نوشته شده توسط : dr

 

بازاریابی تلفنی کار آسانی نیست. اغلب از بازاریابی حضوری بسیار سخت تر است. یکی از دلایل آن است که مشتری شما را نمی بیند. حتی اگر مشتری شما را ملاقات نکند و نبیند، انتقال دادن تصویری حرفه ای از پشت تلفن برای موفقیت، نیازمند تلاش زیاد است. این ده نکته می تواند به شما کمک کند حرفه ای تر به نظر برسید و در بازاریابی تلفنی موفق تر عمل کنید.

1. از هدفون استفاده کنید

گذاشتن هدفون عاملی روان شناختی برای آمادگی کاری است؛ زمان فعالیت رسیده است! استفاده از هدفون دست های شما را آزاد می گذارد، طوری که بتوانید راحت یادداشت بردارید. با یادداشت کردن اطلاعات مهم، بهتر می توانید تمام نکات مهم را مرور، خلاصه و پیگیری کنید.وقتی قرار نیست برای نگه داشتن گوشی تلفن بین گوشی و شانه تان تمرکز کنید، می توانید بر مشتری تمرکز کنید. در ضمن با استفاده از یک هدفون خستگی عضلات گردنتان را نیز کاهش می دهید و احتمال افتادن گوشی تلفن از دستتان کمتر می شود.

 

 

  خرید هایک ویژن  نصب دوربین مداربسته     دوربین تی وی تی   قیمت دوربین مدار بسته    دوربین اچ دی

 

 

آیا تابه حال دقت کرده اید که چرا خواننده ها هنگام اجرای برنامه همیشه می ایستند؟ این امر اتفاقی نیست. آن ها می دانند صدایشان زمانی که پرده دیافراگم تا نشود، با دامنه و قدرت بیشتری منتقل می شود. از این راز خواننده ها برای مقتدرانه تر و با اعتماد به نفس تر به نظر رسیدن هنگام صحبت با مشتری در پشت تلفن استفاده کنید. صاف بایستید و انرژی و شور و هیجانتان را به بیرون سرازیر کنید.

2. بدنتان را آماده کنید

برای این که در فروش تلفنی بهتر و مؤثرتر عمل کنید، چند تمرین ورزشی گرم کننده به منظور آماده کردن بدنتان انجام دهید. قبل از برقراری اولین تماس تلفنی تان، ورزش های صورت را انجام دهید، به این ترتیب که عضلات صورتتان را منقبض و سپس رها سازید و دندان هایتان را چند بار به هم بفشارید و رها کنید. آهسته خمیازه بکشید تا عضلات گونه ها و پوست صورتتان را آماده کنید. چند بار گونه هایتان را پر از هوا و خالی کنید. با بالا بردن و پایین انداختن شانه ها، انقباض گردن و شانه ها را برطرف کنید. انجام چند تمرین کششی برای کل بدن نیز ایده ی بدی نیست.


قیمت دوربین مداربسته   دوربین اچ دی

3. صدایتان را گرم کنید

برای آنکه صدای شما خوب و دلپذیر باشد باید آن را گرم کنید. زمزمه کردن تمرینی عالی برای تارهای صوتی است. قبل از برقراری اولین تماس تلفنی، کمی حرف بزنید. مثلاً نقشه شام امشب را با همسرتان بکشید. از بچه ها بپرسید برای امروز چه نقشه ای دارند. با یک همکار کنار آب سردکن اداره گپ کوتاهی بزنید.

4. کمتر حرف بزنید… بیشتر گوش دهید

هرچقدر بیشتر به صحبت های دیگران گوش دهید، اطلاعات بیشتری کسب می کنید. اگر فقط حرف بزنید و نخواهید به چیزی گوش کنید، چیزی دستگیرتان نخواهد شد.

با مطرح کردن یک یا دو سؤال شروع کنید و بعد به طرف مقابل اجازه صحبت بدهید. طوری حرف بزنید که در جریان اطلاعات بیشتری درباره مشتری، شرکت، نیازها، خواسته ها و اولویت های او قرار بگیرید. تنها با امکان صحبت دادن به مشتری می توانید این اطلاعات را به دست آورید و بهترین شیوه ی پاسخ گویی به نیازها و برآوردن اولویت ها و ارزش های مشتری را کشف کنید. به عنوان پاداش این رفتارتان، مشتری از اینکه چقدر شما باهوش و بامعلومات هستید، شگفت زده گوشی را می گذارد!

5. تلفن هایتان را دسته بندی کنید

به منظور حداکثر تأثیر و اثربخشی بهینه، تلفن ها را دسته بندی کنید. برای مثال تمام تماس های جلب مشتری را در یک چارچوب زمانی- مثلا در دو ساعت اول صبح- بگیرید و سپس روزتان را با یک جلسه ی اختصاص داده شده به انجام تلفن های پیگیری دنبال کنید. دست کم ده تلفن مشابه را در یک ردیف قرار دهید و پشت سر هم انجام دهید. با تمرکز بر یک نوع، شما خودتان را بیشتر در منطقه مخصوص زمین بازی قرار می دهید و بر مهارت ها و قدرت های مورد نیاز تان برای دست یابی به نتیجه ی تلفنی موفق متمرکز می شوید. به محض اینکه تماس ها را یک به یک علامت می زنید، متوجه می شوید با هر تماس نتایج بهتری کسب می کنید.

6. صدای تماس هایتان را ضبط کنید

وقتی تماس ها را ضبط می کنید، نه تنها یک نوار ضبط شده ارزشمند از مکالمه ی تلفنی تان ایجاد می کنید- موردی که بعدا هر وقت نیاز داشتید به آن مراجعه می کنید- بلکه ابزاری ارزشمند برای ارزیابی خودتان ایجاد می کنید. به این موارد دقت کنید: آیا خیلی سریع صحبت کردید؟ خیلی حرف زدید؟ آیا تهاجمی به نظر می رسیدید؟ به نظر آماده نبودید؟ طوری به خودتان گوش دهید که انگار یک مشتری گوش می دهد. با انجام این کار، روش هایی را کشف می کنید که با آن ها می توانید مهارت های فروش تلفنی را ارتقا دهید.

7. یادداشت کنید

یک بازاریاب تلفنی حرفه ای هیچ گاه بدون داشتن دفتر و قلم تماس ها را آغاز نمی کند. تمام نکات مهمی که مشتری می گوید را یادداشت کنید. خیلی زشت است که از مشتری سوالی بپرسید که قبلا آن را توضیح داده است. یا نام و مشخصات او را مجددا بپرسید. یادداشت خلاصه صحبت های مخاطب هم تمرکز شما را افزایش می دهد و هم اعتماد مخاطب را جلب می کند. همچنین یادداشت کردن باعث می شود حرف مخاطب را مدام قطع نکنید. اگر وسط صحبت های او چیزی به ذهنتان رسید همان لحظه بیان نکنید، بلکه یادداشت کنید و در زمان مناسب به او بگویید.

8. یکنواخت صحبت نکنید

از صحبت کردن با تن صدای یکنواخت و کسل کننده خودداری کنید. اگرچه تن صدای شما آن چیزی است که صدای شما را می سازد، می توانید با کمی توجه به آن، ارتباط تلفنی تان را بهتر کنید. اطمینان حاصل کنید که تن صدایتان پیامی را که می خواهید، به شنونده منتقل می کند.اگر خیلی آهسته صحبت کنید، عبارت «می توانید دوباره آن را تکرار کنید؟» را به دفعات خواهید شنید. اگر خیلی بلند حرف بزنید، مشتری مجبور می شود گوشی تلفن را از خود دور کند. کمی بلندتر از حد معمول صحبت کنید. همین موضوع این حس را منتقل می کند که شما بسیار پر انرژی هستید.اکثر فروشندگان سریع صحبت می کنند. قبل از قطع شدن تلفن از سوی مشتری، با شور و هیجان و علاقه نکات فروش را به گوش مشتری برسانید. آهسته صحبت کردن نیز همان قدر می تواند بد باشد.

9. پیش از تماس تمرین کنید

هر فروشنده ای از تمرین نوشته های اصلی و مکالماتش قبل از برداشتن گوشی تلفن سود زیادی می برد. توصیه می کنم دست کم پانزده دقیقه قبل از هر جلسه تمرین کنید. تمرین را با صدای بلند انجام دهید از اینکه ممکن است همکارانتان شما را دست بیندازند، نگران نباشید؛ آن ها زمانی که نتیجه کارتان را در فروش ببینند دیگر نخواهند خندید. این مراحل را کامل تمرین کنید: مقدمه و جملات آغازکننده، نوشته ها و دیالوگ های جلب مشتری، پیگیری قرار ملاقات ها، نوشته های پیگیری و بستن قراردادها؛ تمام این موارد را تمرین کنید.
یک جلسه پیگیری تمرینی در پایان هر روز ترتیب دهید. از یک همکار، دوست یا سرپرست دلسوز بخواهید با شما در اجرای این تمرین همکاری کند. اگر زمانی را به طور منظم برای بهبود مهارت های فروش تلفنی تان در نظر بگیرید، مطمئن باشید در مکالمه تلفنی نیز به عنوان یک حرفه ای ماهر ظاهر شوید.

10.ایستاده صحبت کنید

آیا تابه حال دقت کرده اید که چرا خواننده ها هنگام اجرای برنامه همیشه می ایستند؟ این امر اتفاقی نیست. آن ها می دانند صدایشان زمانی که پرده دیافراگم تا نشود، با دامنه و قدرت بیشتری منتقل می شود.از این راز خواننده ها برای مقتدرانه تر و با اعتماد به نفس تر به نظر رسیدن هنگام صحبت با مشتری در پشت تلفن استفاده کنید. صاف بایستید و انرژی و شور و هیجانتان را به بیرون سرازیر کنید.

 

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن   نصب دوربین مداربسته     تی وی تی 



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr
 

 

بعضی از بازاریابان اطلاعات اغراق آمیزی درباره ی "رنگ و ذهن" به منظور گمراه کردن به مشتری می دهند. روانشناسی رنگ یکی از جالب ترین و در عین حال بحث برانگیزترین جوانب بازاریابی است که نقش مهمی در متقاعدسازی مشتری برای خرید دارد. دلیل این امر این است که امروزه اکثر مکالمات مربوط به رنگ و متقاعدسازی مشتری، شامل شواهد حدسی و گمانه زنی است.

 

ما به منظور حذف این نوع طرز فکر و برخورداری از عامل واقعاً "جذاب" رفتار انسانی، می خواهیم مجموعه ای از قابل اعتمادترین تحقیقات در زمینه ی تئوری رنگ و فرایند متقاعدسازی مشتری را مورد بررسی قرار دهیم.

مفاهیم نادرست در باب روانشناسی رنگ

چرا با وجود اینکه موضوع روانشناسی رنگ بسیار بحث برانگیز است، اما اطلاعات حقیقیِ بسیار کمی برای حمایت از آن وجود دارد؟

طبق تحقیقات انجام شده، عواملی مانند تمایلات شخصی، تجربه، نحوه ی تربیت، و تفاوت فرهنگی، محیط و غیره بر تاثیر رنگ ها بر روی ما، موثر است. درنتیجه این نظر که رنگ زرد و بنفش احساسات افراد را برمی انگیزانند تقریبا درست است.اطلاعات نادرست و بی روحی که روانشناسی رنگ را تنها در چند جمله خلاصه می کند، شرایط را بدتر می کند، برخی از این عبارت ها در ذیل آمده است:

از لحاظ روانشناسی رنگ زرد شادترین رنگ موجود است.

- شخصیت کارتونی گرین لنترن (Green Lantern) از رنگ زرد می ترسید.

- 75 درصد از مدادهایی که در امریکا به فروش می رسد به رنگ زرد هستند.

حالا زمان آن است که به بررسی تحقیقاتی مبنی بر نقش مهم رنگ در متقاعدسازی مشتری بپردازیم. طراحی سایت

article_image_one_305.jpg

روانشناسی رنگ در بازاریابی و برند

برند یکی از مهم ترین مباحث در زمینه مفهوم رنگ است و بسیاری از تحقیقات در این زمینه نادرست هستند.تلاش های فراوانی جهت طبقه بندی واکنش مصرف کننده به رنگ های مختلف انجام شده است. اما حقیقت امر این است که رنگ به تجارب شخصی افراد بسیار وابسته است و انتقال احساس و برداشت خاص از یک رنگ به صورت جهانی دشوار است.اما الگوهای پیامی بسیاری در مفهوم رنگ وجود دارد. به عنوان مثال رنگ ها نقش حیاتی در خرید و برند، بازی می کنند.محققان بر اساس مقاله ای با عنوان " تاثیر رنگ در بازاریابی" یافته اند که بالغ بر 90درصد قضاوت هایی که از سوی مصرف کنندگان درباره محصولات می شود، تنها بر اساس رنگ است. (انتخاب نوع رنگ هم به محصول بستگی دارد.)

با توجه به نقش مهم رنگ در برند، نتایج حاصل شده از یک مطالعه با عنوان " تاثیرات متقابل رنگ" نشان می دهد که : رابطه بین رنگ و برند بر پایه تناسب درکِ رنگی است که در برند خاصی استفاده می شود. ( به عبارت دیگر آیا رنگ با آنچه که فروخته می شود "تناسب" دارد یا نه).

مطالعه ای با عنوان "قرمزِ هیجان انگیز و آبی رقابتی" نیز تاثیر رنگ بر خرید را بر اساس چگونگی اثرگذاری مفهوم برند، تایید می کند. این بدان معنا است که رنگ باعث می شود مصرف کننده درباره "وبژگی" برند، قضاوت کند. (اگر موتورهای هارلی دیویدسان، حس خوب و قدرتمندی را به موتورسوار نمی دادند، دیگر چه کسی می خواست آنها را بخرد؟)برخی دیگر از مطالعات نشان می دهند که مغز ما برندهای قابل شناسایی را ترجیح می دهد که باعث می شود رنگ اهمیت ویژه ای در ویژگی برند داشته باشد.حتی پیشنهاد شده که کسب و کارهای نوپا رنگی را برای لوگو انتخاب کنند که آنها را از سایر رقیبان خود متمایز سازد. (مثلا اگر کلیه رقیبان از رنگ آبی در برند خود در زمینه کسب و کارتان استفاده می کنند، شما رنگ بنفش را انتخاب کنید.)

بر اساس مطالعات محققان، زمانی که وقت انتخاب "صحیح ترین" رنگ می رسد، پیش بینی واکنش مصرف کننده به رنگ انتخابی که با محصول در تناسب باشد، بسیار مهم تر از خود رنگ است. بنابراین اگر مالکان کمپانی هارلی-دیویدسن (Harley-Davidson) می خواهند محصولی را تولید کنند که در مشتریان احساس قدرت کنند، باید پیش بینی کنند که محصولاتی با رنگ صورتی هرگز به فروش نخواهد رسید.جنیفر آکر، استاد دانشگاه استنفورد، مطالعاتی را در زمینه ی وسعت ویژگی برند انجام داده و پنج اصلی را که نقش مهمی در شخصیت برند بازی می کند مورد بررسی قرار داده است. طراحی سایت فروشگاهی

مطالعات دیگر نشان داده که واقعاً بین استفاده از رنگی خاص و برداشت مصرف کننده از ویژگی برند رابطه وجود دارد.هر رنگ با ویژگی خاصی در ارتباط است. ( مثلاً رنگ قهوه ای با خشونت، بنفش با فرهیختگی، و رنگ قرمز با هیجان در ارتباط است). اما نکته قابل توجه در اکثر مطالعات دانشگاهی درباره رنگ و بازاریابی این است که به جای پرداختن به رنگ های کلیشه ای و مربوطه معمول، رنگ انتخابی تان باید با ویژگی دلخواهِ برندتان، تناسب داشته باشد.به نادرست بودن این مفهوم کلی که رنگ سبز به معنی آرامش است توجه کنید. در صورت داشتن چنین عقیده ای از موضوع اصلی دور می مانیم؛ گاهی از رنگ سبز برای برندهای مربوط به امور زیست محیطی مانند Timberland’s G.R.E.E.N standard, استفاده می شود، اما رنگ سبز گاهی اوقات جنبه مالی را هم مانند mint.com ( سرویس مدیریتی امورمالی شخصی در آمریکا) در برمی گیرد.این موضوع درباره ی سایر رنگ ها هم صدق می کند، مثلاً رنگ قهوه ای در یک حوزه به معنی خشونت و در جایی دیگر نشان دهنده ی صمیمت و احساس میزبانی (مانند مراسم شکرگزاری) و یا اشتها آور ( مانند آگهی تبلیغاتی شکلات) است.اما این نکته را به خاطر داشته باشید که زمینه کاری شما مهم ترین نقش را بازی می کند. احساس و تصویر ذهنی که برند شما در متقاعد کردن مصرف کننده می گذارد، بسیار مهم است. رنگ انتخابی حتما باید با برند متناسب باشد.یکی از بهترین مطالعات در این زمینه توسط جو هالوک انجام شده است. وی در مطالعه خود رنگ های موردعلاقه زن و مرد را مورد بررسی قرار داده است.

شایان ذکر است که محیط زندگی فردـ خصوصا مفاهیم فرهنگی نقش خیلی مهمی در علاقمندی افراد به رنگ های خاصی دارد. مثلا مقاله ای در مجله ی Smithsonian توضیح می دهد که چگونه آبی به رنگی برای پسرها و صورتی به رنگ دخترها تبدیل شده است.

مشاهدات هالوک در زمینه رنگ های مورد علاقه خانم ها و آقایان در شکل آمده است:

مهم ترین نکته ی قابل توجه در این تصویر، علاقه ی هر دو جنس مرد و زن به رنگ آبی است. اما درباره رنگ بنفش هیچ شباهتی باهم ندارند. رنگ بنفش در صدر لیست رنگ های مورد علاقه ی خانم ها است. در رابطه با درک رنگ، مردان رنگ های تند را ترجیح می دهند، درصورتی که زنان رنگ های ملایم تری را دوست دارند.بهتر است برای طراحی لوگوی خود این اطلاعات را در ذهن داشته باشید. چرا که در جذب مصرف کنندگان تأثیر به سزایی دارد.

هماهنگی رنگ ها و نرخ تبدیل

اخیرا انتخاب "بهترین" رنگ برای نرخ تبدیل در وب سایت ها به موضوع بسیار محبوبی تبدیل شده است. این وبسایت ها با توجه به این نکته که هیچ رنگی، بهترین رنگ برای نرخ تبدیل نیست، توانسته اند پیشرفت خوبی در این زمینه داشته باشند.

براساس قانون روان شناسی تحت عنوان "اثر جداسازی" (the Isolation Effect)، احتمال یادآوری آیتمی که "مانند انگشت شست نسبت به سایر انگشتان متمایز باشد، بیشتر است". تحقیقات به وضوح نشان می دهد زمانی که یک آیتم نسبت به آیتم های اطرافش برجسته تر است، افراد بیشتر به آن توجه کرده و آن را به خاطر می سپارند.مطالعاتی تحت عنوان "پاسخ زیبا شناختی به ترکیب رنگ" و "ترجیحات مصرف کننده درباره ی ترکیب رنگ" نشان می دهد در حالی که اکثریت مصرف کنندگان الگوهای رنگی با ته رنگ های مشابه را ترجیح می دهند، اما پالت هایی با رنگ های بسیار متضاد را می پسندند.

هزینه طراحی سایت       طراحی سایت وردپرس      طراحی پورتال

این عبارت از نظر هماهنگی رنگ به معنی ایجاد یک ساختار بصری متشکل از پایه رنگ های مشابه و متضاد کردن آنها با رنگ های مکمل تند است. از رنگ های ثانویه نیز می توانید استفاده کنید.ممکن است پس از خواندن این مطلب احساس کنید یک دکوراتور داخلی هستید، اما درک درست این اطلاعات در درک نوسانات و بهینه سازی نرخ تبدیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

در یک مثال تغییر رنگِ کادر باعث افزایش نرخ تبدیل شد:

زمانی که رنگ باکس را از سبز به قرمز تغییر دادند، نرخ تبدیل 21 درصد افزایش یافت. اما این بدان معنا نیست که رنگ قرمز دارای قدرت جادویی است و مردم را جذب می کند.بیشتر که به مثال توجه کنید متوجه می شوید که رنگ سبز با قسمت های دیگر صفحه هماهنگی بیشتری دارد. رنگ قرمز (که مکمل سبز است) تضاد بصری چشمگیری را به وجود آورده است.

چرا قهوه "موکا" دوست داریم اما از رنگ "قهوه ای" متنفریم.اگرچه روش های درک رنگ های مختلف، متفاوت است، اما نام خود رنگ ها هم در علاقه ی ما به آنها بی تأثیر نیست.

در یک مطالعه از افراد خواستند تا محصولات را بر اساس نام های رنگی مختلفی ارزیابی کنند. نام های "شیک" بیشتر مورد استقبال افراد قرار گرفتند. به عنوان مثال، برند موکا از رنگش که قهوه ای بود، طرفداران بیشتری داشت. در صورتی که محققان رنگ های یکسانی را به آنها نشان داده بودند.این تحقیق در طیف متنوعی از محصولات انجام گرفت و نتیجه ی همه ی آنها یکسان بود. به چشم مصرف کنندگان برندهایی که رنگی نوشته شده بودند جذاب تر بود.ثابت شده که هرچه نام رنگ ها غیرمعمول تر و منحصربه فردتر باشد، نیت خرید مصرف کننده را بیشتر می کند. مثلا پاستیل هایی با نام "رازماتا" (Razzmatazz) فروش بیشتری از پاستیل هایی با نام "زرد لیمویی" داشتند. این موضوع درباره محصولات غیرغذایی هم صدق می کند. 

طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

 

پس به خاطر داشته باشید که انتخاب رنگ هم به اندازه ی انتخاب نام برند از اهمیت ویژه ای در جلب توجه مصرف کننده دارد.






:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 

مطالب این مقاله بر گرفته از کتاب ۲۰۱۵ برایان تریسی « بازاریابی-کتابخانه موفقیت برایان تریسی » برداشت شده است. دلیل اصلی موفقیت یا شکست کسب وکار ، موفقیت یا شکست در تلاش های بازاریابی است . بر اساس نظر دان و برَد استریت،48درصد شکست ها در کسب وکار به کاهش یا عدم اثربخشی عملیات بازاریابی و فروش بستگی دارد . در اقتصاد پویا و رقابتی ما ، بازاریابی فعالیت اصلی هر شرکت موفق می باشد .

آمیخته بازاریابی
آمیخته بازاریابی هفت جزء دارد که تغییر هر یک از این مواد اولیه موجب تغییری کوچک یا بزرگ در کسب وکار می شود . اغلب، تغییر جزئی در یکی از بخش های آمیخته بازاریابی می تواند کسب وکارتان را به طور کامل دگرگون کرده و آن را از کسب وکاری کوچک به کسب وکاری بزرگ تبدیل کند یا اگر بدشانس باشید ، برعکس آن را موجب شود .

۱. محصول یا خدمت
نخستین بخش آمیخته بازاریابی، محصول یا خدمت است که نقطه شروع به حساب می آید . دقیقا چه چیزی می فروشید؟ بخش اول پاسخ به این سوال ، مربوط به خود محصول یا خدمت است . محصول چیست؟ چطور ساخته می شود؟ چه کاربردی دارد؟ چه هدفی را تامین می کند و غیره؟
دومین بخش پاسخ به سوالِ «محصولتان چیست؟»، به کارکرد واقعی آن برای تغییر، ارتقاء یا متحول کردن زندگی مشتری مربوط است . مهم ترین سوالی که برای بازاریابی موفق باید بپرسید و به آن پاسخ دهید، همین است .
۲. قیمت
دومین بخش آمیخته بازاریابی ، استراتژی قیمت گذاری است . هزینه تولید محصول یا خدمت با در نظر گرفتن همه هزینه های مستقیم و غیرمستقیم چقدر است؟ بر این اساس ، باید چه قیمتی برای محصول تعیین کنید تا سود کافی به دست آورید و حضور خود در آن کسب وکار را توجیه کنید؟
استراتژی قیمت گذاری می تواند موجب سود زیاد یا کم شود . گاهی افزایش تدریجی قیمت با درصدهای کم در طول یک سال می تواند اثر چشمگیری بر نتیجه نهایی داشته باشد. کاهش کم اما دائمی هزینه ها، بدون قربانی کردن کیفیت ، سودآوری را به شدت افزایش می دهد .
شاید ببینید محصولات و خدماتی دارید که با هر بار فروش آن ها، ضرر می کنید . گاهی یک ویژگی جدید به محصول فعلی اضافه می کنید و ارزش دریافتی و قیمتش را افزایش می دهید . گاهی می توانید یک ویژگی که از نظر مشتری مهم نیست را حذف کنید و به این ترتیب هزینه ها را کاهش داده و سود را افزایش دهید . باید استراتژی قیمت گذاری برای هر محصول یا خدمت را در دوران حیات کسب وکار، مدام بازبینی کنید . تغییر کوچک در قیمت گذاری می تواند منجر به تغییرات بزرگ در سودآوری شود .

 


۳. تبلیغ
سومین بخش آمیخته بازاریابی ، تبلیغ است . این شامل تمام اقداماتی است که برای اطلاع رسانی به مشتری درباره محصول یا خدمت و متقاعد کردن او برای خرید از شما به جای رقبا انجام می دهید . تبلیغ با استراتژی بازاریابی آغاز می شود . مشتری شما کیست؟ برای چه چیزی ارزش قائل است؟ سود یا مزیت کلیدی محصول یا خدمت شما که در توان رقبا نیست ، کدام است؟ چگونه می توانید مهم ترین دلیلی که مشتری باید از شما خرید کند را توضیح دهید ؟ پاسخ به این سوال یعنی پیشنهاد فروش منحصربه فرد شما ، هسته همه فعالیت های تبلیغی و ترویجی است .

۴. مکان

چهارمین بخش آمیخته بازاریابی ، مکان فروش محصول یا خدمت است . وقتی مشتری تصمیم به خرید محصول یا خدمت شما گرفت ، آن را از کجا تهیه می کند؟ آیا آن را مستقیما از خود شما، دفتر یا فروشگاه تان می خرد؟ آیا آن را با پست یا ایمیل برایش ارسال می کنید؟ تغییر مکان فروش ، تغییر زیادی در حجم فروش و سود ایجاد می کند .آمازون به بزرگترین خرده فروشی آنلاین دنیا تبدیل شده است و دلیل اصلی این موفقیت مکان مناسب انبارها و در نتیجه انتقال سریع محصولات و خدمات است . به چه طریقی می توانید محل یا مکان کسب وکار یا روش انتقال محصول و خدمت به مشتری را تغییر دهید که برای مشتریان مناسب تر و جالب تر باشد و موجب رشد و تکرار خرید شود؟

۵. بسته بندی

پنجمین بخش آمیخته بازاریابی ، بسته بندی است که به تاثیر دیداری هر بخش از کسب وکار بر مشتری احتمالی می پردازد. . مردم عمیقا به دیده هایشان متکی هستند . 95درصد تاثیر اولیه ای که شخص از کسب وکار، محصول یا خدمت شما می گیرد بر اساس چیزی است که با چشمانش می بیند . سپس تقریبا در چهار ثانیه تصمیم می گیرد که محصول یا خدمت شما خوب ، مطلوب ، ارزشمند ، به صرفه و بهتر از محصولات و خدمات رقبا است . در سی ثانیه بعد ،از«تایید جانبدارانه» استفاده می کند ،یعنی تصمیمی را که در چهار ثانیه اول و بر اساس درک بصری گرفته، توجیه، استدلال و قطعی می کند .

۶. جایگاه سازی
اهمیت دارد . جایگاه سازی افکار و گفتارمشتریان درباره شما و محصولات و خدمات تان پس از استفاده از آن ها و پشت سر شما است . به گفته تئودور لِویت از مدرسه کسب وکار هاروارد «ارزشمندترین دارایی شرکت ، شهرت آن است ». شهرت « وجهه شما در نظر دیگران، به خصوص در نظر مشتریان است ». وجهه شرکت و محصولات و خدمات شما در نظر مشتریان چیست؟ غیرمشتری ها یا مشتریان احتمالی چه دیدگاهی درباره محصولات و خدمات شما دارند؟ یافتن پاسخ این سوالات و تلاش برای بهبود آن ها بسیار مهم است . بهبود آن ها بسیار مهم است.
۷. افراد
هفتمین بخش آمیخته بازاریابی ، افراد است. در تحلیل نهایی ،مردم محصولات را از شرکت ها نمی خرند . آن ها محصولات را از افراد شرکت ها می خرند . در همایش های فروش ، به یکی از قوانین طلایی فروش اشاره می کنم : «تا وقتی مشتری متقاعد نشود که با او دوست هستید و به نفعش اقدام می کنید، از شما خرید نمی کند». مبنای «فروش رابطه مند»، احساس مشتری درباره شما یا همان تماس فردی و انسانی است که تا حد زیادی تعیین کننده خرید از شما یا رقبا است . ما فقط از افرادی که دوستشان داریم یا به نوعی شبیه ما هستند ، خرید می کنیم . انتخاب صحیح افرادی که با مشتریان تعامل دارند ، تنها عامل بسیار مهم در موفقیت یا شکست است . این افراد را با دقت فراوان انتخاب کنید . افراد کلیدی درون و بیرون کسب وکارتان که میزان فروش را تعیین می کنند چه کسانی هستند؟ افرادی که اثری پایدار بر مشتری می گذارند و رفتار و احساس مشتریان را شکل می دهند ، چه کسانی هستند ؟ اساس بازاریابی موفق ، تعیین دقیق آمیخته بازاریابی مناسب است . اگر محصول یا خدمت تان مطابق انتظار فروش نمی رود یا شرکت به سود مطلوب نمی رسد، یک یا چند عامل را در آمیخته بازایابی تغییر دهید. این آمیخته را مدام بازبینی کنید تا به بیشترین فروش و بهره وری ممکن دست یابید . همیشه راه هایی برای بهبود این هفت عامل وجود دارد .

 

  خرید هایک ویژن  نصب دوربین مداربسته     دوربین تی وی تی   قیمت دوربین مدار بسته    دوربین اچ دی

سه سوال کلیدی در بازاریابی
برای بازاریابی محصول یا ایده ای جدید باید سه سوال کلیدی بپرسید . اغلب ، اگر فروش محصول به هر دلیلی رضایت بخش نیست ، می توانید این سه سوال را از خود بپرسید . اکثر شرکت ها سوال شماره یک را می پرسند ، اما عجیب اینکه شرکت های بسیاری که به آن ها مشاوره دادم ، هرگز دو سوال دیگر را نپرسیدند .
۱. آیا بازاری وجود دارد؟
نخستین سوال این است: «آیا بازاری وجود دارد؟» آیا افرادی وجود دارند که محصول یا خدمتی که تصمیم دارید به بازار عرضه کنید را بخرند؟ به یاد داشته باشید که نرخ موفقیت به شکست اولیه در محصولات جدید 20/80است؛ یعنی 80 درصد محصولات جدید شکست می خورند. این محصولات به سهم بازار زیادی نمی رسند، شرکت ضرر می کند و از آن کسب وکار خارج می شود .
20 درصد محصولات جدید موفق می شوند، یعنی هزینه های سرمایه گذاری خود را برگردانده و به سود هم می رسند. یکی از این 20 شرکت مطرح می شود. از 100 محصول جدیدی که هر سال به بازار عرضه می شود، فقط یکی به فروش عالی می رسد. برای مثال، بازار اپلیکیشن های جدید تلفن های هوشمند را بررسی کنید .
تحقیقات بازار
در سال ۲۰۱۲، شرکت های آمریکایی بیش از 80 میلیارد دلار صرف تحقیقات بازار کردند .اولین دلیل شرکت ها برای تحقیقات بازار کشف این موضوع است که آیا بازاری برای محصول یا خدمات جدید وجود دارد ، چه کسی یا چه چیزی حاکم بر آن بازار است و برای فروش محصول یا خدمت با قیمت سودآور باید چه کنند . حتی با همه این تحقیقات بازار، 80 درصد محصولات و خدمات جدید در سال اول یا دوم شکست می خورند .
امروزه استراتژی بهتر این است که «اول مشتری بیابید». هرگاه ایده محصول یا خدمت جدیدی را در ذهن دارید ، فورا به یکی از مشتریان خود زنگ بزنید و این ایده را با او در میان بگذارید بدون اینکه از پرسشنامه یا نظرسنجی رسمی استفاده کنید . آیا آن را می خرد؟ چقدر برایش پول می دهد؟ مشتری چه نواقص و ضعف هایی در ایده اولیه محصول یا خدمت جدید می بیند؟
با آزمون زودهنگام بازار و پرسیدن نظرات صادقانه مشتریان می توانید « زمان ورود به بازار» را جلو بیندازید و همزمان هزینه های تبلیغ محصول جدید را کاهش دهید .
۲. اندازه بازار چقدر است؟
دومین سوالی که باید بپرسید این است که آیا بازارِ متقاضی محصولات و خدمات شما به اندازه کافی بزرگ است . این سوالی است که اغلب افراد نمی پرسند و به آن پاسخ نمی دهند . بنابراین باید بفهمید که : آیا می توانید میزان کافی از محصول یا خدمت خود را بفروشید تا از نظر اقتصادی به صرفه باشد؟
در تحلیل اولیه ، هزینه دقیق تولید محصول یا خدمت و قیمت سودآور برای آن را مشخص کرده و نتیجه را با سایر روش های ممکن برای خرج آن مبلغ مقایسه کنید .
سپس مشخص کنید که باید چقدر از محصول خود را در هفته ، ماه و سال بفروشید تا نسبت به زمان صرف شده و مشکلات موجود، سرمایه گذاری ارزشمندی باشد . سرانجام باید مشخص کنید که آیا مشتریان احتمالی کافی وجود دارند تا در بازه زمانی موردنظر محصول یا خدمت تان را بخرند .
۳. آیا بازار متمرکز است؟
سومین سوالی که باید بپرسید این است : « آیا بازار به اندازه کافی متمرکز است؟ » دیدن افرادی در مکان های مختلف که خود را متقاضی محصول و خدمت تان معرفی می کنند ، تضمینی بر این موضوع نیست که بازار به اندازه کافی متمرکز است و با روش های تبلیغاتی و کانال های بازار فعلی می توانید به آن دسترسی پیدا کنید .
شاید ببینید که بازاری برای 100.000عدد از محصول یا خدمت جدیدتان وجود دارد ، اما این تعداد در 10.000شهر، روستا و دهکده پخش شده است . چگونه می توانید با روشی به صرفه به آن بازار دست یابید ؟ به یاد داشته باشید که کسب وکار شما «خریدن مشتری» است .
وقتی محصولی دارید که مردم آن را می خرند ، هزینه جذب عاملی حیاتی در موفقیت یا شکست است . شاید نتوانید محصول یا خدمتی که بازار بزرگی دارد را ارائه دهید ، زیرا ورود به آن بازار با رسانه های تبلیغی یا کانال های بازار موجود ممکن نیست . خبر خوب اینکه امروزه می توانید از طریق اینترنت به بازارهای بسیار تخصصی تر در مناطق کوچک و با قیمت هایی کمتر از همیشه دست یابید .

 

هایک ویژن   نصب دوربین مداربسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته    دوربین اچ دی



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 

طراحی سایت شخصی به عنوان یکی از ضروری‌ترین موارد طراحی سایت برای هر فردی که می خواهد رزومه قدرتمندی داشته باشد به شمار می‌رود. راه‌اندازی سایت شخصی عموما به جهت به اشتراک گذاری توانایی‌ها یا روزمرگی‌ها ایجاد می‌شود.

در ایجاد وب سایت شخصی هر اندازه که شما حرفه‌ای‌تر عمل کنید، رزومه شما قدرت بیشتری خواهد داشت. عملکرد وب سایت شخصی به جهت ماهیت این نوع سایت، با سایر سایت‌ها متفاوت است.

 

چرا طراحی سایت شخصی ضروری است؟

هر زمانی که شما به پیشرفت اینترنت و کسب و کار آنلاین نگاه کنید، متوجه می‌شوید که در این فضا، امکان پیشرفت به صورت چشمگیری وجود دارد؛ در واقع در این فضا، داشتن سایت شخصی می‌تواند امتیاز بزرگی به جهت پیشرفت شما در نظر گرفته شود.

بسیاری از کسب و کارها به صورت آنلاین انجام می‌گیرند، هزینه‌ها به واسطه استفاده از امکانات اینترنت و دنیای مجازی به نحو چشمگیری کاهش پیدا کرده است؛ در نتیجه امکان طراحی سایت برای اشخاص نیز امکان پذیر شده است. در ادامه به بررسی برخی از دلایلی که نشان دهنده ضرورت ایجاد وب سایت شخصی است خواهیم پرداخت.

طراحی سایت شخصی و موقعیت‌های جدید شغلی

به واسطه طراحی سایت شخصی یا Personal Web Page ، شما می‌توانید رزومه‌ای قدرتمند برای خود طراحی کنید. در سایت شخصی می‌توانید تمام مهارت‌هایی که به واسطه آن‌ها می‌توانید درآمدزایی داشته باشید را به نمایش بگذارید. شما می‌توانید هدفمند حرکت کرده و ارتباطی موثر برقراری کنید؛ در واقع به واسطه ایجاد وب سایت شخصی، به جای آنکه شما به دنبال کار بروید، کار به سراغ شما خواهد آمد. در سایت خودتان می توانید بخشی به عنوان وبلاگ در نظر بگیرید که وبلاگ شما سبب ورود بسیاری از افرادی که به دنبال مهارت‌های شما هستند، شود.

در واقع در سایت شخصی امکان ایجاد ورودی‌های هدفگذاری شده به جهت ورود کارفرمایان مرتبط با حرفه شما وجود دارد. شاید به نظر بیاید که سئو سایت در راه‌اندازی سایت شخصی اهمیت چندانی ندارد، اما باید بگوییم که سئو می‌تواند نقطه عطف کار شما باشد و به واسطه سئو و بهینه سازیئبه رویایی که دارید دست پیدا کنید.

طراحی سایت شخصی و معرفی خدمات یا محصولی جدید به واسطه آن

معرفی خدمات یا محصولی جدید به واسطه طراحی سایت شخصیطراحی سایت شخصی برای کارآفرینان یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود. همه دوست دارند که به صورت اختصاصی با خدمات و نحوه کار کارآفرینان آشنا شوند. در وبسایت شخصی، یک کارآفرین می‌تواند محصول و خدمات خود از نقطه 0 تا 100 معرفی کند؛ در واقع یک کارآفرین در طراحی وب سایت شخصی خود می‌تواند داستان موفقیت برند، خدمات یا محصول خود را به تصویر بکشد.

اکثر افراد از این سبک طراحی سایت استقبال می‌کنند؛ علاوه بر این موارد، این باور که ساخت سایت شخصی تنها به جهت معرفی و رزومه است، کاملا غلط است. شما در راه‌اندازی سایت شخصی می‌توانید رویکرد اقتصادی و تجاری را نیز داشته باشید. نمونه‌های موفق سایت شخصی که درآمدزایی‌های قابل توجهی داشته‌اند موجود است.

آموزش تخصص و به اشتراک گذاری تجربه‌های شخصی

در سایت شخصی، امکان به اشتراک‌گذاری تجربه‌های شخصی وجود دارد. امروزه افراد بسیار زیادی دوست دارند تا مهارت‌ها را بر اساس تجربه‌های شخصی بیاموزند؛ به عنوان مثال بسیاری از افراد پیش از خرید یک محصول، نظرات و تجربیات سایر افراد از خرید آن محصول را بررسی می‌کنند.

در طراحی سایت شخصی، امکان در نظر گرفتن بخشی به جهت انتشار تجربه‌های شخصی وجود دارد. در این بخش می‌توانید نظرات خود را با مردم به اشتراک بگذارید و به واسطه دانش خود به دیگران کمک کنید تا در زمینه خاصی تصمیم‌گیری درستی داشته باشند. اگر در زمینه مشخصی متخصص هستید، ایجاد وب سایت شخصی برای شما فضایی مناسب به جهت به اشتراک گذاری تجربیات ایجاد می‌کند.

امکان ذخیره سازی عکس‌ها و خاطرات

رویکرد طراحی سایت به صورت شخصی می‌تواند بر اساس ذخیره سازی خاطره‌ها و عکس‌های شما در فضایی به غیر از تلفن‌های همراه و سایر حافظه‌های فیزیکی باشد. شما در طراحی وب سایت شخصی، می‌توانید بخشی را به جهت به اشتراک گذاری خاطرات خود در نظر بگیرید.

طراحی سایت تهران

حتی طراحی سایت خصوصی می‌تواند به جهت ذخیره خاطرات و عکس‌های شما باشد. سایت شخصی مکانی ایده‌آل به جهت ذخیره تصاویر برای شما فراهم می‌کند؛ علاوه بر این شما در هر زمان که بخواهید می‌توانید به اطلاعات ذخیره شده خود دسترسی داشته باشید.

همچنین بسیاری از افراد علاقه دارند که خاطرات دیگران و عکس‌های سایر افراد را مشاهده کنند. شبکه‌های اجتماعی مثالی قابل لمس از علاقه مردم به این سبک طراحی سایت است. شما به واسطه طراحی وب سایت شخصی می‌توانید دوستان بسیاری را بدون توجه به موقعیت جغرافیایی خود بیابید.

به اشتراک گذاری نمونه کارها

افراد بسیاری نیاز به ایجاد وب سایت شخصی دارند؛ در واقع در برخی از کسب و کارها طراحی سایت شخصی یک الزام است. اگر بخواهیم برخی از افرادی که نیازمند طراحی وب سایت شخصی هستند را نام ببریم، فهرست زیر قابل ذکر است:

  1. عکاسان
  2. هنرمندان
  3. طراحان گرافیک
  4. سئوکاران
  5. دیجیتال مارکترها
  6. و غیره

فهرست بالا می تواند افراد بسیار زیادی را در خود جای دهد. داشتن وبسایت شخصی برای کسب و کارها می‌تواند سبب موفقیت شود. در وهله اول شما به واسطه ساخت سایت شخصی، رزومه‌ای آنلاین و حرفه‌ای برای خود ایجاد می‌کنید. توجه داشته باشید که ایجاد وب سایت شخصی برای شما باید بر اساس ماهیت کار انجام پذیرد.

به عنوان مثال در طراحی وب سایت شخصی برای گرافیک، باید ماهیت حرفه در تمام صفحات سایت قابل مشاهده باشد. اگر شما یک سئوکار هستید، در طراحی سایت خود باید تمامی موارد مربوط به سئو را رعایت کرده باشید؛ در نتیجه در ایجاد وب سایت شخصی، هدف از طراحی کاملا مهم است و باید در نظر گرفته شود.

        طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

بر اساس ماهیت حرفه و تخصص، یک سایت شخصی می‌تواند شامل امکانات متنوعی باشد، اما مهمترین امکان در ساخت سایت شخصی، بخشی به جهت به اشتراک گذاری مهارت‌ها و نمونه کارها است؛ به عنوان مثال به عنوان یک طراح گرافیک، شما باید بخشی به جهت به اشتراک گذاری تصاویر نمونه کارهای خود در سایت داشته باشید.

ایجاد کارت ویزیت مجازی به واسطه سایت شخصی

بدون در نظر گرفتن حرفه یا شغلی که در آن مشغول هستید، استفاده از سایت به عنوان یک کارت ویزیت می‌تواند موثر واقع شود. ایجاد وب سایت شخصی به ویژه برای متخصصان امور متفاوت پیشنهاد می‌شود.

در وب سایت شخصی، شما بستری ایده‌آل برای شبکه سازی با مشتریان خود ایجاد می‌کنید، که این فضا می‌تواند به عنوان یک کارت ویزیت مجازی که حاوی اطلاعات تماس شما است، در نظر گرفته شود. پس از طراحی سایت شخصی، افرادی که به سایت شما مراجعه می‌کنند، در صورت علاقه به خدمات شما می‌توانند با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرند.

افزایش ارتباط به واسطه اتصال سایت شخصی با شبکه‌های اجتماعی

داشتن سایت شخصی به شما اعتبار می‌بخشد؛ علاوه بر این اگر طراحی سایت شخصی همراه با ارتباط با شبکه‌های اجتماعی ازجمله لینکدین، فیسبوک، اینستاگرام و غیره باشد، شما قدرت بی‌نظیری در فعالیت حرفه‌ای خود به دست خواهید آورد. زمانی که فالوورهای شما، وب سایت شما را مشاهده می‌کنند مطمئن می‌شوند که شما حرفه‌ای هستید و به این واسطه شما قدرت بسیاری در انجام کار حرفه‌ای پیدا می‌کنید.

طراحی سایت شخصی به صورت حرفه‌ای

طراحی سایت شخصی به صورت حرفه‌ایداشتن یک سایت شخصی به صورت حرفه‌ای باعث می‌شود تا شما در ذهن مخاطبان به عنوان یک فرد حرفه‌ای به یاد بمانید. در ایجاد وب سایت شخصی، نهایت خلاقیت را به خرج دهید تا در ذهن مخاطبین، ماندگار شوید.

ساخت سایت شخصی باید به گونه‌ای انجام شود که مخاطبین از مشاهده آن لذت ببرند. راه‌اندازی سایت شخصی سبب می‌شود که مخاطبین شما را بهتر بشناسند؛ در واقع نخستین چیزی که کاربران وارد شده به سایت از شما برداشت می‌کنند، ظاهر سایت شما است. اگر شما در طراحی وب سایت شخصی سلیقه به خرج داده باشید، آنها شما را فردی با سلیقه در نظر می‌گیرند؛ علاوه بر این اگر در ایجاد وب سایت خود حرفه‌ای عمل کرده باشید، به عنوان فردی حرفه‌ای در ذهن کاربران شناخته می‌شوید.



:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 

مکان‌های برگزاری رویدادهای بزرگ منابع مالی گسترده‌ای را جهت تامین امنیت فیزیکی سرمایه گذاری می‌کنند. بخش اعظمی از این سرمایه‌گذاری صرف نصب سیستم‌های نظارت ویدئویی با دوربین های امنیتی و مدار بسته می‌شود. از این دوربین ها برای نظارت بر نقاط حساس مانند پارکینگ خودروها، انبار، محل نشستن افراد و نیز اماکن پشت صحنه مانند محل بارگیری و دفاتر استفاده می‌شود. اگرچه از تصاویر ضبط شده توسط دوربین مدار بسته اغلب به منظور بررسی سوانح، ذخیره می‌شوند، اما معمولا این تصاویر به صورت بازبینی نشده رها می‌شوند، چرا که مراجع امنیتی محل نمی‌توانند به صورت دائمی و پیوسته به بررسی دوربین ها بپردازند. حجم و زمان این تصاویر بسیار بالا بوده و بررسی کامل آن‌ها عملا امکان‌پذیر نیست.

آنالیز ویدئوها توسط هوش مصنوعی

به طور روزافزون، این اماکن در حال غلبه بر این چالش و بیشینه سازی نظارت بر داده‌های تصویری با سرمایه‌گذاری در بخش سیستم نظارت ویدئویی هوشمند هستند. در این مقاله به بررسی روش های استفاده‌ی همزمان از ترکیب سیستم نظارت ویدئویی سنتی و روش های پیشگام در آنالیز محتوای ویدئویی می‌پردازیم. برگزارکنندگان این رویدادهای بزرگ با استفاده از این روش‌ها توانسته‌اند علاوه بر بهینه‌سازی امنیت فیزیکی، خدمت‌رسانی به مشتریان خود را نیز بهبود ببخشند. این روش‌ها همچنین در ساده‌سازی عملیات و جمع آوری اطلاعات هوشمند در کسب و کار، مفید بوده‌اند. این موضوع کاملا بدیهی است که بهینه‌سازی امنیتی رویدادهای بزرگ تنها به واسطه هوش مصنوعی می تواند تکامل پیدا کند و در نتیجه گسترش این تکنولوژی در اماکن بزرگ مانند همایش ها، رویدادهای بزرگ ورزشی مانند المپیک و … هر روز بیشتر خواهد شد.

سیستم‌های آنالیز ویدئویی که بر پایه‌ی یادگیری عمیق (Deep Learning) و هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) بنا شده‌اند، قادرند تمامی اشیای برداشته شده در یک تصویر توسط دوربین مدار بسته را شناسایی، استخراج و تشخیص داده و آن‌ها را برحسب ویژگی‌هایشان از جمله جنسیت، ظاهر، رنگ و اندازه، طبقه‌بندی کنند. این ویژگی به همراه تشخیص‌های رفتاری مانند روابط بین اشیا، زمان‎های سکون و جهت حرکات، و همچنین تشخیص چهره و پلاک، توانسته است آنالیز قابل جستجو، عمل و اندازه‌گیری تصاویر را ممکن سازد. این تکنولوژی کار را برای کاربرانی که قصد تحقیقات بعد از اتفاق را داشته آسان کرده و آگاهی وضعی را بهبود می‌بخشد. همچنین بینشی تجاری و بسیار مهم را نیز از داده‌های ویدئویی، استخراج می‌کند.

سرعت بخشیدن به تحقیقات

در مکان‌های پر از جمعیت، پدیدار شدن مشکلات امنیتی و جنایی دور از انتظار نیست. بعد از بروز حادثه، تیم امنیتی باید بتواند صحنه را به درستی درک کند. استفاده از آرشیو قابل جستجو از تصاویر ضبط شده توسط دوربین مدار بسته، به آن‌ها کمک خواهد کرد که این عمل را در کوتاه‌ترین زمان و بر اساس داده‌های چندین دوربین انجام دهند. در حالی که جست و جو به صورت دستی در این داده‌ها می‌تواند ساعت‌ها و بلکه روزها از زمان ارزشمند و منابع انسانی آن‎‌ها را اشغال کند. همچنین بروز خطای انسانی نیز محتمل است.

یک سیستم آنالیز ویدئویی می‌تواند پس از فیلتر کردن دلخواه تصاویر حاصل از چند دوربین، در این داده‌ها به جستجو بپردازد. در نتیجه تحقیقات بعد از حادثه سریع‌تر و متمرکزتر پیش خواهد رفت. به طور مثال اگر شاهدین ادعا کنند که مردی با لباس زرد باعث بروز یک ناآرامی شده و سپس در یک ماشین آبی صحنه را ترک کرده، می‌توان با جستجوی هوشمند در تصاویر و مطابق اطلاعات داده شده، سوژه را هر چه سریع‌تر پیدا کرد و به تحقیقات بر اساس آرشیو ویدئویی سرعت بخشید.

در همین مثال، در صورتی که سوژه همچنان در جمعیت بوده و امکان بروز حادثه‌ای دیگر نیز وجود داشته باشد، ماموران مایلند تا با دستگیری هرچه سریع‌تر وی، از این مخاطرات پیشگیری کنند. استفاده از این الگوریتم ها برای جستجو در بین آرشیوهای ویدئویی، می‌تواند باعث تحقیقات سریع‌تر، و همچنین تمرکز بر اتفاقات مهم و دارای پتانسیل بالا برای ایجاد خطر شود. با درک زودتر خطرهای در جریان بین جمعیت، می‌توان هرچه زودتر اقدام کرده و از ایجاد یک سانحه، جلوگیری کرد. بنابراین بهینه‌سازی امنیتی رویدادهای بزرگ می تواند سرعت اقدامات امنیتی اماکنی که وسعت زیادی دراند را به شدت افزایش دهد.

بهینه‌سازی امنیتی رویدادهای بزرگبیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته     

هشدارهای به موقع و قانون‌مند

مشتریان می‌توانند قوانینی برای هشدارهای به موقع وضع کنند تا آن‌ها را از بروز خطر آگاه سازد. به طور مثال اگر جمعیت در یک محدوده‌ی مشخص از مرزی مشخص و از پیش تعریف شده فراتر رفت، یا اگر تعدادی اتومبیل در منطقه‌ای که محل پارک کردن نیست به صورت غیر منتظره‌ای توقف کردند؛ امکان وقوع خطر نیز بالا رفته و ماموران می‌توانند به صورت زنده تصاویر را بررسی کرده و در صورت لزوم مداخله کنند. در مورد شخص متخطی با لباس زرد و ماشین آبی، ماموران می‌توانند با دادن این اطلاعات به سیستم، هشداری برای افراد مطابق با این ظاهر و در شعاع مشخصی از محل دریافت کنند. اگر بتوان از طریق دوربین ها صورت وی را تشخیص داده یا شماره‌ی پلاک او مشخص شود، ماموران قانون نیز قادرند به تعقیب شخص مورد نظر بپردازند.

تشخیص اشیا نیز برای ردیابی خطر می‌تواند مفید باشد، اما می‌توان از آن برای پیدا کردن افراد و اتومبیل‌های گمشده و یا خدمات مخصوص برای بعضی از مهمانان بهره برد. سیستم نظارت ویدئویی هوشمند می‌تواند لیستی از افراد تحت تعقیب، گمشده یا خاص را دریافت کرده و در صورت مشاهده‌ی آنان، خبر دهد. سیستم تشخیص چهره نیز برای بررسی افراد حاضر در بخش‌های مختلف و تطبیق آنان با کارمندان بخش استفاده می‌شود. از آنجایی که زاویه و نورپردازی دوربین‌ها همیشه در حالت ایده‌آل نیست، باید توجه داشت که برای کارایی مناسب نظارت هوشمند تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌ها در بهترین حالت خود باشد. در بهینه‌سازی امنیتی رویدادهای بزرگ مهمترین موضوع ایجاد هشدارهایی به موقع هست، به عبارتی دقت این سیستم ها مهمترین موضوع در گسترش این سیستم ها به حساب می آید.

بهینه‌سازی عملیات بر اساس هوشمندسازی تجاری

در حالی که آگاهی از مخاطرات احتمالی برای یک برگزارکننده‌ی رویداد حیاتی است، فهم درست از فعالیت‌ها و اتفاقات مجموعه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. با استفاده از تحلیل ویدئویی، می‌توان داده‌ها را در طول زمان جهت استفاده‌ از آمار، گزارش روند مجموعه و تجسم تصویری داده‌ها برای استفاده‌ی هوشمند عملیاتی استفاده کرد. این قابلیت می‌تواند تصاویر دوربین مدار بسته را از ابزاری برای کنترل امنیت به سکویی باارزش برای گروه‌های تجاری تبدیل کند. به طور مثال شرکت‌های تبلیغاتی می‌توانند آماری از بازددکنندگان بر اساس تبلیغات خاص خود دریافت کنند. فروشندگان می‌توانند از پربازدیدترین قسمت‌های مغازه‌های خود و روند حرکت مشتریان و همچنین محل توقف آنان آگاه شوند. به همین دلایل است که سازمان‌هایی که از سیستم دوربین مدار بسته استفاده می‌کنند می‌توانند با استفاده از توانایی‌های هوشمند ویدئویی، استفاده‌ی خود را از این امکانات جهت امنیت و سوددهی بیشتر، بهبود ببخشند.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مدار بسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 

حمل و نقل هوشمند تحول آینده راهها و مسیر های شهر های ما را رقم خواهد زد، تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در آینده نزدیک نوع نقل و انتقال کالا و مسافر را دگرگون می کند. سادگی نقل مکان از نقطه‌ی الف به نقطه‌ی ب، حمل موثر کالاها و خدمات، و همچنین قابلیت انعطاف و یکپارچگی انواع مختلف حمل و نقل از مهم‌ترین جنبه‌های سیستم تحرک شهری در دنیای هوشمند آینده خواهد بود.

حمل و نقل هوشمند نقشی کلیدی در صنعت دنیای امروز داشته است. در اینجا هدف روان ساختن ترافیک و کمک به مردم در جا به جا شدن و رسیدن به مقصد آن‌ها به گونه‌ای هوشمندانه است. به این منظور است که اکنون مهره‌های صنعت در حال خلق و معرفی فناوری‌ها و راهکارهای پیشرفته هستند. از جمله‌ی این راهکارها می‌توان به سیستم مدیریت هوشمند ترافیک، عوارضی‌هایی با جریان آزاد ترافیک، راهکارهای بر اساس موقعیت‌یابی هوشمند و مثال‌های دیگر اشاره کرد.

به طور همزمان، تراکم سنگین ترافیک، زیرساخت‌های فرسوده، شهرنشینی سریع و افزایش نیازهای تجدیدپذیر نیز به تشدید تقاضا برای راهکارهای حمل و نقل هوشمند، دامن زده‌اند. یک راه حل برای غلبه بر این موانع استفاده از تکنولوژی سیستم نظارت ویدئویی هوشمند جهت کنترل پیشرفته‌ی ترافیک است. به این طریق می‌توان راه‌ها را برای هر کدام از کاربران امن‌تر و بهینه‌تر ساخت، درحالی که نشر ذرات آلاینده نیز کاهش بیابد.

تقاطع‌های هوشمند

با تکیه بر آنالیز ویدئویی هوشمند، دوربین های کنترل ترافیک می‌توانند تراکم ترافیک در تقاطع‌ها را با شمارش تعداد وسایل نقلیه‌ی عبوری از یک تقاطع و تشخیص سرعت آن بیابند. در همین حین تعداد وسایل نقلیه‌ای که در همان زمان تجمع کرده‌اند را نیز تشخیص می‌دهند. با استفاده از این داده‌های جمع‌آوری شده سیستم اطلاع می‌یابد که چه زمانی رنگ چراغ راهنمایی را به قرمز یا سبز تغییر دهد. بهینه‌سازی هوشمند برای سیگنال‌های ترافیکی باعث جریان‌های بهینه‌تر ترافیک می‌شود.

استفاده از این فناوری مزایاای قابل توجه دارد. به طور مثال امنیت راه‌ها افزایش پیدا می‌کند، از بازسازی تقاطع‌ها می‌توان جلوگیری کرد، راننده‌ها را می‌توان از سرعت مسیر خود که توسط سیگنال‌های ترافیکی پیش‌بینی شده است آگاه کرد، وقت صرف شده و استرس ناشی از آن را برای مشتریان به حداقل رساند، از نشر ذرات آلاینده‌ی هوا تا حد امکان جلوگیری کرد و در نهایت میزان رضایت عمومی را به طور کلی بالا برد.

امنیت راه‌ها

سوانح رانندگی می‌توانند مصیبت‌بار باشند، نه تنها به دلیل افزایش تراکم جاده و جریان ترافیک، بلکه به دلایلی بدتر مانند خسارات جانی و بعضاً مرگ و میر. این حوادت دلایل مختلفی دارند که عدم تمکین به قوانین راهنمایی و رانندگی توسط راننده یکی از دلایل نسبتا مهم در آن‌هاست. فناوری ویدئویی می‌تواند در تشخیص انواع مختلفی از اتفاقات کمک‌کننده باشد. برای مثال پارک کردن در مناطق ممنوعه، عبور کردن از چراغ قرمز، و دور زدن در قسمت دور زدن ممنوع، همگی می‌توانند توسط فناوری هوشمند دوربین مداربسته تشخیص داده شوند.

با استفاده از فناوری یادگیری عمیق (Deep Learning) دوربین ها قادر خواهند بود این اتفاقات را تشخیص داده و مراجع مربوطه در راهنمایی و رانندگی را سریعاً آگاه سازند تا در صورت لزوم وارد عمل شده و حتی‌الامکان از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری کنند. سناریوهایی از قبیل جلوگیری از راننده‌ای که خطی اضطراری را اشغال کرده است، یا اطلاع‌رسانی به راننده‌ای که در محلی ممنوع خودروی خود را پارک کرده از جمله‌ی این اقدامات هستند. همچنین سیستم جریمه نیز می‌تواند جهت تنظیم هر چه بهتر رفتارهای رانندگی استفاده شود. از جمله فواید آن نیز باید به جلوگیری از حادثه، عملکرد بهتر راننده و افزایش ایمنی جاده‌ها و خیابان‌ها اشاره کرد.

حمل و نقل هوشمندبیشتر بخوانید:       نصب دوربین مدار بسته     تی وی تی   دوربین تشخیص چهره

اطلاع‌رسانی عمومی

به اشتراک گذاشتن اطلاعات نکته‌ای کلیدی جهت آگاه نگاه داشتن رانندگان و مسافران شهری است. ارتباطات هوشمندانه در مورد هشدارها و به روز رسانی‌ها به صرفه‌جویی در مصرف زمان، جلوگیری از ناامیدی و ساده‌سازی حمل و نقل روزانه کمک خواهد کرد. این کار را می‌توان از طریق تابلوهای اطلاع‌رسانی در مورد ترافیک که به صورت بزرگ و در مکان‌های قابل رؤیت مثل نقاط تمرکز ترافیک، مراکز حمل و نقل، مراکز خرید و سالن‌های شهری نصب شده‌اند انجام داد. همچنین استفاده از نرم‌افزارهای موبایل نیز می‌تواند برای این هدف کارساز باشد.

دوربین های ترافیک می‌توانند داده‌های به روزی از جریان ترافیک و سوانح را تولید کرده و آن را به سکویی مرکزی جهت بررسی بیشتر ارسال کنند. در آن‌جا از این داده‌ها و ترکیب آن‌ها با داده‌های دیگر مانند رادار و GPS نیز اطلاعات مفیدی به دست می‌آید. آن‌ها همچنین اطلاعات ترافیکی مانند وضعیت ترافیک، هشدارها و راهکارها را به همراه وضعیت پارکینگ‌ها منتشر می‌کنند. از مزایای این کار می‌توان به افزایش اطلاع عموم از وضعیت ترافیک، افزایش آسودگی حمل و نقل و به طور کلی راحت‌تر شدن تحرک در شهر و حومه اشاره کرد.

راهکار هایک‌ویژن

کمپانی هایک ویژن که یکی از بزرگ‌ترین و نام‌آشناترین برندهای تولید دوربین مدار بسته و تجهیزات امنیتی در جهان و مربوط به کشور چین است، تجارب پیچیده‌ای را در زمینه‌ی مدیریت ترافیک در کشور خود و سایر کشورها کسب کرده است. خطوط تولید راهکار‌هایی همه‌منظوره جهت حل مشکلات متعددی چون مدیریت ترافیک شهری، مدیریت سوانج رانندگی، مدیریت بزرگ‌راه‌ها و غیره، ارائه کرده‌‌اند.

همچنین، یادآوری این نکته ضروری است که کنترل سیگنال به صورت بهینه بستگی به کیفیت داده‌های ترافیکی، الگوریتم‌های سیستم و سخت‌افزار استفاده شده دارد. علاوه بر آن، به فضای تحت تحرک نیز وابستگی نزدیک داشته به طوری شرایط جاده و راه‌ها، شرایط سابقه‌ی ترافیک و زیرساخت‌های شهری تاثیری عمده بر آن می‌گذارند. به همین دلیل است که هیچ راهکار یکتایی جهت حل مشکلات عمده‌ی ترافیکی که در همه‌جای جهان جوابگو باشد، وجود ندارد. شرکت هایک‌ویژن بر این باور است که نرم‌افزار‌های ترافیکی و رویه‌های عملیاتی موجود تنها در صورتی می‌توانند به توسعه‌ی مطلوب برسند که در تماس و ارتباط نزدیک با مسئولین شهری، ارگان‌های تامین امنیت عمومی، مشاوران و حتی فضای آکادمیک در دانشگاه‌ها باشند. در این صورت است که از این نرم‌افزارها انتظار رسیدن به بهترین نتیجه‌های ممکن می‌رود.

حالت‌هایی که درحال حاضر برای داده‌های موجود بر اساس اطلاعات ترافیکی وجود دارد، بی انتهاست. به طور خاص، اکنون که استفاده از هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) برای کاربری‌های پیشرفته متداول شده است، استفاده از قدرت آن تفاوت‌های مهمی را رقم خواهد زد. با این وجود، باید توجه داشت که هدف غایی و نهایی ما همیشه یکسان خواهد ماند: جریان ترافیک روان و امن، حمل و نقل هوشمند و ارتقای کیفیت زندگی انسان.

بیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته      دوربین حرارتی        دوربین اچ دی



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 

طراحی سایت آکادمی موسیقی به صورتی که تمام نیازهای یک آکادمی موسیقی را برطرف کند یکی دیگر از خدمات طراحی سایت شرکت رایان می باشد. ما با داشتن صدها نمونه کار طراحی سایت توانسته ایم اعتماد بسیاری از کاربران را جلب کنیم. با ما همراه باشید.

 

شرکت طراحی وب سایت آکادمی موسیقی

طراحی سایت آکادمی موسیقی روشی برای ارتقاء این کسب و کار پر طرفدار در فضای اینترنت محسوب می شود. با استفاده از شرکت طراحی سایت و ساخت سایت آکادمی موسیقی می توانید مشتریان بیشتری را با فعالیت های خود آشنا نموده و از این طریق علاوه بر افزایش کسب در آمد در مقایسه با رقبایی که در این حوزه فعالیت دارند. بیشتر مطرح شوید.

در واقع می توان طراحی سایت آکادمی موسیقی را به عنوان یک روش تبلیغاتی برتر در این حوزه دانست. روشی نوین که با دسترسی همه افراد جامعه به اینترنت می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری ارزشمند شناخته شود. برای استفاده صحیح از این روش باید به شکلی قدرتمند و حرفه ای در این عرصه وارد شوید تا توان رقابت با رقبای خود را فراهم نموده و تجارتی موفق داشته باشید.

هزینه طراحی سایت      

گرافیک خارق العاده سایت آکادمی موسیقی

 

در طراحی سایت آکادمی موسیقی اولین و مهم ترین موضوع طراحی گرافیکی جذاب و متفاوت است. در نظر داشته باشید که نوع فعالیت یک آکادمی موسیقی فعالیت هنری بوده و افرادی که مخاطب سایت آکادمی موسیقی هستند هنرمندانی با دیدگاه های خاص هنری می باشند. به همین دلیل رعایت برخی از اصول و قواعد هنری در کنار حفظ خلاقیت و طراحی خاص و منحصر به فرد می تواند در اولین گام باعث جلب توجه بازدیدکنندگان از وب سایت موسیقی گردد.

خلاقیت در طراحی وب سایت آکادمی موسیقی(Music Academy Site Design) تنها به استفاده از طرح های پیچیده و عجیب خلاصه نمی شود. باید شناخت کافی از حوزه فعالیت و مخاطبان به دست آورده و بر اساس علایق آن ها اقدام به طراحی سایت در تهران نمایید.

سرعت و کارایی عالی در سایت آکادمی موسیقی

 

برنامه نویسی سایت آکادمی موسیقی باید بر پایه اصول علمی طراحی وب سایت صورت پذیرد. سرعت و کارایی بالای سایت می تواند در جلب توجه مخاطبان اثر خوبی داشته باشد. امکانات و خدماتی که برای طراحی سایت آکادمی موسیقی در نظر گرفته می شود می تواند در موفقیت عملکرد آن نقش بسزایی داشته باشد.

یک سایت آکادمی موسیقی یا آموزشگاه موسیقی می تواند دارای دو جنبه متفاوت باشد. در حالت اول می تواند تنها به عنوان یک سایت خبری در خصوص فعالیت های آکادمی اطلاعاتی را به کاربران ارائه دهد. این اخبار می تواند از طریق بخش مالتی مدیا و اطلاعات و اخبار در قالب محتوا در سایت قرار داده شود. در حالت بعدی طراحی سایت آکادمی موسیقی می تواند علاوه بر اطلاع رسانی برخی از خدمات را نیز به صورت آنلاین به مخاطبان و هنرجوها ارائه دهد.

طراحی سایت وردپرس      

امکانات مورد نیاز سایت آکادمی موسیقی

فعالیت هایی نظیر ثبت نام آنلاین و پرداخت شهریه کلاس ها و یا در حالت های پیشرفته تر برگزاری برخی از کلاس ها به صورت وبینار و دوره های مجازی که می تواند در جلب مخاطبین اثرات بسیار مثبتی داشته باشد و به همان نسبت طراحی سایت آکادمی موسیقی را پیچیده تر نماید.

طراحی پورتال

از جمله امکاناتی که برای وب سایت آکادمی موسیقی در نظر گرفته می شود:

  • سیستم عضویت کاربران
  • وجود فروشگاه مجزا برای فروش فایل
  • ایجاد دوره های آموزشی
  • جستجو پیشرفته برای دوره های آموزشی و سایر مطالب
  • گرافیک و سئو عالی

هزینه و زمان مورد نیاز برای طراحی سایت آکادمی موسیقی توسط متخصصان حرفه ای شرکت رایان بسته به امکانات و خدماتی که برای آن در نظر گرفته می شود متفاوت خواهد بود. هزینه طراحی سایت را مب توانبد در جدول بالا نیز به صورت دقیق مشاهده کنید و با توجه به اینکه ارائه کار با کیفیت از اصول اولیه طراحی وب سایت آکادمی موسیقی در شرکت رایان می باشد، برآورد مدت زمان انجام پروژه بر اساس تمام جزئیات مورد نیاز انجام می گردد. جزئیاتی از قبیل ویژگی های خاص مربوط به طراحی وب سایت به صورت اختصاصی و همچنین امکانات و خدماتی که برای طراحی سایت آکادمی موسیقی در نظر گرفته می شود.

کارشناسان متخصص در زمینه سئو سایت شرکت رایان با داشتن دانش و تخصص در خصوص الگوریتم های مورد قبول موتورهای جستجو و تسلط به مباحث مربوط به بهینه سازی وب سایت، خدمات مربوط به این بخش را نیز به مشتریان متقاضی طراحی سایت آکادمی موسیقی ارائه می دهند.

دلیل استفاده از سئو چیست؟

موضوع سئو یکی از با اهمیت ترین موضوعاتی است که برای موفقیت یک کسب و کار آنلاین از طریق طراحی سایت باید به آن توجه ویژه ای نمود. بهینه سازی وب سایت بر اساس اصول و قواعد سئو نیاز به مطالعات و کارهای کاملا تخصصی داشته که صاحبان سایت بدون داشتن اطلاعات لازم نمی توانند به خوبی از عهده آن بر بیایند. رعایت اصول سئو در زمان برنامه نویسی و طراحی سایت آکادمی موسیقی و همچنین در زمان فعالیت سایت به صورت پیوسته مورد توجه قرار بگیرد.

پشتیبانی شرکت رایان

 

اتمام طراحی یا ساخت سایت در شرکت رایان به منزله شروع تعهد این شرکت می باشد. پشتیبانی 24 ساعته یکی از ویژگی های اصلی شرکت رایان می باشد. هر موقع مشکلی برای شما پیش آمد می توانید با قسمت پشتیبانی وب سایت تماس بگیرید تا مشکل شما در سریع ترین زمان ممکن برطرف گردد.

همچنین پشتیبانی قوی به مشتریان این امکان را می دهد تا خیال شان بابت طراح سایت شان راحت باشد. و بدانند همیشه یک حامی قوی در کنارشان هست تا هر موقع مشکلی برای وب سایت پیش آید توسط کارشناسان شرکت برطرف گردد.

 

 

طراحی سایت فروشگاهی       شرکت طراحی وب سایت      طراحی وب سایت شرکتی



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 

سیستم امنیتی یکپارچه به معنای استفاده از تکنولوژی های جدید برای هماهنگ سازی ابزارهای امنیتی مورد استفاده شما است. امروزه عناصر دنیا بیش از هر زمان دیگری به هم متصل گشته‌اند. ساعت مچی شما به موبایل شما وصل شده که خود آن به تبلت شما و الی آخر متصل است. ما در حالی این سبک از زندگی هوشمند را پذیرفته‌ایم که در واقع یکپارچه شدن سیستم‌ها را می‌پذیریم.

چرا لوازم خود را به هم متصل می‌کنیم؟ ساده‌ترین جواب ساده کردن زندگیست. اگر این طور است پس شاید بهتر است این یکپارچگی را به لوازم شخصی خود محدود نکرده و آن را به کسب و کار خود نیز گسترش دهیم. زیرا عملا تفاوتی نداشته و باعث صرفه‌جویی در مخارج و راحتی در تصمیم‌گیری خواهد شد.

یکپارچه‌سازی سیستم‌های امنیتی

یکپارچه‌سازی سیستم‌ها ایده‌ی وصل کردن دستگاه‌ها را به یک شرکت تعمیم می‌دهد. در نتیجه زیرشاخه‌های مختلف از آن به یک اکوسیستم تبدیل خواهند شد. این به معنی جمع‌آوری داده از زیرسیستم‌های موجود یا استفاده از یک سیستم موجود به عنوان یک مرکز جمع‌آوری داده است. بدون در نظر گرفتن روش، هدف از این کار ایجاد یک چشم‌انداز واجد و متحد است.

در نهایت این به معنی ساده کردن پروسه‌ها و به دست آوردن بینشی عملی در تصمیم‌گیری و کار است. اگرچه یکپارچه‌سازی تبدیل به یک قاعده در ابعاد دیگر زندگی شده است، اما کسب و کارها اغلب به یکپارچه‌سازی سیستم‌های امنیتی به دلیل باورهای غلط در مورد مخارج بالای آن نمی‌پردازند. در نتیجه سیستم‌های امنیتی مختلف بدون ارتباط با یکدیگر و توسط افراد متفاوت درون یک سازمان به کار گرفته می‌شوند.

سیستم امنیتی یکپارچه به شما کمک می کند که در هزینه های سازمان و شرکت خود صرفه جویی داشته باشید. چنانچه سیستم‌ها یکپارچه نشده باشند، شرکت‌ها با مخاطراتی مانند عدم شفافیت و در نتیجه ضرر مالی مواجه خواهند شد. به طور مثال تیم مسئول کنترل تردد در نیمه‌شب از باز شدن در ورودی آگاه می‌شود اما قادر به دیدن تصاویر دوربین مدار بسته نیست. بدون سیستمی یکپارچه هیچ راهی برای آن‌ها وجود ندارد که پی ببرند که آیا هشدار ورود توسط یک سارق، عامل طبیعی یا اشتباه در تجهیزات رخ داده است. این تیم مجبور خواهد شد که به صورت دستی به دنبال تصاویر گشته تا مشخص شود که کدام در بوده و به چه دلیل باز شده است.

یکپارچه‌سازی کنترل تردد و نظارت ویدئویی

پاسخگویی کُند باعث افزایش خطر برای سیستم خواهد شد. دزدی و خرابکاری به صورت سریع اتفاق می‌افتد، در نتیجه سیستم‌ها و کاربران مجبورند برای پیشگیری از آن سریع باشند. این سیستم‌های امنیتی می‌توانند مفیدتر از صرفا اطلاع رسانی در مورد یک دزدی عملی کنند و حتی پیش از وقوع جرم، از وقوع آن هشدار دهند.

به این ترتیب است که تیم‌های امنیتی و تصمیم‌گیران برای انتخاب تصمیم‌های موثر وقت بیشتری خواهند داشت. اگر دری بی‌موقع باز شود، یک سیستم یکپارچه سریعا کاربران را از این که چه دری توسط چه شخصی باز شده است با خبر خواهد ساخت. راهکارهای یکپارچه موثرتر، پربازده‌تر و کم‌خرج‌تر هستند. به طور ایده‌آل شرکت‌ها باید از ابتدا از این گونه راهکارها استقبال کنند تا بتوانند مشکلات را زوتر پیش‌بینی کرده و تصمیم مناسب را بگیرند.

سیستم دوربین های امنیتی

اگرچه یکپارچه‌سازی از ابتدا بهترین روش است، اما بسیاری از شرکت‌ها از قبل سیستم‌های امنیتی خود را دارند و برای تغییر آن نگران زیرساخت‌های خود هستند. این نگرانی‌ها باعث می‌شود که عده‌ای تصور کنند این یکپارچه‌سازی به سود شرکت نخواهد بود. خوشبختانه به تازگی و با تلاش شرکت‌های تامین کننده‌ی راهکارهای یکپارچه‌ی امنیتی، این تفکرات با استقبال کمتری مواجه شده است.

سیستم امنیتی یکپارچه

بیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته      دوربین حرارتی        دوربین اچ دی

اگر شرکتی از قبل سیستم دوربین امنیتی خود را داشته باشد و بخواهد سیستم کنترل تردد را به آن اضافه کند، یک تامین‌کننده‌ی حرفه‌ای قادر است که ورودی‌های کنترل تردد را به همراه تکنولوژی مورد نیاز برای متصل شدن دوربین فراهم کند. این راهکار به کاربران امکان نظارت بر تصاویر ضبط شده و ترددها را به طور همزمان و بر روی یک سیستم خواهد داد.

در حالی که یک سیستم واحد و متحد باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود، می‌تواند به مدیریت امنیت نیز به طور کلی کمک کند. قابلیت دیدن همزمان تمامی سیستم‌های امنیتی به کادر امنیت این امکان را می‌دهد که از هرجایی بتوانند موقعیت مورد نظر را مدیریت کرده و از خرج و مخارج بالای لازم برای مدیریت یک سیستم پرهیز کنند. دنیای پرتحرک امروز باعث شده است که دیگر مدیران امنیتی برای دیدن هشدارها و تصمیم‌گیری نیازی به حضور در مراکز عملیاتی نداشته باشند. بنابراین سیستم امنیتی یکپارچه باعث می شود که مدیران میانی و رده بالای یک سازمان بتوانند با تمرکز بیشتری و با سرعت و دقت بالا تصمیم گیری کنند.

به این صورت پروسه‌ها راحت‌تر شده و کاربران می‌توانند هشدار را سریعا ببینند، تصویر دوربین‌ها را چک کنند، یا اجازه‌ی ترددی را با موبایل خود کنترل کنند. شبکه‌های مدرن امن بوده و به کسانی که دسترسی داشته باشند اجازه‌ی استفاده می‌دهند و نیازی به حضور فیزیکی آن‌ها نیست. یکپارچه ساختن سیستم‌های امنیتی اولین قدمی است که شرکت‌های امنیتی قادرند جهت ساده‌سازی کارها، داده‌ها و هزینه‌ها انجام دهند.

تکنولوژی انرژی و ارتباطات

روش‌های سنتی نیاز به دو سیستم داشتند؛ یکی جهت تجهیزات درون شبکه‌ای و دیگری برای موقعیت‌های خارج از شبکه. با پیشرفت فناوری در انرژی و ارتباطات، نیاز به چندین سیستم از بین رفت. داده‌ها می‌توانند به صورت امن از یک لوکیشن دورتر به یک سیستم موجود تغذیه شوند. این موقعیت‌های دور امکان دارد داده‌ها را به دلیل مخارج انتقال و اتصال از راه دور به صورت متفاوتی نسبت به یک سیستم متصل انتقال دهند. نتیجه نهایی اما به هر حال ثابت است، سیستم امنیتی یکپارچه حجم عظیمی از داده را به یک هوشمندی قابل استفاده می‌سپارد و کار را برای تصمیم‌گیرنده آسان می‌سازد.

تشخیص الگوها

به جای فراهم کردن ده‌ها ساعت فیلم که شاید مرتبط هم نباشند، آنالیز سیستم قادر است دقیقا اطلاعاتی را که کاربر به آن نیاز دارد در اختیار او قرار دهد. حوادثی را که قبلا یک بار مصرف تلقی می‌شدند، حالا می‌توان تحلیل کرد تا روندها و الگوهایی از مناطق حیاتی را به دست آورد و به این سرمایه‌گذاری را به صورت هدفمند انجام داد. مشتریان امروزه انتظار دارند که هر چیزی که نیاز دارند را دقیقا به همان شکل دریافت کنند، کسب و کارها نیز به حمایت از آن‌ها می‌پردازند. تامین‌کنندگان امنیت نیز امروزه انتظار دارند که سادگی در کارهای روزمره‌ی خود را درون این سیستم‌ها جای دهند. یک سیستم متحد قادر است نمایی یکتا را به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، شتاب‌دهی به روند تصمیم‌گیری و صرفه‌جویی در مخارج تامین کند.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مدار بسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

سیستم نظارت تصویری در املاک در چند سال اخیر به شکل شگرفی در حال تحول مداوم است. امروزه، همه چیز در امر نظارت آسان تر به نظر می رسد. فناوری های پیشرفته از اشیا  با ارزش ما در منزل و یا محل کار محافظت می کنند. اما اگر عملکرد این فناوری ها مختل شود چه می کنید؟ اگر قیمت زیادی برای آن پرداخت کرده باشید و نتیجه مطلوبی نسیب شما نشود چه واکنشی نشان می دهید؟

سیستم های نظارت تصویری یک روش محبوب برای کنترل مداوم اموال است. اما مشکل اصلی این است که سیستم های نظارت تصویری مبتنی بر انسان با نواقص و محدودیت های زیادی روبرو هستند.همچنین در میان عموم مردم دیده شده است که  پیچیدگی تکنولوژیکی این سیستم ها خیلی از شهروندان را به وحشت می اندازد. اما کاملا واضح است که این تکنولوژی ها باعث می شوند ما احساس امنیت کنیم و امنیت را در لحظه لحظه زندگی خود لمس کنیم.

با این حال ، در مورد اطمینان از حفظ حریم خصوصی توسط تکنولوژی های نظارت تصویری تردیدهایی وجود دارد و این نگرانی ها قابل درک است. سو استفاده کنندگان از حریم خصوصی هر گوشه منتظر می مانند تا فرصتی برای ضربه زدن به امنیت دیگران پیدا کنند. سوال اصلی این است که آیا باید تسلیم شد و به محافظت شخصی از املاک بازگردیم؟ قطعا چنین تصمیمی درست نیست.

به همین دلیل است که ما به گذشته باز نخواهیم گشت و تصمیم آینده جوامع ما این است که از تکنولوژی به نفع بهبود کیفیت زندگی استفاده کنیم. بنابراین مزایای بی شماری باعث می شود یک سیستم نظارت تصویری هوشمند ارزش آزمایش را داشته باشد. در این مطلب به این موضوع می پردازیم که چگونه بهترین راه حل را در سیستم های نظارت تصویری پیدا کنیم؟ کدام سیستم برای محافظت از ما در برابر تهدیدهای ناقضان حریم خصوصی امن ترین است: واحد پردازش داخلی یا سیستم های مبتنی بر تکنولوژی های ابر؟ کدام یکی بهتر است.

تمایل انسان به ایمنی بیشتر محیط زندگی

این موضوع کاملا طبیعی است که هر انسانی می خواهد احساس امنیت کند. در هرم نیازها که به هرم سلسله مراتب نیاز های مازلو معروف است، دو نکته اساسی وجود دارد. اول اینکه همه انسان ها می خواهند نیازهای فیزیولوژیکی خود یعنی نیاز به غذا ، آب ، گرما و استراحت – را برآورده کنند. در وهله دوم، همچنین یک نیاز اساسی دیگر به نام امنیت نیز وجود دارد. در تعریف واژه امنیت این واژه را فقط به معنای دور نگه داشتن سارقین از اموال تعریف نمی کنند امنیت در دنیای امروز به شدت با تکنولوژی همراه شده است. به هر ترتیب همه ما اشتیاق داریم که احساس امنیت کنیم و برای رسیدن به آن آماده هستیم که کارهای زیادی انجام دهیم.

حقیقت اصلی در رابطه با امنیت ، تعریف آن است. امنیت فقط به معنای دور نگه داشتن سارقین از ملک شخصی نیست. مسئله پیچیده تر است. انسانها برای حریم خصوصی خود ارزش قائل هستند و در نتیجه سعی می کنند از کل حریم خود دفاع کنند. به عبارتی دقیق تر نه تنها ایمن نگه داشتن اشیا با ارزش برای ما مهم است بلکه دوری از دید دیگران نیز برای ما مهم است. ما تلاش می کنیم تا از حریم خصوصی خود محافظت کنیم ، چه در مورد خانه ها یا مشاغل  وچه درباره داده های حساس و مالیکت های معنوی شغلی. سیستم نظارت تصویری در املاک در نهایت منجر به افزایش حس ایمنی در محیط زندگی می شود.

حریم خصوصی

بیایید با این سوال ادامه دهیم، داده ها چرا اینقدر مهم  هستند؟ موارد متعدد تجاوز به حریم خصوصی ثابت می کند که داده های ثبت شده در شرکت های بزرگ و ارگان های دولتی هویت افراد را بسیار سریع پیدا می کنند. این موضوع تصاحب داده ها می تواند منجر به یک ناراحتی عمده و سرقت در مقیاس بزرگ شود. تهدیدهای اصلی در خصوص جمع آوری گسترده اطلاعات از افراد یک جامعه در نهایت حریم خصوصی ، جمع آوری اطلاعات ، پردازش ، انتشار و حمله به افراد را در بر خواهد داشت. بنابراین وظیفه اصلی صنعت حفاظت تصویری و امنیت، حفاظت از داده های به دست آمده توسط سیستم های نظارت تصویری است.

شرکت های امنیتی و حفاظت تصویری دائما به شما می گویند که شما می توانید امنیت داشته باشید اما این را نمی گویند که در نهایت با بدست آوردن امنیت، حریم خصوصی خود را از دست می دهید. آنها می گویند شما می توانید حریم خصوصی داشته باشید ، اما امنیت خود را از دست خواهید داد. این اعتقادات رایج ، نسل جدیدی از شرکت ها را به ایجاد اولین راه حل های امنیتی برای حفظ  امنیت به همراه حفظ حریم خصوصی سوق داده است. به عبارت دیگر، در حال حاضر سیستم های امنیتی متمرکز بر عدم رعایت حریم خصوصی مبتنی هستند و این موضوع یک چالش بسیار بزرگ در این صنعت به حساب می آید.

سیستم نظارت تصویری در املاک

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مدار بسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

سیستم های مبتنی بر ابر

در حال حاضر سیستم های مشهور نظارت تصویری هنگام ایجاد سیستم های امنیتی خود اطلاعات کاربران را بر روی فضاهای ابری  بارگذاری می کنند. در مورد ایمنی این موضوع بحث های طولانی شکل گرفته است و نگرانی های فزاینده ای درباره حریم خصوصی ایجاد می کند. این سیستم ها اغلب در حصول اطمینان برای حفظ حریم خصوصی شکست می خورند و در برابر هک شدن به شدت آسیب پذیر هستند. این یک راز نیست که برخی از شرکتهای مبتنی بر فناوری های ابری با ادارات پلیس همکاری می کنند. همچنین یادتان باشد که  اگر داده های شما بیش از حد در دسترس باشد ، شرکت های فناوری می توانند آن را به تبلیغ دهندگان بفروشند.

همچنین داده های بارگذاری شده روی ابر در معرض هرکسی قرار می گیرد تا در آن دخالت کند. شرکت های ارائه کننده خدمات امنیت در حال حاضر مسئولیت کمی در مورد امنیت این اطلاعات را بر عهده می گیرند و هیچ کس در مورد نحوه استفاده سایر شرکت ها از این اطلاعات تعهدی ارائه نمی دهد .این یک موضوع کاملا پذیرفته شده است که هنگامی که سیستم خانه هوشمند دسترسی از راه دور را امکان پذیر می کند ، امنیت و حریم خصوصی قربانی این امنیت می شود و از بین می رود. بنابراین در سیستم نظارت تصویری در املاک پیشنهاد ما این است که از سیستم های مبتنی بر ابر کمترین استفاده انجام شود.

واحدهای پردازش داخلی

همه بحث های ذکر شده در بالا ما را به این نتیجه می رساند که نگهداری داده ها در یک واحد پردازش داخلی ایمن تر و خصوصی تر است. چنین انتخابی  ما را از چشم دولت ها ، شرکت ها ، تبلیغ کنندگان و هکرها دور نگه می دارد و از آنجا که بازار فعال است ، راه حل های آن بخش به سرعت ارائه می شود

همچنین به لطف پیشرفت های اینترنت اشیا ، محاسبات و یادگیری ماشین ، یافتن سیستم های نظارتی محافظ به شکل خصوصی در آینده نزدیک در بازار ارائه خواهند شد. یک “معماری” محرمانه محور تصاویر دوربین را در داخل ملک پردازش و ذخیره می کند و به این ترتیب پیشرفته ترین فن آوری را با محافظت از حریم خصوصی پیشرفته ترکیب می کنند.

به عنوان مثال ، شرکت هایی هستند که در حال کار بر روی یک راه حل ساده برای ایجاد امنیت و حفظ حریم خصوصی افراد به شکل همزمان هستند. چنبن فناوری هایی  از دوربین های IP ویژه ای استفاده می کند که در گروه هایی با دستگاه محاسبه الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی کار می کنند. یک الگوریتم AI (هوش مصنوعی) تمام تصاویر گرفته شده توسط دوربین ها را تجزیه و تحلیل می کند و به محض تشخیص ناهنجاری ها ، آن را به کاربر نهایی اطلاع می دهد. این سیستم ها هیچ یک از داده های مشتریان را در فضاهای ابری  بارگذاری نمی کنند بلکه  آنها حریم خصوصی و تمام اطلاعات را در خانه مشتری حفظ می کنند.

سیستم های نظارت هوشمند

همچنین کاربرانی که مایلند بدانند فرزندشان یا دیگر اعضای خانواده چه زمانی در فضای باز محوطه در حال بازی هستند می توانند دوربین ها را برای تشخیص این موضوع تنظیم کنند. اگر آنها می خواهند چشم خود را بر روی سارقین متمرکز کنند ، در انجام آن آزاد هستند.

به عبارتی دیگر سیستم های نظارت هوشمند با تطبیق صورت و فناوری تشخیص ژست کار می کنند. آنها می توانند افرادی را که به سیستم وارد نشده اند ، شناسایی کنند و در این صورت امنیت را به کاربر هدیه می دهند. این ابزار به یک پروتکل اخلاقی احترام می گذارد. به جنسیت ، نژاد یا سن خاصی حساس نیست. هدف آن تشخیص رفتار مشکوک بدون هدف قرار دادن هویت های فردی است. با شناسایی افرادی که بخشی از برنامه روزانه شما نیستند ، سیستم هر نوع خطر امنیتی را کاهش می دهد.

جدیدترین سیستم های نظارت تصویری واحد پردازش داخلی ویژگی بسیار مهم حفاظت از حریم خصوصی را مد نظر قرار داده اند و در نتیجه می توان گفت که جدیدترین فناوری ها ، انواع روشهای نظارتی پیشرفته را ارائه می دهند. تنها وظیفه ما انتخاب صحیح است. موردی که نه تنها از املاک و اشیاء با ارزش ما بلکه از حریم خصوصی ما نیز محافظت می کند. اعتقاد ما بر این است که سیستم نظارت تصویری در املاک می تواند چهره خانه های ما در آینده نزدیک را به طور کل دچار تغییرات بنیادین کند.

بیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته      دوربین حرارتی        دوربین اچ دی



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 

طراحی سایت صرافی یکی دیگر از خدمات بی شمار شرکت طراحی سایت رایان می باشد. آیا وقت آن نشده است تا کسب و کار خود را رونق ببخشید؟ آیا هنوز از قدرت فضای اینترنت در رونق کسب و کار خود بی خبر هستید؟ ما در شرکت رایان به شما راه درست را نشان می‌دهیم تا به صورت حرفه‌ای کسب و کار صرافی خود را در فضای آنلاین گسترش دهید   طراحی سایت شرکتی

 

طراحی سایت صرافی و علت ضرورت آن

صنف صرافی صنفی می‌باشد که باید در آن به صورت لحظه‌ای و به روز با قیمت‌های جهانی ارز حرکت کرد، یعنی قیمت ارز در این ساعت با یک ساعت قبل و بعد می‌تواند متفاوت باشد. اگر صرافی شما بزرگ می‌باشد و حوزه فعالیتی آن بین المللی است، داشتن وب سایت برای شما بسیار ضروری می‌باشد؛ زیرا بدون وب سایت عملاً کسی شما را در خارج از کشور نخواهد شناخت و معامله‌ای نخواهد کرد، پس بهتر است فرصت را از دست ندهید و همین امروز کار طراحی سایت صرافی خود را به شرکت طراحی سایت رایان بسپارید تا بی نظیرترین وب سایت در زمینه کاری خود یعنی صرافی را تحویل بگیرید.

و اینگونه است که توانسته‌ایم در این 15 سال، اعتماد بیش از هزاران شخص و شرکت را برای طراحی وب سایت جلب کنیم. قیمت طراحی سایت صرافی به صورت قطعی تعیین نمی‌شود و بستگی به امکاتانی دارد که مایل هستید در وب سایت قرار گیرد. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از فرم برآورد هزینه طراحی سایت استفاده کنید، همچنین می‌توانید به صورت رایگان با کارشناسان و مشاوران شرکت طراحی سایت رایان در ارتباط باشید.

ما به شما کمک می‌کنیم تا متفاوت باشید

هرگونه خدماتی که مد نظر شما است و می‌خواهید در وب سایت خود داشته باشید، توسط شرکت طراحی سایت رایان پیاده سازی و اجرایی می‌گردد. از جمله امکاناتی که در طراحی وب سایت صرافی شما قرار می‌گیرد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جدول نرخ روز تمامی ارزهای دنیا (ابزار نمایش قیمت ارز در وب سایت)
  • تبدیل تمامی ارزها به هم دیگر و مخصوصا تبدیل به ریال ایران
  • جدول نرخ روز سکه و فلزات گران‌بها
  • لیست خدمات صرافی
  • امکان حواله اینترنتی
  • امکان قرار دادن مشاوره رایگان
  • امکان ایجاد بخش ویژه کاربران سایت

سئو سایت صرافی

 

ساخت سایت        بی شک وقتی شما سفارش سایت صرافی را می‌دهید، انتظار دارید که در یک یا چند کلمه خاص مانند صرافی یا حواله‌های ارزی و غیره در صفحه اول گوگل باشید. به این کار در حوزه طراحی سایت، سئو یا بهینه سازی گفته می‌شود. سئو سایت یکی از اقدامات بسیار مهم و حیاتی برای کسب رتبه در موتورهای جستجوگر و مخصوصا گوگل می‌باشد. اگر می‌خواهید وب سایت صرافی شما در گوگل دیده شود و در نتایج برتر گوگل نمایش داده شوید، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان سئو سایت و بهینه سازی شرکت رایان مشاوره رایگان انجام دهید تا به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی کنند و روش انجام سئو سایت صرافی را برای شما نشان دهند.

طراحی سایت صرافی و بررسی گرافیک و تکنولوژی

 

امروزه وب سایتی که دارای گرافیک جالبی نباشد، برای مشتریان و کاربران وب سایت هم معتبر به حساب نمی‌آید. گرافیک بالا از امتیازات وب سایت برای جلب نظر و توجه کاربر می‌باشد.

خدمات طراحی گرافیک شرکت رایان ضمن طراحی سایت، بر روی وب سایت در حال طراحی نیز اجرا و عملیاتی می‌گردد؛ از این رو بهترین وب سایت از نظر گرافیک طراحی خواهد شد.

 

شرکت طراحی سایت     



:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()