نوشته شده توسط : dr

 

آگهی و آگاهی در دنیای کسب و کار امروزی جزء مهمترین نیازهای شرکت‏های تجاری و مشتریان گردیده است و شرکت‏ها  برای رسیدن به بالا بردن آگاهی مشتریان و در راستای آن بالا بردن فروش محصولات و ایجاد سود بیشتر و ماندگاری در عرصه بازار پر رقابت امروزی از هر ابزاری کمک گرفته‏اند. که از آن جمله می‏توان به تبلیغات اشاره نمود که هر دو هدف آگهی و آگاهی را در پی دارد. اما اینکه این تبلیغات به چه صورتی باشد در نحوۀ تأثیرگذاری روی مشتریان و انگیزۀ آنها برای خرید و پای‏بندی مشتریان به آن شرکت و محصولات و خدماتش تأثیر بسیاری دارد. در گذشته تبلیغات بصورت سنتی( دهان به دهان، کاغذی، تلویزیون، رادیو و...) صورت می‏گرفت ولی امروزه به دلیل گسترش جوامع و پیچیده شدن شیوه‏های کسب و‏کار این روش کمرنگ شده و نیاز به ارائه راه‏حل‏های نوین و منطبق با ساختارهای کسب‏وکار و جوامع امروزی را می‏طلبد. در پی این تحولات ایجاد وب‏سایت‏های تجاری و بالا بردن کاربران و بازدیدکنندگان این وب سایت‏ها به عنوان هدف تجاری شرکت‏های تجاری شده است بطوریکه کاربران و خریداران این وب‏سایت جزء سرمایۀ اصلی این شرکت‏ها محسوب می‏شوند و سعی دارند محصولات و خدمات خود را با نیازهای مشتریان منطبق کنند. تبلیغات دیجیتالی یا به عبارتی تبلیغات اینترنتی امروزه علم و ابزار این کار را در اختیار هم شرکت و هم مشتریان قرار داده است. از میان تبلیغات اینترنتی می‏توان به تبلیغات بنری، متنی، پست الکترونیک و.... اشاره نمود. که از این میان تبلیغات بصری و دیداری میتواند برای عامه مردم قابل فهم‏تر و ملموس‏تر باشد. این مقاله سعی داشته تا به این نوع از تبلیغات و در نوع خاص آن تبلیغات بنری بپردازد.

تبلیغات بنری (banner advertising)

بنرهای تبلیغاتی یکی از روش‏های رایج تبلیغاتی است که با توجه به کم هزینه بودن برای شرکت‏ها و مراکز تجاری و همچنین صرف هزینه زمانی کمتر برای کاربران بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. اما باید توجه داشت که این نوع از تبلیغات به عوامل مختلفی وابسته است که این عوامل در ادامه اشاره خواهد شد.

انواع بنرها در سه دسته جای می گیرند:

  1. بنرهای ثابت: بنر ثابت به بنری اطلاق می‏شود که تبلیغ را بصورت یک تصویر و در اندازه‏ای ثابت ارائه می‏کند.
  2. بنرهای انیمیشن‏دار: در حقیقت بنرهای ثابتی هستند که از فناوری انیمیشن در طراحی و ساخت آنها استفاده شده است. این نوع از بنرها به دلیل حالت انیمیشن‏دار بودن نرخ کلیلک بالاتری دارند.
  3. بنرهای تعاملی: همانطور که از نام این نوع بنرها پیداست این نوع از بنرها بگونه‏ای با کاربران در تعامل هستند و از طریق گزینه‏هایی که برای وارد کردن اطلاعات بر روی آن‏ها گذاشته شده است اطلاعاتی را از کاربران دریافت می‏کنند و مطابق اطلاعات وارد شده تبلیغات نمایش داده می‏شود. از بنرهای تعاملی بیشتر در خریدها و ثبت‏نام‏های اینترنتی و مواردی از این قبیل استفاده میشود.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

 

نکاتی در مورد طراحی بنرهای تبلیغاتی

  1. اندازه: بنرهای تبلیغاتی به اندازه خاصی محدود نیستند و سعی کنید که اندازۀ بنر با توجه به اندازۀ سایت باشد. تبلیغات عریض مؤفق‏تر از تبلیغات طویل هستند و طبق اطلاعات google adsense مؤفق‏ترین سایزهای بنر به شرح زیر می‏باشند:
    • 468*60
    • 120*240
    • 234*60
    • 130*140
    • 130*200
    • 300*250

    در تصویر زیر می توانید برخی از اندازه بنرهای مختلف را به همراه فراوانی استفاده آنها و نامگذاری مربوط به اندازه های مختلف بنرهای تبلیغاتی را مشاهده نمایید:

    بهبود نرخ کلیک طراحی بنر تبلیغاتی

  2. طراحی ساده: در دنیای پیچیده امروز کاربران به دنبال سادگی هستند. بنرهای ساده نسبت به بنرهای پیچیده تأثیرگذاری بیشتری دارند. سعی کنید در طراحی بنرتان با کمترین کلمات جامع‏ترین مفهوم را به کاربر خود ارائه دهید.
  3. نظم: سعی کنید در طراحی بنر نظم مشخصی داشته باشید از فونت مناسب استفاده کنید و سعی کنید بین رنگ و فونت تناسب وجود داشته باشد.
  4. رنگ: رنگ‏ها را با توجه به نوع تبلیغ و فرهنگ که بر روی کاربر می‏گذارد انتخاب کنید و توجه داشته باشید رنگ اولین چیزی است که در بنر شما دیده می‏شود.
  5. استفاده از دکمه فراخوان(Call To Action/ CTA) : کاربران را وارد اقدام کنید. طراحی این مرحله باید بعد از طراحی لوگوی شرکت و ارزش پیشنهادی شرکت باشد. این گزینه باید در مرکز بنر تبلیغاتی باشد.
  6. طراحی سازگار با برند خود داشته باشید: بنر شما حکم تابلویی است که کاربران را به سمت شما هدایت می‏کند. پس سعی کنید که بنر شما معرف شرکت شما و مطابق با برند شرکت طراحی شده باشد.
  7. از فرمت‏های صحیح و رایج استفاده کنید: سعی کنید بنرهای شما فرمت‏های استاندارد و معمول را داشته باشد(PNG, JPG, GIF). طراحی بنر با استفاده از فلش باعث می شود تا در مرورگرهای پرکاربرد دیده نشود و باعث از دست دادن بسیاری از کاربران خود خواهید شد.
  8. حجم بنر کم باشد: بنر شما باید از دیگر اطلاعات سایت لود شود پس سعی کنید که کمتر از 150 کیلو بایت داشته باشد.
  9. تبلیغ باید کمکل با سایت اما برجسته‏ تر باشد: هدف از گذاشتن بنر در سایت ایجاد کانال از طریق آن سایت به سمت سایت شماست پس سعی کنید بنر شما برجسته ‏تر از بقیه سایت باشد.

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل ادوردز  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

 



:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 


استارت آپ ها همان شرکت های نوپا با گروه های کوچکی از افراد هستند که در پی دنبال کردن ایده و نوآوری خود در حوزه فناوری اطلاعات هستند و درصددند تا این ایده را به مرحله عمل برسانند. اما این شرکت های تازه تأسیس به دلیل نداشتن تجربه کاری در تیم خود ممکن است دچار لغزش هایی نیز شوند که این لغزش ها باعث هدر رفتن وقت و سرمایه آنها میشود و ممکن است تاوان سنگینی را برای این تجربه اندوزی بپردازند. ما در این مقاله برآنیم تا تجربیات افراد دیگر را در اختیار این گروه از افراد قرار داده تا راه رفته شده دیگران میانبری برای آنان گردد. در زیر به چند مورد از اشتباهات احتمالی اینگونه شرکت ها بیان شده است:

  1. یکی از احتمالاتی که برای شکست استارت آپ ها می توان نام برد این است که کارآفرینان خود را از کاربران، رقیبان و بازار دور گرفته‏ باشند.
  2. ایست کردن استارت آپ های شکست خورده در برابر مشکلات. استارت آپها در بدترین شرایط نباید بایستند و ایده پردازی نکنند و باید بدانند که برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد.
  3. استارت آپ ها از لحاظ نقدینگی به آخر خط رسیده اند. استارت آپها نباید بر روی یک سرمایه گذار تمرکز کنند و باید سرمایه گذار متعددی داشته باشند.
  4. تمرکز استارت آپ ها بر ایده باعث میشود که آنها تمرکز بر محصولات خود را از دست بدهند و فراموش کنند که خریداران جزء اصلی سرمایه های آنها هستند و نادیده گرفتن نظرات و علایق مشتریان نادیده گرفتن منابع درآمد شرکت می باشد.
  5. نداشتن استراتژی درست برای کسب و کار: نداشتن استراتژی درست به منزله نداشتن دید درست از منابع درونی و برونی و همچنین اهداف و چشم اندازهای شرکت می باشد.
  6. تیم بندی نادرست شرکت: سعی کنید تیم های شرکت خود را با تخصص های متنوع تشکیل دهید و افراد باهوش را در استارت آپ خود جذب کنید و افراد تیم را متعهد به کارنمایید.
  7. بی توجهی به رفتار رقبا. رقبا یک عامل بیرونی شرکت و عاملی برای تحرک و انعطاف پذیری شرکت است. این رقبا هستند که به بسیاری از رفتارها و تصمیمات شرکت جهت میدهند. بی توجهی به رقبا حتی میتوانند ما را برای همیشه از فضای کسب و کار بیرون کنند و به تاریخ بسپارند.
  8. عدم تحلیل بازار یکی از علل شکست استارت آپ ها محسوب می شود. بازار امروز پیچیده است و نیاز به تحلیل زیادی دارد. سعی کنید قبل از اینکه بازار نیاز خود را بیان کند و برای رفع نیاز به سمت رقیبتان حرکت کند شما با تحلیل و پیش بینی درست بازار نیازهای او متوجه شده و در پی رفع آن برآیید.
  9. استارت آپ های شکست خورده بیشتر بر کمیت اطلاعات تکیه کرده اند نه بر کیفیت. در علم فناوری اطلاعات گفته می شود به همان اندازه که کم بودن اطلاعات مضر است اطلاعات بیش از حد نیز به همان اندازه مضر است. سعی کنید اطلاعات با کیفیت از منابع معتبر بدست آورید و این اطلاعات را دسته بندی کنید.
  10. برقراری ارتباط نادرست با مشتریان. سعی کنید با مشتریان شفاف و واضح صحبت کنید و اطلاعات دقیق و درستی را از آنان بدست آورید و این اطلاعات را به کاربران خود انتقال دهید تا بتوانند در انتقال آگهی مؤثرتر عمل کنند.
  11. نداشتن طرح بازاریابی: هر کسب و کاری علاوه بر طرح و ایده نیاز به بازاریابی و معرفی محصولات خود دارد.
  12. استفاده اشتباه از کانال های بازاریابی: قبل از استفاده از کانال های بازاریابی باید شناخت درستی نسبت به کاربران این کانال های داشته باشید.
  13. تمرکز بر طراحی وب سایت تا ترافیک. استارت آپ ها با توجه به تازه کار بودن در بازار ابتدا باید خود را به اندازه کافی بر افزایش ترافیک وب سایت تمرکز کنند نه طراحی خوب آن. و بعد از جذب کاربران میتوانند کیفیت طراحی سایت خود را بالا ببرند.
  14.  تولید محتواهای غیر جذاب. محتوای وب سایت شما گوینده مجازی کار شماست. پس سعی کنید مطالبی که در وب سایت قرار می دهید کاربرپسند و جذاب باشد و اعتبار دهنده به کار شما باشد.

همه موارد گفته شده به مدیریت شما برمیگردد پس این مهم است که شما به عنوان مدیر استارت آپ، تا چه حد آگاه بوده و در زمان مناسب بهترین تصمیم را گرفته باشید. امیدواریم با مطالعه این مقاله با دلایل شکست استارت اپ های اینترنتی آشنا شده باشید.

 

 


 

 

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr
 

لینکدین چیست؟

شبکه اجتماعی لینکدین در سال 2003 توسط Reid Hoffman تاسیس شد. Linkedin برخلاف فیسبوک حالت تخصصی تری دارد و یک شبکه اجتماعی حرفه ای برای متخصصان کسب و کار محسوب میشود و این امکان را فراهم آورده تا با افراد حرفه ای تری آشنا شوید. در این سایت امکانات مختلفی برای بهتر دیده شدن رزومه شما و ارتباط با افرادی در زمینه کاری شما و شرکت های مختلف گنجانیده شده است و کارجویان و کارفرمایان می توانند با هم ارتباط داشته باشند، همچنین امکان ارتباط با مدیران کسب و کارها از طریق این شبکه اجتماعی فراهم است.

4 مورد از اهداف شبکه اجتماعی Linkedin عبارتند از:

  1. در شبکه اجتماعی لینکدین شما یک رزومه آنلاین دارید که همیشه و در همه حال در دسترس اعضای سایت بوده و می توانند از تخصص شما آگاه شوند
  2. در لینکدین می توانید دوستان، آشنایان، همکاران خود را بیابید و در مورد تخصص کاری و شغل اکنون آنها مطلع شوید
  3. شما هر گونه سوالی که داشته باشید میتوانید در گروه ها به اشتراک گذاشته و متخصصین به سوالات شما پاسخ دهند. همچنین می توانید با پاسخ دادن به سوالات دیگران مهارت و تخصص خود را به نمایش گذاشته و خود را به دیگران معرفی نمایید
  4. فضایی مناسب برای به نمایش گذاشتن توانایی ها و تخصص های شماست. بسیاری از افرادی که در این سایت عضویت دارند به دنبال افرد مناسب برای شرکت خود میگردند وقتی که با شما آشنا شوند ممکن است فرصت های شغلی بهتری به شما بدهند

نکاتی در مورد استفاده از شبکه اجتماعی linkedin

  1. مشخصات خود را دقیق و صادقانه در سایت وارد کنید: لینکدین دارای یک صفحه پروفایل شخصی برای ثبت رزومه کاری می باشد. در قسمت پروفایل شما می توانید تحصیلات، مهارت ها و تخصص ها، سابقه شغلی و... را وارد کنید.
  2. رزومه خود را بروزرسانی کنید: سعی کنید غلط های املائی و نگارشی رزومه خود رایافته و آن را برطرف کنید. از جملات تأثیر گذار استفاده کنید و برای پروفایل خود یک تیتر مناسب تهیه کنید.
  3. انتخاب یک تصویر مناسب: هرگز در linkedin یک تصویر عامیانه و یا کاملا غیرحرفه ای ارائه ندهید. چرا که فضای کاری linkedin با فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی متفاوت است. شما برای معرفی و ارتباط با افراد حرفه ای تر در این سایت عضو شده اید. بنابراین قرار دادن تصاویر غیرحرفه ای نه تنها جالب نیست بلکه باعث خدشه دار شدن رزومه کاری شما خواهد شد.
  4. در گروه ها linkedin فعال باشید: گروه هایی که در این سایت هستند برای به اشتراک گذاری و شرکت در یک محیط حرفه ای تر هستند. از مشخصات این گروه ها، افراد فارغ التحصیل، جویندگان کار و .. هستند که به منطقه جغرافیایی محدود نمی شوند. با فعالیت در این گروه ها شغل های بهتری در پیش روی شما خواهد بود.
  5. شخصی سازی ایمیل های دریافتی در linkedin: معمول ترین راه برای ارتباط با افراد ارسال ایمیل می باشد.
  6. استفاده از اپلیکیشن های linkedin: شبکه اجتماعی لینکدین امکاناتی دارد که میتوانید پروفایل خود را با استفاده از آنها بروزرسانی کنید.
  7. برای ارسال رزومه خود از افرادی که با آنها آشنا هستید شروع کنید. سایت linkedin این امکان را دارد که شما بتوانید دوستان و آشنایان خود را از حساب‏های کاربری مختلف یافته و برای آنها رزومه خود را ارسال نمایید.
  8. ارائه شغل: صفحه linkedin این امکان را به شما میدهد تا مشاغل موجود را یافته و برای آنها رزومه خود را ارسال نمایید. شما میتوانید با رفتن به jobs صفحه لیست مشاغل را بیابید.
  9. جستجوی افراد: در این سایت شما میتوانید به جستجوی افراد پرداخته و فرد مورد نظر و تخصص و شغل او را ببینید و براحتی بتوانید برای او پیام ارسال کنید.
  10. در سایت linkedin قسمتی وجود دارد که افرادی که از تخصص و مهارت شما آگاهی دارند میخواهند از شما برای اشخاصی که آشنایی کمی با شما دارند تعریف کنند. این قسمت را با نام recommendations در سایت linkedin میتوانید مشاهده کنید.

درخشش رزومه شما در این سایت به خود شما بستگی دارد و بدانید درخشیدن در جایی که هزاران حرفه ای وجود دارد کار آسانی نیست از این نکته هم میتوان در جهت مثبت و برای ارتقای مهارت های خودتان استفاده کنید.

سایت https://www.linkedin.com/help/ مرجع ما برای معرفی لینکدین و نحوه فعالیت درست در آن خواهد بود. همانطور که میدانید بخش Help همه نرم افزار ها به آموزش نحوه کار با آن نرم افزار اختصاص دارد. در نرم افزار تحت وب لینکدین هم بخش Help توضیحات کاملی از نحوه کار لینکدین ارائه میدهد. آموزش کامل لینکدین در یک مقاله ممکن نیست. هدف این مقاله هم آموزش گام به گام نحوه کار با لینکدین نیست. ما تنها قصد داریم کمی از ویژگی های آن را معرفی کنیم. تا کاربران را به افزایش فعالیت خود در این شبکه اجتماعی ترغیب کنیم.

 

معرفی لینکدین و فعالیت درست در آن

 

معرفی لینکدین و فعالیت درست در آن

برای معرفی لینکدین اول از هر چیز باید نرم افزار تحت وب لینکدین را معرفی کرد. سپس به بررسی نحوه فعالیت در آن پرداخت و در انتها شیوه درست فعالیت در لینکدین را از بین شیوه های ممکن معرفی نمود. لینکدین چیست: لینکدین یک شبکه اجتماعی برای کسب و کارهای اینترنتی است. سایت لینکدین و نرم افزار تحت موبایل لینکدین به کسب و کارهای اینترنتی امکانات بازاریابی آنلاین بسیار خوبی ارائه میدهد. با توجه به اینکه لینکدین تمرکز خود را بر روی بازاریابی آنلاین قرار داده است. تنظیم قوانینی که همزمان جلو سوء استفاده اشخاص و ارسال مطالب اسپم را بگیرد. و هم مانع دسترسی آسان افراد به همکاران و مشتریان بلقوه نشود، مورد نیاز است.

لینکدین برای بازایابی دیجیتال چه کمکی به ما خواهد کرد؟

  • امکان ایجاد پروفایل حرفه ای با جزئیات کامل
  • امکان ارتباط با دوستان و همکاران
  • امکان درج مطلب روی دیوار و به صورت مقاله
  • امکان گرفتن بکلینک به سایت
  • امکان ایجاد کمپین تبلیغاتی
  • امکان درج Curriculum Vitae (رزومه شخصی)
  • امکان داشتن چند اکانت برای یک شخص یا شرکت

نحوه ایجاد اکانت لینکدین

لینکدین مانند اکثر شبکه های اجتماعی دارای نرم افزار ویژه برای گوشی های هوشمند میباشد. نرم افزار لینکدین برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS موجود میباشد. میتوان نرم افزار لینکدین را از بازار یا سیبچه و یا سایت های گوگل استور و اپ استور دانلود کرد. بعد از دانلود و نصب نرم افزار کافیست نرم افزار را اجرا کنید. یک سری پنجره راهنما (wizard) گام به گام شما را تا ایجاد اکانت راهنمایی می کند.

ایجاد اکانت لینک دین روی کامپیوتر

https://www.linkedin.com را در مرورگر دلخواه خود وارد کنید. سپس میتوانید بسادگی با دنبال کردن مراحل ایجاد اکانت یک اکانت لینکدین برای خود ایجاد کنید.

مدیریت پروفایل در لینکدین

پروفایل حرفه ای کمک زیادی به بازاریابی آنلاین خواهد کرد. افراد از روی پروفایل شما برای همکاری یا عدم همکاری با شما در لینکدین تصمیم گیری می کنند.

ویرایش پروفایل لینکدین

عکس پروفایل : قراردادن یک عکس در پروفایل اهمیت بالایی دارد. کاربرانی که پروفایل عکس دار دارند. 21 بار بیشتر از کاربرانی که پروفایلی فاقد عکس هستند بازدید میشود.

قراردادن لوگو و آرم شرکت و یا تصویر شخصی

رومیان باستان باورداشتن که چهره انسان یکی از جادو های طبیعت است و قراردادن تصویر پادشاهان روی سکه ها باعث افزایش علاقه مردم به پادشاه خواهد شد. امروز ما میدانیم که صورت انسان دارای نسبت طلایی در طراحی است. نسبتی که بسیار چشم نواز است و ماندگاری تصویر در ذهن را افزایش میدهد. بنابراین میتوان بجای لوگوی شرکت از تصویر صورت مدیر یک شرکت استفاده کرد. چهره یک فرد بجای لوگوی شرکتی تعداد مخاطبان صفحه را افزایش میدهد.

 

انتخاب و ویرایش عکس پروفایل در لینکدین

برای انتخاب و ویرایش عکس پروفایل مراحل زیر را طی کنید

  1. روی ایکون linkdin profileدر بالای صفحه homepage کلیک کنید.
  2. روی گزینه View profile کلیک کنید.
  3. روی عکس پروفایل در بالای صفحه کلیک کنید.
    1. میتوان روی ایکون Editlinkdin-edit در سمت راست عکس پروفایل کلیک کنید. در این بخش میتوانید عکس پروفایل خود را ویرایش کنید.
  4. در بخش ویرایش عکس امکان تغییرات زیر را خواهید داشت
    1. استفاده از Photo Filter روی عکس (دستوراتی مانند بریدن عکس و فلیترهای عکس و تنظیمات رنگ عکس در این گزینه قرار دارند.)
    2. امکان جابجا کردن و تغییر اندازه عکس
    3. انتخاب نحوه پیش نمایش عکس پروفایل
    4. تغییر عکس پروفایل با کلیک روی گزینه change photo و سپس انتخاب یک عکس از عکس های موجود و کلیک روی گزینه Apply
    5. تعیین آنکه چه کسانی قادر به مشاهده تصویر شما هستند.

سفارشی کردن آدرس صفحه لینکدین

لینکدین به شما امکان می دهد که یک آدرس سفارشی برای صفحه لینکدین خود داشته باشید. برای ایجاد یک آدرس سفارشی مراحل زیر را طی کنید.

  1. روی ایکون linkdin profileدر صفحه Home page کلیک کنید
  2. روی View profile کلیک کنید
  3. در صفحه پروفایل خود روی ایکون linkdin-editEdit your public profile & URL در سمت راست کلیک کنید.
    1. قسمت profile settings درصورتی که اکانت شما عمومی نباشد برایتان ظاهر میشود ویژگی enable your public profile visibility را در صورت غیرفعال بودن فعال نمایید.
  4. در زیر قسمت Edit public profile URL در سمت راست روی ایکون Edit در کنار عبارت public profile URL کلیک کنید.
    1. آدرس صفحه لینکدین شما از این به بعد چیزی شبیه به این خواهد بود linkedin.com/in/yourname
  5. در یک کادر شما امکان تایپ کردن بخش آخر آدرس صفحه خود را دارید.
  6. بعد از ورود آدرس دلخواه روی گزینه Save

نکات :

  • آدرس صفحه شما میتواند از 5 تا 30 کارکتر باشد. از فاصله و کاراکترهای ویژه(&,$,#,…) در آدرس صفحه نمیتوان استفاده کرد.
  • پیشنهاد میدهیم ترکیبی از نام و برند خود را در آدرس سایت خود استفاده کنید. تا کاربران بتوانند ساده تر شما را پیدا کنند.
  • بخش قابل ویرایش آدرس به بزرگی و کوچکی حروف حساس نیست این بدان معنی است که آدرس های JohnSmith, johnsmith, johnSmith همگی به یک پروفایل اشاره خواهند داشت.
  • اگر آدرس مد نظر شما قبلا استفاده شده بود میتوانید با افزودن عباراتی به نام مد نظر خود آدرسی قابل دسترس را بیابید و استفاده کنید.
  • شما میتوانید آدرس صفحه لینکدین را هر شش ماه 5 بار تغییر دهید. یعنی آنکه اگر آدرس خود را 5 بار تغییر داده باشید تا شش ماه بعد امکان تغییر نام اکانت خود را ندارید.
  • اگر یک کاربر آدرسی را برای صفحه خود انتخاب و آن را تغییر دهد آدرس اول تا شش ماه برای او در دسترس نخواهد بود.
  • اگر آدرس صفحه ای را تغییر دهید آدرس قبلی دیگر به صفحه شما ارجاع داده نمی شود.
  • در پروفایل های چند زبانه آدرس صفحه تغییر نمی کند و لینکدین بصورت پیشفرض برای هر زبانی مخفف نام زبان را به آخر آدرس اضافه می کند.

گسترش شبکه کاربران در لینکدین هر بازاریابی بدنبال افزودن به تعداد مشتریان خود میباشد. در لینکدین میتوان با گسترش شبکه کاربران یک صفحه.تبلیغات خود را برای تعداد بیشتری از مشتریان بلقوه به نمایش بگذاریم:

  • وارد پروفایل فرد مورد نظر شده و روی دکمه Connect کلیک کنید.
  • جستجو برای مشتریان بلقوه: برای انجام اینکار ابتدا کاربر دلخواه را جستجو کرده و سپس روی دکمه Connect در سمت راست اطلاعات کاربر کلیک می کنید. مثال: عبارت برنامه نویس ASP را جستجو کرده و سپس روی نام یکی از افرادی که یافته اید کلیک کرده و دکمه Connect را کلیک کنید.
  • صفحه Grow Your Network : در این صفحه به شما امکان افزودن کاربران از طریق ایمیل را میدهد. دوستان و همکاران و مشتریانی را که آدرس ایمیل آنها را دارید را میتوانید به این صورت به لینست افرادی که در لینکدین میشناسید اضافه کنید. البته تنها اشخاصی که اکانت لینکدین داشته باشند اضافه میشوند.
  • صفحه People You May Know در این صفحه کاربرانی که ممکن است شما بشناسید لیست شده اند. میتوانید روی دکمه Connect در زیر نام افراد در این صفحه کلیک کنید. تا در صورت تمایل آنها بتوانید با آنها ارتباط داشته باشید.

هنگامیکه کسی از شما دعوت کند. پیامی در بالای صفحه نمایش داده میشود که شما میتوانید با دعوت موافقت یا مخالفت کنید. در هر دو صورت فردی که از شما تقاضای ارتباط داشته است از پاسخ شما مطلع خواهد شد. شبکه کاربران در لینکدین لینکدین مانند هر شبکه اجتماعی دیگری به شما امکان میدهد که با کاربران مختلف در ارتباط باشید. به کاربرانی که در لینکدین باهم در ارتباط هستند connections نام دارند.

ارتباطات لینکدین دارای درجه بندی هستند؟

  • رابط های درجه یک در لینکدین- افرادی که دعوت نامه همدیگر را پذیرفته اند در این دسته قرار دارند . کنار نام این افراد ایکون 1st degree قرار دارد. به این افراد میتوان از طریق لینکدین پیام فرستاد.
  • رابط های درجه دو در لینکدین- افرادی که با رابط های درجه یک شما در ارتباط هستند. در این دسته قرا میگیرند. کنار نام این افراد ایکون 2nd degree قرار دارد. شما میتوانید برای این افراد دعوتنامه بفرستید برای اینکار کافیست که روی دکمه Connect در پروفایل آنها کلیک کنید.
  • رابط های درجه سه در لینکدین- این افراد با رابط های درجه دو شما در ارتباط هستند و شما میتوانید ایکون 3rd degree در کنار نام این افراد مشاهده کنید.
    • اگر نام این افراد بصورت کامل آشکار بود. میتوانید برای آنها از طریق کلیک کردن روی گزینه Connect دعوت نامه ارسال کنید.
    • اگر فقط حرف اول نام آنها نمایش داده شود. شما نمیتوانید برای این افراد دعوت نامه بفرستید. اما میتوانید از طریق ایمیل با آنها در تماس باشید.

 

فعالیت درست در لینکدین

فعالیت درست در لینکدین درست مانند تمام شبکه های اجتماعی با تولید محتوای با ارزش و تبلیغ آن در این شبکه اجتماعی صورت می گیرد. نکات مهم برای فعالیت در لینکدین

  • اگر تازه فعالیت در لینکدین را آغاز کرده اید بهتر است تنها به تبلیغ صرف محتوای سایت خود نپردازید. ایجاد پیام هایی مانند تبریک عید نوروز میتواند به جذب سریعتر کاربران کمک کند.
  • برای افزایش افراد در ارتباط با خود با افرادی که به هیچ عنوان در دایره مشتریان محصولات شما قرار ندارند نیز ارتباط بر قرار کنید.
  • افرادی را که میتوانند مشتریان بلقوه محصولات شما باشند را در اولیت بازاریابی خود قرار دهید.
  • در هر پیام بیش از یک لینک ایجاد نکنید.
  • برای افزودن لینک و عکس از ابزار مخصوص آن در لینکدین استفاده کنید.
  • روی دیوار و بخش مقالات بصورت منظم مطلب درج کنید.
  • بروز رسانی های لینکدین را منظم انجام دهید.
  • از تصاویر برای جذاب کردن محتوای خود استفاده کنید.
  • اگر هاست شما امکان هات لینک کردن عکس را نمیدهد. این مشکل را حتما برطرف کنید.

نکته: در صفحات شرکتی به هیچ عنوان مطالب سیاسی ، اجتماعی قرار ندهید و پیام های غیر تبلیغاتی خود را به تبریک یا تسلیت مناسبت های رسمی موجود در تقویم محدود کنید. اینکار حرفه ای بودن شما را مشخص می کند.

 

 


 

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 


:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 

امروزه وب اپلیکیشن های پیش رونده PWA-Progressive Web Apps بسیار همه گیر شده اند و مدام از آنها صحبت به میان می آید. دلیل اصلی این موضوع کاربردپذیری  (سهولت در استفاده) و تجربه کاربری منحصر به فرد این نرم افزارها می باشد. وب اپلیکیشن های پیش رونده به برنامه نویسیان اجازه دادند تا بدون نیاز به فریم ورک های هیبریدی (نرم افزارهایی که برای زبان های مختلف قابلیت کد نویسی دارند. در اغلب موارد منظور برنامه نویسی با کمک ویژوال استودیو و تولید خروجی برای وب و موبایل می باشد.) بتوانند سایت خود را به صورت یک نرم افزار تحت وب برای تمام دستگاه ها برنامه نویسی کنند.

(Progressive Web Apps در فارسی به وب اپلیکیشن های پیش رونده و برنامه‌های پیشرفته‌ وب نیز ترجمه شده است)

اعتقاد ما بر این است که نرم افزارهای تحت وب پیش رونده PWA  آینده طراحی سایت می باشند. در ادامه مقاله سعی خواهیم کرد تا تصویر واضحی از آینده ای ترسیم کنیم که در آن نرم افزارهای تحت وب جای وب سایت ها را گرفته اند.

وب اپلیکیشن های پیش رونده چه هستند؟

نرم افزار های تحت وب پیش رونده PWA را می توان وب سایت هایی دانست که قابلیت های یک نرم افزار را دارند و درست مانند یک سایت پیش رونده عمل می کنند. یک سایت که بخواهد برای شما یک notifications ارسال کند (notifications : اطلاعیه هایی است که اغلب ما در گوشی های هوشمند خود مشاهده می کنیم و با کشیدن انگشت خود از بالا به پایین صفحه اصلی موبایل، پنجره مربوط به آن باز می شود. وب سایت ها نیز می توانند برای کاربران PC یا موبایل اطلاعیه صادر کنند.) باید از قابلیت های وب اپلیکیشن استفاده نماید. هدف نهایی به کارگیری وب اپلیکیشن پیش رونده PWA  به جای یک سایت معمولی افزایش رضایت مندی کاربران فعلی سایت و افزایش تعداد کاربران سایت می باشد.

 

وب اپلیکیشن های  پیش رونده

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

طراحی سایت با تکنولوژی PWA

تکنولوژی جدید وب اپلیکیشن پیش رونده (Progressive Web Application)، تحولی عظیم در نمایش سایت روی دستگاه های موبایل ایجاد کرده است، و بهترین قابلیت های اپلیکیشن های بومی (native) موبایل را با بهترین قابلیت های سایت در هم آمیخته است. در واقع، وب اپلیکیشن ها خود را با دستگاه هوشمند یا مرورگری که از آن ها استفاده می شوند، تطبیق می ‌دهند.

هنگامی که برای اولین بار وبسایت به طور کامل در دستگاه موبایل کاربر لود شد، یک نسخه از سایت در موبایل کاربر ذخیره می شود، و می‌تواند بلافاصله از آن استفاده کند. به این منظور حتی مواقعی که کاربر به اینترنت متصل نیست، سایت در دسترس کاربر قرار خواهد داشت. همچنین بعد از دریافت نسخه در موبایل کاربر، صاحبان وب سایت از طریق Push notification  می ‌توانند برای آن کاربر پیام ارسال کنند.
 آمار ها نشان می‌دهد، بیشترین کاربران از طریق تلفن همراه وارد وب سایت‌ها می شوند، در نتیجه می‌توان برای ارتقای رتبه سایت ها و افزایش درآمد کسب و کارها، با استفاده از PWA  وبسایت ها را به برنامه های موبایل متصل کرد.

نرم افزارهای تحت وب و وب اپلیکیشن پیش رونده (PWA)

نرم افزارهای تحت وب یا بهتر بگوییم نرم افزارهای تحت وب سنتی و قدیمی، نرم افزارهای سمت مشتری بودند که در یک مرورگر وب باز می شدند. اگرچه آنها نیز از یک وبسایت توانایی های بیشتری داشتند اما با مشکلاتی نیز روبرو بودند.

نکته: فرق وب سایت و وب اپلیکیشن در آن است که وب اپلیکیشن مانند همه نرم افزارهای دیگری است که شما بر روی گوشی موبایل خود نصب کرده اید.

وب اپلیکیشن های پیش رونده PWA نسل جدیدی از وب اپلیکیشن ها هستند که با کمک امکانات جدید دستگاه های هوشمند بیشتر به یک نرم افزار شبیه شده اند. برای مثال در یک وب اپلیکیشن پیش رونده درست مانند هر نرم افزار موبایلی دیگری، شما میتوانید از دوربین، چراغ قوه و... استفاده کنید. این امکانات در کنار قابلیت مشاهده اطلاعات کش شده از سایت بصورت Offline تفاوت چشمگیری میان این نرم افزارها و نرم افزارهای نسل قبل ایجاد کرده است.

 چه نیازی به وب اپلیکیشن پیش رونده (PWA) وجود دارد؟

در یک طرف شما با نرم افزارهای روتین گوشی خود روبرو هستید. این نرم افزارها در بدترین شرایط یعنی در حالت هایی که  اینترنت بسیار کند است و یا بطور کلی به اینترنت دسترسی ندارید، نیز با سرعت بالایی به شما خدمات ارائه می دهند. اما از طرف دیگر شما با وب سایت ها و نرم افزارهای تحت وب نیز روبرو هستید. این دسته بدون وجود اینترنت و یا در صورت کند شدن اینترنت دچار اختلال در عملکرد خود شده و یا به طور کلی به شما خدمات ارائه نمی دهند.

پروژه AMP که در سال 2016 شروع به کارکرد، برخی از مشکلات کند بودن سرعت اینترنت را برطرف کرد. کاربرانی که با گوشی های هوشمند به سایت های AMP مراجعه کنند این تغییر برایشان بسیار محسوس می باشد. همچنین این افزایش سرعت بارگذاری به بهبود تجربه کاربری نیز منجر شد. اما AMP همچنان قادر به حل مشکلات ناشی از قطع اینترنت نبود. همچنین سایت های AMP حتی در سریعترین حالت بارگذاری خود همچنان از نرم افزارهای روتین موبایلی کندتر عمل می کردند.

به این ترتیب وب اپلیکیشن های پیش رونده PWA پا به عرصه وجود گذاشتند تا بتوانند مشکلاتی مانند سرعت کند اینترنت و قطع شدن کامل اینترنت را حل کنند. برای مثال یک نرم افزار تحت وب پیش رونده PWA  می تواند از نوار بارگذاری و یا صفحه Splash برای زمان قطعی اینترنت استفاده کنند (Splash screen: عکسی است که در صفحه نرم افزار تا زمان بارگذاری کامل نرم افزار به نمایش در می آید).

 چه نیازی به وب اپلیکیشن های پیش رونده PWA وجود دارد؟

 

چرا به کارگیری وب اپلیکیشن پیش رونده (PWA) توجیه پذیر است؟

با وجود آنکه کاربران ترجیح می دهند که یک سایت را از طریق کامپیوتر و یک برنامه یا نرم افزا را در گوشی خود باز کنند؛ با وجود آنکه هزینه طراحی یک اپلیکیشن از طراحی یک سایت بالاتر است؛ با وجود اینکه اپلیکیشن ها نیاز به کد نویسی اختصاصی برای هر دو پلتفرم IOS و اندروید دارند؛ با وجود اینکه اپلیکیشن ها به هزینه های برنامه نویسی به مراتب بالاتری نیز دارند، اما با همه این اوصاف با توجه به حجم کاربرانی که بصورت کامل از کامپیوتر های شخصی به سمت موبایل ها مهاجرت کرده اند؛ وب اپلیکیشن های پیش رونده PWA  می توانند با قرار گرفتن در لیست نرم افزار های پر طرفدار، مخاطبان کالا و خدمات شما را افزایش دهند و در میزان فروش شما تغییرات قابل ملاحظه ای ایجاد کنند.

ویژگی ها و قابلیت های وب اپلیکیشن های پیش رونده (PWA)

وب اپ های پیش رونده PWA قابلیت هایی دارند که آنها را از همتایان خود متمایز می کند.

  • قابلیت ریسپانسیو : وب اپلیکیشن های پیش رو  بر روی دستگاه های مختلف با ابعاد صفحه متفاوت به خوبی کار می کنند.
  • دسترسی آفلاین : کارایی ایده آل درصورت ضعیف بودن اینترنت یا قطع آن
  • احساسی شبیه کار با یک نرم افزار موبایلی را ایجاد می کنند.
  • بروز رسانی سریع : به صورت غیر ملموس می توانند خود را به روز رسانی کنند.
  • قابلیت رتبه گیری در گوگل : محتوای اپ های تحت وب توسط گوگل ایندکس می شود. کافیست از کنسول جستجوی گوگل برای مدیریت این قابلیت بهره بگیرید.
  • قابلیت ایجاد ارتباط مجدد : امکان استفاده از اطلاعیه یا notifications برای ارتباط موثرتر با کاربر
  • قابلیت نصب : می توان این نرم افزارها را مانند هر نرم افزار دیگری نصب کرد و میانبر آن را به صفحه اصلی گوشی منتقل کرد.
  • قابلیت فراخوانی با لینک: شما می توانید به صفحات اپلیکیشن دقیقا مانند صفحات سایت دسترسی داشته باشید. برای اینکار می توانید از بک لینک ها استفاده کنید.
  • امنیت بالا : وب اپلیکیشن های پیش رو به صورت پیش فرض ایمن هستند و از https پشتیبانی می کنند.

نکته: وب اپلیکیشن های پیش رونده PWA  توان اتصال به قابلیت هایی مانند دوربین و ارسال اطلاعیه را دارند. اما برخی قابلیت های دیگر مانند موقعیت مکانی، شماره تلفن ها، اس ام اس ها برای این دسته از نرم افزارها قابل دسترس نیست.

 PWA چه مزایایی برای سایت شما به همراه دارد؟

تحقیقات نشان می دهد که وب اپلیکیشن شدن سایت ها، مزایای متعددی را برای شرکت ها به همراه دارد:

  • 68 درصد افزایش ترافیک تلفن همراه
  • بهبود چشمگیر سرعت سایت 
  • 52 درصد افزایش نرخ تبدیل
  • 78 درصد افزایش تعداد بازدید های سایت
  • 137 درصد افزایش در مشارکت و تعامل کاربران
  • 133 درصد افزایش در page views
  • 42 درصد کاهش نرخ پرش (بانس ریت) سایت
  • و...

تولید یک وب اپلیکیشن پیش رونده (PWA)

گوگل در مقاله Progressive Web App Checklist مقدمات تولید یک وب اپلیکیشن را توضیح داده است.

برای تولید وب اپ ها، نرم افزارهای متنوعی مانند Lighthouse و Workbox وجود داد. که اولی رایگان و برای توسعه صفحات وب کارایی دارد و دومی برای تولید نرم افزارهایی با قابلیت ارائه خدمات در حالت آفلاین.

 

طراحی و تولید یک وب اپلیکیشن  پیش رونده

 

آیا آینده طراحی سایت متعلق به PWA است؟

اگرچه که وب اپ های پیش رونده PWA راهکار کاملی برای تبدیل سایت به یک نرم افزار موبایلی نیستند. اما بسیار به آن نزدیک شده اند. با توجه به بیشتر بودن منافع آن نسبت به ضررهایش می توان پیش بینی کرد که در آینده طراحی سایت به سمت تولید وب اپ های پیش رونده PWA حرکت کنند. امروزه پلتفرم های متنوعی از وب اپ های پیش رونده PWA پشتیبانی می کنند و در آینده نزدیک آنها را همه جا خواهید دید.

شرکت اپل ابزار PWA را بصورت یک Web Api برای مرورگر سافاری نسخه 11.1 ارائه داده است. این امکان به معنای آن است که به زودی وب اپل های پیش رونده PWA را در گوشی های اپل نیز مشاهده خواهیم کرد. (اگر این امکان در حال حاضر بر روی این گوشی ها فعال نشده باشد.) مایکروسافت نیز این تکنولوژی را پشتیبانی می کند.

 

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل ادوردز  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

 


:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 

لینک سازی داخلی چیست؟

یکی از مهم ترین اصول بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) لینک سازی است. به طور کلی لینک های داخلی و لینک های خارجی می توانند به بهبود رتبه سایت شما کمک کند. لینک های داخلی لینک هایی هستند که به صفحات دیگر در وب سایت شما پیوند دارند و کاربر را در سایت شما نگه می دارند. لینک های داخلی برای موتورهای جستجوگری که بین صفحات وب کار جستجو را انجام می دهند، خیابان هایی هستند که مسیر رفت و آمد را مشخص می کنند. موتورهای جستجوگر از طریق تحلیل پیچیده لینک ها، کشف می کنند که صفحات سایت چگونه با همدیگر مرتبط شده اند. استراتژی لینک سازی داخلی کل مباحث سئو را در بر نمی گیرد؛ اما از مهم ترین اقدامات سئو محسوب می شود. هدف از لینک سازی داخلی، جذب مخاطب جدید به وب سایت شماست که موجب بالا رفتن رتبه سایت شما در صفحه نتایج جستجو گوگل نیز می شود.

 

 

اصول و قواعد لینک سازی داخلی سایت

 

تاثیر لینک سازی داخلی در سئو سایت چیست؟

1.    افزایش ترافیک سایت :

لینک ها در سئو سایت شما اهمیت چشمیگری دارند و لینک سازی بدون تردید، باید یکی از اصلی‌ترین اقدامات شما در استراتژی جامع سئو سایت برای کسب و کار شما باشد. استراتژی لینک سازی داخلی به افزایش ترافیک سایت شما کمک زیادی می‌کند و می‌تواند بخشی از استراتژی توسعه کسب و کار شما باشد. اگر لینک سازی را شروع کرده‌اید یا می‌خواهید میزان پیشرفت خود را اندازه بگیرید، باید بدانید که نتیجه لینک سازی، بر افزایش ترافیک سایت شما اثر مستقیم دارد.

2.    بهبود رتبه سایت در گوگل :

لینک سازی صحیح سایت را در رتبه های بالای گوگل قرار می دهد. صفحه نتایج جستجو گوگل اهمیت زیادی برای کسب و کارهای اینترنتی دارد؛ زیرا امروزه همه چیز ابتدا از گوگل پرسیده می شود. لینک سازی داخلی به کاربران کمک می‌کند تا به صفحات مختلف سایت شما هدایت شوند و رتبه موجب بهبود بازدید سایت شما نیز بشوند.

 

 

مراحل لینک بیلدینگ داخلی

 

۵ مرحله اصلی در لینک سازی داخلی چیست؟

1.    شناخت مخاطب :

برای لینک سازی، شما نیاز دارید که از مخاطب خودتان شناخت کافی به دست بیاورید و سپس برای درگیر کردن او با سایت خود، برنامه ریزی کنید. اگر سایت شما در حوزه فروش اینترنتی فعالیت می کند، می توانید با ایجاد بخشی در زمینه مطالب آموزشی و معرفی محصولات، مخاطب را سرگرم کنید؛ یا اگر حوزه کاری شما حرفه ای تر و تخصصی تر است، می توانید مطالب ترند و داغ روز را پی بگیرید. برای مثال، اگر شرکت شما خدمات سم پاشی باغ و مزارع را انجام می دهد، می‌توانید با تولید محتوا در زمینه کشاورزی و نحوه مراقبت از گیاهان در فصول مختلف، مخاطبان را به خواندن سایت خود تشویق کنید. در تدوین استراتژی لینک سازی داخلی آنچه اهمیت دارد، ابتدا مخاطب و شناخت نیازهای اوست. در صورتی که موفق شوید مخاطب خود را بشناسید، می توانید به سراغ مرحله بعد، یعنی رصد کردن مخاطب و دنبال کردن علاقه مندی های او بروید.

2.    دنبال کردن مخاطب :

تصور کنید به تازگی به منزل جدیدتان نقل مکان کرده اید و لوازم کهنه منزل خود را عوض کرده اید. آیا دوست ندارید زمانی که دوستانتان به منزل شما می آیند، مسیر نگاهشان را دنبال کنید تا شگفتی را در چهره‌شان تماشا کنید؟ ممکن است بعضی از دوستانتان به سراغ اتاق خواب شما بروند و درباره میز آرایش اتاق شما نظر بدهند، برخی دیگر ممکن است به سراغ سرویس بهداشتی خانه شما بروند. شما با هر کدام از این افراد چگونه رفتار می کنید؟ مسلما دوستتان را از اتاق خواب و میز آرایش به سراغ کنسول زیبای منزلتان می‌برید تا او را تحت تاثیر قرار دهید و سایر  دوستانتان را به تماشای جکوزی در اتاق مستر منزلتان دعوت می کنید. با همین مثال ساده، باید متوجه شوید که مخاطبان رفتارهای متفاوتی با همدیگر دارند و شما نمی توانید برای همه یک نسخه بپیچید؛ به همین دلیل شما نیاز دارید که در استراتژی لینک سازی داخلی، مخاطبان خود را دسته بندی کنید و علاقه مندی های هر کدام را دریابید تا بتوانید همان چیزی را به ان ها ارائه دهید که به دنبالش هستند. یکی از این راه ها می تواند ارسال ایمیل (ایمیل مارکتینگ) و پر کردن فرم نظرسنجی توسط مخاطب سایت شما باشد. سوالاتی که به صورت پاپ آپ بر روی صفحه سایت شما ظاهر می شوند نیز مفید خواهند بود.

3.    محتوای جذاب تولید کنید :

اگر تصور شما از تولید محتوا جذاب انجام کارهای خارق العاده است، بهتر است در دیدگاه خود تجدیدنظر کنید؛ زیرا محتوا جذاب، عجیب و غریب نیست؛ فقط به صورت غیرقابل‌پیش‌بینی ارائه می شود. برای تولید محتوا جذاب، بهتر است از طوفان فکری استفاده کنید. می توانید کلماتی را که به بیزینس شما مرتبط هستند، روی یک تخته بنویسید و از همکارانتان بخواهید مرتبط ترین کلمات با همدیگر را انتخاب کنند. سپس از آن ها بخواهید کلمات بی ربط را برای شما مشخص کنند و در پایان از آن ها بخواهید یک داستان بامزه با اطلاعاتی که روی تخته نوشته اید، برایتان تعریف کنند. این‌گونه اقدامات می تواند جرقه ای در ذهن شما روشن کند تا محتوا جذاب تولید کنید.

4.    مرتبط با حوزه فعالیت خود، لینک سازی کنید :

حواستان باشد که برای تولید محتوا، سراغ حوزه کاری خودتان بروید و مطالبی تهیه کنید که با کسب و کار شما همخوانی داشته باشد. لینک سازی زمانی برای شما مفید خواهد بود که کلمات کلیدی مرتبط با بیزینس شما را ارتقا دهد. می توانید با تهیه اینفوگرافی، مطالب مفیدی را در کوتاه ترین زمان و به موثرترین شیوه ممکن، به مخاطبان خود ارائه دهید.

5.    شبکه های اجتماعی را فعال کنید : 

شبکه های اجتماعی راحت ترین راه برای جذب مخاطب و تولید محتوا و بازاریابی آن هستند. می توانید با ایجاد حساب کاربری در شبکه های پرطرفداری مانند اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، جی پلاس و… مطالب تولیدی ویژه خود را به اشتراک بگذارید. استراتژی لینک سازی داخلی به شما کمک می کند اولویت انتشار مطلب را در این شبکه های اجتماعی تعیین کنید. بازنشر مطالب جالب و سرگرم کننده در شبکه های اجتماعی بسیار راحت است و می تواند باعث هدایت بیشتر مخاطبان به سایت شما بشود. بهتر است همیشه در صفحه فرود (لندینگ پیچ) سایت خود، مطالب جذاب برای جلب مخاطب و هدایت آن‌ها داشته باشید. با این کار لینک سازی شما موثر واقع می شود و ترافیک سایت شما بالا می رود.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.

تبلیغات میان متنی

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

استراتژی لینک سازی داخلی

 

اصول و قواعد لینک سازی داخلی چیست؟

1.    تدوین استراتژی لینک سازی داخلی :

برای لینک سازی داخلی باید ابتدا استراتژی لینک سازی داشته باشید. مثلا سایت شما درباره طراحی قطعات خودرو خدماتی ارائه می کند. می‌توانید مقاله ای جامعه درباره طراحی قطعات خودرو تهیه کنید، سپس برای بخش های مختلف و عناوین مقاله، در صفحات داخلی سایت خود، لینک ایجاد کنید و از انکرتکست های متنوع نیز کمک بگیرید تا مخاطب به خواندن و دنبال کردن مطالب شما تشویق شود. این نوع لینک سازی داخلی، بسیار حرفه ایست. فراموش نکنید که سایت های حرفه ای، به جزئیات نیز می پردازند؛ پس به کاربر نشان بدهید که هیچ نکته ای از چشم شما دور نمی ماند.

2.     شناخت مخاطب و تهیه guideline برای محتوای لینک های داخلی :

در استراتژی لینک سازی داخلی، شما ناچارید مشخص کنید که برای چه مخاطبی، چه مطلبی را تولید کنید و طبق برنامه زمانی مشخص، به اهداف خود دست پیدا کنید. پس از شناخت مخاطب و دسته بندی مخاطب بر اساس سن و علایق و نیازها، می توانید برنامه مدونی برای لینک سازی خود داشته باشید. مثلا اگر شما سایت آموزشی در زمینه مطالب درسی دارید، می توانید برای دانش آموزان در نزدیکی فصل امتحانات لینک های مفیدی ایجاد کنید یا برعکس،پیش از شروع امتحانات، لینک سازی را برای والدین انجام دهید.

3.    مدیریت لینک های خروجی هر صفحه :

استراتژی لینک سازی داخلی به شما می گوید که تعداد لینک های داخلی در تعیین رتبه سایت شما تاثیر چشمگیری دارد. اغلب لینک های داخلی لینک های فالو (follow) هستند. هرچقدر تعداد لینک های خروجی صفحات افزایش پیدا کند، اعتبار صفحه کمتر می شود. کنترل کنید که هر صفحه بیش از ۵ لینک خروجی نداشته باشد.

4.    ویرایش محتوای لینک ها بر اساس کلمات کلیدی موثر در سئو :

هدف شما از لینک سازی، ارتقا رتبه سایت و ورود بیشتر مخاطبان به آن است. بنابراین شما باید کلمات کلیدی پرجستجو در موتورهای جستجو را از طریق نرم افزارهایی مانند Moz استخراج کنید و بر همان اساس، کلمات کلیدی را در لینک های سایت خود قرار دهید. فراموش نکنید که کلمات کلیدی و تولید محتوا سئو شده، یکی از اصول لینک سازی داخلی و خارجی است.

 

مزایای لینک سازی داخلی در سئو

 

مزایای لینک سازی داخلی در سئو سایت چیست؟

1.    بالابردن زمان حضور کاربر در سایت :

اگر استراتژی لینک سازی داخلی را به صورت اصولی تهیه کرده باشید، حتما می دانید که باید در میانه مطلب از anchor text استفاده کنید. حتم داشته باشید که کاربر در میانه مطلب به سایر صفحات سایت شما نیز سر می‌زند و با این کار، مدت زمان حضور خود را افزایش می دهد. بهتر است انکر تکست هایی که در متن می گذارید، متنوع باشد. برای مثال اگر کلمه کلیدی مقاله شما «افزایش بازدید سایت» است، از عبارتی مانند «بهبود رتبه سایت از طریق افزایش بازدید سایت» برای انکر تکست استفاده کنید.

2.    بالابردن ترافیک سایت :

یکی از نقاط قوت سایت ها، میزان ترافیک آن هاست. با بالابردن ترافیک سایت و استفاده از کلمات کلیدی پرجستجو، می توانید کاربر را به سایت خود بکشانید و موجب افزایش ترافیک سایت خود شوید.

3.    بالا بردن بازدید از سایت شما :

داشتن استراتژی لینک سازی داخلی به مخاطب شما کمک می کند تا راحت تر به اطلاعات موردنیاز خود دسترسی پیدا کند و از وب سایت شما بیشتر استفاده کند.

4.    بهبود تجربه کاربری :

لینک سازی داخلی به شما این امکان را می دهد تا به محض ورود به سایت شما، به مطلب مورد نیاز خود سریع دسترسی پیدا کند؛ بنابراین رضایت کاربر را فراهم می کند.

5.    کم شدن میزان بانس ریت (نرخ پرش) :

با لینک کردن صفحات به همدیگر، کاربر را متقاعد می کنید که حرف های گفتنی زیادی برای او دارید و می توانید به او اطلاعات بیشتری درباره مطلب موردنظرش بدهید. بنابراین نرخ فرار کاربران کاهش پیدا می کند.

6.    بیشتر دیده شدن مطالب قدیمی سایت :

با داشتن استراتژی لینک سازی داخلی اصولی و پیوند برقرار کردن بین صفحات مختلف سایت، می توانید محتواهای قدیمی را از خاک خوردن نجات بدهید. بهتر است مطالب قدیمی را هر از چند گاهی ویرایش کنید و با کلمات کلیدی جدید، به روز رسانی کنید.

 

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

http://seokar.royablog.ir/

 



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 وقتی صحبت از بک لینک سازی می شود. نیاز به سایت هایی است که ارزش بالایی داشته باشند. بک لینک گرفتن از سایت هایی که اعتبار پایینی دارند به درد هیچ کس نمی خورد. در این میان سایت های با پسوند EDU ارزش بالایی دارند و شما می توانید با بک لینک سازی در این سایت ها به ارزش وبسایت خود بیفزایید.

 

  1. https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=12089
  2. https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=432260
  3. https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10889845
  4. http://lib.akb.nis.edu.kz/user/blane6895/
  5. http://old.kam-pod.gov.ua/user/blane6895/
  6. http://ipi.tspu.edu.ru/user/blane6895/
  7. http://hometown.scau.edu.cn/bbs/home.php?mod=space&uid=715250
  8. http://club.kedo.gov.cn/home.php?mod=space&uid=539219&do=profile&from=space
  9. http://cqb.pku.edu.cn/bbs/forum.php?mod=viewthread&tid=1809&extra
  10. http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=147515
  11. http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=287187
  12. https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/889578.page
  13. http://wikichinese.ice.ntnu.edu.tw/wikichinese/index.php?title=%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85%E8%A8%8E%E8%AB%96:Blane6895
  14. http://cimac.edu.mx/portalpadres/blane6895/
  15. https://ceti.edu.gt/members/blane6895/profile/
  16. http://learn.smc.edu.ng/members/blane6895/
  17. http://mp.antioquiatic.edu.co/268857-john-blane
  18. http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/197694/Default.aspx
  19. http://www.vec.go.th/UserProfile/tabid/57/userId/41289/language/en-US/Default.aspx
  20. http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=341092
  21. http://techcommunity.biola.edu/people/blane6895
  22. https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=9037
  23. http://forum.aikido.edu.pl/profile.php?id=3313
  24. https://forums.huduser.gov/member.php?action=profile&uid=473898
  25. https://ritanime.rit.edu/forums/member.php?action=profile&uid=11587
  26. https://cs.byu.edu/job-posting/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9
  27.  
  28. https://social.saratov.gov.ru/services/forum/index.php?PAGE_NAME=profile_view&UID=116458&backurl=%2Fservices%2Fforum%2Findex.php%3FPAGE_NAME%3Dprofile_view%26UID%3D82583
  29.  
  30. http://www.sgrc.gov.tt/ActivityFeed/MyProfile/tabid/61/UserId/1784267/Default.aspx
  31. http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=3281
  32. http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile
  33. http://sualaptop365.edu.vn/members/john-blane.289447/
  34. https://quakecatcher.net/sensor/teamdisplay.php?teamid=12092
  35. https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/teamdisplay.php?teamid=432347
  36. https://setiathome.berkeley.edu/showuser.php?userid=10889859
  37. http://lib.akb.nis.edu.kz/user/blane68951/
  38. http://old.kam-pod.gov.ua/user/blane68951/
  39. http://ipi.tspu.edu.ru/user/blane68951/
  40. http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=147518
  41. https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/889629.page
  42. http://wikichinese.ice.ntnu.edu.tw/wikichinese/index.php?title=%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85%E8%A8%8E%E8%AB%96:Blane68951
  43. http://cimac.edu.mx/portalpadres/blane68951/
  44. https://ceti.edu.gt/members/blane6895/profile/
  45. http://learn.smc.edu.ng/members/blane6895/
  46. http://mp.antioquiatic.edu.co/268858-john-blanehttps://cs.byu.edu/job-posting/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A8%D9%86%D8%AF
  47. https://social.saratov.gov.ru/services/forum/index.php?PAGE_NAME=profile_view&UID=116463&backurl=%2Fservices%2Fforum%2Findex.php%3FPAGE_NAME%3Dprofile_view%26UID%3D82583
  48.  
  49. http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=3284
  50. http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile
  51. http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/197696/Default.aspx
  52. https://csgrid.org/csg/team_display.php?teamid=341116
  53. http://www.vec.go.th/UserProfile/tabid/57/userId/41292/language/en-US/Default.aspx

 

 


:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 


بازاریابان دوست دارند در مورد مزایای ایجاد برنامه بازاریابی (marketing plan) برای کسب و کار خود صحبت کنند. حال آنکه انجام چنین کاری مهم است، چگونه این برنامه را به کمپین‌های بازاریابی فردی تبدیل کنیم که دارای درآمد واقعی باشد؟

کمپین بازاریابی

برای پیاده‌سازی برنامه بازاریابی خود، شما نیاز به یک سیستم کاملی برای شروع بازاریابی دارید که موفقیت آن را تضمین کند. کمپین بازاریابی یک شرکت را می‌توان برنامه کلی آن و به ویژه اهداف بازاریابی دانست. البته برای رسیدن به نتیجه مورد نظر، برنامه‌ریزی درست اولین قدم می‌باشد. اجرای یک کمپین بازاریابی نیاز به هزینه کردن دارد. بدین منظور برای اجرای یک کمپین بازاریابی صحیح می‌توان مراحل فوق را به شرکت یا شخص ارائه کننده خدمات بازاریابی سپرد تا با به کارگیری تیم عملیاتی و متخصصان خود و نیز با استفاده از رسانه‌ها این کار را انجام دهد. بنابراین برای تأثیرگذاری بهتر و رسیدن به اهداف بازاریابی، برنامه‌ریزی و مدیریت هماهنگ در ابعاد مختلف بازاریابی همراه با اجرای آنها به صورت مجموعه‌ای مرتبط و دارای زمان‌بندی مشخص مهم است.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

برنامه بازاریابی در مقابل کمپین بازاریابی

  • برنامه بازاریابی به طور کلی استراتژی سطح بالا بر اساس اهداف کسب و کار در طول یک دوره زمانی ارائه می‌کند.
  • یک کمپین بازاریابی بر ابتکار تاکتیکی برای رسیدن به یک هدف بازاریابی خاص متمرکز شده است.

اجرای یک کمپین بازاریابی به یک فرایند گام به گام نیاز دارد که بر اجرا و منابع مورد نیاز برای موفقیت در دستیابی نتایج قابل اندازه‌گیری متمرکز می‌باشد.

ساختار کمپین بازاریابی

فعالیت‌های بازاریابی نیاز به برنامه‌ریزی‌های دقیق دارد به طوریکه هر مرحله از فرایند قبل از راه‌اندازی قابل درک باشد. از آنجا که یک کمپین بازاریابی به صورت تاکتیکی و بر اساس طرحی است شما نیاز به نقشه‌ای از روند تاکتیکی تبلیغاتی اولیه تا رسیدن به نتیجه نهایی دارید. مراحلی برای اجرای کمپین بازاریابی وجود دارد:

  • مخاطبان هدف خود را انتخاب کنید: چه کسانی علاقمندید که جذب شوند؟
  • هدف خود یا همان شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPIs) را مشخص کنید: شما برای انجام دادن این کمپین چه می‌خواهید و چگونه عملکرد را اندازه‌گیری می‌کنید؟ 
  • ارائه (offer)خود را مشخص کنید: چه انگیزه‌ای توجه شما را جلب خواهد کرد؟
  • کانال خود را شناسایی کنید: چه کانال‌های رسانه‌ای برای ترویج این پیشنهاد استفاده خواهید کرد؟
  • صفحه فرود (landing page) بهینه‌ای ایجاد کنید: چگونه برای جذب بازدید کننده اقدام می‌کنید؟
  • ردیابی و نتایج سنجش: چگونه شما موفقیت خود را خواهید سنجید؟

حال به توضیح هر یک از موارد فوق می‌پردازیم و در نقش هر یک از آنها را در توسعه و ایجاد کمپین های بازاریابی مورد بررسی قرار می دهیم.

انتخاب مخاطبان هدف
قبل از اینکه چگونگی و محل کمپین بازاریابی خود را انتخاب کنید نیاز به تعیین مخاطبان هدف خود دارید و نیز جایی که شما به آنها برسید. شما حتما می‌گویید قبلا مخاطبان هدف ما در برنامه بازاریابی (marketing plan) تعریف شده است. بهترین راه برای رسیدن به این مخاطبان متفاوت درک چالش‌های منحصر به فرد آنها و چگونگی حل آنها می‌باشد. به طور کلی اگر بازاریابی شما مخاطبان هدف خود را تحت تأثیر قرار ندهد مؤثر نخواهد بود. بنابراین قبل از تبلیغ کردن خود، مخاطبان خود را بشناسید.

اهداف و شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPIs) خود را مشخص کنید
هر کمپین بازاریابی نیازدارد که بر یک هدف اصلی متمرکز باشد. بر اساس آن هدف، شما نیاز دارید اهداف خاصی را مشخص و یا شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPIs) به شما کمک خواهد کرد که چگونگی انجام کمپین خود را در برابر این هدف تعیین کنید. به عنوان مثال؛ کمپین شما می‌تواند متمرکز بر lead generation (جذب مشتری راغب) باشد، چه تعداد لید یا سرنخ (یافتن مشتریانی راغب برای خرید و استفاده از کالا یا خدمات ما) برای شروع می‌خواهید و چگونه موفقیت خود را خواهید ‌سنجید؟ بر اساس مشخص کردن شاخص عملکرد کلیدی و اندازه گیری آن، در حین و پس از اجرای کمپین بازاریابی می توانیم متوجه شویم که تا چه میزان توانسته ایم به هدفی که میخواهیم دستیابی داشته باشیم.راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی بدون اینکه آنها را اندازه گیری کنیم و بررسی کنیم که هر یک از رسانه های تبلیغاتی مدنظر ما تا چه میزان توانسته اند ما را در جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده نزدیک کنند، کاری بیهوده است و قابلیت توسعه در آینده ندارد.

ارائه (offer) خود را مشخص کنید
بسته به کمپین، ارائه شما می‌تواند بخشی از محتوا، یک وبینار رایگان (ترکیبی از وب و سمینار یا ارائه سمینار از طریق اینترنت)، یک کارآموزی رایگان یا هر چیزی جذب کننده افراد برای خرید برند شما باشد. این ارائه‌های باید همراه با محلی باشد که خریدار شما تصمیم به خرید کالا می‌گیرد به طوریکه شما توجه آن را جلب کنید. وبینار رایگان برای افرادی است که نمی‌دانند کدام برند را بخرند یا به دنبال خرید بدون اتلاف وقت هستند. ارائه یک راهنمای کوتاه و مفید، ممکن است باعث معرفی بهتر برند شما شود. مطمئن باشید که پیشنهاد شما با هر آنچه که نیازهای خریداران هدف شما می‌دانند همراه است.

کانال انتشار خود را شناسایی کنید
از کدام کانال انتشار رسانه، برای انتقال پیام خود و جذب مخاطبان هدف خود استفاده می‌کنید؟ کانال‌های انتشار رسانه شامل موارد زیر هستند:

  • وبسایت‌ها
  • رسانه‌های اجتماعی
  • ایمیل
  • موبایل
  • موتورهای جستجو
  • ویدئو

کانال‌هایی که انتخاب می‌کنید بسته به نوع کسب و کار، مخاطبان هدف و اهداف شما متفاوت خواهد بود.
توجه: متأسفانه بسیاری از استراتژی‌ها و کانال‌ها دارای نام‌های مشابهی است که باعث سر درگمی می‌شوند. معنای کانال ارتباطات است. استراتژی آن چیزی است که شما از طریق کانال برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنید. بنابراین استراتژی رسانه‌های اجتماعی چیزی است که شما پست گذاشته، سپس اشتراک‌گذاری کرده و از طریق کانال رسانه‌های اجتماعی برای رسیدن به تعامل ارتباط برقرار می‌کنید. مثال دیگر موتور جستجو است که کانالی برای بازاریابی موتور جستجو ( SEOو PPC) می‌باشد. بدین منظور باید تشخیص دهید که کدام یک از رسانه‌ها یا ابزارهای بازاریابی به نفع شماست تا از آنها استفاده کنید. بنابراین باید با یافتن رسانه مناسب، تفکر در مورد جامعه هدف، با توجه به برنامه بازاریابی و نقشه عملیاتی تصمیم بگیرید چه نوع رسانه‌ای برای تبلیغ کردن شما بهترین است.

صفحه فرود (landing page) بهینه‌ای ایجاد کنید
هر فرود بازدید کننده شما بر روی صفحه اصلی، در زمانیکه شما در حال اجرای یک کمپین بازاریابی هستید ممنوع است! زمانیکه شما برای تبلیغات پول می‌پردازید، شما نیاز به ایجاد یک صفحه فرود ویژه برای هر کمپین دارید که جلوگیری از حواس پرتی کنید بنابراین بازدید کننده شما می‌تواند تمرکز بر آن چیزی که شما می‌خواهید بکند. اطمینان حاصل کنید که صفحه فرود شما با تبلیغات هم در محتوا و هم در طراحی هم راستا است به طوریکه بازدیدکننده شما ارتباط برقرار کند. سعی کنید بازدید کننده را با گزینه‌های مختلف در صفحه فرود به اشتباه نیاندازید. اشکال مفصل و لینک‌ها می‌توانند سبب شوند بازدیدکننده از صفحه فرود دور شود.

ردیابی و نتایج سنجش
این مهم است که فعالیت‌های بازاریابی خود را برای رسیدن به نتیجه ردیابی کنید.  نتایج توسط اینکه چه اهدافی برای کمپین داشتید مشخص خواهند شد. اما در اغلب موارد، در مورد فروش یا لیدهای واجد شرایط هستند. 
ردیابی و سنجش نتایج می‌تواند آسان یا پیچیده باشند که بر اساس ماهیت کسب و کار شماست. در شکل ساده آن، شما می‌توانید هزینه هر لید را در صورتی‌که جزئیات هزینه خرج شده برای lead generation (جذب مشتری راغب) داشته باشید اندازه‌گیری کنید. در عرصه‌های اندازه‌گیری پیچیده‌تر، تأثیر بازاریابی خود را با استفاده از نرم‌افزار اتوماسیون بازاریابی ردیابی کنید.
هنگامی‌که چرخه کمپین بازاریابی را تکمیل کردید، سؤالات زیر را برای بررسی کلی از خود بپرسید:
آیا شما به هدف خود رسید؟ اگر نه، چرا؟
آیا پیشنهادتان مخاطبان هدف را راضی کرد؟ اگر نه، چه پیشنهادهای دیگری می‌توانید ارائه دهید؟
آیا شما باید برای راه‌اندازی کمپین در دفعه بعد تغییری می‌دهید؟
چه مواردی شما یاد گرفتید که بتوانید برای کمپین بعدی خود برای مخاطبان اعمال کنید؟

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل ادوردز  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

 


:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 

 

امروزه اکثریت کسب و کارها در حال انجام اینترنت مارکتینگ هستند؛ دلیلش این است که ارزان‌ترین روش برای صاحبان آنها برای بدست آوردن میلونها بازار هدف می‌باشد. اما به راستی اینترنت مارکتینگ چیست؟

اینترنت مارکتینگ

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟ا   یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اینترنت مارکتینگ (بازاریابی اینترنتی) پروسه ترویج یک نام تجاری، محصول و یا خدمات در فضای اینترنت است. این روش دارای دامنه گسترده‌ای شامل ایمیل مارکتینگ، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و هر گونه فعالیت‌های تبلیغاتی از طریق رسانه‌های وایرلس می‌باشد. همچنین می‌تواند ترکیبی از جنبه‌های خلاق و تکنیکی شبکه جهانی وب مانند تبلیغات، طراحی، توسعه و فروش آنها باشد. به عنوان مثال طراحی وبسایت می‌تواند بر روی مقدار زمان و توجه کاربر در صفحه سایت شما اثر بگذارد. وبسایت شما مرکز تمام دیجیتال مارکتینگ (انجام فرایندهای بازاریابی با استفاده از رسانه‌های دیجیتال) شماست بنابراین اگر صفحه شما خوانا و جالب نباشد مهم نیست که چقدر شما زمان برای توسعه استراتژی خود می‌گذارید و ممکن است مشتریان خود را از دست بدهید. علاوه بر این اینترنت مارکتینگ با ایجاد و قرار دادن تبلیغات در تمام مراحل مختلف چرخه تعامل با مشتری سر و کار دارد.  اگر شما به دنبال بهبود دیجیتال مارکتینگ خود هستید روش‌های بسیار کارامدی وجود دارد که شما می‌توانید افراد بیشتری را به وبسایت خود دعوت کنید و نیز با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و یک دیجیتال مارکتینگ ایجاد کنید.
اینترنت مارکتینگ به انواع مختلفی تقسیم می‌شود:
بازاریابی وابسته (Affiliate Marketing):
این یک روش بازاریابی است که در آن افراد در وبسایت خودشان محصولات شما را تبلیغ کرده و در آن بازدید کننده با کلیک بر روی محصول به سایت فروشنده منتقل شده و در آنجا خرید خود را انجام می‌دهد و فرد تبلیغ کننده پورسانت خود را از فروشنده دریافت می‌کند. به این نوع بازاریابی سیستم همکاری در فروش هم گفته می‌شود. البته این روش برای هر کسب و کاری قابل انجام نیست. با این حال اگر شما این کار را انجام دهید، شما می‌توانید به سرعت بهبود تلاش‌های بازاریابی خود را بدون نیاز به انجام کار بیشتر توسط خودتان ببینید. افرادی که به شرکت شما اعتماد دارند می‌توانند اطلاعات شما را به اشتراک بگذارند و بازار خود را بر پایه یک پلتفرم مبتنی بر پورسانت رشد دهید.
نمایش تبلیغات (Display Advertising):
در این روش آگهی تبلیغات شما در سایتها و یا بلاگهای دیگر به منظور افزایش ترافیک برای محتوای خود آنها نشان داده می‌شود. این به نوبه خود می‌تواند باعث معرفی محصولات شما شود. 
ایمیل مارکتینگ (Email Marketing):
این یک فرایند بازاریابی است که شامل رسیدن به مشتریان خود توسط ایمیل می‌باشد. البته تنها ارسال ایمیل کافی نیست بلکه در این روش شما باید موارد مختلفی در مورد کسب و کار خود آماده بکنید که بر اساس نیازهای هر فرد تهیه شده و بنابراین می‌تواند یک رویکرد شخصی را برای رسیدن به اهداف شما ایجاد کند. یک نگاه جامعی از رفتار خرید مشتریان خود داشته باشد و از آن اطلاعات برای گسترش استراتژی خود استفاده کنید. در نظر داشته باشید که ایمیل مارکتینگ به هیچ عنوان ارسال هرزنامه یا ایمیل های انبوه به لیستی از مخاطبین ناشناس نیست! بلکه در ایمیل مارکتینگ به دنبال برقراری ارتباط موثر و مفید با مخاطبین بر بستر ایمیل هستیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله ایمیل مارکتینگ چیست را مطالعه نمایید.
بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing):
این نوع اینترنت مارکتینگ شامل اشتراک گذاری محتوای ارزشمند رایگان برای بازار هدف شما به منظور متقاعد کردن آنها برای تبدیل شدن به مشتری وفادار شما می‌باشد. این روش می‌تواند توسط راه‌اندازی وبلاگ کسب و کار انجام شود. وبلاگ شما می‌تواند به دلایل زیادی استفاده شود مانند اینکه شما مطلب به طور منظم با کلمات کلیدی مرتبط بگذارید و استراتژی موتور جستجوی خود را بهینه کنید. علاوه بر آن وبلاگ شما محلی می‌شود که می‌توانید مشاوره ارائه دهید، بخشی از اطلاعات را اشتراک گذاری کنید و حتی ارتباط با مشتریان خود داشته باشید. یک ارتباط پایدار آغازی برای اعتماد است و وبلاگ یک راه عالی برای ساخت آن است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی درونگرا پیشنهاد میکنیم که مقاله ای که قبلا در وب24 در مورد بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه ای منتشر کرده ایم را مطالعه نمایید: بازاریابی درونگرا چیست
بازاریابی در موتور جستجو (Search Engine Marketing):

بازاریابی برای موتورهای جستجو شامل دو بخش می شود: بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و تبلیغات به صورت کلیکی یا PPC . تبلیغات کلیکی نوعی از بازاریابی است که یک کسب و کار از طریق پرداخت پول برای تبلیغات در موتورهای جستجو انجام می دهد و بر روی صفحه نتایج موتور جستجو نشان داده می‌شود. این روش شامل پرداخت پول به موتور جستجو می‌باشد در نتیجه موتور جستجو سایت شما را در ازای چند کلمه مشخص در نتایج بالاتر لیست می‌کند. (در گوگل لینکهایی که با این روش ارتقا یافته اند نسبت به سایتهایی که به طور طبیعی بالاتر هستند جدا لیست می‌شوند در صورتی‌که در موتورهای جستجویی مانند یاهو نتایج طبیعی و پولی سایتها باهم لیست می‌شوند)
بهینه سازی موتور جستجو (Search Engine Optimization):
بر خلاف SEM (بازاریابی در موتور جستجو)، روشی غیر پولی و طبیعی برای ترویج مطالب در صفحه نتایج موتور جستجو استفاده می‌شود. این روش شامل جستجوی کلمه کلیدی و قرار دادن، ساخت لینک و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی می‌باشد. بازاریابی از طریق موتور جستجو و بهینه‌سازی آن کمک می‌کند که نام و وبسایت شما بر روی لیست نتایج موتور جستجو ظاهر شود. با یک استراتژی SEO قوی، وبسایت شرکت شما مرتبط با کلمه کلیدی استفاده شده برای یافتن خدمات شما نشان داده خواهد شد. بنابراین شانس شرکت شما را برای انتخاب به عنوان ارائه دهنده خدمات یا محصولات خاص در موتور جستجو افزایش می‌دهد. 
بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی (Social Media Marketing):
بازاریابی از طریق رسانه اجتماعی فرایندی برای ترویج یک وبسایت از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، LinkedIn، Pinterest و غیره می‌باشد. بازاریابی در شبکه های اجتماعی باعث می شود که افراد مختلف جامعه آشنایی بیشتری با برند شما پیدا کنند و بتوانید ارتباطی دو طرفه با برند شما ایجاد کنند. این فرآینده نهایتا باعث خواهد شد که حس وفاداری در مشتریان افزایش یابد و بتوانید با تعامل با آنها مشکلات محصولات و خدمات خود را برطرف کنید.

چرا اینترنت مارکتینگ مهم است؟

اینترنت دارای قدرتی برای ارتباط میلیونها مردم از سراسر جهان است. بنابراین دارای این قابلیت است که کار شما را برای میلیونها بازار هدف در سراسر جهان معرفی کند. علاوه بر این، عملکرد شما می‌تواند به آسانی با استفاده از آنالیتیک وب و ابزار آنالیز رابطه بین هزینه- حجم- سود (cost-volume-profit analysis) اندازه‌گیری شود. با این حال باید بسیاری از اشکال اینترنت مارکتینگ را یاد بگیرید به طوریکه شما بدانید که آیا تلاش‌های شما سرمایه‌تان را بازمی‌گرداند.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

 


:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

  با کلیک بر روی هر ریک از موضوعات زیر می توانید جزییات بسیار مفیدی برای طراحی سایت شغل خود بدست آورید.

 

  1. طراحی سایت موزیک
  2. طراحی سایت تبلیغاتی
  3. طراحی سایت نیازمندی
  4. طراحی سایت خودرو
  5. طراحی سایت بیمه
  6. طراحی سایت آموزشی
  7. طراحی سایت دکوراسیون
  8. طراحی سایت کلینیک
  9. طراحی سایت پزشکی
  10. طراحی سایت خبری
  11. طراحی سایت ترجمه
  12. طراحی سایت اداری
  13. طراحی سایت  طلا
  14. طراحی سایت املاک
  15. طراحی سایت ورزشی
  16. طراحی سایت نوبت دهی
  17. طراحی سایت صنعتی
  18. طراحی سایت هتل
  19. طراحی سایت رستوران
  20. طراحی سایت تجاری
  21. طراحی سایت آرایشی
  22. طراحی سایت دانلود
  23. طراحی سایت فیلم
 


:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 

 

بسیاری دو عبارت نرم افزارهای موبایل را با اپلیکشین‎های موبایل به جای یکدیگر به کار می‎برند. این در حالی است که برای اجرا و عملکرد سیستم، هم نرم افزارها و هم اپلیکیشن‎ها عمل می‎کنند اما نرم افزارها غیرقابل مشاهده و اپلیکیشن‎ها قابل مشاهده هستند.


 نرم افزارهای موبایل  اپلیکشین‏های موبایل

شاید تاکنون مشاهده کرده باشید که برخی به جای گفتن عبارت نرم افزارهای موبایل، از اپلیکشین‎های موبایل استفاده می‌کنند. این در حالی است که میان نرم افزار (Software Program) و (Application Software) تفاوت زیادی وجود دارد.
آنچه که ما از آن به عنوان نرم افزارهای موبایل استفاده می‌کنیم همان Software Program است که به سادگی روی گوشی‎های همراه نصب می‌شود و وظیفه خواندن دستورالعمل‎هایی که بطور مستقیم از پردازنده سیستم موبایل (cpu) به سمت آن‎ هدایت می‌شود، را بر عهده دارد.
در واقع نرم افزارهای موبایل مجموعه‎ای از برنامه‎ها هستند که در سیستم عامل تلفن همراه قابل نصب  و اجرا  می‌باشند و شامل واکنش‎هایی می‌باشند که فعالیت‎ها را بصورت مخفی بر روی سیستم عامل انجام می‌دهند بطوری که شما نمی‎توانید آن را مشاهده کنید اما عملکرد آن را بطور غیرمستقیم دریافت می‌کنید. از سیستم عامل موبایل نیز می‌توان به عنوان یک برنامه نرم افزاری یا Software Program یاد کرد که در درون خود مجموعه‎ای از نرم افزارهای موبایل را جا می‌دهد که در اینجا نیز شما تنها عملکرد سیستم عامل موبایل را دریافت می‌کنید.
اما اپلیکشن‌های موبایل عبارت‌اند از نرم افزارهایی که ارتباط مستقیم با پردازنده‎های سیستم عامل گوشی همراه دارند و مستقیماً درخواست‎های کاربران را انجام می‌دهند. آنچه که موجب تفاوت میان نرم افزار اپلیکیشن (Application Software) با برنامه نرم افزار یا (Software Program) می‌شود در واقع در عملکرد مخفی و یا مستقیم این دو است.
در حالی که اپلیکیشن‎های موبایل بصورت مستقیم کاری را انجام  می‌دهند که کاملاً  برای کاربران ملموس و قابل رؤیت است، نرم افزرهای موبایل یا همان Software Programs of mobile از دید کاربران مخفی هستند. نرم افزارهای موبایل بستر و شرایطی را ایجاد  می‌کنند که به وسیله آنها  می‌توان اپلیکشین‎های موبایل را نصب و اجرا نمود. در واقع قبل از نصب اپلیکشین‌ها، وجود نرم افزارها ضرورت دارد و اولویت با نرم افزارهای موبایل است که پس از آن تلفن همراه قابلیت نصب و اجرای اپلیکیشن‎ها را دارد.
رابطه میان نرم افزار و اپلیکیشن بصورت عموم و خصوص می‎باشد. نرم افزار جامعیت دارد و در برگیرنده اپلیکیشن است. به عبارت دیگر، در حالی که اپلیکیشن زیر مجموعه نرم افزارها به شمار می‎رود، نرم افزار یک اپلیکیشن محسوب نمی‎شود.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

نرم افزارهای موبایل شامل چه دسته بندی هایی می شود ؟

 
 

به دلیل کثرت و تعدد در طراحی و ساخت نرم افزارهای موبایل، می‎توان آنها را در چندین مورد دسته‎بندی کرد؛ نرم افزارهای سرگرمی، نرم افزارهای آموزشی، شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای دانلود و خرید برنامه.

دسته بندی نرم افزار

نرم افزارهای موبایل بر اساس سیستم عامل گوشی‎های همراه طراحی و تولید می‌شوند که علاوه بر تسهیل ارتباطات در چندین حوزه دیگر همچون سرگرمی، آموزش، انتشار اخبار، ویرایش عکس و ... کاربرد دارند که شرکت طراحی سایت بیست و چهار میتواند در هر دسته ای اپلیکیشن تولید کند. با پیشرفت تکنولوژی و با گسترش استفاده از موبایل‎های هوشمند هر روز بر تعداد نرم افزارهای موبایل افزوده می‌شود بطوری که نرم افزارهای موجود را می‌توان در چندین دسته می‌توان تقسیم‎بندی کرد. در زیر به برخی از این نرم افزارها اشاره می‌کنیم.

نرم افزارهای موبایل برای دانلود و خرید برنامه

به منظور سهولت در دانلود و خرید برخی برنامه‎های مورد نیاز، چندین نرم افزار برای این امر طراحی شده است که به راحتی می‌توان با یک جستجوی ساده برنامه مورد نیاز را پیدا و دانلود نمود. این نرم افزارها همچون یک موتور جستجو عمل می‌کنند که در عین یافتن نرم افزارهای مورد نظر، امکان دانلود را نیر فراهم می‌کنند.

نرم افزارهای موبایل برای سرگرمی

بسیاری از نرم افزارهای موبایل به منظور ایجاد سرگرمی تولید می‌شوند. این نرم افزارها که در برخی سایت‎هایی مانند بازار و مایکت قابل دانلود هستند، برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت طراحی می‌گردند. نرم افزارهای بازی در این طیف قرار می‎گیرند.

نرم افزارهای موبایل برای آموزش

گوشی‎های همراه به دلیل کم حجم بودن و وزن پایین به راحتی قابل حمل بوده و همواره در هر شرایطی قابل دسترسی هستند. از سوی دیگر برای فراگیری برخی دانش‎ها نیاز به منابعی چون کتاب داریم که گاهی دسترسی به آن میسر نیست. گوشی‎های همراه و موبایل‎ها وسیله‎های خوبی برای نصب نرم افزارهای آموزشی هستند. در واقع ورود نرم افزارهای موبایل به بازار که با هدف آموزش طراحی شده‎اند، موجب سهولت در فرآیند یادگیری گردیده‌اند. برای مثال می‌توان به نرم افزارهای یادگیری زبان ‏های خارجی اشاره کرد که خلاقانه و به شیوه سرگرم کننده برای یادگیری زبان‎های خارجی طراحی می‎گردند.
 

نرم افزارهای موبایل برای برقراری تماس

یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای گوشی های همراه، شبکه‎ های اجتماعی هستند که بیشترین استفاده را نیز در بین کاربران نرم افزارهای موبایل دارند. این نرم افزارها که به منظور برقراری تماس طراحی و روانه  بازار می‌شوند بسیار پرطرفدار بوده و شاید دور از اغراق نباشد که بگوییم شبکه ‎های اجتماعی چون وایبر، واتساپ، لاین، تلگرام، اینستاگرام و ... توانسته‎اند تا حدودی جای شبکه‎ های اجتماعی قدیمی‎تری چون گوگل پلاس، فیسبوک و توییتر را پر کنند و رغیب سرسختی برای این شبکه ‎ها باشند.

-----------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

برای خرید محصولات تخصصی نیاز دارید که از یک مرجع کاملا متخصص مشاوره بگیرید. هموطنان ایرانی می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند. / انواع دوربین مداربسته و نماترموود و تجهیزات شبکه را نیز دیگر محصولات شرکت قائم است.

 


:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 دی 1398 | نظرات ()