه ای توسط تیم طراحی سایت پوشاک رایان به شما ارائه می شود. شما با استفاده از خدمات ارائه شده توسط تیم رایان در راه اندازی سایت پوشاک خود می توانید به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنید.
شرکت رایان دارای نمونه های متنوعی در زمینه طراحی وب سایت پوشاک است به همین علت شما می توانید با اعتماد کامل طراحی سایت پوشاک خود را به شرکت بسپارید. در ادامه به بررسی نکات و ویژگی هایی خواهیم پرداخت که به شما در زمینه ایجاد وب سایت پوشاک کمک می کنند.
در نهایت اگر که تصمیم به طراحی سایت پوشاک به واسطه بهره مندی از خدمات ارائه شده توسط شرکت رایان گرفتید، کافی است به جهت دریافت مشاوره با تیم طراحی سایت رایان تماس بگیرید.

چرا به طراحی سایت پوشاک به صورت تخصصی نیاز است؟

در نگاه اول شاید طراحی سایت پوشاک برای شما کمی نامفهوم به نظر برسد و شما ندانید که طراحی سایت پوشاک با طراحی سایر سایت ها چه تفاوتی دارد؟ یا چه نیازی به طراحی وب سایت پوشاک به صورت تخصصی است.
در پاسخ به این سوالات در رابطه با ایجاد وب سایت پوشاک باید بگوییم که شما به واسطه ساخت سایت پوشاک در واقع در حال خرید یک فروشگاه مجازی هستید. فروشگاه مجازی خریداری شده به واسطه ایجاد وب سایت پوشاک در آینده نه چندان دور به اندازه ای ارزشمند خواهد بود که شاید تصورش را نداشته باشید.
در واقع می توان گفت در چند سال آینده با توجه به رشد خرید های اینترنتی می توان گفت که فروش شما به واسطه طراحی سایت آنلاین دارای فروشگاه به مراتب بیشتر از فروش حضوری شما خواهد بود. شاید برای شما دلیل جملات مطرح شده واضح نباشد. در ادامه به بررسی مزیت های طراحی سایت پوشاک خواهیم پرداخت.

امکانات طراحی سایت پوشاک

طراحی سایت پوشاک ازجمله طراحی هایی است که در آن می توان امکانات بی نظیر و خلاقانه ای را در نظر گرفت. هر اندازه که امکانات در راه اندازی سایت پوشاک خلاقانه تر باشند، امکان موفقیت طراحی سایت پوشاک بیشتر خواهد بود. در ادامه برخی از امکانات قابل ارائه در طراحی سایت پوشاک را بررسی خواهیم کرد.

  1. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی پوشاک به جهت فروش محصولات مربوط به پوشاک
  2. طراحی فرم نظر سنجی و ارتباط با مشتریان
  3. بخش تماس با ما
  4. بخش معرفی و درباره ما
  5. بخش گالری تصاویر
  6. بخش سبد خرید
  7. لیست اجناس به همراه جدید ترین ها، پربازدیدترین ها، ارزانترین ها و ….
  8. قیمت اجناس با تخفیف و ….
  9. امکان فروش شگفت انگیز
  10. دسته بندی های اصولی و خلاقانه
  11. ارائه کاتالوگ
  12. صفحه برند ها
  13. قابلیت چند زبانه بودن
  14. و بسیاری امکانات دیگر….

طراحی سایت وردپرس      طراحی پورتال

مزیت های طراحی سایت پوشاک

شما به واسطه طراحی وب سایت پوشاک از مزیت هایی بهره مند خواهید شد که این مزیت ها سبب می شود تا رقابت در طراحی سایت پوشاک به مراتب از طراحی سایت در برخی از موضوعات دیگر حساس تر و چالش برانگیز تر باشد. برخی از مزیت های طراحی سایت پوشاک در فهرست زیر بیان شده است:

  • شما به واسطه راه اندازی سایت پوشاک دیگر محدود به زمان نخواهید بود، مشتریان شما در هر زمانی از شبانه روز که بخواهند از فروشگاه پوشاک می توانند خرید خود را انجام دهند.
  • طراحی سایت پوشاک محدودیت مکان را برای شما از بین خواهد برد. در واقع دیگر مشتریان شما محدود به شهر، منطقه یا کشور نخواهند بود، به واسطه طراحی سایت فروشگاه آنلاین پوشاک شما می توانید در صورت ایجاد امکانات مورد نیاز در سراسر دنیا فروش خود را انجام دهید.
  • در طراحی وب سایت پوشاک شما اجاره مغازه نمی پردازید، اگر شما بخواهید در واقعیت فروشگاهی در معرض دید داشته باشید، باید اجاره سنگینی بپردازید. طراحی سایت آنلاین با هزینه ای کاملا محدود به شما امکان فروشی بیش از مغازه حضوری را می دهد.
  • طراحی سایت پوشاک به شما گستره ای از مشتریان بالقوه ای را که هیچ گاه از آن ها خبر نداشته اید ارائه می دهد.
  • امکان پرداخت آنلاین در طراحی سایت پوشاک سبب می شود تا بدون هیچ گونه مشکلی فرایند خرید انجام شود.
  • شما به واسطه ساخت سایت پوشاک، بستری مناسب به جهت برند سازی ایجاد می کنید.
  • طراحی سایت پوشاک به شما امکان این را می دهد که با ارائه تخفیف ها و ایجاد پنل های کاربری وفاداری مشتریان خود را افزایش دهید.

مزایای راه اندازی سایت پوشاک به اندازه ای قابل توجه و متعدد است که رقابت در این زمینه بسیار تنگاتنگ بوده و برای موفقیت در طراحی سایت پوشاک نیاز به تیم حرفه ای و مهارت های تخصصی است. اگر بخواهیم یک سایت آنلاین موفق را نام ببریم، نام دیجی استایل (برند پوشاک دیجی کالا) در صدر قرار خواهد داشت. در واقع دیجی استایل بدون ایجاد هیچ مغازه ای و تنها با طراحی سایت قدرتمند توانسته است بازاری چشمگیر و قابل توجه برای خود ایجاد کند.

در طراحی سایت پوشاک چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

همانطور که در قسمت های قبلی ذکر کردیم، طراحی سایت پوشاک ازجمله تخصصی ترین طراحی های سایت است که حتما باید بر اساس اصول دیجیتال مارکتینگ طراحی شود. در واقع تنها زمانی راه اندازی سایت پوشاک موفق عمل خواهد کرد که تیم طراحی سایت پوشاک به صورت حرفه ای عمل کرده باشد. در ادامه برخی از نکاتی که به عنوان ضرورت در ساخت سایت پوشاک در نظر گرفته می شوند را بررسی خواهیم کرد.

 

هزینه طراحی سایت     

  • ریسپانسیو بودن، ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن به معنای قابلیت اجرای سایت به درستی در هر دستگاه ورودی است. در واقع فردی که از گوشی تلفن همراه وارد سایت شما می شود باید سایت را با همان کیفیتی که فرد دیگری از کامپیوتر شخصی مشاهده می کند، مشاهده کرده باشد.
  • استفاده از به روز ترین تکنولوژی در ایجاد وب سایت پوشاک این مورد در ساخت سایت پوشاک سبب می شود تا سایت طراحی شده در آینده بتواند رقابت قدرتمندی را انجام دهد.
  • استفاده از رنگ های هماهنگ، یک طراحی وب سایت پوشاک موفق، طراحی سایتی است که در آن اصول استفاده از رنگ ها به درستی انجام گرفته باشد. به عنوان مثال سادگی در استفاده از رنگ در کنار جذابیت معنا پیدا می کند.
  • طراحی سایت پوشاک باید به اندازه ای شکیل و به یادماندنی باشد که کاربران به جهت بازگشت به سایت شما ترغیب شوند.
  • امکانات در نظر گرفته شده در طراحی سایت پوشاک باید متناسب و کاربردی باشد، ضعف در اجرای امکانات ثبت شده در ایجاد وب سایت پوشاک سبب ایجاد بی اعتمادی در مشتریان می شود.
  • در طراحی وب سایت پوشاک از به روز ترین امکاناتی که یک سایت می تواند داشته باشد، استفاده کنید. به عنوان مثال یک طراحی سایت پوشاک حرفه ای به صورت قطعی لوکیشن و موقعیت مکانی را در خود جای داده است.
  • در ایجاد وب سایت پوشاک به صورت قطعی هاست مورد استفاده قرار گرفته باید بسیار قدرتمند باشد تا در طول مدت زمان و ورود ترافیک قابل توجه طراحی سایت پوشاک با مشکل و قطعی و کندی مواجه نشود.
  • در طراحی سایت پوشاک سادگی گرافیک باید در کنار منحصر به فرد بودن در نظر گرفته شود. استفاده بیش از حد از جلوه های بصری سبب خستگی چشم می شود. در مقابل استفاده بیش از حد، عدم استفاده از جذابیت های بصری سبب بی روح بودن طراحی سایت پوشاک و خروج کاربران خواهد شد.

شرکت طراحی وب سایت رایان علاوه بر نکات ذکر شده در فهرست بالا، نکات بسیاری را در طراحی سایت پوشاک مد نظر قرار می دهد به همین جهت شما به واسطه طراحی سایت پوشاک توسط این شرکت، قادر خواهید بود تا در رقابت در میان سایر سایت ها موفق شوید.
اگر که نکته ای در راه اندازی سایت پوشاک مد نظر شما است که در فهرست بالا ذکر نشده، کافی است با تیم پشتیبان�



:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 

طراحی پورتال سازمانی یا طراحی سایت سازمانی یکی از کارهای بسیار مهمی است که به منظور ارتقا سرعت در کارهای اداری انجام می‌شود. با استفاده از طراحی پورتال دیگر نیازی به مراجعه حضوری و صرف وقت برای کارهای اداری و دولتی نیست.
با استفاده از طراحی پورتال سازمانی برای هر سازمان، افراد می‌توانند درکمترین زمان و با کمترین هزینه از وب سایت برای انجام کارهای اداری خود استفاده کنند. به واسطه طراحی پورتال می‌توان فعالیت‌های هر سازمان را به طور کامل و با استفاده از پنل‌های مخصوصی که برای هر قسمت از پورتال وجود دارد، به افراد شناساند.
طراحی پورتال باید توسط افرادی صورت گیرد که بتوانند نیازهای سازمان را در قالب طراحی سایت سازمانی به خوبی بگنجانند؛ در واقع استفاده از یک طراح مناسب و مجری که بتواند طراحی پورتال را به نحو احسن انجام دهد، می‌تواند تا حدود زیادی اهداف ارگان‌های دولتی را به خوبی نشان دهد.

طراحی پورتال متمایز

پورتال سازمانی در واقع امکانی است که هر سازمان و یا ارگان دولت در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا از طریق اینترنت بتوانند سرعت انجام کارها را بالاتر ببرند؛ در واقع با وجود پورتال، افراد می‌توانند به راحتی و از طریق اینترنت به پرتال ارگان دولتی مورد نظر وارد شوند.
با توجه به اینکه سایت پورتال دارای قسمت های مختلف است، با ورود به هر پنل می‌توان کارهای مربوط به آن سازمان را انجام داد. امروزه با الکترونیکی شدن مراکز دولتی و خصوصی، داشتن یک پرتال سازمانی می‌تواند خدمات متنوع هر سازمان را به وسیله پورتال دولتی در اختیار عموم مردم قرار دهد.

طراحی پورتال سازمانی تا حدود زیادی امکان خطا و اشتباه در روند کاری و اداری کاهش پیدا می‌کند؛ در واقع همه ارگان‌های دولتی امروزه موظف به ساخت پورتال سازمانی و پنل مخصوص به خود هستند. شرکت‌های مختلفی تاسیس شده‌اند که طراحی پورتال را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند.
از این رو برای اینکه بتوانید ایجاد پورتال سازمانی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، می‌توانید با مراجعه به این شرکت‌ها از آن‌ها در انجام طراحی پورتال دولتی کمک بخواهید. یکی از این شرکت‌های معتبر در زمینه طراحی سایت به خصوص ایجاد و طراحی پورتال را می‌توان شرکت رایان دانست.
این شرکت با استفاده از جدیدترین فناوری و تکنولوژی در زمینه طراحی پورتال می‌تواند پرتال‌های دولتی را با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، به نحو احسن انجام دهد. تیم حرفه‌ای در شرکت رایان با استفاده از برنامه نویسی‌های پیشرفته و مخصوص این طراحی را انجام می‌دهد.

طراحی پورتال سازمانی و امکانات پیشنهادی رایان

طراحی پورتال سازمانی می بایست توسط شرکت طراح، امکاناتی را در پورتال بگنجاند که کاربران بتوانند به راحتی از آن‌ها برای انجام مقاصد خود استفاده کنند. به عنوان مثال;

  1. فرم‌های کاربردی و تکمیل توسط کاربران
  2. معرفی بخش‌های سازمان
  3. معرفی خدمات سازمان
  4. مشخص کردن ساعت کاری اداره دولتی مربوطه
  5. معرفی درباره ما و چارت سازمانی
  6. پنل دسترسی راحت
  7. ایجاد سطوح کاربردی در طراحی پورتال سازمانی و یا طراحی پورتال
  8. ثبت نام و مدیریت مشتریان
  9. گالری تصاویر و ویدئوها
  10. اخبار و رویدادهای سازمان
  11. امکان چند زبانه بودن
  12. لینک به سازمان‌های مربوطه

با استفاده از این امکانات در طراحی پورتال سازمانی، مشتریان می‌توانند به راحتی به این سایت‌ها وارد شوند و از ارگان دولتی مورد نظر اطلاعات کافی را به دست آورند، همچنین انجام کارهای دولتی و اداری مشتریان نیز از طریق ساخت پورتال می‌تواند به راحتی و با صرف وقت بسیار اندک صورت گیرد.

طراحی سایت فروشگاهی   

طراحی سایت سازمانی با استفاده از چه برنامه‌ای صورت می‌گیرد؟

همانطور که می‌دانید طراحی سایت سازمانی را با استفاده از برنامه نویسی‌های مخصوص انجام می‌دهند. این زبان‌های برنامه نویسی برای ساخت هر سایت می‌تواند متفاوت باشد. در اکثر مواقع کسانی که طراحی پورتال سازمانی را انجام می‌دهند از زبان برنامه نویسی ASP استفاده می‌کنند.
این روش تا مدت‌ها به عنوان زبان برنامه نویسی سایت سازمانی مورد استفاده قرار می‌گرفت. شرکت رایان با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری توانسته طراحی وب سایت دولتی را انجام دهد. این شرکت با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP می‌تواند طراحی پورتال را متفاوت‌تر از هر شرکت دیگری انجام دهد.
نکته مهمی که در طراحی سایت دولتی باید به آن توجه کرد، امنیت بالای این سایت‌ها است. از آنجایی که PHP روشی است که به سایت‌ها در ایجاد امنیت بالا کمک می‌کند، از این رو در طراحی وب سایت سازمانی یا پورتال سازمانی می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد.
همچنین سیستم عامل Linux در مقایسه با سیستم عامل ویندوز می‌تواند در ایجاد امنیت پورتال مفید واقع شود. شرکت رایان با در دسترس داشتن این زبان برنامه نویسی می‌تواند طراحی پورتال سازمانی را بسیار کارآمدتر کند.

طراحی پورتال سازمانی نیز مانند طراحی سایت شرکتی یا فروشگاهی باید دارای خصوصیاتی باشد که کاربران بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن به آن دسترسی داشته باشند. از آنجایی که طراحی پورتال باید حساسیت بیشتری را نسبت به طراحی سایت‌های دیگر داشته باشد، در نتیجه در فرآیند طراحی سایت دولتی باید تمام برنامه نویسی‌ها در سطح پیشرفته‌ای صورت گیرد.
طراحی پورتال سازمانی باید دارای سرعت بسیار بالایی باشد تا کارهای اداری بتواند به سرعت انجام شود و مشکلی برای کاربران پیش نیاید. شرکت‌های طراحی پورتال سازمانی و یا طراحی پورتال باید در نظر داشته باشند که ایجاد امنیت در طراحی پورتال می‌تواند به عنوان اولین خصوصیت یک سایت و پرتال دولتی در نظر گرفته شود.

طراحی پورتال
سازمان‌های دولتی جز ارگان‌های بزرگی هستند که باید اطلاعات هر کاربر را حفظ کنند؛ از این رو در ساخت پورتال، کارشناسان طراحی چندین بار پروسه طراحی را چک می‌کنند تا در صورت وجود مشکلی در برنامه نویسی سایت، بتوانند آن را حل کنند.
به همین دلیل ممکن است اجرای پورتال زمان بیشتری را نسبت به طراحی سایت‌های دیگر به خود اختصاص دهد. برای این منظور شرکت‌های معتبری با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن در برنامه نویسی، طراحی سایت سازمانی را انجام می‌دهند.
یکی از این شرکت‌ها شرکت رایان است. این شرکت با طراحی‌های دقیق و منحصر به فرد خود همیشه جز برترین شرکت‌های طراحی پورتال به حساب می‌آید. شرکت رایان می‌تواند امنیت بالای سایت‌های دولتی را تضمین کند. کارشناسان و افراد حرفه‌ای که در شرکت رایان مشغول به کار هستند، از چگونگی طراحی پورتال آگاهی کاملی دارند.

طراحی پورتال سازمانی و تفاوت آن با سایر سایت‌ها

طراحی پورتال سازمانی می‌تواند یک پروسه مشخصی داشته باشد. این سایت‌ها اکثرا از بخش‌های مختلفی ساخته شده است؛ از این رو می‌تواند به عنوان یک سایت قدرتمند در ارائه خدمات به کاربران عنوان شود.
یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی که باید در طراحی سایت سازمانی به آن توجه شود، ایجاد سایتی است که دارای امنیت بالایی باشد تا امکان هک شدن آن توسط افراد، غیر ممکن باشد. اطلاعاتی که در ارگان‌های دولتی وجود دارد می‌تواند از این طریق بهتر حفظ شود.

طراحی سایت وردپرس     
برای اینکه ساخت پورتال سازمانی را انجام دهید باید از کد نویسی خاصی استفاده شود که هر سازمانی نمی‌تواند به آن دسترسی داشته باشد. این کد نویسی می‌تواند در هر شرکتی که طراحی وب سایت دولت را انجام می‌دهد با دیگری متفاوت باشد.
از آنجایی که طراحی سایت دولتی دارای حیطه کاری بسیار گسترده‌ای است؛ از این رو این کار می‌تواند برای هر ارگانی به نوعی خاص انجام شود. طراحی پورتال نسبت به طراحی سایت‌های دیگر باید دارای سادگی در خود باشد که کاربر را گیج نکند و کاربر بتواند با صرف وقت اندک در کمترین زمان، پنل مورد نظر خود را در سایت پیدا کند؛ به همین دلیل طراحی سایت سازمانی می‌تواند بسیار ساده صورت گیرد.

افراد با مراجعه به سایت دولتی باید در وهله اول بتوانند در مدت زمان کمی کارهای اداری مربوط به خود را به راحتی انجام دهند. اطلاع رسانی نکته دیگری است که در سایت دولتی و یا پورتال باید بسیار برجسته باشد؛ در واقع با طراحی پورتال به صورت ویژه، بخش‌هایی که در اطلاع رسانی به مخاطبان در نظر گرفته می‌شوند، باید به راحتی قابل دیدن باشند، همچنین طراحی پورتال باید به گونه‌ای باشد که طبق تعاریف سئو و دارای ویژگی‌های سئو سایت باشد؛ به همین دلیل شرکت‌های طراحی سایت برای اینکه بتوانند طراحی پورتال را انجام دهند، باید به این نکته دقت داشته باشند که طراحی سایت دولتی باید طبق اصول سئو انجام گیرد. اهمیت سئو از آنجایی است که باید در زمان سرچ سایت دولتی، کاربران آن را به راحتی در گوگل پیدا کنند.

اگر سایتی بر اساس اصول سئو طراحی نشود، نمی‌تواند پربازدید باشد و به همین دلیل به راحتی بدون استفاده و بازدید باقی می‌ماند.
شرکت رایان می‌تواند به راحتی بهینه سازی پورتال سازمانی و را انجام دهد. امنیت، سرعت و همچنین بهینه سازی سایت با اصول سئو از ویژگی‌های بارز در طراحی سایت سازمانی توسط این شرکت است.

هزینه طراحی سایت     

طراحی پورتال و نکات مهم در آن

همانگونه که گفته شد، در طراحی پورتال سازمانی باید ویژگی‌هایی را مدنظر قرار داد که در طراحی وب سایت‌های دیگر خیلی حائز اهمیت نیست. ایجاد پورتال با استفاده از این نکات می‌تواند به راحتی و با کمترین زمان ممکن صورت گیرد.
این نکات می‌توانند به شرکت‌های طراحی سایت کمک کنند که بتوانند طراحی سایت دولتی را بر اساس ویژگی‌های منحصر به فرد این سایت‌ها انجام دهند. می‌خواهیم در اینجا به نکات مورد استفاده در ایجاد سایت دولتی بپردازیم.

  • در طراحی پورتال سازمانی اولین نکته‌ای که شرکت‌های طراحی باید در نظر داشته باشند، ساختار و طرح سایت است. در ابتدا باید هدف از ایجاد پورتال سازمانی مشخص شود. همه سایت‌های دولتی با داشتن سادگی در طراحی خود می‌توانند به مخاطبان در ارائه خدمات مناسب کمک کنند.
  • طراحی پورتال سازمانی نباید دارای ساختاری گیج کننده و مهیج باشد. گرافیک در ساختار سایت دولتی باید بسیار کم مورد استفاده قرار گیرد. این سایت‌ها نیاز به جذب مخاطب ندارند، زیرا سایت دولتی است و افراد انتظار کارایی بالا را در سایت‌های دولتی دارند. آن‌ها می‌خواهند که بتوانند به راحتی به بخش‌های مختلف سازمان دسترسی داشته باشند؛ از این رو سادگی در ساختار سایت‌های دولتی می‌تواند بسیار مورد توجه باشد.
  • سرعت سایت باید در حد بالایی قرار داشته باشد. این سرعت باید به حدی باشد که کاربران بتوانند در کمترین زمان ممکن کارهای اداری خود را از این طریق انجام دهند.
  • ایجاد قطعی در سایت می‌تواند در وسط کار اداری کاربران باعث شود که کل سیستم دوباره راه اندازی شود و این امر می‌تواند موجب نارضایتی کاربر شود؛ بنابراین در طراحی این نوع سایت‌ها باید ایجاد قطعی در سایت و سرور وجود نداشته باشد.
  • استفاده از عکس در سایت دولتی باید به صورت محدودی انجام گیرد، زیرا هدف از طراحی پورتال در واقع انجام خدمات اداری است. عکس‌ها می‌توانند با تعداد زیاد ، هدف طراحی سایت را به کلی تغییر دهند.
  • سایت دولتی باید دارای فرم‌های مشخصی باشد. این فرم‌ها باید دارای جایگاه مشخصی در طراحی پورتال سازمانی باشند؛ از این رو مخاطبان و کاربران می‌توانند به راحتی این فرم‌ها را پیدا کنند و مورد استفاده قرار دهند.
  • ساختار پورتال سازمانی باید به گونه‌ای باشد که افراد در هر قشری با هر سنی بتواند به راحتی از آن استفاده کند. ایجاد پیچیدگی در سایت دولتی می‌تواند امکان استفاده از آن را برای هر سنی با مشکل مواجه کند.
  • راهنمای استفاده از روند سایت باید در طراحی سایت سازمانی و یا طراحی پورتال مشخص باشد. افرادی که برای اولین بار به سایت دولتی وارد می‌شوند، با دیدن راهنمای استفاده از سایت می توانند به راحتی به امکانات سایت دسترسی پیدا کنند.

 

طراحی سایت تهران

      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

فوايد آموزش زبان دوم

مزایای آموزش زبان‌ دوم و سوم باعث بهترشدن ارتباط فرد در جامعه و موفقیت های شخص در محیط آموزشی از مدرسه تا دانشگاه میشود و قدرت درک بیشتری از فرهنگ کشور خود و سایر کشورها نسبت به سایرین افراد دارند و براحتی مسائل را حل می کنند و راحتر به فرصت های شغلی دست پیدا می کنند و در مشاغل کسب و کار و ارتباط بین المللی موفق تر هستند.

 

مهارت‌هاي لازم براي يادگيري زبان دوم

1.داشتن بهره هوشی لازم در حد معمول

2. صحبت کردن اعضای خانواده با یکدیگر به زبان دوم

3.تماشای فیلم و سریال برای تقویت زبان دوم و سوم

4.ارتباط با افراد کشور بیگانه برای آشنایی با فرهنگ آن کشور مثلا زبان آلمانی

یادگیری زبان همواره مورد توجه است و ذهن خانواده ها را درگیرکرده که زمان شروع مناسب برای یادگیری زبان دوم چه زمانی است که در این باره نظرات متفاوت است. بعضی از زبان شناسان معتقدند که یادگیری زبان در سنین پایین منجر به سردرگمی کودکان می شود اما بازهم تمامی زبان شناسان به این نتیجه رسیده اند که یادگیری زبان دوم در سنین پایین بهتر و موثرتر است.افرادی که سعی می کنند یکدفعه به دو زبان تسلط پیدا کنند،ممکن امکان یادگیری باشد و امری ناممکن نیست ولی دشوار است  و کودکان هر دو زبان را می آموزند اما کیفیت پایین آمده و هر دو زبان نصف و نیمه آموخته می شود! طبق این مطالعه، بهترین سن برای شروع یادگیری زبان دوم، حدود 11 الی 13 سالگی است، زمانی که مغز بیشترین رشد خود را کرده است و فرد زبان اول خود را به طور کامل فرا گرفته است.ترس از شروع آموزش زبان دوم کاملا بی‌اساس است و شروع آموزش زبان دوم به کودک تا قبل از ۱۰ سالگی باعث به وجود آمدن سردرگمی در کودک نمی‌شود.

روش های یادگیری زبان به دو دسته تقسیم میشود:

  1. 1.      به صورت مصنوعی  learning ))

برای یادگیری زبان به این  روش در کشور ما رایج است و زمان مناسب همان زمان هفت سالگی است که زبان آموز بر زبان اول مسلط شده و خواندن و نوشتن به زبان مادری را یاد گرفته و توانایی انجام تمرین و تکرار را دارد و میتواند کلمات را حفظ کند و مهارت های خواندن،نوشتن زبان را یاد گرفته و انجام دهد.

 

  1. 2.      به صورت طبیعی (فراگیری )

آموزش به طور کاملا غیر مستقیم و فرد با قرار گرفتن در معرض زبان دوم و با در ارتباط بودن با افراد مسلط به زبان دوم ، به طور کاملا طبیعی، زبان را یاد می گیرد اما کسی که کودک در ارتباط با او زبان دوم را می آموزد، نقش اساسی در انتقال گرامر و لهجه صحیح به کودک دارد. به همین دلیل انتخاب شخصی با مهارت کافی در زبان دوم از اهمیت ویژه ای دارد. یعنی همان طور که برای یادگیری زبان مادری نیاز به آموختن مستقیم گرامر و لهجه نیست و بدون هیچ زحمتی به طور طبیعی گرامر و لهجه را یاد گرفته و در جای مناسب از آن ها استفاده میشود.در سن پایین و زیر 6 سال ممکن است کودک به همراه خانواده اش  به کشور دیگری مهاجرت کند که اگر به مهدکودک فرستاده شود و درارتباط با کودکان با زبان جدید قرار گیرد، در مدت زمان کوتاهی، زبان دوم را یاد خواهد گرفت، مانندِ یک به اصطلاح بومی یا همان  native ، که زبان دوم را صحبت خواهد کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 

طراحی سایت املاک – طراحی وب سایت املاک

طراحی سایت املاک به عنوان یکی از بنیادی‌ترین نیازهای هر مشاور املاکی در نظر گرفته می‌شود. اگر شما به عنوان املاک‌دار می‌خواهید تبدیل به یکی از موفق‌ترین دفاتر املاک شوید، طراحی وب سایت املاک باید در اولویت برنامه‌های شما قرار بگیرد. پس از آنکه شما اهمیت طراحی سایت را به خوبی درک کردید، نیاز است که از کمک تیمی حرفه‌ای به جهت راه اندازی سایت املاک بهره‌مند شود.

طراحی سایت املاک حرفه ای می‌تواند مسیر شما را هموارتر کرده و تمام ایده‌های شما را تبدیل به واقعیت کند. تیم طراحی سایت رایان به واسطه تجربه طولانی خود، می‌تواند به عنوان بهترین انتخاب شما برای همراهی و همکاری در این مسیر در نظر گرفته شود. شرکت رایان تمامی نکاتی که نیاز است تا ایجاد وب سایت املاک به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام شود را می‌داند و از تمامی نکات حرفه‌ای به جهت طراحی سایت شما بهره می‌برد. در نهایت شما به خاطر اعتماد خود به شرکت رایان شگفت زده خواهید شد.

همانطور که می‌دانید طراحی سایت ازجمله ضرورت‌های کسب و کار به شمار می‌رود، به همین دلیل املاک داران نیز باید به فکر طراحی وب سایت باشند، اما این مسئله که طراحی سایت املاک به چه صورتی باشد و چه ویژگی‌هایی در ساخت آن مورد نیاز است را در ادامه بحث مورد بررسی قرار می‌دهیم، تا شما بتوانید با دیدی باز و شفاف تصمیم به ایجاد وب سایت گرفته و شرکت طراحی سایت مناسب را انتخاب کنید.

طراحی سایت دفاتر املاک در واقع طراحی اختصاصی سایت به جهت برطرف نمودن بسیاری از نیازهای کسب و کار املاک است. در طراحی سایت املاک، ویژگی‌هایی به سایت افزوده می‌شود که به واسطه این ویژگی‌ها، بسیاری از کارها در املاک که زمان‌بر بوده و نیاز به نیروی مازاد داشته است حل شود.

امکانات پیشنهادی رایان برای طراحی سایت املاک

امکانات پیشنهادی رایان برای طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک امکانات بسیاری را شامل می شود. این امکانات با توجه به درخواست و تقاضای شما در ساخت سایت املاک ایجاد می‌شود. در ادامه بخشی از امکانات را فهرست کرده ایم:

    1. صفحه درباره ما
    2. صفحه تماس با ما
    3. جستجوی حرفه‌ای ملک‌ها
    4. امکان درج لوکیشن یا موقعیت جغرافیایی دفتر املاک
    5. گالری تصاویر
    6. ایجاد صفحات معرفی فایل‌های املاک
    7. امکان ایجاد مکانی به جهت انتشار اخبار حوزه ملک و مسکن
    8. ایجاد نظرسنجی
    9. سپردن ملک
    10. درخواست ملک با شرایط سفارشی
    11. ایجاد وبلاگ به جهت انتشار مقالات آموزنده حوزه املاک
    12. امکان ایجاد CRM مشتریان در راه اندازی سایت املاک
    13. پشتیبانی آنلاین در سایت املاک
    14. امکان چند زبانه کردن (انگلیسی، عربی و ….)
    15. معرفی خدمات پیش فروش و….
    16. اسلایدشو تصاویر
    17. پنل کاربری
    18. امکان تور مجازی 360 درجه
    19. و بسیاری امکانات دیگر….

    نکات کلیدی طراحی سایت املاک

    در طراحی سایت املاک، نکات مهمی باید در نظر گرفته شود که این نکات در موفق شدن سایت شما تاثیر گذار خواهند بود. زمانی که می‌خواهید راه‌اندازی سایت املاک را به شرکتی بسپارید، حتما توجه داشته باشید که نکات زیر در آن رعایت شوند.

    • سئو و بهینه سازی سایت املاک
    • طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو در ایجاد وب سایت املاک
    • جستجو پیشرفته
    • گرافیک ساده، اما جذاب در طراحی وب سایت املاک
    • طراحی و چیدمان کاربردی و ساده
    • استفاده از عکس‌های با کیفیت در ساخت سایت املاک
    • و غیره

    دلایل نیاز به طراحی سایت املاک

    همانطور که می‌دانید، دنیای اینترنت روز به روز در حال گسترش است و بازاریابی برونگرا در حال منسوخ شدن. فضای اینترنت برای شما، محیطی را ایجاد کرده است که در آن بتوانید به واسطه هزینه‌ای معقول و کم، تبلیغات و خدمات خود را ارائه کنید؛ در واقع با توجه به این گسترش این بستر و افزایش استفاده کاربران از اینترنت، طراحی سایت املاک به عنوان یک ضرورت در نظر گرفته می‌شود.

    راه‌اندازی سایت املاک به معنای ساخت یک فروشگاه آنلاین پربازدید است، البته افزایش بازدید، پس از تاسیس سایت املاک و به واسطه اصول و فن‌های مخصوص به خود امکان پذیر خواهد بود.

    در رابطه با طراحی وب سایت املاک به این نکته توجه داشته باشید که طراحی سایت آنلاین، پله اول و به معنای خرید مغازه است، پس از خرید یک مغازه شما باید مغازه را تجهیز کرده و از مغازه نگه‌داری کنید.

    بسیاری از افراد امروزه به محض آنکه نیاز به خدماتی دارند، به اینترنت مراجعه کرده و خدمات مورد نظر خود را جستجو می‌کنند؛ در نتیجه اگر که طراحی سایت شما به خوبی صورت گرفته باشد و محتوای اصولی درون سایت قرار بگیرد، شما در صدر نتایج نمایش داده شده و شانس گرفتن مشتری برای شما بیشتر خواهد شد.

    طراحی سایت املاک یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که فرد دارای املاک باید در نظر داشته باشد. خدمات آنلاین به واسطه ایجاد وب سایت املاک می‌تواند رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد؛ علاوه بر این روند کاری شما به مراتب ساده‌تر می‌شود. شما به واسطه طراحی وب سایت املاک علاوه بر مزیت‌هایی که ذکر شد، با هزینه‌ای بسیار معقول بازاریابی و تبلیغات را انجام می‌دهید. گاهاً بازخوردی که از ساخت سایت املاک مشاهده می‌شود به مراتب بیشتر از یک بیلبورد تبلیغاتی در نقطه پر تردد شهر است.

    ساخت سایت املاک می‌تواند هزینه‌های متغیری داشته باشد و تعیین هزینه تا زمانی که جزئیات پروژه راه‌اندازی سایت به صورت کامل مشخص نشود، امکان پذیر نخواهد بود. به عنوان یک نکته مهم باید بگوییم که هزینه طراحی سایت با توجه به ویژگی‌ها، زمان و کیفیت تعیین می‌شود. هر اندازه که شما میزان بیشتری بودجه در نظر بگیرید، سایت شما دارای امکانات بیشتر و خاص‌تر می‌شود؛ به همین جهت پیشنهاد ما به شما این است که نگران هزینه طراحی سایت املاک نباشید، زیرا شما به واسطه طراحی سایت به گستره‌ای از مشتریان دست پیدا می‌کنید که ارزش هر کدام از آن‌ها به مراتب بیشتر از هزینه صرف شده سایت است.

    مزایای طراحی سایت املاک

    مزیت طراحی سایت املاکطراحی سایت املاک برای شما مزیت‌های متنوعی را به همراه خواهد داشت. اگر که طراحی سایت را جدی نگیرید و پشت گوش بیندازید، امتیازات مهمی را از دست خواهید داد. در ادامه به بررسی برخی از مزیت‌های طراحی وبسایت برای دفاتر املاک خواهیم پرداخت.

    در گوگل دیده شوید

    به واسطه ساخت سایت املاک و بهینه سازی آن، شانس دیده شدن در گوگل را دارید؛ در نتیجه بسیاری از افراد با یک جستجو ساده می‌توانند به آدرس، شماره تماس و سایر اطلاعات کاری شما دسترسی داشته باشند.

    علاوه بر این دیگر نیاز نیست ساعت‌ها برای افراد از ویژگی‌های خود بگویید. سایت شما، تمامی خصوصیات کار شما را در زمانی کوتاه به کاربران معرفی می‌کند. از امکانات گوگل در طراحی سایت املاک به جهت جستجو محلی استفاده کنید.

    دیگر نیاز به هزینه هنگفت به جهت تبلیغات نخواهید داشت

    تبلیغات برونگرا ازجمله بیلبورد، تبلیغات تلویزیونی و غیره هزینه‌های بسیار سنگینی را به شما تحمیل می‌کنند تا شما توسط مردم دیده شوید. سایت به شما کمک می‌کند با هزینه‌ای بسیار کم توسط افرادی که تصورش را نمی‌کردید، دیده شده و مردم با شما تماس بگیرند.

    طراحی سایت به شما پایگاهی آنلاین به جهت دستیابی به مشتریان بسیاری را می‌دهد. حتما در طراحی وب سایت، جمع آوری داده به واسطه فرم‌ها و امکانات را در نظر داشته باشید؛ علاوه بر این شما به واسطه ایجاد وب سایت می‌توانید تعداد زیادی از افراد را به شبکه‌های اجتماعی خود هدایت کنید. در نهایت ساخت سایت املاک به شما بانک قوی از اطلاعات مشتریان را ارائه می‌دهد که می‌تواند نقطه قوت شما باشد.

    در معرض دید قرار بگیرید

    به واسطه ایجاد وب سایت املاک، شما می‌توانید تمامی فایل‌های خود را مورد نمایش قرار دهید. این امکان هیچ‌گاه در دفتر شما امکان پذیر نخواهد بود؛ در واقع در سایت املاک، شما می‌توانید برای هر ملک یک صفحه جداگانه شامل عکس‌ها، توضیحات، اطلاعات مشاور، تور مجازی 360 درجه و غیره داشته باشید، در نتیجه تمامی فایل‌های در دست شما در طراحی وب سایت املاک قابل نمایش خواهند بود.

    به علاوه شما به واسطه لینک سازی در سایت می‌توانید مشتریان خود را به صفحات خاصی هدایت کنید.

    طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

    مزیت طراحی سایت املاک

    خود را آنطور که شایسته است، معرفی کنید

    در طراحی سایت املاک می‌توانید خودتان را همانطور که هستید معرفی کنید، در این بخش می‌توانید اعتبارات، موفقیت‌ها و … خود را به نمایش بگذارید؛ علاوه بر این در طراحی سایت امکان در نظر گرفتن بخشی به جهت سوابق شخصی و مدارک وجود دارد تا مردم به شما اعتماد کنند. طراحی سایت خود سبب می‌شود تا املاک شما از اعتبار بیشتری برخوردار باشد.

    برند سازی کنید

    هیچ کسب و کاری بدون برند موفق نخواهد بود. شما می‌توانید در ایجاد وب سایت املاک، برند سازی حرفه‌ای انجام دهید. شاید تصورش را نکرده باشید، اما یک املاک محلی به واسطه قدرت اینترنت می‌تواند تبدیل به برندی کشوری و حتی جهانی شود. قدرت اینترنت و طراحی وب سایت املاک را دست کم نگیرید.

    به فایل‌های خود نظم دهید

    در کار املاک، فایل‌های بسیاری زیادی وجود دارد که شما به واسطه طراحی سایت می‌توانید به این فایل‌ها نظم بدهید. نظم دهی به فایل‌ها سبب می‌شود تا علاوه بر دسترسی ساده‌تر، گزارش گیری‌های مفیدی را نیز داشته باشید.

    ذخیره زمان

    طراحی سایت املاک سبب می‌شود تا شما در زمان بسیاری از افراد صرفه جویی کنید. با توجه به شلوغی زمان افراد، سر زدن به املاک متفاوت و پیدا کردن مورد دلخواه، کاری مشکل و طاقت فرسا است، به همین جهت مردم از سایت املاک به خوبی استقبال می‌کنند.

    مشارکت مردم

    اگر که در طراحی وب سایت املاک بخشی به جهت به اشتراک گذاری ملک‌های قابل فروش یا اجاره را در نظر بگیرید، می‌توانید از مشارکت‌های مردمی نیز بهره‌مند شوید. این مشارکت‌ها علاوه بر اینکه تعداد فایل‌های زیادی را به املاک شما می‌افزایند، سبب افزایش اعتبار شما نیز می‌شوند.

    خدمات شرکت رایان ویژه طراحی سایت املاک

    اگر که شما تصمیم به طراحی سایت املاک گرفته‌اید، شرکت رایان می‌تواند شما را در مسیر این تصمیم‌گیری کمک کرده و حمایت کند. خدمات ارائه شده توسط شرکت رایان به منظور ایجاد وب سایت از جمله جدیدترین و کاربرد‌ی‌ترین خدماتی است که شما در طراحی سایت آنلاین به آن نیاز خواهید داشت. در ادامه به بخشی از خدمات ارائه شده توسط شرکت رایان خواهیم پرداخت.

    • ایجاد امکانی به جهت ایجاد صفحات مجزا برای هر ملک
    • امکان ایجاد نقشه گوگل ( Google Map ) برای هر ملک
    • امکان جستجوی پیشرفته ملک‌ها
    • امکان ایجاد پنلی به جهت ثبت ملک همانند سایت دیوار
    • ایجاد گروه بندی‌های خاص در ایجاد وب سایت املاک
    • امکان دسته‌بندی‌های متنوع مانند دسته بندی بر اساس قیمت، مکان، اجاره یا فروشی و غیره
    • طراحی سایت بر اساس جدیدترین اصول به جهت ارائه سرعت بالا در بارگذاری
    • ایجاد امکان مقایسه ملک‌ها با فیلترهای مختلف

    توجه داشته باشید که خدمات ارائه شده به منظور طراحی سایت املاک می‌تواند با توجه به نیاز شما متفاوت باشد. اگر می‌خواهید لیست دقیقی از خدماتی که توسط شرکت رایان به منظور ساخت سایت مشاوره املاک ارائه می‌شود را داشته باشید، کافی است که با تیم پشتیبانی رایان تماس بگیرید و هدف خود را از طراحی سایت مشاوره املاک بیان کنید تا تیم مشاوره به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند.

     

    هزینه طراحی سایت       طراحی سایت وردپرس      طراحی پورتال

سئو یا بهینه‌سازی سایت املاک

شاید نام سئو به گوش شما نخورده باشد و هیچ اطلاعاتی در رابطه با این واژه نداشته باشید. سئو سایت اصطلاحی تخصصی به جهت موفقیت سایت است؛ در واقع طراحی سایت املاک بدون سئو هیچ‌گاه نتیجه نخواهد داد. ساخت سایت املاک بر اساس اصول سئو به معنای طراحی سایت بر اساس معیارهایی است که سبب می‌شود تا سایت شما توسط موتورهای جستجو امتیاز گرفته و رتبه بالاتری را دریافت کند.

سئو ازجمله موارد حرفه‌ای است که در طراحی سایت باید انجام پذیرد. تفاوت یک شرکت حرفه‌ای با یک شرکت غیر حرفه‌ای در طراحی سایت املاک علاوه بر کیفیت، بر اساس میزان دانش و تسلط به سئو مشخص می‌شود. شرکت رایان به عنوان شرکتی تخصصی در زمینه سئو و طراحی سایت، طراحی سایت شما را بر اساس به روزترین اصول سئو انجام داده و سایت طراحی شده توسط این شرکت، قدرت رقابت بالایی در میان رقبا خواهد داشت.

توجه داشته باشید که طراحی سایت حرفه‌ای زمانی بازخورد مثبتی به همراه خواهد داشت که همراه با رعایت اصول سئو باشد؛ علاوه بر این، رعایت اصول سئو تنها در زمان طراحی سایت مطرح نیست. اصل رعایت اصول سئو پس از راه‌اندازی سایت املاک است. تیم رایان پس از آنکه طراحی سایت را به اتمام برساند به شما توضیحاتی به جهت آشنایی با سئو و نحوه استفاده از آن ارائه می‌کند تا بتوانید در رقابت با سایر افراد، موفق عمل کنید.

در نهایت می‌توان گفت که سئو یکی از معتبرترین راه‌ها به جهت دیده شدن توسط موتورهای جستجو است؛ در نتیجه اگر شما پس از راه‌اندازی سایت املاک از اصول سئو استفاده کنید، ورودی سایت شما به مراتب بیش از آن چیزی خواهد بود که انتظارش را داشته‌اید.

طراحی سایت املاک چقدر زمان نیاز دارد؟

در طراحی سایت املاک، یکی از دغدغه‌های افراد، مدت زمان طراحی سایت است. به عنوان نخستین نکته باید گفت که طراحی سایت اختصاصی در کوتاه مدت امکان‌پذیر نیست، مگر آنکه افراد بسیار زیادی در مدت زمان کوتاهی بر روی پروژه شما کار کنند و یا از قالب های آماده موجود در آرشیو شرکت رایان استفاده کنید که زمان طراحی سایت املاک را به 7 روز کاهش می دهد. کمترین زمان مورد نیاز به جهت طراحی سایت املاک اختصاصی در شرکت رایان، 20 روز کاری در نظر گرفته شده است، اما توجه داشته باشید که زمان ذکر شده کمترین زمان است و زمان تحویل پروژه به ویژگی‌ها و امکاناتی که شما می‌خواهید، بستگی خواهد داشت. هر اندازه که ساخت سایت املام اختصاصی‌تر و ویژه‌تر باشد، زمان بیشتری مورد نیاز است.

برای اینکه زمان تحویل سایت را بدانید، باید ابتدا با تیم پشتیبانی تماس گرفته و پروژه مورد نظر را تعریف کنید تا بر اساس موارد درخواستی شما، زمانی اعلام شود.

طراحی سایت املاک و نحوه پشتیبانی آن در شرکت رایان

هزینه طراحی سایت املاک

همانطور که می‌دانید پس از طراحی سایت املاک، شما نیاز به پشتیبانی دارید؛ در واقع شما به عنوان یک مشاور املاک شاید مطالب تخصصی طراحی سایت و نگهداری از آن را ندانید و در زمان شروع به کار با سایت دچار مشکل شوید. تیم پشتیبانی رایان پس از راه‌اندازی سایت املاک به مدت 12 ماه در کنار شما خواهد بود. هر مشکلی که در سایت برای شما پیش بیاید توسط تیم پشتیبانی فنی رایان در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف می‌شود.

توجه داشته باشید حرفه‌ای‌ترین سایت‌ها نیز ممکن است با مشکلاتی رو به رو باشند که شما نیاز به پشتیبانی داشته باشید، به همین جهت در ساخت سایت املاک توجه ویژه‌ای به پشتیبانی تیم طراحی کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید. اگر که طراحی سایت را به تیم رایان بسپارید، این تیم به مدت 1 سال در کنار شما خواهد بود. در ادامه بخشی از مواردی که در پشتیبانی تیم رایان پس از طراحی سایت ارائه می‌شود را فهرست کرده‌ایم:

  • آموزش مدیران سایت جهت استفاده بهینه از خدمات سایت
  • رفع مشکلات موجود در روند فعالیت سایت
  • کنترل امنیت سایت و حفظ فایل‌ها و اطلاعات و جلوگیری از بین رفتن آن‌ها
  • مقابله با ویروس‌ها و تروجان‌هایی که ممکن است امنیت سایت را دچار اختلال نمایند.
  • ارتباط مستقیم با کارشناسان شرکت رایان با استفاده از راه‌هایی ارتباطی نظیر تلفن و ایمیل
  • بروزرسانی مربوط به نرم افزار‌های مورد استفاده
  • تهیه فایل پشتیبان یا Backup از اطلاعات موجود در سایت که این کار می‌تواند به صورت هفتگی و ماهانه صورت پذیرد.

طراحی سایت املاک خود را به شرکت رایان بسپارید

شرکت رایان در طراحی سایت املاک به عنوان یکی از با تجربه‌ترین شرکت‌ها در نظر گرفته می‌شود. این شرکت به واسطه متخصصان طراحی، سئو، برنامه نویسی و غیره می‌تواند راه‌اندازی سایت املاک را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به شما ارائه کند. شما به واسطه سپردن طراحی سایت به شرکت رایان می‌توانید از حرفه‌ای بودن طراحی سایت خود مطمئن باشید. رویاهای شما در رابطه با راه‌اندازی سایت املاک زمانی امکان‌پذیر خواهد بود که طراحی سایت را به یک تیم حرفه‌ای واگذار کنید.

شرکت رایان به عنوان شرکتی با تجربه با بیش از هزاران مشتری راضی در سراسر ایران، می‌تواند به عنوان بهترین مجری در زمینه طراحی سایت به شمار رود. برای سفارش طراحی سایت به شرکت رایان می‌توانید با شماره‌های پشتیبانی این شرکت تماس حاصل نمایید.

شرکت طراحی سایت       ساخت سایت        طراحی سایت شرکتی

 



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 

طراحی سایت پزشکی در دنیای درمان با توجه به گسترش کسب و کارها در اینترنت یکی از دغدغه‌های تمامی پزشکان به شمار می‌رود؛ در واقع طراحی سایت سبب می‌شود تا پزشک، رزومه کاملی از خود را منتشر کرده و علاوه بر این به واسطه ایجاد وب سایت پزشکی، جذب مشتریان بیشتری داشته باشد.

علاوه بر این موضوع، مردم علاقه بسیاری به دانستن مطالب پزشکی دارند؛ به همین جهت مقالات پزشکی و اطلاعاتی در این زمینه به واسطه با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شده است.

طراحی سایت پزشکی به عنوان یک ضرورت در حرفه پزشکی به شمار می‌رود، زیرا به واسطه طراحی سایت، شما قادر خواهید بود تا با بیماران ارتباط نزدیک‌تری برقرار کرده و اعتماد بیماران خود را جلب کنید؛ علاوه بر این گاهاً بیماران سوالاتی دارند که به راحتی تمام در بستر اینترنت و در یک سایت پزشکی معتبر می‌توانند سوالات را مطرح کرده و توسط پزشک پاسخ خود را دریافت کنند، به همین جهت ایجاد وب سایت پزشکی ایده‌ای بسیار تاثیرگذار است.

طراحی سایت پزشکی در واقع نوع خاصی از طراحی سایت است که ساختار و چارچوب طراحی در آن عمومی است، اما سبک طراحی و سناریو ایجاد وب سایت پزشکی بر اساس حرفه پزشک و نیاز این حرفه انجام می‌شود؛ در واقع می‌توان گفت که طراحی وب سایت پزشکی به گونه‌ای انجام می‌شود که ماهیت این حرفه را بتواند به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشد. شرکت رایان با تجربه خود در زمینه طراحی سایت می‌تواند ایجاد وب سایت پزشکی را به بهترین شکل ممکن به انجام برساند.

طراحی سایت پزشکی چه مزیت‌هایی دارد؟

طراحی سایت پزشکی از جمله مواردی است که هزینه برای آن سرمایه گذاری محسوب شده و مزایای بسیاری را برای پزشکان و کلینیک‌های پزشکی باعث می‌شود. هر اندازه که سرمایه‌گذاری روی طراحی وب سایت پزشکی بیشتر باشد، مزایای عاید شده از آن بیشتر خواهد بود. در ادامه برخی از مزیت‌های طراحی سایت برای پزشکان را ذکر خواهیم کرد. راه‌اندازی سایت پزشکی یکی از هوشمندانه‌ترین ایده‌هایی است که شما می‌توانید در سر بپرورانید.

  1. برقراری ارتباط با مراجعه‌کنندگان در هر زمان از روز به واسطه ساخت سایت پزشکی
  2. امکان وقت دهی و نوبت دهی بدون در نظر گرفتن زمان اداری
  3. کاهش تعداد پرسنل مورد نیاز به جهت نوبت دهی
  4. افزایش شهرت و برندسازی
  5. امکان ایجاد مشاوره آنلاین به صورت رایگان یا کسب درآمد از مشاوره
  6. افزایش اطلاعات مردم در رابطه با سلامتی و مشکلات پزشکی
  7. امکان ارائه نمونه کارهای عمل به صورت آنلاین

مزیت‌های سایت پزشکی بسیار گسترده‌تر از فهرست ذکر شده در قسمت بالا است. مزایای ذکر شده در فهرست بالا تنها بخش کوچکی از مزایایی است که شما به واسطه طراحی سایت توسط تیم طراحی سایت رایان از آنها بهره‌مند خواهید شد.

طراحی سایت پزشکی با امکانات پیشنهادی رایان

طراحی سایت پزشکی طیف وسیعی از امکانات را شامل می شود که شرکت رایان امکانات رایجی که سایت های پزشکی موردنیازشان هست را به شرح ذیل بیان کرده است. شما با توجه به سبک کار خود و امکانات مورد نیاز می‌توانید ساخت سایت پزشکی خود را با برخی از این امکانات درخواست دهید. این امکانات تنها بخشی از امکاناتی هستند که سایت پزشکی می‌تواند شامل شود که در جلسه مشاوره رایگان به بررسی دقیقتر نیاز شما میپردازیم.

برخی از امکانات طراحی سایت پزشکی:

  1. امکان ایجاد سیستم نوبت دهی آنلاین به بیماران: به واسطه این سیستم در سایت پزشکی، روند کاری شما روان‌تر شده و حجم کاری پرسنل نیز کمتر می‌شود.
  2. اعلام ساعت حضور پزشک در مطب: شما به سادگی تمام می‌توانید با این امکان ساعت حضور، تعطیلات و تمامی موارد مربوط به زمان حضور پزشک یا پزشکان را اطلاع رسانی کنید.
  3. امکان پرداخت آنلاین ویزیت: در طراحی وب سایت پزشکی، امکان ایجاد درگاه آنلاین برای پرداخت ویزیت وجود خواهد داشت.
  4. سیستم مشاوره رایگان یا پولی: یکی از امکاناتی که در سایت پزشکی با استقبال ویژه‌ای از طرف مردم مواجه شده است، سیستم مشاوره‌ی رایگان یا پولی است؛ در واقع پزشکان می‌توانند به واسطه چنین سیستمی با بیماران خود حتی در خانه در ارتباط باشند.
  5. وبلاگ: در این بخش شما قادر خواهید بود تا مطالب به روز را به جهت افزایش اطلاعات مردم در رابطه با مسائل روز پزشکی در حوزه کاری خود منتشر کنید. هر اندازه وبلاگ شما قدرتمندتر باشد، استقبال مردم از خدمات پزشکی شما بیشتر خواهد شد.
  6. ثبت آدرس مطب در گوگل مپ: به منظور دسترسی و مسیریابی ساده‌تر مشتریان، موقعیت مطب قابل ثبت در گوگل مپ و قرار دادن در وب سایت می‌باشد.
  7. ایجاد سیستم مدیریتی یکپارچه به جهت ثبت سوابق بیماران: این قسمت می‌تواند در راستای بهبود وفاداری بیماران انجام شود.
  8. صفحه تماس با ما: در این صفحه شما می‌توانید اطلاعات تماس و موقعیت خود را در سایت قرار دهید.
  9. درباره ما: معرفی پزشک و معرفی مرکز درمانی یا مطب در این قسمت قابل ذکر است.
  10. قرار دادن قسمتی به جهت ارائه نمونه عمل‌ها به صورت قبل و بعد
  11. اخبار و رویدادهای پزشکی روز دنیا
  12. پشتیبانی آنلاین: این قسمت به شما در راستای ارتباط موثرتر با مشتریان کمک کننده خواهد بود
  13. امکان گزارش گیری از بازدیدکنندگان در هر زمان که پزشک بخواهد.
  14. امکان ایجاد پنل به جهت دسترسی پرسنل و پزشک
  15. گالری تصاویر و ویدئو: در این بخش شما می‌توانید گواهینامه‌ها و لوح‌های تقدیر و ویدیوهای خود را منتشر کنید.

این امکانات به عنوان نمونه ذکر شده‌اند و شما می‌توانید امکانات بیشتری را درخواست نمایید. شما به واسطه تماس با تیم فروش رایان و ارائه توضیحات در رابطه با موارد درخواستی خود، می‌توانید برخی از این امکانات را حذف کرده و برخی دیگر را که مدنظر شما است، اما در فهرست بالا ذکر نشده را اضافه کنید.

طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

طراحی سایت پزشکی و هدف از انجام آن

اهداف متفاوتی برای طراحی وب سایت پزشکی وجود دارد که با توجه به فیلدی که شما در آن مشغول به فعالیت هستید، مشخص می‌شود. برخی از اهداف طراحی سایت در حوزه پزشکی و درمان که در زمان ساخت سایت در نظر گرفته می‌شود، به شرح زیر است:
اهداف طراحی سایت پزشکی

  • افزایش اعتبار به واسطه ایجاد وب سایت پزشکی
  • افزایش مشتریان
  • امکان ارائه خدمات به دور از محدودیت زمان و مکان
  • اطلاع‌رسانی در سریع‌ترین زمان ممکن
  • اطلاع رسانی در رابطه با تخفیف‌ها و جشنواره‌ها
  • افزایش وفاداری مشتریان در حوزه خدمات پزشکی
  • ایجاد پایگاه داده‌ای کاربردی و قابل اعتماد
  • برقراری ارتباط با کاربران پس از ایجاد وب سایت پزشکی
  • ایجاد باشگاه مشتریان و مراجعه کنندگان مرکز درمانی
  • امکان نوبت‌دهی آنلاین

اهداف طراحی سایت پزشکی با توجه به تقاضای شما و اهداف شما مشخص خواهد شد.

اگر که شما می‌خواهید در آینده شغلی خود پیشرفت چشمگیری را شاهد شوید، طراحی سایت پزشکی برای شما به عنوان هزینه در نظر گرفته نخواهد شد. شما با آینده‌نگری از طریق طراحی سایت، سرمایه‌گذاری هدفمندی را انجام خواهید داد.

به صورت کلی برای طراحی وبسایت پزشکی، قیمت‌های متفاوتی پیشنهاد می‌شود. قیمت طراحی سایت با توجه به امکانات و ویژگی‌های درخواستی کارفرما، مزیت‌های مورد نظر در ایجاد وب سایت، خدمات مورد نظر و در نهایت سبک درخواستی پس از مشاوره به شما به صورت دقیق اعلام می شود.

سئو سایت پزشکی در شرکت رایان

سئو سایت یا بهینه سازی سایت در گوگل در طراحی سایت پزشکی یکی از قدرتمندترین ویژگی‌هایی است که توسط شرکت طراحی سایت رایان رعایت می‌شود؛ در واقع شما در زمان راه‌اندازی سایت پزشکی به واسطه سئو و بهینه سازی سایت، قادر خواهید بود تا در آینده توسط بیماران و کاربران هدف خود دیده شوید. سئو سایت پزشکی توسط شرکت طراحی سایت رایان بر اساس جدیدترین و به روزترین الگوریتم‌های هوش مصنوعی گوگل انجام می‌شود.

اگر که می‌خواهید در رابطه با سئو سایت توسط رایان اطلاعات بیشتری را کسب کنید، می‌توانید به بخش خدمات سئو مراجعه کنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی      طراحی سایت       طراحی سایت در تهران

طراحی سایت پزشکی و در نظر گرفتن سرعت و کیفیت

سرعت یکی از پراهمیت‌ترین مولفه‌ها در طراحی سایت پزشکی است.

کلید واژه‌های مربوط به پزشکی از جمله کلید واژه‌های پرطرفدار هستند که توسط افراد زیادی جستجو می‌شوند؛ به همین جهت سرعت سایت پزشکی نباید با افزایش ترافیک کاهش پیدا کند.

هاست‌های مورد استفاده در زمان راه‌اندازی سایت پزشکی توسط شرکت رایان در کشورهای ایران، آلمان و فرانسه قرار گرفته است؛ به همین جهت استفاده از هاست‌های پیشنهادی رایان سبب می‌شود تا شما سرعت بی‌نظیری را تجربه کنید.

ایجاد وب سایت پزشکی، سرمایه گذاری است

ایجاد وب سایت پزشکی معتبر برای هر پزشکی همانند امضا الکترونیکی است؛ در واقع طراحی سایت پزشکی حرفه‌ای سبب می‌شود تا یک پزشک از اعتبار بیشتری در فضای مجازی و فضای حقیقی برخوردار باشد؛ علاوه بر این ارتباط موثرتری بین پزشک و بیماران برقرار می‌شود که این اعتبار خودش به عنوان یک سرمایه گذاری قدرتمند در نظر گرفته می‌شود.

طراحی سایت پزشکی و نکات آن

همواره در طراحی سایت پزشکی، نکاتی حائز اهمیت خواهد بود که رعایت این نکات در پیشرفت و رسیدن شما به اهدافتان، کمک بسزایی می‌کند. در ادامه برخی از این نکات را مورد در رابطه با طراحی و ‌راه‌اندازی سایت پزشکی بررسی قرار خواهیم داد. نکات ذکر شده در بخش زیر تنها بخشی از نکاتی است که توسط شرکت رایان رعایت می‌شود.
نکات طراحی سایت پزشکی

  • یک سایت پزشکی موفق باید دارای سیستم مدیریتی فایل قدرتمندی باشد.
  • سرعت در طراحی سایت پزشکی به دلیل بالا بودن ترافیک، از جمله موارد بسیار پر اهمیت است.
  • استفاده از رنگ آبی و سبز در طراحی گرافیکی و رنگبندی سایت پزشکی پیشنهاد می‌شود.
  • بخش مقالات به هیچ وجه در سایت پزشکی نباید فراموش شود.
  • اگر سایت پزشکی شما حاوی اطلاعات مشتریان و بیماران خواهد بود، باید امنیت آن به خوبی حفظ شود.
  • سایت پزشکی همانند سایر سایت‌ها باید ریسپانسیو باشد.
  • به جهت پرداخت آنلاین، در ایجاد وب سایت پزشکی باید از درگاه آنلاین معتبری استفاده شود.
  • استفاده از نمادهایی همچون نماد اعتماد الکترونیک و غیره در صورتیکه فروشگاه آنلاین محصولات پزشکی دارید، در سایت پیشنهاد می‌شود.
  • در ظاهر سایت پزشکی باید حتما از عکس‌های با کیفیت استفاده شود.
  • دسترسی سایت پزشکی باید به آسانی امکان پذیر باشد، زیرا عموم مردم از این سبک سایت‌ها استفاده می‌کنند.
  • طراحی و کدنویسی سایت پزشکی باید بر اساس اصول UI/UX انجام شود.

 

تعرفه طراحی سایت        طراحی سایت با وردپرس     طراحی سایت پزشکی

 



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 

طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل یکی از مهمترین اقدامات صاحبان و مدیران هتل ها جهت کسب درآمد از صنعت توریست و گردشگری می‌باشد. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا می گوییم طراحی سایت هتل‌ و مراکز اقامتی یک ضرورت است؛ مهم‌ترین دلیل برای بیان ضرورت طراحی وب سایت هتل‌، این است که دنیای اینترنت روز به روز در حال پیشرفت بوده و مردم ترجیح می‌دهند بسیاری از کارهای خود را از جمله رزرو هتل از طریق اینترنت و تنها با چند کلیک انجام دهند، در نتیجه این دو دلیل به عنوان مهم‌ترین دلایل لزوم طراحی سایت هتل در نظر گرفته می‌شوند.

طراحی سایت هتل سبب می‌شود تا مجموعه رفاهی شما به عنوان یکی از معتبرترین مجموعه‌ها شناخته شده و شانس بیشتری در جذب توریست و مشتری داشته باشید؛ در واقع شما به واسطه ایجاد وب سایت، سبب افزایش اعتبار هتل خود می‌شوید.

علاوه بر این موارد، در ماحصل طراحی سایت اصولی، امکان برطرف کردن نیازهای مشتریان به ساده‌ترین حالت ممکن وجود خواهد داشت. این ویژگی در وب سایت هتل سبب می‌شود تا مشتریان شما نسبت به استفاده از خدمات هتل، رضایت بیشتری داشته باشند و وفاداری آن‌ها نسبت به هتل شما بیشتر شود.

به کمک طراحی سایت، علاوه بر اینکه شما نوع جدیدی از بازاریابی را برای خود فراهم کرده‌اید، مکملی نیز برای سایر روش‌های بازاریابی خود ایجاد می‌کنید؛ به همین جهت بهترین کیفیت ممکن را برای طراحی سایت در نظر بگیرید تا بازخورد شما از آن مناسب باشد. طراحی سایت ضعیف برای هتل، سبب می‌شود که اعتبار شما زیر سوال برود و بسیاری از افراد به شما اعتماد نکنند.

شرکت رایان به عنوان مجموعه‌ای حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت، می‌تواند شما را در این مسیر همراهی کرده و راه موفقیت را برای شما هموار کند. همراهی یک تیم حرفه‌ای در طراحی سایت سبب می‌شود که شما نتیجه قابل توجهی را پس از راه‌اندازی سایت مشاهده کنید.

در ادامه ضرورت طراحی وب سایت برای هتل، مزیت‌ها و بسیاری از موارد دیگر را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

طراحی سایت هتل چه تفاوتی با سایر طراحی سایت‌ها دارد؟

طراحی سایت هتل به معنای طراحی سایت اختصاصی به منظور معرفی خدمات هتل است؛ در نتیجه نمی‌توان ساخت سایت هتل را به عنوان یک طراحی سایت عمومی در نظر گرفت. طراحی سایت برای هتل از نظر گرافیکی، کارایی و در نهایت هدف دارای تفاوت قابل توجهی با دیگر سایت‌ها است.

در طراحی سایت هتل، شما منابع اطلاعات متفاوتی نسبت به طراحی سایت گردشگری خواهید داشت؛ در نهایت بر اساس گفته‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که طراحی سایت برای هتل، کاملا اختصاصی است. شما به واسطه ایجاد وب سایت هتل به صورت اختصاصی می‌توانید سایتی را طراحی کنید که در آن، مردم به شما اعتماد کنند و در نتیجه شاهد وفاداری مشتریان خود باشید. انتظار عملکرد مثبت در اینگونه طراحی سایت زمانی محقق خواهد شد که راه‌اندازی سایت هتل به صورت اختصاصی انجام شده باشد نه با قالب های آماده!

هزینه طراحی سایت       طراحی سایت وردپرس      طراحی پورتال

مزایای طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل مزیت‌های بسیاری را به همراه خواهد داشت، البته توجه داشته باشید که راه‌اندازی سایت هتل باید توسط تیم بسیار حرفه‌ای و متخصص انجام پذیرد تا بازخورد آن مثبت باشد. ساخت سایت هتل ضعیف، علاوه بر اینکه مزیتی ندارد، به عنوان یک عیب نیز در نظر گرفته می‌شود.

در ادامه به بررسی مهم‌ترین مزیت‌های سایت هتل خواهیم پرداخت. پس از مطالعه ادامه این مطلب، شما به صورت واضح این موضوع را درک می‌کنید که چرا می‌گوییم طراحی سایت، امروزه به عنوان یک ضرورت مطرح می‌شود.

بهبود کسب و کار با طراحی سایت هتل حرفه ای

طراحی سایت هتل و بهبود کسب و کار

طراحی سایت هتل سبب می‌شود تا شما بستری مناسب به جهت تبلیغات داشته باشید. طراحی یک سایت موفق مناسب برای هتل سبب می‌شود تا شما به کاربران بسیاری که به هیچ وجه از وجود آن‌ها مطلع نبوده‌اید، دسترسی پیدا کنید؛ علاوه بر این، افراد بسیاری نیز به واسطه مشاهده وب سایت شما متوجه می‌شوند که هتل شما مناسب آن‌ها است و در همان قسمتی که آنها قصد اقامت دارند، واقع شده است.

ایجاد کانال ارتباطی قدرتمند

طراحی سایت برای هتل‌ها باعث می‌شود تا شما بتوانید کانالی قدرتمند به جهت ارتباط با کاربران داشته باشید؛ در واقع ساخت سایت سبب می‌شود تا شما وبسایتی کارآمد داشته باشید که به عنوان اولین مکان ورود کاربران به جهت کسب اطلاعات در نظر گرفته شود، به همین جهت در راه‌اندازی سایت هتل باید به این نکته توجه داشته باشید که سایت، باید همواره در دسترس باشد و اطلاعات ارائه شده در سایت باید جذابیت بصری بالایی داشته باشند. طراحی سایت سبب می‌شود تا شما بستر مناسبی به جهت ارتباط با مهمانان داشته باشید.

تاثیر طراحی سایت هتل در برندسازی هتل

محتوای متنی و محتوای بصری در طراحی سایت ویژه هتل سبب می‌شود تا شما بتوانید برندسازی خود را تکمیل کنید؛ در واقع شما باید در تمام مراحل برند سازی، به روزرسانی سایت و تولید محتوای جذاب را در نظر داشته باشید.

برند سازی در طراحی سایت هتل باید به گونه‌ای انجام شود که نام شما در ذهن خواننده باقی بماند. کاربرانی که وارد سایت شما می‌شوند، شاید در گذشته هیچ نامی از هتل نشنیده باشند و ورود به سایت، اولین تجربه آنها از هتل باشد؛ به همین جهت باید برند سازی به صورت ویژه‌ای در نظر گرفته شود تا مشتری‌ای که هیچ گاه هتل شما را ندیده است، احساس و جو هتل را به واسطه مشاهده وب سایت شما تجربه کند.

تا جای ممکن در ساخت سایت هتل سعی کنید تا برندسازی را به صورت شخصی انجام دهید. منحصر به فرد بودن اینگونه سایت‌ها سبب می‌شود که سایت و خدمات شما در ذهن بیننده باقی‌بماند.

 

طراحی سایت فروشگاهی       شرکت طراحی وب سایت      طراحی وب سایت شرکتی

نکات مهم طراحی سایت هتل

در طراحی سایت هتل باید نکات منحصر به فردی در نظر گرفته شود تا شما بتوانید بهترین نتیجه را مشاهده کنید. در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین نکاتی که می‌تواند به شما در جهت طراحی سایت موفق کمک کند، می‌پردازیم.

فهرست زیر، نکاتی هستند که شما باید حتما در زمان راه‌اندازی سایت هتل به آن‌ها توجه داشته باشید. پس از مشاهده فهرست نکات، شما می‌توانید توضیحات کامل هر نکته را مشاهده کنید.

  • سادگی و دسترسی راحت کاربران به بخش‌های مختلف، اعم از اطلاعات تماس، رزرو، ثبت نام و …
  • جذابیت گرافیکی و طراحی ui-ux
  • ریسپانسیو بودن و قابلیت اجرای بدون نقص در تمامی دستگاه‌ها، سیستم عامل‌ها و مرورگرها
  • طراحی اختصاصی قالب به همراه هارمونی رنگ مدنظر شما
  • گالری تصاویر و ویدئوهای بخش‌های مختلف هتل با کیفیت بالا
  • داستان‌ها و تجربه‌های سایر مسافرین هتل را به تصویر بکشید
  • سرعت بالا و لود سایت کمتر از 3 ثانیه
  • سئو و بهینه سازی سایت هتل با کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل

سادگی در عین جذابیت

در طراحی سایت برای هتل، حتما باید به سادگی آن توجه کنید. وب‌سایت‌های بسیاری وجود دارند که در کنار سادگی، دارای جذابیت چشمگیری هستند؛ به همین جهت نمی‌توان گفت که اگر طراحی سایت ساده باشد، جذابیتی وجود ندارد.

ریسپانسیو (قابل اجرا در تمامی دستگاه‌ها و موبایل)

واکنش‌گرا بودن امروزه به عنوان یکی از اساسی‌ترین نکات در ساخت سایت هتل شناخته می‌شود؛ در صورتی که طراحی سایت بر اساس اصول واکنش‌گرایی انجام شود، سایت در هر دستگاهی از جمله تلفن همراه به صورت بهینه قابل مشاهده خواهد بود.

ریسپانسیو بودن این قدرت را به سایت می‌دهد که با اندازه‌های متفاوت نمایشگرها سازگار باشد. این نکته از جمله از مهم‌ترین نکات طراحی وب سایت هتل است که در رتبه سایت شما در موتورهای جستجو تاثیر گذار خواهد بود؛ به همین جهت طراحی سایت باید ریسپانسیو باشد.

زیبایی و گرافیک اختصاصی را در نظر داشته باشید

طراحی سایت اختصاصی برای هتل از جمله طراحی‌های حساس است. شما باید کیفیت کار خود را در ایجاد وب سایت هتل به رخ بکشید. اگر طراحی سایت شما نامناسب باشد، کاربران وارد شده به سایت شما احساس می‌کنند که قطعا خدمات شما هم به نا زیبایی سایت شما خواهد بود و به همین جهت، سایت را ترک خواهند کرد؛ در واقع تفکر آن‌ها به این صورت خواهد بود که اگر طراحی وب سایت هتل تا این حد بی‌سلیقه انجام گرفته است، در نتیجه خدمات نیز تا این حد نامطلوب خواهد بود.

ارزش پیشنهادی خود را در طراحی سایت به تصویر بکشانید

شما در ساخت سایت هتل باید ارزش پیشنهادی خود را به وضوح به کاربران نشان دهید؛ به عنوان مثال اگر شما به مرتب بودن در هتل خود اهمیت می‌دهید، در طراحی سایت نیز باید مرتب بودن را در نظر داشته باشید. این موضوع سبب می‌شود تا کاربری که به سایت شما وارد شده است، از ظاهر سایت شما برداشت مرتب بودن سیستم شما را داشته باشید.

به عنوان مثال اگر شما به ارائه امکانات اهمیت می‌دهید، سایت هتل شما باید همراه با ارائه امکانات متنوع باشد تا در ذهن کاربر، این تفکر شکل بگیرد که اگر در ایجاد وب سایت هتل تا این حد به امکانات توجه شده است، در واقعیت نیز خدمات و امکانات ویژه‌ای ارائه خواهد شد.

داستان جذابی داشته باشید

نکات طراحی سایت هتلسعی کنید در طراحی سایت خودتان، داستانی جذاب در نظر بگیرید تا کاربران بخواهند آن را تجربه کنند. تجربه‌هایی که کاربران می‌توانند در هتل شما داشته باشند را در راه‌اندازی سایت به تصویر بکشید تا آن‌ها به واسطه رزرو اتاق بتوانند تجربه‌های ذکر شده را امتحان کنند.

افراد دوست دارند تا تجربه‌های جدید کسب کنند و هر اندازه ساخت سایت هتل شما قدرتمندتر و حرفه‌ای‌تر باشد، تمایل کاربران به استفاده از خدمات شما بیشتر خواهد شد. شما در ایجاد وب سایت هتل می‌توانید از عکس‌های با کیفیت، فیلم‌های هیجان انگیز، عناصر طراحی منحصر به فرد، نوشتار قدرتمند و طراحی بصری استفاده کنید.

در دسترس بودن

در دسترس بودن یکی از نکاتی است که به صورت قطعی و الزامی باید در ساخت سایت هتل در نظر گرفته شود. سایت هتل به ندرت باید از دسترس خارج شود. به منظور آنکه سایت شما همیشه در دسترس باشد، باید طراحی سایت بر روی هاست قدرتمند انجام پذیرد؛ در نتیجه در دسترس بودن را به هیچ وجه نباید در طراحی سایت‌ها سطحی در نظر گرفت. آپ تایم سرورهای رایان بالای 99% می‌باشد.

طراحی سایت هتل به صورت هدفمند

طراحی سایت برای هتل‌ها باید به گونه‌ای باشد که مهمان وارد شده به سایت به سمت رزرو اتاق هدایت شود؛ در واقع در ساخت سایت هتل باید بستر ارتباطی ساده و کاربردی در نظر گرفته شود که کاربران به سادگی به صفحه مورد نظر خود انتقال پیدا کنند. نقشه سایت در طراحی سایت باید کاملا واضح باشد و هیچ کاربری در زمان استفاده از سایت شما نباید احساس گمراهی کند.

استفاده از عکس‌های با کیفیت

استفاده از عکس در طراحی سایت هتل می‌تواند در جذب مشتریان بیشتر، کمک کننده باشد. از عکس‌هایی که سبب ایجاد انگیزه به جهت امتحان کردن خدمات هتل شما شود، استفاده کنید؛ علاوه بر آن سعی کنید در اینگونه سایت‌ها، عکس‌ها را به همراه کپشن یا توضیحات کوتاهی منتشر کنید.

کاربر پسند بودن طراحی سایت

کاربرپسند بودن چه در طراحی سایت هتل و چه در طراحی هر سایتی، امروزه به عنوان یکی از مهم‌ترین معیارهای موفقیت سایت در نظر گرفته می‌شود؛ به همین جهت در ایجاد وب سایت هتل نیز باید کاربر پسند بودن سایت در مراحل ابتدایی ساخت، در نظر گرفته شود.

به عنوان مثال کاربران سایتی را دوست دارند که آدرس رستوران‌ها، جاذبه‌ها، رویدادها و غیره را به آنها ارائه دهد؛ به همین جهت در طراحی سایت، تمامی این بخش‌ها را در نظر داشته باشید.

سئو سایت و رتبه برتر در گوگل

در طراحی سایت هتل، سئو از جمله مهم‌ترین مباحثی است که باید در نظر گرفته شود. راه ‌اندازی سایت هتل از اولین قدم تا آخرین مرحله باید بر اساس اصول سئو سایت که به معنای اصول بهینه سازی به جهت موتورهای جستجو است، انجام شود؛ در واقع شما باید پس از راه ‌اندازی سایت هتل، در موتورهای جستجو دیده شوید تا کاربران به سایت شما وارد شود.

به منظور دیده شدن، نیاز دارید تا طراحی سایت شما بر اساس اصول بهینه‌سازی موتورهای جستجو انجام شده باشد. هر اندازه که رتبه شما در موتورهای جستجو مانند گوگل، پس از راه‌اندازی سایت بهتر باشد، موفقیت شما نیز بیشتر خواهد بود.

شرکت رایان در ساخت سایت هتل به واسطه تیم قدرتمند خود می‌تواند شما را در زمینه بهبود سئو کمک کرده و سبب ایجاد موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی شود. شما به واسطه بهینه‌سازی سئو در زمان ایجاد سایت، می‌توانید به عنوان یکی از اولین انتخاب‌های کاربران جستجوگر به جهت هتل باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 

طراحی سایت آموزشگاهی - طراحی وب سایت آموزشگاهی

طراحی سایت آموزشگاهی در شرکت طراحی سایت رایان به بهترین شکل ممکن برای آموزشگاه‌های سراسر کشور انجام می‌شود. شرکت رایان با برخورداری از تیمی متشکل از افراد حرفه‌ای و آشنا به حوزه طراحی سایت، اقدام به طراحی سایت این مراکز می‌کند. طراحی سایت آموزشی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد و با کیفیت مثال زدنی، سایت را نسبت به آموزشگاه‌های رقیب متمایز می‌سازد.

طراحی سایت آموزشگاهی حرفه ای و اختصاصی می تواند تجارت شما را برای همیشه بیمه کند. اگر شما در تجارت خود از اساتید و مشاوران تحصیلی حرفه‌ای و به نامی بهره می‌برید، به یک سایت آموزشی با کیفیت برای موفقیت به آن نیاز خواهید داشت. در شرکت طراحی سایت رایان، تمام تمرکز تیم طراحی در به نمایش گذاشتن کیفیت بالای آموزش در واحد آموزشی شماست. در این شرکت، طراحی سایت آموزشگاهی شما با نهایت دقت و کیفیت به انجام خواهد رسید. طراحان رایان نیازهای دانش آموزان و اولیای محترم آن‌ها را به خوبی شناسایی می‌کنند و با در نظر گرفتن نیازهای آن‌ها، راه‌اندازی سایت آموزشگاهی شما را به نحو احسن به انجام می‌رسانند.

شرکت طراحی سایت       ساخت سایت        طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت آموزشگاهی و بررسی ضرورت انجام آن

امروزه با به وجود آمدن آموزشگاه‌های خوش آب و رنگی که در اقصی نقاط شهر و کشور دیده می‌شوند، کاربران با چالش بزرگی مواجه شده‌اند و برای یافتن آموزشگاه مناسب، راه سختی را در پیش دارند. این کاربران اغلب با مراجعه به اینترنت به جستجوی سایت آموزشگاه معتبر مورد نظر خود می‌پردازند.

طراحی سایت آموزشگاهی و چرایی انجام آن

طراحی وب سایت آموزشگاهی بسیار بیشتر از گذشته احساس می‌شود، در دنیایی که افراد حتی برای یک خرید ساده هم به ندرت از منزل خارج می‌شوند. طراحی سایت آموزشگاهی با هدف ارائه اطلاعات به کاربران راه‌اندازی می‌شود. افراد با مشاهده سایت آموزشگاه، دیگر نیازی به مراجعه به آموزشگاه‌های متعدد نخواهند داشت. وب سایت آموزشگاهی، اطلاعات را به صورت طبقه شده در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در طراحی سایت آموزشگاهی اطلاعات جامعی در خصوص دوره‌ها، مدرسان و هزینه‌های آموزشگاهی گنجانده می‌شود.

نکته حائز اهمیت در یک فضای آموزشی، آرامش موجود در آن فضا است. شما با راه‌اندازی سایت آموزشی از میزان مراجعه‌ی حضوری به آموزشگاه خود تا حد زیادی می‌کاهید؛ از این رو طراحی سایت آموزشگاهی به ارتقا سطح آموزشی واحد آموزشی شما نیز می‌افزاید.

امروزه بسیاری از کاربران به دنبال سایت آموزشگاهی منسجمی می‌گردند تا آموزش‌های آنلاینی را برای این افراد فراهم کند. با وجود مشغله‌های فراوانی که در زندگی امروزی به وجود آمده است، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا در فضای منزل خود از آموزش‌های مورد نیاز بهره ببرند. شرکت رایان با توجه به شناسایی نیاز این افراد، دوره‌های آموزشی آموزشگاه را در طراحی سایت آموزشگاهی می‌گنجاند تا این افراد، دیگر نیازی به مراجعه به آموزشگاه نداشته باشند و بتوانند تنها با یافتن آموزشگاهی که از سایت مناسبی برخوردار است، نیازهای آموزشی خود را برطرف چکنند.

طراحی سایت آموزشی شامل چه نکاتی می‌شود؟

شما به عنوان کسی که در حوزه آموزش اقدام به کار و فعالیت کرده است، تاکنون به خوبی اهمیت طراحی سایت آموزشگاهی را درک کرده‌اید. در طراحی وب سایت آموزشگاهی شما نکاتی باید در نظر گرفته شوند تا سایت با نتایج بسیار مطلوبی مواجه شود.

    1. راه اندازی سایت آموزشگاهی تفاوت بسیاری با طراحی سایت‌های فروش و یا عرضه خدمات تجاری دارد. در این قبیل کسب و کارها، طراحی سایت به گونه‌ای انجام می‌گیرد که سایت به سادگی در دسته سایت‌های آموزش محور قرار گیرد.
    2. کیفیت تصویر در سایت آموزشگاهی باید بسیار بالا باشد و تمام امکانات واحد آموزشی شما را به تصویر بکشد. در کنار تصاویر، ویدیوهای آموزشی در طراحی سایت باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند.
    3. سرعت بارگذاری وب سایت آموزشگاهی باید بسیار بالا باشد؛ زیرا در صورتی که فرد در یک دوره آنلاین شرکت کرده باشد، سرعت پایین بارگذاری سایت، او را به کلی از آموزش محروم می‌سازد.
    4. در راه‌اندازی سایت آموزشگاهی، رابط کاربری بسیار قوی باید به کار رفته باشد تا کاربر ضمن کسب اطلاعات بیشتر در خصوص واحد آموزشی شما، برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود با مشکل روبرو نشود.
    5. بهینه سازی و سئو سایت در ساخت سایت آموزشگاهی تاثیر به سزایی در میزان بازدید سایت خواهد داشت.
    6. دسته‌بندی‌های آموزشی در طراحی سایت آموزشگاهی به شیوه متفاوت و بر اساس شیوه‌های آموزشی واحد آموزشگاهی شما صورت گیرد.
    7. کاربر باید قادر باشد در وب سایت آموزشگاهی به سادگی دوره‌های آموزشی مورد نظر خود را جستجو کند.
    8. وجود لندینگ پیج‌ها در ‌ایجاد وب سایت آموزشگاهی بسیار مهم است، چرا که کاربر با استفاده از کلمات کلیدی موجود در این صفحات، می‌تواند به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را بیابید.
    9. در سایت آموزشگاهی از بکارگیری کلمات کلیدی در کنار نام برند آموزشگاه خود غافل نشوید.
    10. با لینک سازی‌های معتبر و مرتبط می‌توان تا حد زیادی به اعتبار و صلاحیت سایت افزود.

    طراحی سایت آموزشگاهی در زمینه های مختلف

    طراحی وب سایت آموزشگاهی توسط شرکت رایان برای مراکز مختلفی به انجام رسیده و رضایت این عزیزان را در پی داشته است. برخی از نمونه‌های طراحی سایت آموزشگاهی انجام شده در شرکت رایان به قرار زیر است:

    • راه اندازی سایت آموزشگاهی برای مدارس
    • ساخت سایت آموزشگاهی برای آموزشگاه‌های زبان‌های خارجه
    • ایجاد وب سایت آموزشگاهی برای آموزشگاه‌‌های کامپیوتر
    • طراحی سایت آموزشگاهی برای موسسات و آموزشگاه‌های هنری
    • ایجاد وب سایت آموزشگاهی برای آموزشگاه‌های فنی
    • طراحی سایت آموزش‌های ورزشی
    • طراحی سایت‌های آموزشی در موضوعات متفاوت
    • طراحی سایت مهد کودک‌ها
    • ایجاد وب سایت آموزشگاهی برای فعالیت مدرسان خصوصی
    • ساخت سایت برای موسسات آموزش برنامه نویسی

    در صورتی که طراحی سایت مورد نظر شما در فهرستی که در بالا آمده است وجود ندارد، جای هیچگونه نگرانی نیست، ما و همکارانمان در شرکت رایان به شما اطمینان می‌دهیم که نیازهای طراحی سایت شما را به خوبی شناسایی کرده و تمام نیازهای آموزشی مرتبط با واحد آموزشی شما را در طراحی سایت شما در نظر خواهیم گرفت.

 

طراحی سایت آموزشگاهی در چه بازه زمانی انجام می‌گیرد؟

اگر وقتی ما برای طراحی سایت آموزشگاهی وارد عمل می‌شویم، مشتری به دنبال سایت بسیار منحصر فردی باشد، بازه زمانی مورد نیاز برای طراحی سایت چند روزی بیشتر از حالت عادی به طول می‌انجامد.

ما در شرکت رایان برای تمام واحدهای آموزشگاهی، طراحی سایت را به صورت کاملا انحصاری انجام می‌دهیم. ما به دنبال طراحی سایت منحصر به فردی هستیم تا سایت شما را از دیگر سایت‌های آموزشگاهی متمایز کند. میانگین بازه زمانی مورد نیاز برای طراحی سایت آموزشگاهی حدود 20 الی 30 روز کاری در نظر گرفته می‌شود ولی به صورت پکیج های آماده آموزشگاهی این زمان به 7 روز کاهش می یاید.

طراحی سایت برای رونق آموزشگاه شما بسیار حائز اهمیت است، اما در شرکت طراحی سایت رایان به خوبی از اهمیت سایت برای شما آگاهی داریم. ما به دنبال شناسایی اصلی‌ترین نیازهای شما خواهیم بود. امکاناتی که در واحد آموزشی شما در اختیار مراجعان قرار داده می‌شود، سرمایه‌های گران بهای شما هستند و امر آموزش را برای اساتید و مراجعان با لذت بیشتری همراه می‌کنند. ما در طراحی سایت آموزشی و آموزشگاهی، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا تمام امکانات واحد آموزشی شما به خوبی به کاربران معرفی شود.

سایت آموزشگاهی اولین نماینده نظام آموزشی واحد آموزشی شما است که می‌تواند کیفیت آموزشی در واحد شما را تایید کند. مراجعان زمانی که در سایت شما تمام اطلاعات مورد نیاز خود را یافته باشند، به شیوه‌های آموزشی شما اطمینان کرده و در اسرع وقت برای ثبت نام در دوره‌های آموزشی شما وارد عمل می‌شوند.

 

  طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت



 



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 

طراحی سایت صنعتی بر مبنای استراتژی و اهداف پیش روی واحد صنعتی و کارخانه شما بنا نهاده شده است. به گونه ای که همراستا با فعالیت شما، در عرصه پهناور اینترنت نیز وب سایتتان در جهت ارائه خدمات افزون تر و بهتر به مشتریان و نیز معرفی همه جانبه محصولات تولیدی به کسانی که هنوز شما را نمی شناسند و در نهایت فروش بیشتر رخ می گشاید.

همیشه به این نکته توجه داشته باشید که طراحی سایت صنعتی ، معیارهای موفقیت در بازار از جمله سرعت افزایش مشتریان، بالا رفتن درصد انتخاب کالای تولیدی شما از میان کالای تولیدی مشابه دیگر شرکت ها، افزایش میزان شهرت و وسعت جغرافیایی توزیع کالا را به صورت یکجا نصیبتان خواهد نمود. قبل از ورود به بحث در خصوص شاخصه های طراحی سایت صنعتی تاکید بر این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن نیاز به تخصص های خاص خود دارد. بنابراین فکر کنم اگر اول شاخصه های طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

یکی از راههای خارج کردن صنعت وتجارت از حالت سنتی وقدم به سمت پیشرفت ،حضور موثر و قوی در محیط اینترنت می باشد.پیشنهاد می شود صاحبان صنعت و تجارت هرچه سریعتر به منظور استفاده از سهم اینترنت درتجارت وارد این حوزه شوند.
امروزه با ورود اینترنت در کسب و کار ها ، نحوه ی بازاریابی , جذب مشتری , معرفی کالا ها، ارتباط موثر با مشتری و غیره تحت تاثیر قرار گرفته است .
حضور در فضاهای بین المللی و معرفی محصولات در کشورهای مختلف از دلایلی میباشد که صاحبان صنعت را برای داشتن سایت صنعتی اختصاصی تشویق می کند.

طراحی سایت صنعتی:آیا یک شرکت صنعتی یا یک کارخانه ی تولیدی اصلا نیازی به سایت دارد؟

آیا وجود یک سایت صنعتی تاثیری در روند کسب و کار شرکت یا کارخانه ی صنعتی – تولیدی خواهد داشت؟

سایت صنعتی چه ویژگی ها و خصوصیاتی می تواند داشته باشد؟

صاحبان صنعت از یک سایت صنعتی چه انتظاراتی دارند؟

شاید این سوالات و سوالات دیگری در ذهن شما باشد که در این مقاله سعی خواهیم کرد به آن ها پاسخ دهیم. با طراحی سایت رایان همراه باشید.

هدف طراحی سایت صنعتی چه چیز هایی می تواند باشد؟

از آنجایی که امروزه با اینترنتی شدن کسب و کار ها و ورود اینترنت در این حوزه، نحوه ی بازاریابی , جذب مشتری , معرفی محصولات ، تعاملات با مشتری و سایر عوامل مربوطه را تحت شعاع قرار داده و شکل تازه ای به آن بخشیده است.

حضور در بازار های بین المللی و معرفی محصولات در کشور های مختلف یکی از دلایلی است که صاحبان صنعت را برای داشتن سایت صنعتی اختصاصی ترغیب می کند.

ویژگی های سایت صنعتی:

یک سایت صنعتی باید قابلیت چند زبانه بودن را داشته باشد. از آنجایی که این نوع سایت ها ممکن است علاوه بر داخل کشور برای معرفی شرکت یا کارخانه و کسب وکار در کشور های دیگری نیز مورد استفاده قرار گیرد لزا نسبت به خواست صاحبان صنعت و بازار هدف باید دارای قابلیت چند زبانه بوده و از چندین زبان پشتیبانی کنند (نحوه ی نگارش مطالب در این قسمت از اهمیت ویژه ای برخوردار است )

مدیریت سایت های صنعتی باید بسیار ساده ، روان و در عین حال کاربردی و کاربر پسند نیز باشد. پنل های مدیریتی اختصاصی بهترین روش برای ساخت مدیریت کاربردی سایت در این زمیه می باشد.

سایت های صنعتی با بهره گیری از طرح ها و قالب های اختصاصی باید این قابلیت را داشته باشند تا تجارت و کسب وکار مربوطه را از حالت سنتی درآورده , امروزی تر کرده و در بازار های جهانی معرفی کنند.

یک سایت صنعتی با قابلیت معرفی کار،کارخانه ومرکز صنعتی باید منزلت و قدرت بالایی داشته باشد و طراحی سایت اختصاصی صنعتی باید به صورت حرفه ای باشد تا افزایش بازدیدکنندگان و در نهایت افزایش فروش را به همراه داشته باشد.یک سایت صنعتی باید توانایی چند زبانه بودن را داشته باشد زیرا ممکن است برای معرفی کسب وکار در کشور های دیگر نیز مورد استفاده واقع شود ازاین رو نسبت به درخواست صاحبان صنعت و بازار هدف باید از چندین زبان پشتیبانی کنند .مدیریت سایت های صنعتی باید بسیار آسان و کاربردی و مورد پسند کاربران باشد. پنل های مدیریتی اختصاصی روش بسیار خوبی برای ساخت مدیریت کاربردی سایت می باشد.سایت های صنعتی با بهره گیری از طرح ها و قالب های اختصاصی باید این قابلیت را دارا باشد تا تجارت و کسب وکار را از حالت سنتی خارج کرده و در بازار های جهانی معرفی کند.

 

· بیشتر بخوانید طراحی سایت فروشگاهی

 

طراحی سایت صنعتی و شیوه های نوین فروش

در گذشته به دلیل کم بودن تعداد تولیدکنندگان و فروشندگان یک محصول، مقوله فروش به راحتی انجام می گرفت چرا که مشتریان در میان انبوه محصولات مشابه و برندهای مختلف سر در گم نبودند و گاه به زعم خود و گاه در مواردی از طریق تبلیغات شفاهی، کالایی را برگزیده و می خریدند. برای توضیح فرآیند طراحی سایت صنعتی یک مقایسه کوچک کفایت می کند. فرایند طراحی چنین سایتی به وضوح با فرآیند طراحی سایت فروشگاهی متفاوت است و اقتضاعات خاص خود را می طلبد.

رفته رفته با پیشرفت تجهیزات صنعتی و افزوده شدن تعداد تولیدکنندگان ، رقابت بین آنها بوجود آمده و کار خریداران نیز مشکل شد چرا که بایستی از بین انبوه برندهای یک کالای مشابه، یکی را برگزینند از اینرو امر تبلیغات و بازاریابی نیز شکل های متنوعی به خود گرفت.

بازاریابی از طریق رسانه های مکتوب و صوتی و تصویری، بازاریابی حضوری، بازاریابی مویرگی همه و همه تاکتیک هایی بودند که در امر تجارت بکار گرفته شدند تا میزان فروش را بالا ببرند.

هم اینک در قرن حاضر تار و پودهای تجارت و بازاریابی به شکل سنتی از هم گسیخته و تجارت و کسب و کار از حصار زمان و مکان در آمده و این با فناوری اطلاعات و صنعت آی تی میسر شده است.

طراحی وب سایت صنعتی ، حضور همیشگی واحد تولیدی را در بین مشتریان فراهم می سازد و ارائه آگاهی در مورد محصولات پیشین و معرفی محصولات جدید را به سرعت تسرّی می بخشد و بازاریابی اینترنتی را به منصه ظهور می نشاند.

طراحی سایت های صنعتی وابستگی زیادی به صنعت خاصی که در آن فعالیت می کند دارد. برای مثال طراحی سایت صنعتی برای صنایع چوب شرایط خاص خود را دارد و طراحی سایت صنایع چوب کمی با طراحی سایت صنعتی برای صنایع داروسازی متفاوت خواهد بود.

اجزای ساختار طراحی سایت صنعتی

از قسمت های مختلف که در طراحی سایت صنعتی لحاظ و در سایت پیاده سازی می گردد می توان موارد ذیل را برشمرد، البته ناگفته نماند که این موارد به صورت کلی بوده و با توجه به زمینه فعالیت هر شرکت یا کارخانه صنعتی، اجزای دیگری نیز قابل افزوده شدن می باشد :

۱ ) تاریخچه و معرفی کارخانه یا واحد صنعتی

۲ ) معرفی خدمات

۳ ) استانداردها و گواهینانمه و سرتیفکت های کسب شده

۴ ) بخش محصولات به همراه تصاویر و مشخصات فنی و ویژگی های آنها

۵ ) طبقه بندی کالاها و زیرشاخه بندی آنها

۶ ) نمایش محصولات مشابه و مقایسه آنها

۷ ) اطلاعات تماس و آدرس شرکت

۸ ) مقالات و اخبار مرتبط با فعالیت شرکت

۹ ) لیست نمایندگی ها و خدمات پس از فروش محصولات

۱۰) گالری تصاویر و ویدئو برای نمایش بخش های مختلف کارخانه و خطوط تولید

۱۱) معرفی پروژه های در دست اجرا و معرفی پروژه ها و محصولات آینده

۱۲) سیستم باشگاه مشتریان و هواداران

۱۳) بخش ارتباط با مشتریان و نظر سنجی از مشتریان

۱۴) ارائه سرویس پشتیبانی آنلاین به خریداران

طراحی سایت صنعتی و صادرات

وجود مزیت ها و پتانسیل های صنعتی و تولیدی کشورمان اعم از وجود گروه های صنعتی بزرگ و کوچک، صنایع نفت و گاز، معادن، صنایع غذایی و آشامیدنی، قطعه و مجموعه سازی خودرو، صنعت کشاورزی و شیلات، چرم ، صنایع دستی و … همه موجب شده اند تا ایران از نظر صنعتی رتبه سی و پنجم جهان را به خود اختصاص دهد.

برای بهره گیری از از این ظرفیت های موجود و همچنین راهیابی بیشتر به بازرهای جهانی و رونق صادرات، بایستی همگام با شیوه های جدید فروش و صادرات دیگر کشورها گام برداشت. از اینرو سایت صنعتی چند زبانه برای معرفی کالاها و محصولات به بازار کشورهای همسایه و اروپایی و ایجاد بستر فروش آنلاین برای آنها امری لازم و اجتناب ناپذیر است چرا که با داشتن پایگاهی منسجم در جهان اینترنت، علاوه بر بالا رفتن وجهه صنعتی کشورمان گام های رشد و شکوفایی و توسعه کارخانجات و واحدهای تولیدی کشور نیز شتاب بیشتری خواهد گرفت.

همچنین این روزها بحث بر سر مفهوم بهینه سازی سایت زیاد شده است. شرکت طراحی رایان نیز به صورت تخصصی به این موضوع توجه ویژه دارد. سئو سایت ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و ترافیک سایت بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که رایان در طراحی سایت صنعتی به این اصل مهم توجه ویژه دارد



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت فروشگاه اینترنتی یکی از مهمترین ابزارها و مظاهر تجارت الکترونیک یا تجارت در فضای مجازی تحت وب محسوب می گردد. به وضوح مشخص است که طراحی سایت فروشگاهی نیازمند یکسری بسترهای خاص است که برای مثال در طراحی سایت شرکتی نیاز به آنها نخواهیم داشت. این تفاوت های ریز است که باعث می شود یک وبسایت فروشگاهی نسبت به رقبای خود موفق تر عمل کند.

بگذارید کمی با جزییات در حیطه رقابت در دنیای تجارت الکترونیک و فروش اینترنتی با هم صحبت کنیم. اگر هدف شما از طراحی سایت فروشگاهی تغییر فضای کسب و کار خود و ارتقا خدمات رسانی به مشتریان و دست یابی به بازار رقبایتان هست باید یک طراحی منحصر به فرد و کاملا اختصاصی را برای شرکت خود در دستور کار قرار دهید. شاید این سوال برای شما پیش آید که تفاوت طراحی یک سایت فروشگاهی به صورت کاملا اختصاصی چه تمایز خاصی با فروشگاه سازهای آماده در بازار دارد؟ فرم ثابت و تکرار شونده فروشگاه سازها و همچنین عدم امنیت بالا برای کسب و کارهای پر ترافیک و از سوی دیگر وابسته شدن بیزینس شما به یک شرکت دیگر از جمله معایبی است که برنامه ریزی برای طراحی سایت فروشگاهی منحصر به فرد را برای شما توجیه می کند. موضوع دوم بحث خلاقیت ها و ایجاد تمایز نسبت به رقبایتان است، شما برای آنکه بتوانید با ورود به این بازار عظیم حرفی برای گفتن داشته باشید باید برای خدمات خود یک خلاقیت جدید و یک تمایز قائل شوید در غیر این صورت شکست شما حتمی خواهد بود.

طراحی سایت فروشگاهی

خرید و فروش اینترنتی و یا  ارایه خدمات اینترنتی دارای مزایای متعددی هم برای خریداران و نیز فروشندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات دارد.

فواید طراحی سایت فروشگاهی برای فروشندگان عبارتند از:

  1. صرفه جویی و یا حذف هزینه هایی مانند اجاره مغازه، منشی ، تلفن، آب ، گاز و برق و …
  2. فروشگاه اینترنتی کسب و کار شما را بهتر و پُر رنگ تر نشان می دهد. زیرا با راه اندازی کسب و کار اینترنتی برای حرفه و پیشه خود، کاربران زیادی را که در عرصه اینترنت فعال هستند بسوی خود جذب نموده و آنها با دیدین وب سایت شما خواهند فهمید کسب و کار شما حرفه ای و جدی است.
  3. فروشندگان در وب سایت فروشگاهی با درج مشخصات و ویژگی هر کدام از کالاها و همچنین قیمت آنها دیگر از دادن توضیحات شفاهی که در روش سنتی خرید و فروش صورت می گیرد و همچنین از سر و کله زدن با مشتری رهایی می یابند.
  4. یک فروشگاه سنتی به منطقه بسیار محدودی خدمات می دهد اما خرید و ارسال سفارش از یک فروشگاه آنلاین به دورترین نقاط کشور و (در صورت فروش با کارت های اعتباری بین المللی) به تمام نقاط دنیا امکانپذیر است. توسعه فروش محصولات و خدمات فراتر از شهر و کشور بواسطه طراحی سایت فروشگاهی تامین می گردد.
  5. طراحی سایت فروشگاهی آنلاین در راستای حذف واسطه ها و دلالان و ارتباط مستقیم تولیدکننده با خریدار و مصرف کننده بسیار کارآمد است.
  6. فروشگاه اینترنتی در هر لحظه از شبانه روز آماده سرویس دهی به مشتریان بوده و محدودیت ساعت کاری را ندارد.

طراحی سایت فروشگاهیاز آنچه ذکر گردید مبرهن است که هر یک از روش های خرید و فروش معایب خاص خود را دارند که چه خریدار و چه فروشنده را دچار مشکلاتی می نمایند. از اینرو بشر همیشه به دنبال راه های بهتر برای تجارت بوده است.

گرایش به طراحی سایت فروشگاهی

گرایش مشتریان آنلاین نسبت به خریدهای تحت وب و تبدیل شدن پول سنتی به پول دیجیتال منجر به انقلاب بزرگی در عرصه تجارت جهانی شده است.  تجارت بین الملل در دهکده جهانی که هر روز نیز بر حچم این مبادلات افزوده می شود مهمترین دلیلی است که افراد بیشتری را به سمت ورود به چنین بازاری ترقیب می کند. شرکت های بزرگی مانند آمازون و یا ایبی از بزرگترین بازیگران این صنعت در دنیا به حساب می آیند و البته رقبای دیگری نیز در بازارهای شرق آسیا در حال شکل گیری هستند. در کشور ما نیز بزرگترین و معروفترین این وبسایت ها دیجیکالا هست که امروز رقبای سرسختی برای این برند نیز در بازار ایران در حال شکل گیری است.

بسیاری از افراد بدلیل شرایط زندگی، کمبود وقت، ترافیک، آلودگی هوا و … رو به خریدهای اینترنتی آورده اند و البته هر روز بر کیفیت ارائه این خدمات افزوده می شود و در نتیجه ما باید در دهه های آینده شاهد ارائه حداکثری خدمات شهری بر بستر اینترنت باشیم.

بر اساس آمار جهانی در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۲۰ درصد تجارت در کل کشورهای جهان به صورت آنلاین انجام شده است و انتظار می رود که این رقم در ده سال آینده به بیش از ۴۵ درصد برسد. ایران نیز در ده سال گذشته قدمهایی برای گسترش نفوذ اینترنت و گوشی های هوشمند در میان مردم برداشته است و در نتیجه می توان انتظار داشت که در سالهای آینده استقبال مردم از خرید های اینترنتی خصوصا در بخش بازار خرده فروشی افزایش چشم گیری داشته باشد.

تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با سایر سایت ها

ظاهر سایت فروشگاهی از جهاتی بی شباهت به یک مغازه لوکس نیست. به این صورت که صفحه اصلی سایت فروشگاهی به مانند ویترین مغازه ها شامل گلچینی از بهترین محصولات و اجناس است و با دیدن آن دیدی کلی از تمام محصولاتی که می توان در سایت یافت می دهد. از تفاوت های دیگر سایت های فروشگاهی با سایر سایت ها نحوه مدیریت سایت های فروشگاهی است. نحوه مدیریت سایت های فروشگاهی باید به گونه ای باشد که به آسانی بتوان تغییرات را در آنها اعمال کرد زیرا ممکن است یک سایت فروشگاهی هر روز و یا حتی در روز چند بار مجبور به اعمال تغییراتی در قیمت ها و موجودی و نوع کالا و غیره شود. برای اینکه این بروز کردن لحظه ای برای صاحبان سایت های فروشگاهی وقت گیر نبوده و بدل به یک دغدغه نشود، باید در طراحی سایت فروشگاهی راهکارهای مناسب اندیشیده شود.

معرفی و امکان مقایسه محصولات

از دیگر جذابیت هایی که سایت فروشگاهی می تواند داشته باشد امکانات مختلفی است که بر حسب نیاز صاحب سایت در آن گنجانده می شود. این امکانات نظیر امکان مقایسه کالاها و خدمات، نقد و بررسی، فروش های ویژه روزانه و تخفیف هایی جهت مناسبت ها و گارانتی و دریافت نظرات خریداران در مورد کالاها می تواند برای بازدید کنندگان بسیار جذاب باشد.

سایت های فروشگاهی برتری های دیگری نیز نسبت به سایت های معمولی دارند. یکی از مهم ترین برتری ها امکان آمارگیری جامع و تفکیک شده از بخش های مختلف سایت و انجام کلیه محاسبات نظیر درآمد و فروش و کنترل موجودی انبارها در بازده های زمانی مختلف و همچنین تحلیل کالاهای مورد علاقه ی خریداران یا ثبت سفارشات است که اطلاعات جامعی که قابلیت پیاده سازی بر روی جداول و نمودارها نیز دارند را جهت بهبود کسب و کار در اختیار مدیران سایت ها قرار می دهد.

در طراحی سایت فروشگاهی باید نکاتی را مد نظر قرار داد که باعث بهتر شدن این سایت ها می شوند. از جمله مهمترین این موارد می توان به طراحی سایت ریسپانسیو اشاره کرد. همچنین اگر فروشگاه آنلاین شما یک فروشگاه بزرگ است شما نیاز به طراحی سایت با یک هسته اختصاصی هستید. ما در شرکت پیام آوا یک فروشگاه اینترنتی فوق حرفه ای با لاراول را به شما ارائه می کنیم.

فواید طراحی وب سایت فروشگاهی برای خریداران

  • امکان بررسی و مقایسه محصولات و قیمت های آنها : هنگام خرید اینترنتی به راحتی و با صرف زمانی اندک، می توان با کمی جستجو، وضعیت و ویژگی ها و کیفیت محصولات و قیمت ها را با یکدیگر مقایسه نمود.
  • از آنجا که خرید اینترنتی می تواند از هر محلی مانند خانه، محل کار یا هر نقطه دیگری صورت گیرد، دیگر نیازی به جابه جایی فیزیکی و صرف انرژی و زمان زیاد نیست.
  • در اکثر فروشگاه های اینترنتی این امکان فراهم شده که افراد بدون تشریفات زیاد، محصولی را بخرند یا در صورت عدم رضایت آن را بازگردانند از اینرو راحتی مبادله فراهم شده است.
  • کاهش هزینه های جانبی مثل رفت و آمد و حذف خریدهای حاشیه ای و غیرضروری که در هنگام گشت و گذار در فروشگاه های سنتی، بصورت ناگهانی رخ می دهند.
  • در نهایت، مهمترین مزیت خرید اینترنتی را می توان راحتی و سهولت آن برشمرد.

طراحی سایت فروشگاهی

امکانات و بخش های مختلف طراحی سایت فروشگاهی

افزون بر سرویس ها امکاناتی که اکثرا در طراحی اغلب وب سایت های معمولی همچون معرفی، درباره ما، تماس با ما و .. وجود دارد امکانات کاربردی ویژه ای نیز در طراحی فروشگاه اینترنتی پیاده سازی و اجرا می گردد که بطور اجمال عبارتند از:

  • امکان تعریف کالاها بصورت ساده یا متغییر به
  • ایجاد دسته بندی و زیر دسته و همچنین برچسب گذاری محصولات
  • امکان بارگذاری تصویر شاخص کالا
  • تعریف گزینه های متغییر محصولات و گزینه های انتخابی گوناگون برای هر کالا که بر قیمت آن نیز تاثیرگذار خواهند بود، مانند اندازه و ابعاد، رنگ و …
  • قیمت گذاری محصولات که بر اساس واحد پولی
  • اعمال تخفیف بر روی هر محصول
  • نمایش پُرفروش ترین محصولات
  • امکان درج و تعیین محصولات ویژه، پیشنهادات ویژه، محصولات
  • مقایسه محصولاتدر یک جدول یا صفحه ای
  • نمایش محصولات مرتبط با کالای انتخابی از همان برند
  • محصولات تکمیلی و جانبی در جریان روند خرید
  • امکان نمایش و مشاهده موجودی از هر کالا در فروشگاه

طراحی سایت فروشگاهی

  • عضویت آسان کاربران در سایت
  •  سبد خرید فروشگاه
  • پرداخت آنلاین و ایمن
  • انتخاب روش های پرداخت گوناگون شامل کارت به کارت، پرداخت آنلاین
  • انتخاب روش های گوناگون ارسال شامل، پست، تحویل در محل و از طریق پیک و …
  • مشاهده و پیگیری خریدهای انجام شده در سایت برای مشتریان وجود دارد.
  • استفاده از کوپن های تخفیف
  • افزودن محصولات به لیست علاقه مندی ها
  • ارسال دیدگاه وامتیازدهی به هر محصول
  • پشتیبانی آنلاین مشتریان
  • جستجو پیشرفته
  • ارسال اخبار و رویدادهای جدید فروشگاه

طراحی سایت فروشگاهی می تواند برای سایت های خدماتی مانند سایت صرافی، سایت فیلم و سریال و هر نوع وسیله و خدماتی که قابل فروش باشد ایجاد شود.

امکانات پنل مدیریت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

  • امکان مدیریت و تعریف مشخصات و آیتم های مختلف کالاها
  • قابلیت مدیریت روش های ارسال کالا و حمل و نقل
  • امکان تعیین مالیات برای محصولات شامل مقدار ثابت یا ارزش افزوده
  • گزارش گیری بر اساس متد و روش های متنوع: گزارش گیری نوع محصول، بازه زمانی، فروش، تخفیف ها و..
  • مدیریت موجودی کالاها و غیرفعال کردن خرید برای کالاهای تمام شده
  • اخطار و ارسال ایمیل به مدیر سایت در صورت پایان یافتن موجودی هر محصول
  • نمایش گزارش های خرید بصورت نمودار و جداول گرافیکی
  • مشاهده آخرین سفارشات ثبت شده در بخش مدیریت با امکان تغییر در وضعیت سفارش ها
  • قابلیت ثبت یادداشت برای مشتری
  • قابلیت مدیریت و تعریف کوپن های تخفیف مانند میزان تخفیف، درصد تخفیف و …
  • ارسال رایگان در شرایطی مانند حداقل میزان خرید مشتری، بازه های زمانی مشخص و اعیاد و مناسبت ها، دسته بندی خاصی از محصولات و یا کدهای عمومی همراه با ایجاد محدودیت تاریخ، استفاده، کاربران، تعداد
  • مدیریت سیستم درگاه های پرداخت الکترونیک بانکی و یا پنل پستی
  • مشاهده آخرین سفارشات ثبت شده در بخش مدیریت با امکان تغییر در وضعیت سفارش ها

بگذارید کمی دقیق تر به موضوع پنل های مدیریتی نگاه کنیم، شما بعد از آنکه سایت خود را با توجه به نیازهای شرکت خود طراحی کردید نیاز به این دارید که محتواهای مورد نیاز مشتریان را هر روز در وبسایت خود قرار دهید. کنترل پنل مدیریت شما باید قابلیت این را داشته باشد که در بهینه سازی سایت شما بهترین ابزار را در اختیار شما قرار دهد.

ویژگی های سایت فروشگاه آنلاین

دسترسی آسان و سریع به محصول در طراحی وب سایت فروشگاهی

تصور کنید وارد یک فروشگاه کفش شده اید و تمام کفش های این فروشگاه در طبقات بالای سه متر قرار گرفته است که شما هیچ دسترسی به آنها ندارید و نمی توانید طرح و رنگ و جنس آن را ببینید. این موضوع قطعا باعث می شود که شما سریعا آن فروشگاه را ترک کنید. یک وبسایت فروشگاهی نیز باید به موضوع دسترسی پذیری توجه ویژه داشته باشد. کاربر نهایی برای آنکه ترغیب شود از سایت شما خرید انجام دهد باید به راحتی بتواند درون سایت شما جست و جوی خود را انجام دهد.

بنابراین سیستم جست و جوی محصول باید به شکلی در سایت شما طراحی شود که هر گونه محصولی را در کمترین زمان برای مشتریان لیست کند.

ثبت نام کاربر جهت خرید از وب سایت فروشگاهی

یکی از بخش های مهم در طراحی وبسایت فروشگاهی بخش ثبت نام کاربران و مشتریان درون سایت شماست. نکته مهم در این بخش این است که یک فرم طولانی با داده های بسیار زیاد در مقابل کابر قرار نگیرد چرا که در چنین مواردی ممکن است مشتری از ادامه مسیر منصرف شود و سایت شما را ترک کند. معمولا دریافت شماره تلفن همراه یا ایمیل برای ارتباطات بعدی کفایت می کند. بنابراین بهتر است اطلاعات را به صورت مرحله به مرحله دریافت کنید.

طراحی سایت فروشگاه آنلاین

جلب اعتماد مشتریان

اعتماد سازی در یک سایت فروشگاهی شاید مهمترین چیز باشد. پرداخت آنلاین معمولا مقاومت هایی را در هر فرهنگی ایجاد می کند و شما باید این مقاومت را با ایجاد یک فرایند اعتماد سازی از بین ببرید. استفاده از روانشناسی رنگ ها، ایجاد پیام های دوستانه و اعتماد برانگیز، افزایش حس امنیت در پرداخت آنلاین از جمله مواردی است که باید در طراحی سایت فروشگاهی مورد توجه قرار گیرد. معمولا ابتدای مسیر و شروع به کار یک فروشگاه اینترنتی با سختی هایی روبرو است اما به مرور زمان شما می توانید با جلب رضایت مشتریهایتان به راحتی محصولات جدیدتان را به فروش برسانید.

امکان مقایسه محصولات

موضوع بسیار مهم بعدی در طراحی سایت فروشگاهی ایجاد امکان براب مقایسه محصولات و مقایسه قیمت آنهاست. هرچه تنوع محصولات و جنس یک محصول بیشتر باشد مشتری بیشتر ترغیب می شود که به سایت شما سر بزند. از سوی دیگر بررسی تنوع رنگی، تنوع برند به همراه بررسی تنوع قیمت از قابلیت هایی است که طراحان سایت در طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه کنند.

فعال کردن دیدگاه ها

به عنوان تجربه ده ساله در طراحی سایت به شما توصیه می کنیم که حتما بخش دیدگاههای مشتریان را در وبسایت فعال کنید. این موضوع مزیت های بسیاری دارد که چند مورد را برای شما ذکر می کنم.

  • بازخور های مثبت و منفی که از مشتریان دریافت می کنید باعث می شود نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید. محصولاتی که بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند را شناسایی کنید و محصولات با بازخور منفی را حذف کنید یا نواقص آن را برطرف کنید.
  • با این کار مشتریان شما به موضوع برندسازی و بازاریابی شما کمک می کنند. تعامل مشتریان از یان طریق می تواند منجر به بحث هایی شود که در نهایت اسم برند شما را بیشتر در میان آنها رواج دهد.
  • این موضوع می تواند برای سئو سایت شما هم مفید باشد. ترافیک وبسایت شما از طریق آی پی های مختلف و تعاملات مختلف و ایجاد محتوای روبه رشد و مفید به سئو سایت شما کمک خواهد کرد.

 

نماد اعتماد الکترونیکی در طراحی سایت فروشگاهی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن پس از بررسی اینکه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی بصورت اصولی و با رعایت استانداردهای و امنیت لازم طراحی و پیاده سازی شده باشد نماد الکترئنیک (ای نماد) را به فروشگاه اینترنتی مزبور اعطا می نماید و این نماد در جلب اعتماد مشتریان و اطمینان خاطر آنها در خرید از فروشگاه اینترنتی را تضمین می نماید.

 

طراحی سایت فروشگاهی

 

امکانات منحصر به فرد پیام آوا برای وبسایت های فروشگاهی

تجارت الکترونیک در سالهای گذشته به شدت رشد داشته است و پیش بینی می شود که در سالهای آینده نیز رشدهای نمایی در این صنعت مشاهده شود. در این میان سایت های فروشگاهی یکی از موضوعاتی است که شرکت های مختلف برای ورود به بازار دیجیتال از آن بهره می گیرند و در نتیجه شاهد آن هستیم که در سال گذشته تعداد فروشگاه های آنلاین در ایران که مجوز گرفته اند بیش از ۳ برابر شده است. ما در شرکت پیام آوا با بهره گیری از متخصصین طراح UI&UX بهترین طراحی و کاربردی ترین فرآیند خرید و فروش آنلاین را در اختیار مشتریان می گذاریم. برخی از امکانات منحصر به فرد پیام آوا برای فروشگاه های آنلاین را در ادامه مطالعه کنید:

پروموشن ها در صفحه اول

وقتی در یک خیابان قدم میزنید و به یکباره جذب مغازه ای خاص می شوید شاید این سوال در ذهن شما نقش ببندد که چرا به یکباره به سمت آن مغازه کشیده شدید و کالایی خاص را خرید کردید!!؟ ویترین یک مغازه و نوع چیدمان کالاهای آن باعث  می شود که به صورت ناخودآگاه به سمت مغازه ای خاص کشش پیدا کنید. در مورد فروشگاه های آنلاین هم این موضوع صدق می کند و صفحه اول یک سایت فروشگاهی در اصل ویترین آن به حساب می آید. تخفیف ها، جشنواره های فروش، پیشنهادات ویژه و … از جمله مواردی است که به جذابیت ویترین شما در یک فروشگاه آنلاین کمک می کند.

پیشنهاد محصولات مرتبط و کاربردی برای مشتری

باز از مثال یک مغازه در دنیای واقعی مواردی را با هم مرور کنیم. یک فروشنده فوق حرفه ای وقتی شما وارد مغازه می شوید سعی می کند کالاهای مرتبط با نیاز شما را به صورت متوالی در مقابل چشمان شما بگذارد و از خصوصیات آن به شما توضیح دهد. در یک فروشگاه آنلاین هم چنین فرآیندی قابل اجرا هست. وقتی کاربر یک محصول خاص را در سایت جست و جو می کند شما می توانید لیستی از کالاهای پر فروش آن دسته را نیز به او پیشنهاد دهید. یا کالاهایی که تخفیف خورده اند را در مقابل او بگذارید. این امکانات در طراحی سایت فروشگاهی شرکت پیام آوا برای شما عزیزان فراهم می شود.

قابلیت جستجو و فیلتر کردن محصولات

جست و جوی راحت و سریع یک کالا در وبسایت فروشگاهی از اولویت های مهم برای موفقیت فروشگاه شما به حساب می آید. جست و جو و فیلتر کردن محصولات بر اساس رنگ، دسته بندی، ابعاد و وزن کالاها از قابلیت های طراحی سایت فروشگاهی در شرکت پیام آوا است. این قابلیت یک تصویر بسیار جذاب از خرید در ذهن مخاطبان ایجاد می کند و در نتیجه خریداران برای خریدهای بعدی نیز به سایت شما مراجعه می کنند.

جزییات محصولات

جزییات محصول شامل جنس کالا، ابعاد ، سال ساخت و شرکت تولید کننده آن از جمله موضوعاتی است که باید در خصوص کالاهای قرار داده شده در وبسایت فروشگاهی قرار داده شود. این توضویحات از یک طرف اطلاعات لازم برای خرید را در اختیار مشتریان قرار می دهد و از سوی دیگر در ارتقا رتبه سایت شما در نگاه گوگل و بهبود سئو سایت شما نیز موثر است.

روش های پرداخت متنوع

روش پرداخت مبلغ خرید یک کالا می تواند در سایت های فروشگاهی مختلف متنوع باشد. این موضوع به صنعتی که شما در آن فعالیت دارید نیز وابستگی نزدیکی دارد. خرید آنلاین محصول، تحویل درب منزل و پرداخت در هنگام تحویل کالا، پرداخت به صورت کارت به کارت و … از جمله مواردی است که فروشگاه های مختلف بسته به نیاز خود از این روش های در سایت خود استفاده می کنند.

ایجاد فضایی برای مشاهده نظرات کاربران

یکی از مواردی که افزایش اعتبار یک سایت فروشگاهی را در پی دارد، بها دادن به قسمت نظرات کاربران درباره محصول است. گفتگو بین کاربران باعث میشود که صفحه مربوطه همواره بروز نگاه داشته شود و جایگاه خود را در گوگل حفظ کند. فعال بودن بخش دیدگاه ها تاثیر به سزایی در بازدید کاربران از سایت فروشگاهی شما دارد.

سبد خرید داینامیک

سبد خرید تعبیه شده در وبسایت های فروشگاهی پر کاربردترین موضوع در وبسایت های جدید است. کاربر با استفاده از این قابلیت می تواند یک خرید جامع و کامل از وبسایت شما انجام دهد و بعد به پرداخت آن مبادرت ورزد. همچنین مشاهده فاکتور نهایی، تخفیف های اعمال شده و … از مواردی است که در سبد خرید فروشگاهی شما اعمال می شود.

ایجاد بسترهای متنوع در نحوه ارسال

هرچه راه های بیشتری برای ارسال کالا به کاربر پیشنهاد کنید، احتمال فروش نیز افزایش خواهد یافت. وبسیما نیز در طراحی سایت فروشگاهی روش های متنوع دریافت کالا را با احتساب هزینه های ارسال مربوطه پیاده سازی میکند. همچنین می توانید روش های ارسال رایگان و زمانبندی ارسال را هم در این سیستم فعال نمایید.

پیام آوا سازنده فروشگاه های اینترنتی حرفه ای

از آنجایی که میزان استقبال از خریدهای اینترنتی در دنیا رو به گسترش است و این جریان در کشور ما نیز تسری پیدا کرده است، به همین جهت پیام آوا با استفاده از آخرین متدهای طراحی وب سایت فروشگاهی و نیز در نظرگیری امکانات و سرویس های لازم برای ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای جهت خرید و فروش راحت و ایمن با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان خود با طراحی سایت حرفه ای برای شما موجبات شکل گیری وجه جدیدی از کسب و کار شما و نیز همگام سازی کسب و کار شما در دنیای تحت وب را فراهم می نماید.

پنل مدیریت فارسی، قابلیت مدیریت کالاها و به همراه اطلاعلات و تصاویر و قیمت و نمایش آنها به شیوه های مختلف، مقایسه محصولات، پشتیبانی آنلاین مشتریان، جستجوگر پیشرفته داخلی، تعریف روش های پرداخت مختلف، برقراری امنیت سایت، مدیریت مشتریان و … از جمله فاکتورهایی هستند که پیام آوا در طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای لحاظ می کند.

مهمتر از همه توجه به مقوله سئو در طراحی سایت فروشگاهی می باشد. از آنجایی که یک سایت فروشگاهی تازه تاسیس هنوز شهرت ندارد لذا کاربران با نام اختصاصی فروشگاه آن را مورد جستجو قرار نمی دهند. لذا تمهیدات سئو توسط پیام آوا به گونه ای پیاده سازی می گردد که کاربر با جستجوی نام کالا در موتورهای جستجوگر به سایت فروشگاهی شما وارد گردد.

بگذارید صادقانه در خصوص طراحی سایت صحبت کنیمف طراحی سایت و کد نویسی برای وبسایت به مانند تمام مشاغل دنیای مدرن نیاز به تخصص زیادی دارد و در نتیجه ملزومات یک طراحی سایت حرفه ای را باید از قبل بدانید. پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()