نوشته شده توسط : dr
  1. طراحی سایت شرکتی
  2. طراحی سایت فروشگاهی
  3. طراحی سایت تهران
  4. طراحی سایت
  5. طراحی وب سایت
  6. طراحی سایت شرکتی
  7. طراحی سایت فروشگاهی
  8. طراحی سایت تهران
  9. طراحی سایت
  10. طراحی وب سایت
  11. طراحی سایت شرکتی
  12. طراحی سایت فروشگاهی
  13. طراحی سایت تهران
  14. طراحی سایت
  15. طراحی وب سایت
  16. طراحی سایت شرکتی
  17. طراحی سایت فروشگاهی
  18. طراحی سایت تهران
  19. طراحی سایت
  20. طراحی وب سایت
  21. طراحی سایت شرکتی
  22. طراحی سایت فروشگاهی
  23. طراحی سایت تهران
  24. طراحی سایت
  25. طراحی وب سایت
  26. طراحی سایت شرکتی
  27. طراحی سایت فروشگاهی
  28. طراحی سایت تهران
  29. طراحی سایت
  30. طراحی وب سایت
  31. طراحی سایت شرکتی
  32. طراحی سایت فروشگاهی
  33. طراحی سایت تهران
  34. طراحی سایت
  35. طراحی وب سایت
  36. طراحی سایت شرکتی
  37. طراحی سایت فروشگاهی
  38. طراحی سایت تهران
  39. طراحی سایت
  40. طراحی وب سایت
  41. طراحی سایت شرکتی
  42. طراحی سایت فروشگاهی
  43. طراحی سایت تهران
  44. طراحی سایت
  45. طراحی وب سایت
  46. طراحی سایت شرکتی
  47. طراحی سایت فروشگاهی
  48. طراحی سایت تهران
  49. طراحی سایت
  50. طراحی وب سایت

طراحی سایت شرکتی



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

طراحی سایت شرکتی یکی از ترفند های ارتباط با مشتریان است و به طور خلاصه برای معرفی، ارائه رزومه، نمایش و معرفی و فروش محصولات و خدمات، سفارش گیری ، برند ساز ی و … کاربرد دارد. شرکت های متعددی در زمینه های فنی مهندسی، بازرگانی، تجاری، تولیدی و خدماتی فعال می باشند، هرکدام از اینها با طراحی سایت شرکتی می توانند جایگاه خود را در فضای مجازی و وب بدست آورند و در حیطه فعالیت فیزیکی خود نیز از طریق داشتن یک وب سایت حرفه ای شرکتی موفقیت های چشمگیری کسب کنند.

شرکت پیام آوا با بیش از ده سال سابقه در زمینه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل خدمات طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را به شرکت ها و کسب و کارهای فعال در سرتاسر ایران ارائه می کند. طراحی سایت حرفه ای در تراز جهانی را با ما تجربه کنید.

در صورتی که طراحی سایت شرکتی با توجه به موازین و اصول سئو و گوگل طراحی گردد، شرکت یا موسسه می تواند در مدت زمان کوتاهی به اهداف بازاریابی اینترنتی هدفمند خود دست یابد. طراحی سایت شرکتی یکی از مهمترین انواع طراحی سایت  است که باید بسته به نوع پیشه و تجارت شرکت و با توجه به بازارهای هدف و در نظر گرفتن کلمات کلیدی و واژگان هدف آن شرکت و موسسه طراحی گردد.

 

طراحی سایت شرکتی

از آنجا که صرف داشتن یک وب سایت ساده در اینترنت تاثیر بسزایی بر شرایط کسب و کار نمی گذارد، برای مشاهده تاثیرات مطلوب، نیاز به طراحی اصولی و مشورت با طراحان و برنامه نویسان حرفه ای طراحی سایت وجود دارد.در گذشته اغلب مدیران کمپانی ها بر این اعتقاد بودند که صرف طراحی سایت شرکتی ساده برای آنها مکفی بوده و از طریق این سایت ساده خواهند توانست در بازار اینترنتی حضور داشته باشند، اما در حال حاضر مدیران آگاه می دانند که داشتن وب سایت به تنهایی کافی نیست و یک سایت معمولی و ساده هیچ کمکی به توسعه کسب و کار آنها و شهرت برند شرکت نمی کند. از این رو در دنیای پر رقابت امروز به شما این اطمینان را می دهیم که طراحی سایت شرکتی اولین و مهمترین ابزار شما برای ورود به تجارت الکترونیک خواهد بود.

کارایی طراحی سایت شرکتی

به طور کلی و با توجه به توانمندی های جدی در کدنویسی و طراحی سایت، طراحی سایت های شرکتی با کارآیی های متنوع و مختلفی اجرا می شوند که به طور خلاصه می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

طراحی سایت شرکتی جهت برندینگ و برندسازی، طراحی وب سایت شرکتی با کاربرد نمایش کاتالوگ آنلاین، طراحی و پیاده سازی سایت شرکتی با کارایی فروش و عرضه محصولات، طراحی سایت با کاربرد خدمت رسانی به مشتریان و ارایه سرویس های شبانه روزی، طراحی سایت شرکتی با نگرش ایجاد وفاداری در مشتریان و ایجاد امکاناتی مانند سیستم های خدمات پس از فروش و پشتیبانی از کالاهای به فروش رسیده، باشگاه مشتریان و فروش آنلاین و …

در کل شرکت هایی در بازار مجازی خواهند درخشید که با استراتژی هوشمندانه و درست بتوانند ابزارهای مناسبی برای خود ایجاد کنند و بهترین استفاده را از ابزارهایی که دارند ببرند.

شرکت طراحی سایت پیام آوا به عنوان یکی از شرکت های حرفه ای و با تجربه در حیطه طراحی سایت های شرکتی و بازارسازی و بازاریابی اینترنتی با ارایه راهکارهای خلاقانه و مناسب در این زمینه به مشتریان خود کمک می کند تا بتوانند در بازار هدفی که دارند بهترین نتیجه را از اینترنت کسب کنند.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

اهداف طراحی سایت شرکتی

یافتن بازارهای هدف از طریق بازاریابی اینترنتی که لازمه ی آن داشتن یک سایت حرفه ای و استاندارد است، از اصلی ترین مواردی است که می توان از طریق طراحی سایت شرکتی به آن نائل شد.

در عصر حاضر با دسترسی راحت به اینترنت اغلب افراد جهت یافتن کالا و خدمات مورد نیاز خود از طریق اینترنت اقدام به جستجو و کسب اطلاعات لازم می نمایند. پُر واضح است که اگر شرکت شما وب سایت مناسبی داشته باشد و از طریق آن به معرفی خدمات و محصولات خود اقدام نماید بسیاری از مشتریان بالقوه از طریق آن وب سایت با شما آشنایی یافته و به راحتی با شما تماس خواهند گرفت.

برتری نسبت به رقبا با طراحی سایت حرفه ای

امروزه شرکت های زیادی دارای وب سایت بوده و فعالیت های زیاد و حضور پررنگی در این زمینه دارند. عدم فعالیت شرکت شما در این زمینه، سبب می شود که مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید. برای مثال برخی از شرکت ها خدمات فروش و پس از فروش خود را در وب سایت خود ارائه می دهند و این موضوع به ارتقا کیفیت خدماتشان در ذهن مشتری کمک بسزایی خواهد کرد. علاوه بر آن ، چون مراحل معرفی تا فروش محصول را توسط وب سایت خود انجام می دهند مشتریان به مرور زمان اول آنها را برای دریافت خدمات انتخاب می کنند. بنابراین به تیم فروش احتیاج نخواهند داشت.همین موضوعات به مرور زمان برتری نسبت به رقبا را برای آنها به ارمغان می آورد.

طراحی سایت شرکتی

امکانات طراحی سایت شرکتی

با توجه به نوع فعالیت شرکت و همچنین بازارهای هدف، سرویس ها و امکانات مختلفی را در طراحی سایت شرکتی می توان پیاده سازی و اجرا کرد، به اجمال برخی از امکانات عبارتند از:

  • طراحی سیستم مدیریت کالاها، محتوا و مطالب سایت
  • سیستم دارای قابلیت های نمایش تمامی تصاویر، فیلم ها
  • پیاده سازی سیستم مدیریت فهرست ها
  • امکان دریافت نظرات کاربران بر روی محصولات و خدمات یا مطالب و صفحات سایت؛ مدیریت نظرات و پاسخ دهی از طریق پنل مدیریت سایت
  • ایجاد صفحه تماس با ما جهت نمایش اطلاعات تماس شامل تلفن ها، فکس، آدرس؛ امکان پیاده سازی نقشه گوگل

طراحی سایت شرکتی حرفه ای

در طراحی سایت شرکتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در ادامه به بررسی نکاتی می پردازیم که رعایت آن ها نحوه ی کارکرد سایت را بهتر کرده و باعث می شوند موتور های جستجو راحت تر سایت  شما را شناسایی کنند و از سوی دیگر نیز بازدید کنندگان هم از مطالب سایت شما رضایت داشته باشند.

۱ استفاده از استاندارد های طراحی سایت

سرعت لود صفحات ، محل قرار گیری منو های سایت ، نحوه ی تقسیم بندی ، بخش بندی سایت و.. در استاندارد های طراحی سایت تعیین می شوند. علاوه بر اینکه سرعت لود صفحات برای موتور های جستجو مهم بوده و یکی از معیار های رتبه بندی سایت در نتایج جستجو است ، برای کاربران و بازدید کنندگان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردارد است (مخصوصا زمانی که میزان سرعت اینترنت کاربران پایین باشد). با بکارگیری استاندارد های طراحی سایت ، این مشکل به راحتی حل شده و نحوه ی چینش مطالب ، تصاویر ، منو ها و زیر منو ها بر اساس اصول و قواعد ریاضی و مهندسی بر روی سایت پیاده سازی می شود.

تصاویر در طراحی سایت نیز اهمیت ویژه ای داشته و نقش اصلی جذابیت سایت را بر عهده دارد که باید طبق اصول و استادارد های طراحی سایت انجام پذیرد تا علاوه بر زیبایی ظاهر ، سرعت لود صفحات را پایین نیاورد.

۲ طراحی سایت شرکتی به صورت چند زبانه

یکی از موثر ترین و راحت ترین و در عین حال ارزانترین راه های حضور در بازار های جهانی ، طراحی سایت چند زبانه و دو زبانه می باشد. از این طریق می توانید در کشور های هدف خود نیز کسب و کار و تجارت خود را رونق داده و آن را جهانی ساز کنید.

 

طراحی سایت شرکتی

 

۳ طراحی سایت شرکتی ریسپانسیو

امروزه با گسترش گوشی های هوشمند و تبلت های به صورت پیش فرض وبسایت شما باید واکنشگرا یا ریسپانسیو طراحی شود. شرکت پیام آوا تمام وبسایت های شرکتی و فروشگاهی خود را ریسپانسیو طراحی می کند تا مشتریان با مشکل عدم نمایش در دیوایس های مختلف روبرو نشوند. به عبارتی دقیق تر مهم نیست که ابعاد نمایش گر گوشی شما چقدر باشد، سایتی که توسط شرکت پیام آوا طراحی می شود نسبت به تمام ابعاد هوشمندانه عمل می کند و خود را بر اساس ابعاد نمایشگر شما تطبیق می دهد تا نمایش کامل و درستی از محتوای وبسایت به کاربران نمایش داده شود.

۴ طراحی سایت شرکتی بر اساس اصول سئو

یکی از نکات مهمی که در طراحی سایت شرکتی باید به آن توجه ویژهای شود ، طراحی سایت بر اساس اصول سئو می باشد. اگر طراحی وب سایت شرکتی از همان ابتدا بر اساس اصول سئو و بهینه سازی سایت باشد، موتور های جستجو سایت ما را راحت تر جستجو و شناسایی کرده و در ادامه ، کار سئو سایت و بهینه سازی سایت راحت تر و سریع تر بوده و هزینه ی کمتری نیز خواهد داشت. شرکت طراحی سایت و سئو سایت پیام آوا با زیر نظر گرفتن الگوریتم های موتور های جستجو ، آخرین تغییرات آن ها را شناسایی کرده و سایت های خود را نیز بر همین اساس طراحی و پیاده سازی می کند.

بعد از طراحی سایت نوبت به سئو سایت شرکتی می رسد. حضور در صفحه ی اول و نتایج ابتدایی موتور های جستجو مساوی است با حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان و بازدید کنندگان جدید. در این حالت موتور های جستجو کار تبلیغ و بازاریابی سایت شما را برعهده گرفته و به عنوان منبع معتبر برای جستجوی افراد سایت شما را پیشنهاد می دهند.

سئو سایت در کنار وهمراه سایر روش های بازاریابی اینترنتی مانند: بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ ، ارسال ایمیل تبلیغاتی) ، بازاریابی محتوا ، بازایابی شبکه های اجتماعی ، تبلیغات کلیکی می تواند تاثیر زیادی روی سایت و روند کسب و کار شما داشته باشد.

شاید به نظر برسد که طراحی سایت شرکتی اغلب برای شرکت ها و سازمان های بزرگ مناسب تر باشد. ولی واقعیت خلاف این امر بوده و حتی شرکت هایی وجود دارند که شاید در دنیای واقعی حتی نامی از آن ها نشنیده باشید اما در دنیای اینترنت به لطف داشتن یک سایت خوب ، یک کسب و کار حرفه ای راه انداخته و بسیار موفق نیز هستند. همانطور که در بالا هم به این امر اشاره شد: طراحی سایت به عنوان شناسنامه و هویت شرکت شما در فضای اینترنت بوده و میزان پیشرفت در این بستر گسترده نامحدود و بی پایان می باشد.

طراحی پورتال سازمانی

ممکن است بر خلاف ارگان های خصوصی شما بخواهید برای یک سازمان دولتی یا یک مرکز درمانی ،  پورتال سازمانی بر بستر وب ایجاد کنید. ما در شرکت پیام آوا بر اساس نیاز های سازمانی شما فرآیندهای خدمات رسانی موجود در سازمان های دولتی را بر بستر وبسایتی حرفه ای ایجاد می کنیم.

شرکت پیام آوا با سابقه ای ده ساله در زمینه طراحی سایت های شرکتی و فروشگاهی، طراحی حرفه ای پورتال سازمانی شما را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. . ما مفتخر به سرویس‌دهی مناسب به مشتریانی هستیم که در سراسر ایران پراکنده‌اند و امیدواریم بتوانیم نقشی اندک در رونق‌دهی کسب و کار و کمکی ولو جزئی به جریان آزاد اطلاعات در  این دیار داشته باشیم.

طراحی اختصاصی صفحات سایت

موضوع مهمی که در سفارش طراحی سایت، چه طراحی سایت شرکتی و یا طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه کنید، اختصاصی طراحی شدن وبسایت شماست. ما در شرکت طراحی سایت پیام آوا به هیچ عنوان از قالب های آماده در طراحی سایت استفاده نمی کنیم بلکه با بررسی فرآیند های خاص کسب و کار مشتریان به طراحی اختصاصی برای آنها اقدام می کنیم. بنابراین اگر می خواهید در رقابت با دیگر وبسایت های حوزه کسب و کار خود عقب نمانید پیشنهاد می کنیم که از قالب های آماده استفاده نکنید. طراحی گرافیک زیبا و منحصر به فرد، کد نویسی اختصاصی با امنیت بالا با تجربه کاربری بسیار سهل و آسان از جمله موضوعاتی است که در طراحی سایت مورد توجه مهندسین پیام آوا قرار می گیرد.

طراحی سایت شرکتی

مزایای طراحی سایت شرکتی توسط پیام آوا

طراحی سایت شرکتی توسط تیم مجرب و متخصص پیام آوا مشخصا از ظاهر و گرافیک جذاب و شیکی برخوردار است تا در درجه اول مشتریان مدنظر شرکت را راضی نگه داشته و بتواند از نظر روانی و بصری تاثیری مثبت بر مشتریان شما داشته باشد. از طراحان سایت داشتن یک گرافیک منحصربفرد و اختصاصی و در عین حال زیبا با توجه به جزئیات آن می تواند در اعتماد سازی مشتریان به آن شرکت تاثیر زیادی داشته باشد.

ارتقا رتبه سایت در گوگل مختص کلمات کلیدی خاص که معرف فعالیت شرکت شما می باشد نیز از دیگر برتری های سایت شرکتی پیام آوا محسوب می گردد. شما با ارتقا جایگاه و رتبه سایت خود می توانید کالاها و خدمات خود را به مشتریانی که در حال جستجوی تولیدکننده یا عرضه کننده مناسبی هستند معرفی نمایید.

از آنجایی که تمرکز اصلی یک سایت شرکتی، توجه به حضور در صفحه اول گوگل و برند سازی نام شرکت است لذا پیام آوا طراحی وب سایت کمپانی ها و شرکت ها را جهت حضور در صفحه اول و لینک های بالای گوگل، با پیاده سازی سایت و بهینه سازی آن برای گوگل امکان پذیر می سازد. استفاده از طراحی های ساده و سایت های کپی برداری شده بطور حتم نمی تواند در این راه به شرکت کمک کند. لذا هزینه کردن منطقی و درست روی طراحی سایت حرفه ای گام نخست برای توسعه و تحول شرکت از مجرای بازاریابی اینترنتی است.

همچنین همانطور که گفتیم این روزها بحث بر سر مفهوم بهینه سازی سایت به شدت افزایش یافته است و ما به شما این تضمین را می دهیم که پیام آوا به صورت تخصصی به این موضوع توجه ویژه دارد. سئو سایت با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و ترافیک سایت  بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد ، به همین دلیل بسیار مهم است که پیام آوا در طراحی سایت شرکتی به این اصل مهم توجه ویژه دارد. پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک بعد از طراحی سایت شرکتی برای کمپانی شما، تبلیغات گوگل را برای سایتتان انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

 



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

اکتیو ایکس ActiveX چیست؟

 اکتیو ایکس در واقع قسمت اینترنتی Component Object Model است. این فناوری که متعلق به مایکروسافت است برای ایجاد مولفه های کوچک و یا کنترلرها درون یک صفحه وب بکار میرود. اکتیوایکس این کنترل ها را از طریق اینترنت توزیع میکند و امکانات جدیدی را به مرورگر اینترنت کاربر اضافه میکند. مایکروسافت اعتقاد دارد که کنترل های اکتیوایکس بسیار از برنامه های اتصالی به مولفه های عمومی شباهت دارد چون میتواند در برنامه های غیر مرورگر نیز قرار گیرد و انجام وظیفه نماید. به عنوان مثال یکی از این نرم افزارها آفیس مایکروسافت است.

 اکتیو ایکس در واقع قسمت اینترنتی Component Object Model است. این فناوری که متعلق به مایکروسافت است برای ایجاد مولفه های کوچک و یا کنترلرها درون یک صفحه وب بکار میرود. اکتیوایکس این کنترل ها را از طریق اینترنت توزیع میکند و امکانات جدیدی را به مرورگر اینترنت کاربر اضافه میکند. مایکروسافت اعتقاد دارد که کنترل های اکتیوایکس بسیار از برنامه های اتصالی به مولفه های عمومی شباهت دارد چون میتواند در برنامه های غیر مرورگر نیز قرار گیرد و انجام وظیفه نماید. به عنوان مثال یکی از این نرم افزارها آفیس مایکروسافت است.

امنیت یکی از جنبه های مهم در کنترل های اکتیوایکس است. برای این که این تکه های کد کوچک در واقع به تمام سیستم کاربر دسترسی دارند و میتوانند باعث خرابی های جدی شوند. مثلا اگر اکتیوایکس نامطلوبی باشد این امکان وجود دارد که یک یا چند فایل سیستمی مهم بر روی سیستم پاک شوند. مایکروسافت برای جلوگیری از بروز این مسئله اطلاعات اعتبار سنجی را ضمیمه فایل اکتیوایکس میکند تا نشان دهد آیا نویسنده کد یک شرکت شناخته شده و معتبر است یا خیر؟ در واقع یک گواهی امضا دیجیتال به همراه کدهای اکتیوایکس ارائه میشود.

اما گواهی نامه ها فقط با نمایش برخی علائم نشان میدهند که ایجاد کننده کنترل معتبر است و اگر کنترلر بخواهد کاری بدخواهانه انجام دهد ، ممانعتی در اجرای عملیات کد صورت نمیگیرد.

 

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است. طراحی وب سایت یکی از ضرورت های انکار نشدنی برای رشد کسب و کارها به حساب می آید. همچنین بعد از اتمام پروژه طراحی سایت شما به خدمات سئو و تبلیغ گوگل نیاز خواهید داشت. همچنین طراحی اپلیکیشن موبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید.

تبلیغات میان متنی

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان ، طراحی سایت تبریز

 



:: بازدید از این مطلب : 639
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 

اگر به دنبال باز کردن ایمیل جدید یا خرید آنلاین هستید؛ حتماً به کلمات کج و معوجی که برای تست کردن شما روی صفحه پدیدار می‌شوند برخورده‌اید. مطمئن باشید این کار برای تست کردن هوش و استعداد شما نیست! کامپیوتر‌ها و سایت‌ها از شما می‌خواهند که این تست را بگذرانید تا معلوم شود شما کامپیوتر هستید یا نه. پس اگر این تست را با موفقیت پشت سر گذاشتید به ماشین نبودن خودتان شک نکنید! این تست CAPTCHA نام دارد. CAPTCHA یعنی Completely Automated Public Turing Test ToTell Computers And Humans Apart یا به عبارتی "تست عمومی کاملاً خودکار Turing برای تشخیص انسان از کامپیوتر". این تست را در سایت‌های زیادی دیده‌اید. رایج‌ترین نوع آن کلماتی بهم ریخته است و شما باید ترتیب درست کلمات را وارد کنید تا وب سایت شما را تأیید کند.

اگر به دنبال باز کردن ایمیل جدید یا خرید آنلاین هستید؛ حتماً به کلمات کج و معوجی که برای تست کردن شما روی صفحه پدیدار می‌شوند برخورده‌اید. مطمئن باشید این کار برای تست کردن هوش و استعداد شما نیست! کامپیوتر‌ها و سایت‌ها از شما می‌خواهند که این تست را بگذرانید تا معلوم شود شما کامپیوتر هستید یا نه. پس اگر این تست را با موفقیت پشت سر گذاشتید به ماشین نبودن خودتان شک نکنید!

این تست CAPTCHA نام دارد. CAPTCHA یعنی Completely Automated Public Turing Test ToTell Computers And Humans Apart یا به عبارتی "تست عمومی کاملاً خودکار Turing برای تشخیص انسان از کامپیوتر". این تست را در سایت‌های زیادی دیده‌اید. رایج‌ترین نوع آن کلماتی بهم ریخته است و شما باید ترتیب درست کلمات را وارد کنید تا وب سایت شما را تأیید کند.

راستی چرا سایت‌‌ها نیاز دارند؛ انسان‌ها را از کامپیوتر‌ها تشخیص دهند؟ این دقیقاً و تنها به این دلیل است که بعضی‌ها با استفاده از نقاط ضعف کامپیوتر‌ها؛ کمی شیطنت به خرج می‌دهند و همین کار می‌تواند خسارت‌ها زیادی به سایت‌ها و شرکت‌ها و حتی باقی کاربران بزند.

برای مثال سرویس‌های رایگان ایمیل، خود را با میلیون‌ها درخواست کاذب روبرو می‌بینند و کار آن‌ها برای ساعت‌ها مختل می‌شود. این درخواست‌ها می‌توانند قسمتی از یک برنامه خودکار باشد.

اگر تا اینجا کمی به فکر فرو رفته‌اید بهتر است این را هم بدانید که نرم‌افزار‌هایی که این تست‌ها را تولید می‌کنند نیز نمی‌توانند جواب آن را تشخیص دهند چه برسد به برنامه‌های دیگر.

CAPTCHA ریشه در یک آزمایش بنام Turning Test  دارد. آلن تورینگ AlanTuring که بعضی او را پدر علوم کامپیوتر جدید می‌خوانند، این تست را برای این طراحی کرد که بفهمد آیا کامپیوترها می‌توانند مثل انسان‌ها فکر کنند یا خیر. این تست به این صورت است که فردی یک سری سوال را از یک کامپیوتر و از یک انسان می‌پرسد بدون اینکه بداند کدام کامپیوتر است و کدام انسان.

اگر پرسش کننده بتواند با توجه به پاسخ‌های انسان و کامپیوتر تشخیص دهد که کدام یک کامپیوتر است، کامپیوتر تست Tuning را پشت سر گذاشته است.

هدف CAPTCHA این است که تستی را بسازد که انسان بتواند آن را بگذراند و ماشین نتواند و همچنین برای هر کاربر یک سوال مشابه نسازد و تمام سوال‌ها متفاوت باشند.

CAPTCHA بر این واقعیت تکیه می‌کند که ذهن ما توانایی تشخیص دیداری را دارد. ذهن انسان این توانایی را دارد که از روی تصاویر ، ترتیب و ریتمی که در آن وجود دارد را تشخیص دهد. حتی می‌تواند برای تصویری که هیچ ترتیبی ندارد، یک ترتیب فرضی ایجاد کند. آیا تا به حال در ابر‌ها تصاویر عجیب و غریب پیدا کرده‌اید؟ این قابلیت مدل سازی و ترتیب سازی به تصاویر همان قابلیت ذهن ما انسان‌هاست.

ولی با این حال جایگزین دیگری برای معلولین نیز وجود دارد. بعضی از CAPTCHAها سری از کلمات به صورت صداهای تغییر یافته و با صداهای اضافی را تولید و پخش می‌کنند.

یکی از کاربرد‌های مهم CAPTCHA در آمار گیری‌های آنلاین است. در 1999 آمارگیری با طرح سوال اینکه بهترین رشته کامپیوتر متعلق به کدام دانشگاه است انجام شد.

دانشگاه‌های کارنگی ملون (Carnegie Mellon) و MIT با ساختن برنامه‌ای کامپیوتری که به طور خودکار به آن‌ها رای می‌داد؛ بیشترین نتایج را کسب کردند در صورتی که دانشگا‌ه‌های دیگر تنها چند صد رای کسب کرده بودند.

از کاربرد‌های دیگر CAPTCHA می‌توان به سرویس‌دهنده‌های ایمیل اشاره کرد و یا سایت‌های خرید آنلاین.

افرادی که برای نفوذ به CAPTCHA تلاش می‌کنند معمولاً بر روی تغییر تصاویر و شناسایی انکه چطور کامپیوتر‌ها فکر می‌کنند، متمرکز می‌شوند.

برای اینکار نیاز به انجام چند کار است. اول اینکه برنامه‌ای بنویسیم که تصویر را از قسمت‌های مزاحم پاک کند. سپس به سراغ مقایسه حروف با حروف بانک اطلاعاتی خود کند. و اگر ترتیبی در بین کلمات پیدا کرد که با کلمه‌ای در لغت نامه یکی است از همان ترتیب استفاده  کند. البته بسیاری از سایت‌ها از کلمات واقعی استفاده نمی‌کنند و کلماتی که CAPTCHA آن‌ها نشان می‌دهد معنی خاصی ندارد.

CAPTCHAهای دیگری مثل Gimpy هستند که چهار حرف را نشان می‌دهد و شما تنها 3نای آن‌ها را باید تشخیص دهید. به این ترتیب رقابت بین هکر‌ها و برنامه نویسان و مسئولان امنیتی سایت‌ها ادامه پیدا می‌کند.

یکی از اساتید دانشگاه کارنگی ملون (CarnegieMellon) به نام لویس ون آن که یکی از خالقان CAPTCHA نیز است در سخنرانی در سال 2006 به این نکته اشاره کرد که CAPTCHA دروازه‌ای به درک بهتر هوش مصنوعی است. در حقیقت هکر‌ها هر بار که سعی می‌کنند کامپیوتری بسازند که از موانعی مانند CAPTCHA گذر کند؛ قدمی دیگر در شناخت و تحقیق روی هوش مصنوعی بر می‌دارند. در حقیقت یک قدم عقب نشینی برای CAPTCHA؛ یک قدم به جلو برای هوش مصنوعی می‌تواند باشد.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. پیام آوا بهترین خدمات طراحی سایت تهران را به شما عرضه می کند. همچنین طراحی اپلیکیشن موبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید.

تبلیغات درون متنی

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان  ، طراحی سایت تبریز



:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 

نکات مهم در طراحی وب سایت ورزشی و باشگاه

طراحی وب سایت ورزشی امروزه با توجه به رشد اینترنت ، همانطور که هر شرکت و یا گروه صنعتی به وب سایت نیاز دارد ، هر باشگاه و یا مکان ورزشی نیز به یک وب سایت نیاز دارد تا امکانات و اخبار خود را به اطلاع علاقمندان برساند. با این حال وب سایت های ورزشی طبقه بندی و انواع گوناگونی دارند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

طراحی وب سایت ورزشی امروزه با توجه به رشد اینترنت ، همانطور که هر شرکت و یا گروه صنعتی به وب سایت نیاز دارد ، هر باشگاه و یا مکان ورزشی نیز به یک وب سایت نیاز دارد تا امکانات و اخبار خود را به اطلاع علاقمندان برساند. با این حال وب سایت های ورزشی طبقه بندی و انواع گوناگونی دارند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

تصاویر بزرگ
بسیاری از وب سایت های معروف ورزشی دارای تعداد زیادی تصاویر و عکس هستند. بسیاری از آنها از یک عکس بزرگ در پس زمینه و یا نقطه خاصی از وب سایت بهره میبرند. در عین حال تعداد زیادی از تصاویر کوچک خبری نیز معمولا در سایت های ورزشی وجود دارند که معمولا مربوط به بخش اخبار وب سایت هستند و با کلیک بر روی آنها به صفحه خبر مورد نظر منتقل میشوید. اما در کل وب سایت های ورزشی عموما از تصاویر بزرگ در بخشی از وب سایت بهره میبرند. استفاده از این تصاویر بزرگ و جذاب سهم مهمی در ارتباط بهتر بازدیدکننده وب سایت با وب سایت را به عهده دارد.

استفاده از رنگ های متنوع و انرژی بخش
به طور مرسوم تیم های ورزشی و یا باشگاه ها از رنگ مشخصی برای لباس تیمی خود استفاده میکنند و به طور طبیعی بهتر از رنگ تیمی به همراه رنگ های شاد و هم خانواده در سایت استفاده شود تا حس شادابی و نشاط با بازدیدکننده سایت نیز منتقل شود.

بخش اخبار و تازه ها
تمامی وب سایت ها به بخش اخبار نیاز دارند و خلاصه یا تیتر اخبار باید بر روی صفحه اصلی وب سایت همیشه قرار بگیرد. تمامی علاقمندان سایت های ورزشی دوست دارند از آخرین اخبار باشگاه و یا اعضا باشگاه مطلع باشند و بخش اخبار میتواند این مسئله را به خوبی بر عهده داشته باشد. حتی وجود یک تالار گفتگو هم میتواند در یک وب سایت ورزشی بسیار مفید باشد زیرا با استفاده از این بخش تمامی علاقمندان میتوانند با یکدیگر بحث و گفتگو کنند و مدیران سایت نیز میتوانند با بررسی این تالار به بسیاری از نقاط ضعف و یا قوت خود پی ببرند.

  1. طراحی سایت شرکتی
  2. طراحی سایت فروشگاهی
  3. طراحی سایت تهران
  4. طراحی سایت
  5. سئو سایت
  6. سئو
  7. طراحی وب سایت
  8. طراحی سایت شرکتی
  9. طراحی سایت فروشگاهی
  10. طراحی سایت تهران
  11. طراحی سایت


:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

 

ریشه انتخاب نام مرورگرهای مشهور چیست؟

مرورگرهای اینترنتی در تمامی روز و هر روز هفته فعالند، خواه این مرورگر اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، گوگل کروم و یا سفری باشد، با وجود اینکه امروزه مرورگرها یکی از مهمترین نرم افزاری کاربردی هستند، ریشه و دلیل انتخاب نام آنها به فراموشی سپرده شده است. به گزارش مهر، با توجه به جایگاه مرکزی که این نرم افزارها در زندگی انسان دارند، باید تاریخچه‌ای نیز در پس ساخت و نامگذاری این نرم افزارها وجود داشته باشد. مارتین بیبی توسعه دهنده نرم‌افزاری در مایکروسافت تاریخچه ای از انتخاب اسامی مرورگرها را گردآوری کرده است. بعضی از آنها نامی آشکار و واضح دارند، مانند اینترنت اکسپلورر. نام این مرورگر به خوبی نشان می‌دهد که در حال ارائه چه خدماتی است اما بعضی دیگر از مرورگرها مانند اپرا هیچ نشانه‌ای از خدماتی که ارائه می‌کنند نداشته و تنها به دلیل زیبا بودن انتخاب شده‌اند.

مرورگرهای اینترنتی در تمامی روز و هر روز هفته فعالند، خواه این مرورگر اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، گوگل کروم و یا سفری باشد، با وجود اینکه امروزه مرورگرها یکی از مهمترین نرم افزاری کاربردی هستند، ریشه و دلیل انتخاب نام آنها به فراموشی سپرده شده است. به گزارش مهر، با توجه به جایگاه مرکزی که این نرم افزارها در زندگی انسان دارند، باید تاریخچه‌ای نیز در پس ساخت و نامگذاری این نرم افزارها وجود داشته باشد. مارتین بیبی توسعه دهنده نرم‌افزاری در مایکروسافت تاریخچه ای از انتخاب اسامی مرورگرها را گردآوری کرده است. بعضی از آنها نامی آشکار و واضح دارند، مانند اینترنت اکسپلورر. نام این مرورگر به خوبی نشان می‌دهد که در حال ارائه چه خدماتی است اما بعضی دیگر از مرورگرها مانند اپرا هیچ نشانه‌ای از خدماتی که ارائه می‌کنند نداشته و تنها به دلیل زیبا بودن انتخاب شده‌اند.
با استثنا در نظر گرفتن اینترنت اکسپلورر و اوپرا، هیچ یک از اسامی مرورگرهایی که بیبی تاریخچه آنها را گردآوری کرده از شرکت سازنده مرورگرها برگرفته نشده است.
برای مثال به نظر نمی‌آید کسی منشا نام سفری (Safari) را بداند، شاید بخشی از نام این مرورگر از نام وبلاگی به نام Surfin برگرفته شده باشد، اما این نام ارتباطی مستقیم با مفهوم جستجو در طبیعت وحشی داشته و به نوعی به مفاهیمی مانند اکتشاف و مسیریابی اشاره ای ضمنی دارد.

موزیلا
شاید نامشخص ترین نام در این میان نام مرورگر فایرفاکس شرکت موزیلا باشد. بیبی داستانی معروف را درباره نامگذاری این مرورگر بیان می کند که بر اساس آن نامگذاری این شرکت و مرورگرش از ترکیب واژه‌هایی انجام گرفته و هدف نهایی این شرکت بوده است.
بر اساس گزارش ZDnet، ترکیب دو عبارت "Mosaic Killer" (نابود کننده مرورگر موزائیک) و Godzilla به معنی قدرتی گودزیلا مانند که می تواند مرورگر موزائیک را نابود سازد، منجر به ابداع نام Mozilla شده است.

اینترنت اکسپلورر
در سال 1995 داشتن نامی که به افراد ایده ای کلی درباره کارایی یک محصول را بدهد، ایده ای بسیار رایج و محبوب بود. به ویژه که در آن زمان که افراد به تازگی با پدیده ای به نام اینترنت آشنا شده بودند و تلاش داشتند به گونه ای خود را درگیر آن کنند.
اکسپلورر (جستجوگر) برای بیان مفهوم آزادی و امکاناتی که به واسطه استفاده از وب برای افراد به وجود می آمد انتخاب شده است و با شعار پیشین شرکت مایکروسافت هدف امروزت چیست؟ در یک راستا قرار داشت.

Netscape Navigator
Navigator اولین مرورگر زندگی بسیاری از افراد بود که بر اساس مرورگر موزائیک ساخته شده بود. نام موزائیک نیز به احتمال زیاد از این رو انتخاب شده بود که برای اولین بار امکان نمایش متن و تصویر به صورت همزمان بر روی یک صفحه به وجود آمده بود.
Navigator اولین محصول شرکت Netscape پس از زمانی بود که این شرکت نام خود را از شرکت ارتباطاتی موزائیک تغییر داد. Navigator (هدایتگر) نیز مانند اینترنت اکسپلورر نامی است که مفهوم آن به عنوان یک مرورگر اینترنتی کاملا واضح است.

فایرفاکس
بیشتر افراد فراموش کرده‌اند که فایرفاکس از ابتدا به این نام خوانده نمی‌شد و در واقع طی گذشت زمان چندین بار دچار تغییر نام شده است. در ابتدا نام آن فونیکس بود که به دلیل بروز اختلاف با شرکتی هم نام به پرنده آتشین (Firebird) تغییر نام داد. این نام نیز با پروژه‌ای منبع باز هم نام شد، از این رو پس از مشاوره های فراوان با چندین وکیل نام فایرفاکس (نام دیگر پانداهای سرخ است و هیچ ارتباطی با پرنده های افسانه ای ندارد) برای این مرورگر انتخاب شد.

اپرا
انتخاب اپرا برای نامگذاری یک مرورگر دلایل مختلفی داشته است. مهمترین آن این است که اپرا در همه جای دنیا، ایتالیا، روسیه، فرانسه یک معنی را می‌دهد. دلیل دیگر این است که اپرا تقریبا در همه جای جهان ریشه‌های تاریخی دارد و همواره با کیفیت و استانداردهای بالای هنری سر و کار داشته است، برای مثال اپرا یکی از بی حاشیه ترین هنرها در جهان به شمار می رود و تمامی هنرمندان در آن از بالاترین سطوح اجتماعی و اخلاقی برخوردارند، دلیل سوم نیز سرگرم کننده بودن اپرا است.

کروم
بیبی در وبلاگ خود نوشته است که برای انتخاب نام این مرورگر مشهور و محبوب رای گیری‌های زیادی انجام شده است اما در نهایت نام کروم برای آن پیشنهاد شد و دلیل اول این پیشنهاد این نام نیز علاقه یکی از طراحان ارشد این مرورگر به خودروهای تندرو است. به تدریج استفاده از این نام برای مرورگر گوگل رواج پیدا کرد زیرا طراحان آن به این نام عادت کردند و این نام را با سرعت بالای مرورگر مرتبط می دانستند.

  1. سئو سایت
  2. سئو
  3. طراحی وب سایت
  4. طراحی سایت تهران
  5. طراحی سایت
  6. سئو سایت
  7. سئو
  8. طراحی وب سایت
  9. طراحی سایت شرکتی
  10. طراحی سایت فروشگاهی
  11. طراحی سایت تهران
  12. طراحی سایت
  13. سئو سایت
  14. سئو
  15. طراحی وب سایت


:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr

خلاقیت، مهارتی است که باید یاد گرفته شود، مورد تمرین و آموزش قرار بگیرد و به تدریج توسعه پیدا کند. فرهنگ مدرن اغلب به خلاقیت، به عنوان یک موهبت طبیعی و ذاتی برای افراد نگاه می کند. هنرمندان همیشه با عباراتی مانند "شما بسیار با استعداد هستید” مورد ستایش قرار می گیرند، اما در حقیقت، استعداد و مهارت در کنار کمی تلاش و کوشش امکان پذیر است. تردستی و شعبده بازی نیاز به تمرین دارند همان طور که موج سواری، کدنویسی و حتی رانندگی نیاز به تمرین دارند.

 

خلاقیت هم از این قاعده مستثنی نیست. وقتی شما خلاقیت را به بخشی از زندگی روزمره ی خود تبدیل می کنید، امکان رشد بیشتری را برای آن فراهم خواهید کرد. اما چگونه خلاقیت را به بخشی از زندگی روزمره ی خود تبدیل خواهید کرد؟ در این قسمت، به ارائه ی ۸ پیشنهاد در این باره می پردازیم و شما می توانید حتی از ۱۰ دقیقه آینده شروع به کار کنید.

1- بی هدف به کشیدن و یا نوشتن چیزی بپردازید.

اگرچه در مدرسه بارها و بارها به ما تذکر داده شده است که این کار را انجام ندهیم و به کلاس درس توجه کنیم و حتی ممکن بوده که به خاطر این کار توبیخ شده باشیم، اما اکنون زمان آن فرا رسیده که این کار را دوباره انجام دهیم. این کار، برخلاف تفکرات عمومی، به معنای نداشتن تمرکز نیست. بلکه در حقیقت، می تواند به شما کمک کند تا در زمان حال حضور داشته باشید و خود را در فعالیتی که ممکن است در حال تغییر جهت از آن هستید درگیر کنید. سونی بروان، نویسنده ی کتاب "انقلاب خط خطی کردن” به این نکته اشاره می کند که برخی از بزرگترین متفکران، از هنری فورد گرفته تا استیو جابز از این روش به منظور جرقه ای برای بروز خلاقیت استفاده می کردند. این روش می تواند به بهبود حافظه ی یادآوری و فعال شدن گذرگاه های عصبی منحصربه فرد بپردازد و به ایجاد بینش های جدید و مسیرهای شناختی منجر شود. برخی از شرکت ها حتی به تشویق کارکنان خود به منظور انجام این کار در طول ملاقات ها می پردازند.

تبلیغات میان متنی

 

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

 

تبلیغات میان متن

2- در کلاسهایی ثبت نام کنید که قبلا هیچ گاه در آن ها شرکت نکرده اید.

خلاقیت، در زمانی که شما خود را به خارج از منطقه ی امن خود هدایت می کنید و چیزهای جدیدی یاد می گیرید ، شکوفا می شود. بسیاری از جوامع به ارائه ی کلاس های آموزشی برای بزرگسالان می پردازند. این کلاس ها معمولا بسیار غیررسمی و خودمانی هستند که مبتدیان بسیاری در این کلاس ها شرکت می کنند. شما می توانید نقاشی، سفالگری یا نجاری را امتحان کنید. یا یادگیری یک زبان جدید، استفاده از ابزارهای تازه و یا کلاس های آشپزی را به لیست خود اضافه کنید.

3- محیط مناسبی را برای خود ایجاد کنید.

حقیقت این است که هر فردی (حتی شما) می تواند خلاق باشد. شما نیاز به یک محیط مناسب، در کنار وجود محرک ها و حمایت دارید. گوگل برای سرزنده نگه داشتن کارکنان خود به ارائه ی خدماتی برای آن ها از جمله زمین والیبال ساحلی و نوشیدنی رایگان می پردازد، در واقع تشکیلاتی که به پارک بازی بزرگسالان شباهت بسیاری دارد. هدف اصلی، ایجاد محیطی است که به کارکنان اجازه می دهد تا برای بیان ایده های خلاقانه و حتی غیرمنطقی احساس آرامش و راحتی کنند. کسب و کاری که برای خلاقیت ارزش قائل است، نیاز دارد تا به بهترین شکل عمل کند تا بتواند به پرورش یک محیط خلاقانه و امن بپردازد که در آن ایده های غیرمعمول مورد ستایش قرار می گیرند و با خلاقیت تغذیه می شوند.

4- یک دفترچه ی نقاشی یا دفترچه ی شعر برای خود تهیه کنید .

طراحی کردن روش بسیار مناسبی برای حفظ حافظه و استفاده ی ساختاری از زمانی است که ممکن است صرف موارد دیگری مانند مکالمات تلفنی کم ارزش شود. یک کتاب طراحی کوچک و کم وزن تهیه کنید که به راحتی در کیف شما جا شود، هر زمانی که وقت آزاد دارید، حتی اگر بسیار کوتاه باشد، شروع به طراحی کنید، مثلا زمانی که منتظر قهوه ی خود هستید، به طراحی نمک دان روی میز و یا روزنامه های مچاله شده داخل مترو بپردازید. در ابتدا ممکن است نسبت به طراحی های خود ناامید شوید ، اما هرچه بیشتر طراحی کنید، بهتر خواهید شد. بهتر است بیش از حد به تجزیه و تحلیل نتایج ناشی از طراحی خود نپردازید، بهتر است تنها برای لذت بردن از روند طراحی، به کار خود ادامه دهید نه برای دستیابی به نتایج عالی. خلاقیت از انجام فعالیت نشات می گیرد، بنابراین اگر تنها چندین دقیقه در روز را به طراحی کردن اختصاص دهید، به افزایش خلاقیت در محل کار خود نیز منجر خواهید شد.

5- وسایل سرگرمی را بر روی میز کار خود قرار دهید.

بسیاری از شرکت های طراحی خلاق، به تشویق کارکنان خود برای قرار دادن اسباب بازی ها و وسایل سرگرمی، از لگوها گرفته تا خمیرهای بازی، بر روی میز کارشان می پردازند. ساختن چیزی به وسیله ی نیروی فیزیکی و به کمک دست ، برخلاف تایپ کردن با کیبورد، می تواند به عنوان روحیه ی نوآورانه ای که شما به آن نیاز دارید عمل کند.

6- خود را در داستان های کوتاه غرق کنید.

داستان های کوتاه شکلی از نوشتار است که از بخش های بسیار کوتاه تشکیل شده است. سعی کنید خواندن یک داستان های کوتاه را امتحان کنید. به یک اجتماع آنلاین بپیوندید، یا داستان خودتان را در محل کار بنویسید. لازم نیست به خودتان سخت بگیرید یا این داستان را در جایی به اشتراک بگذارید. این تنها فرصتی است که به کمک آن می توانید ایده های خلاقانه ی خود را پرورش دهید.

7- تست ۳۰ دایره را انجام دهید.

این تمرین خلاقانه ی عالی توسط یکی از محققان به نام باب مک کیم به وجود آمده است و در سخنرانی تیم بروان در TED talk به نام "خلاقیت و بازی” نیز به آن اشاره شده است. بر روی یک ورق کاغذ، ۳۰ دایره بکشید. حالا در عرض یک دقیقه ، هر یک از این دایره ها را به یک چیز مختلف تبدیل کنید. به عنوان مثال، یک دایره می تواند خورشید باشد یا دایره ی دیگر می تواند کره ی زمین باشد. شما در یک دقیقه می توانید به خلق چند نمونه بپردازید؟ (در بررسی نهایی کمیت را به کیفیت ترجیح دهید.)

نتیجه: بیشتر افراد به سختی می توانند این تعداد را به ۳۰ عدد برسانند. بیشتر به خاطر اینکه ما به عنوان بزرگسالان، تمایل داریم تا خودمان به ویرایش کارهایمان و انتقاد کردن از آن ها بپردازیم. کودکان به سادگی، به کشف ممکن ها، بدون نقد کردن خود می پردازند، در حالی که بزرگسالان بیشتر به خود سخت می گیرند.

8- نقش بازی کنید.

نقش بازی کردن می تواند به شما کمک کند تا به توسعه ی راه حل های جدید برای مشکلات کنونی، با قرار دادن خود در جای مشتری یا مراجعه کننده بپردازید. حتی اگر پیش از این برای وارد شدن به طرز فکر مشتریان خود تلاش کرده باشید، نقش بازی کردن به صورت فیزیکی با همکاران نیز می تواند به ایجاد افشاگری های قدرتمند و ارائه ی راه حل هایی برای پروژه ی شما منجر شود. همانند کودکان، نقش بازی کردن یکی از روش هایی است که به شکوفا شدن تصورات ما منجر می شود، این نقش بازی کردن، از پختن شیرینی گرفته تا جنگیدن با افراد بد و یا جستجو در جنگل هایی در حیاط پشتی ذهن شما را شامل می شود. زمان آن فرا رسیده است تا قدرت بازی را بازگردانید.

 

پا نوشت

 

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان

 



:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr
 
تحقیقات مؤسسه فناوری کارنگی نشان می­ دهد که %83 موفقیت مالی افراد به شخصیت، مهارت­های ارتباطی، و توانایی رهبری و مذاکره آن­ها بستگی دارد. همه ما خصوصیات یک همکار بد را می ­دانیم: بدخواهی، بی نزاکتی و عدم انعطاف. اما آیا قادریم این ویژگی ­ها را در درون خود نیز تشخیص دهیم؟بسیاری از ما حداقل هر از چند گاهی رفتاری انجام می­ دهیم که باعث عصبانیت همکاران مان می­ شود.

 

حتی اگر از رفتار خود شرمنده شویم نیز اندکی خوداندیشی به زحمتش می ­ارزد. توانایی مشارکت و مساعدت در ایجاد یک محیط کاری سازنده بر درآمد و آینده کاری ما تأثیر می­ گذارد. اگر می ­خواهید همکار بهتری برای دیگران باشید عادت­ های بد (عادت­هایی که تنفر دیگران را نسبت به شما برمی ­انگیزد) را مهار کرده و ترک کنید:

1- بدگویی

همه بدگویی­ها بد نیستند- توجه به دیگران می ­تواند استرس را تسکین داده و به ایجاد محیطی سازنده کمک کند. اما اگر حرف­ های شما آکنده از سرزنش، شرم و خشم باشد باعث مسموم شدن محیط کاری که در آن قرار دارید می­ شود. به اعتقاد پروفسور آدام گرانت از اساتید مدرسه کسب و کار وارتون، یک سیب گندیده باعث خراب شدن کل جعبه می­ شود. به جای غیبت کردن پشت سر دیگران، حرف خود را شفاف بزنید. با علاقه به نزد ناظر و یا کارمندی که می­ خواهید با او کار کنید بروید. با درخواست از یکی از مدیران منابع انسانی برای تدارک یک گفتگوی دوستانه میان شما و همکارتان، می­ توانید یک تغییر واقعی ایجاد کنید. با همه این­ها، اگر مستقیم در مورد موضوع صحبت نکنید، شانسی برای حل آن نخواهید داشت.

article_image_one_522.jpg

طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت

2- دروغگویی

بسیاری از کارمندان درباره موضوعات کوچکی مانند بیمار بودن و یا خراب شدن خودرو در مسیر رسیدن به محل کار دروغ می­ گویند. نتایج یک تحقیق نشان داد که ما در شبانه روز حدود 200 دروغ را می­ شنویم. ممکن است دروغ کوچک باشد، اما به سرعت باعث شکستن حریم­ ها می­ شود. با افزایش سیستم ­های خودکاری که رفتار انسان­ها را مدیریت می­ کنند و نیز ارتقای شفافیت در سکوهای دیجیتال، پی بردن به عدم صداقت شما راحت­ تر خواهد بود. اگر کسی دروغ شما را فهمید، در صدد توجیه آن نباشید. عذرخواهی کنید، انگیزه خود از گفتن این دروغ را توضیح داده و نشان دهید که در آینده چگونه این شرایط را مدیریت خواهید کرد. فعالیت همراه با صداقت به مرور زمان باعث افزایش اعتماد به نفس شما شده و روابط کاری شما را متحول می­ کند.

3- عدم رعایت نظافت شخصی

بی توجهی شما به نظافت شخصی شرایط بدی را برای همکارانتان ایجاد می­ کند. یا چیزی به شما می ­گویند که باعث به خطر افتادن روابطشان با شما می­ شود و یا با همان حالت ناخوشایند به کار ادامه می ­دهند. رعایت نظافت شخصی اساساً نشان دهنده توجه شما به شخصیت و ارزش خود است. اهمیت دادن به نظافت بدن و لباس ­ها شالوده محکمی برای پیشرفت کاری شما ایجاد می­ کند. طبیعی است که اگر در زندگی شخصی خود (به دلایلی مانند طلاق یا از دست دادن عزیزی) شرایط سختی را می­ گذرانید انگیزه ­ای برای خودمراقبتی نداشته باشید. اما ادامه عادت دوش گرفتن روزانه و یا حتی دادن لباس­های چرک به خشکشویی می­تواند یک دنیا تغییر ایجاد کند. ادامه عادت­ های بد ممکن است آینده شغلی شما را به خطر بیاندازد.

4- انجام ندادن کار در موعد مقرر

انجام ندادن کار در موعد مقرر باعث بدنام شدن شما در محیط کار شده و با ایجاد حس خجالت و شرمندگی، باعث کاهش انگیزه­ های شما می­ شود. همیشه تلاش کنید این اشتباه را جبران نمایید: درخواست کنید کار دیگری به شما محول شود و یا با اشتیاق پروژه دیگری را آغاز کنید. اگر نگران ناتوانی مکرر در انجام به موقع کار هستید از طریق سامانه­ های مدیریت وظایف مانندAsana ضرب ­الاجل­ های کوتاه­تری را برای خود تعریف کنید. برای پیشرفت بهتر است هدف را به اندازه توان خود انتخاب کنید که به شما در رسیدن به مقصد نهایی کمک خواهد نمود.

5- بهانه ­تراشی

عذرهای موجه- اگر استثناء باشند و نه قاعده- می­ توانند باعث یافتن راه­ حل شوند. آیا همیشه بهانه ­تراشی می­ کنید؟ اگر این گونه است، نیاز است که خود را اصلاح کنید. به جای توجیهات بچه­گانه تنها عذرخواهی کنید. از تبعات اشتباه خود فرار نکنید: عذرخواهی کرده و برنامه خود برای ارتقای عملکردتان در دراز مدت را ارائه دهید.

6- مرتب نکردن محیط کار خود

شما به عنوان بخشی از جامعه باید محیطی را که از آن استفاده می­ کنید مرتب نگه دارید. بعد از استفاده از یک وسیله آن را در جای خود قرار دهید. اگر در آشپزخانه مشترک چیزی می­ ریزید آن را تمیز کنید. در محیط ­های کاری مساوات طلب، کارفرمایان از همه کارکنان انتظار دارند رفتار توأم با احترام از خود نشان دهند. اگر بر حسب اتفاق یادتان رفت وسایل خود را جمع کنید، بابت آن عذرخواهی کرده و پس از آن بیشتر ملاحظه کنید.

7- ناله و شکایت

نحوه صحبت کردن ما در مورد زندگی خود به تجارب ما شکل می­ دهد. گلایه مداوم نه تنها باعث رنجش همکاران می­ شود بلکه باعث کاهش بهره ­وری و افزایش مشکلات می­ شود. صحبت کردن مداوم درباره نکات منفی باعث ایجاد یأس و ناامیدی در افراد دور و بر ما می ­شود. ریک تاملین در مصاحبه با تایم اظهار داشت: «زندگی به همان جهتی حرکت می­ کند که به آن می ­اندیشیم و در موردش صحبت می­ کنیم. انگیزه و هدف از صحبت کردن راجع به چیزی که می­ خواهیم ایجاد کنیم حاصل می­ شود....» حتی اگر قبول نداشته باشید که منفی­ نگر هستید، باز هم ممکن است در تضعیف شرایط محیط کار نقش داشته باشید. تامیلن کارمندان را ترغیب می­ کند که همواره حساب لحظات منفی و لحظات سازنده یا مثبت را نگه دارند. آگاهی­ های تازه به شما کمک می­ کند عادت­ های خود را به مسیر جدیدی هدایت کنید.

8- حس کاذب حق به جانب بودن

ممکن است احساس کاذب حق به جانب بودن شما را از انجام پروژه­ های بد ایمن نگه دارد اما در دراز مدت به شما آسیب می­ رساند. متأسفانه، اکثر کارکنان گرایشات خود را نادیده می­ گیرند. لیندا هینز، معلم علوم مدیریتی که سابقاً به عنوان مدیر اجرایی منابع انسانی فعالیت می­ کرده است، برخی از ویژگی­ های اصلی کارمندان دارای حس کاذب حق به جانب بودن را برمی­ شمارد:

  • مقاومت در برابر بازخوردها
  • تمایل به اغراق درمورد استعداد و موفقیت ­های خود
  • طلبکار و از خود راضی بودن و سرزنش دیگران
  • وفاداری بسیار اندک به تیم

اگر هر کدام از این خصیصه­ ها را در محل کار از خود بروز دهید می­ تواند منجر به اخراج شما توسط کارفرما شود. وقتی انتظارات از توانایی­ ها پیشی می­ گیرد ناخودآگاه این پیام را به سایر کارکنان القاء می­ کند که باید جبران کم ­کاری شما را نیز بکنند. اگر مایل به حفظ شغل خود هستید توقعات خود را بر اساس یک اعتماد بنفس منطقی که با نقاط ضعف و قوت شما هم خوانی داشته باشد تنظیم کنید.

9- رفتار غیر حرفه­ ای (غیر اصولی) در حین انجام کار

فارغ از محیطی که در آن کار می ­کنید، فعالیت­ های مرتبط با شغل نیاز به نوعی احتیاط و حزم اندیشی دارد. سعی کنید همیشه رفتار حرفه ­ای داشته باشید. از مشاجره با همکاران پرهیز کرده و با مهربانی و همدلی با آن­ها رفتار نمایید. اگر اصول را نمی­ دانید از رئیس خود راهنمایی بخواهید.

10- پرخاشگری و نداشتن گوش شنوا

بدترین خصلت این است که شخص حاضر به چشم پوشی از برخی از خواسته ­هایش نباشد. حتی اگر رئیس مجموعه باشید، شما را با خصوصیات افراد تحت نظرتان مورد ارزیابی قرار می­ دهند. تنها راه ایجاد یک کسب و کار موفق رسیدن به اجماع در گروه است. فضا و زمان مناسبی را در اختیار دیگران قرار دهید تا با شما حرف بزنند- صحبت­های آن­ها را قطع نکنید. نظرات افراد تیم را منعکس کرده و نوعی سازش بین آن­ها ایجاد کنید. اگر همچنان معتقدید ایجاد سازش ارزش وقت گذاشتن ندارد به این جمله از وینس لومباردی، بزرگترین مربی راگبی تاریخ، فکر کنید: «تعهد شخصی فرد به کار گروهی همان چیزی است که باعث کار گروه، شرکت، جامعه و تمدن می­ شود.» حتی بدقلق ­ترین همکاران نیز اگر مایل به ارزیابی مجدد نقش خود در محل کار باشند می­ توانند تغییر کنند. با رئیس، پرسنل منابع انسانی و حتی همکاران خود راجع به این­که چگونه می ­توانید همکار مورد علاقه آن­ها شوید صادقانه صحبت کنید- اندکی زمان می­ برد، اما همه ما می ­توانیم به این مرحله برسیم.

طراحی سایت  طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت 



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr
 
 

این نوشته گامی است برای پیش بردن شما در موفقیت کاریتان و این که در عین حال وقت بیشتری برای فعالیتھای شخصی داشته باشید شما در می یابید چطور توانایی ھایتان را بشناسید و چگونه از آنھا در حوزه ھای جدید استفاده کنید و بتوانید پاسخی برای این سوال که "حقیقتا می خواھید با زندگی تان چه کنید ؟"داشته باشید.

 

ھمانطور که انرژی متمرکز در اشعه لیزر می تواند فولاد را برش دھد، توانایی شما درتشخیصِ مھمترین عامل موفقیتتان، در ھر وضعیتی، شما را قادر می کند تا در ھر کاری به بالاترین ستون موفقیت برسید.

1- ازتمام توانتان استفاده کنید

با پیروی از روش تمرکز روی کارھای کم ولی ارزشمند و نپرداختن به امور کم ارزش می توانید کیفیت زندگی تان را طی چند ماه به نحو چشمگیری افزایش دھید. بیشتر مردم به این ادعا با نظر تردید می نگرند آنھا نمی توانند باور کنند دو برابر کردن درآمد و بطور ھم زمان دو برابر کردن اوقات فراغت امکان پذیر باشد. اغلب مردم در دام این باور قدیمی گرفتارند که تنھا راه افزایش در آمد افزایش ساعات کاری است. پیتر دراکر عصر حاضر را عصر دانش کار می نامد. در این عصر دیگر به شما نه برای مدّت زمان انجام کار، بلکه بابت کیفیت انجام کار در ھمان مدّت، دستمزد پرداخت می شود. این تحول در ماھیت کار فرصت ھای نامحدودی را برای افراد خلاقی که آن را غنیمت بشمرند و ­از آن استفاده کنند به وجود می آورد.

article_image_one_513.jpg

2- روی ھرچیز تمرکز کنید درھمان زمینه رشد می کنید

اساس زندگی توجه است. توجه شما به ھر چیز جلب شود قلبتان نیز به ھمان سو می رود. معطوف کردن توجه از فعالیت ھای کم ارزش به موارد ارزشمند برای انجام ھر کاری در زندگی اساس است. روانشناسان و سایرین متوجه شدند که فقط مشاھده یک رفتار توسط دیگران باعث بھبود آن می شود.وقتی شما خود را درحین فعالیت تحت مشاھده قرار می دھید. آن کار را با ھوشیاری بیشتر و بھتر انجام می دھید.اگر توجه خود را به ھر جزئی از رفتارتان معطوف کنید، عملکرد شما در آن زمینه درمقایسه با وضعیت معمولی بسیار بھتر خواھد شد.

3- مانند یک برنده فکرکنید

مردم موفق بیشتراوقات درمورد آنچه که می خواھند ونحوه دستیابی به آن فکر می کنند. به دلیل ھمین در تمرکز ذھنی، آنھا بسیار موفق تر از افراد عادی ھستند.اما افراد ناموفق اغلب در مورد آنچه که نمی خواھند فکر و صحبت می کنند.آنھا غالبا درمورد اینکه چه کسی مسبب مشکلاتشان است فکروصحبت می کنند که این کار موجب عادت کردن به این نوع تفکردرآنھا می شود و وضع ازگذشته ھم بدترمی شود. میزان خوش بینی شما بھترین معیار تعیین کننده میزان خوشبختی،تندرستی،ثروت و طول عمرتان است.عمق خوش بینی شما برابر است با میزان ورزیدگی ذھنتان.

 

تبلیغات درون متنی/

 

 

 

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

 

 

 

تبلیغات درون متنی

 

4- به آینده فکرکنید

در قرون متمادی محققین دریافتند که در کلیه تحقیقات یک صفت مشترک بین رھبران وجود دارد که آن آینده نگری است. افراد زمان حال و گذشته نگر معمولا در مورد آینده خود ابھام دارند. یک تمرین مؤثر که می توانید برای تقویت تفکر و تسریع در کسب نتایج انجام دھید تمرین ایده آل سازی است. شما سه تا پنج سال آینده و یا بیشتر را در نظرمی گیرید وسپس یک تصویر ایده آل از زندگی و یا کارتان خلق می کنید.

5- نیروھای بالقوه خود را بالفعل درآورید

قانون بزرگِ حاکم بر جھان و سرنوشت بشر این است: "موفقیت و شکست اتفاقی نیست". برای موفقیت بیشتر در دنیای بیرون باید ابتدا روی دنیای درون کار کنید و در این زمینه رشد و پیشرفت کنید.گوته می نویسد: ((برای بیشترداشتن،بایدنخست بیشتر باشید.)) رشد شخصی و حرفه ای قدرتمند ترین ابزاری است که می توانید برای دست یابی به ھدف ھای مورد نظرتان از آن ھا استفاده کنید . توانایی و نیروی ذھنی اغلب مردم با یکدیگر بسیار مشابه است. انسان ھا دارای منابع عظیمی از توان بالقوه ھستند که بر حسب عادت از آن بھره ای نمی برند.ھر انسان دارای این توانایی است که بسیارفراتر ازآنچه ھست بشود.

آبراھام مازلو می گوید داستان نسل بشر حکایت از مردان و زنانی است که ((خود را به بھای کمی می فروشند)). بیش تر مردم به چیزی بسیار کمتر از توانایی ھای واقعی شان راضی می شوند و انواع توجیھات و دلایل را برای عملکرد ضعیفشان ارائه می دھند.آنھا خود را متقاعد می کنند یا اجازه می دھند با سست ترین شواھد متقاعد شوند که نیرو و توان کسانی را که موفق تر از آن ھا ھستند را ندارند. آنھا به جای اینکه غل و زنجیرھای ذھنی خود را پاره کنند و از زندان ذھنی خود رھا شوند یک زندگی متوسط را می پذیرند.

6- برنامه ریزی راھبردی فردی راتمرین کنید

برنامه ریزی راھبردی فردی وسیله ایست برای حرکت از ھرجا که ھستید به ھر جایی که قصد دارید به آن جا برسید. تفاوت بین استفاده از برنامه ریزی راھبردی فردی به عنوان یک اقدام اساسی و اینکه بگذارید زندگی تان بدون برنامه ریزی و خود بخود بجلو برود مانند تفاوت حرکت با اتومبیل و یا با دوچرخه است. ھر دو وسیله شما را از یک نقطه به نقطه دیگر می رسانند اما اتومبیل یا برنامه ریزی راھبردی فردی شما را بسیار سریع تر و راحت تر به مقصد می رساند. خوشبختانه این نوع برنامه ریزی یک روش سیستماتیک برای تفکر وعمل است و بنابراین قابل یادگیری است، درست مانند آموختن ماشین نویسی یا رانندگی. این مھارت کلیدی جزئیات زیادی دارد اما با تمرین عادت خواھید کرد که در تمام طول زندگی و بطور استراتژیک فکر و عمل کنید و وقتی چنین شود پیشرفت زندگی آینده شما موشک وار اوج می گیرد.

7- استقلال مالی پیدا کنید

"پول ریشه ھمه بدی ھاست". این جمله ای عموما به اشتباه در گفته ھای عامه مردم نقل می شود.اما حقیقت گفته و تعبیر درست آن این است که:"پول دو ستی ریشه ھمه ی بدی ھاست". شاید دقیق تر ھم این باشد که بگوییم پول نداشتن ریشه ی ھمه ی بدی ھاست.پول زیاد داشتن ممکن است مشکلات معدودی را ایجاد کند ولی مشکلاتی که موجب بروز اختلال در زندگی، سلامتی واحساسات انسان می شود تقریبا ھمیشه به علت کمبود پول است. یکی از مسئولیت ھای مھم شما نسبت به خود وخانواده تان رسیدن به استقلال مالی است تا حدی که دیگری ھرگز نگران پول نباشید.

موفق ترین افراد از نظر مالی در ھرجامعه ای آنھایی ھستند که نگرش بلند مدت دارند و فکر و برنامه ریزی می کنند. این افراد فعالیت ھای روزانه و ھفتگی خود را به نحوی سامان دھی می کنند که ھمه چیز با اھداف بلند مدت آن ھا مطابقت داشته باشد. دلیل اینکه مردم به استقلال مالی نمی رسند این است که اگر چه اینکار به عنوان یک ھدف برایشان مطرح است، اما یک ھدف اصلی نیست و فقط یکی از اھداف متعددی است که گاه گاه به آن فکر می کنند. موقعی که ھنگام عمل فرا می رسد ھدف ھای دیگری تقدم پیدا می کنند. تصویر ذھنی خود را در مورد امور مالی شفاف کنید پنج، ده یا بیست سال آینده را در نظر بگیرید. مجسم کنید که وضعیت مالی شما از ھر جھت عالی است. زمانی که گویی ھمه ی آرزوھای شمابه حقیقت پیوسته است. این آینده چگونه بنظر می رسد؟ ھدف ھای مالی خود را مشخص کنید ھدف ھای شما چه ھستند؟ در میان این اھداف کدام از ھمه مھم تر است؟ ھدفی که می خواھید بیشترین تمرکز را در آن داشته باشید کدام است؟

بطور کلی شما باید 4 ھدف مالی داشته باشید:

  • بیشترین درآمد ممکن را کسب کنید.
  • کمترین مخارج را داشته باشید.
  • تا آنجا که ممکن است پس انداز و سرمایه گذاری کنید.
  • خود را در مقابل ضررھای مالی و تعقیب ھای قانونی غیر منتظره محافظت کنید.

8- خودرا مسئول بدانید

قبول مسئولیت کامل زندگی تان به این معنی است که دیگران را به خاطر ناکامی ھای شخصی تان سرزنش نکنید و آن ھا را توجیه شکست ھای خود ندانید. از این لحظه به بعد به ھیچ دلیلی دیگران را مورد انتقاد قرار ندھید.در مورد وضعیت خودتان یا مواردی که در گذشته روی داده است شکایت نکنید. تمامی ای کاش ھا و چه می شد اگر ھا را حذف و در عوض به آنچه که خواسته واقعی شما و مقصدتان است تمرکز کنید.از این به بعد ھر اتفاقی که بیفتد به خودتان بگویید "من مسئولم" یعنی اگر اشتباھی رخ داد مسئولیت آن را قبول کنید و به دنبال راه حل بگردید. قبول مسئولیت اساس بھا دادن و احترام به خود و احساس شایستگی است. "قبول مسئولیت" اساس شخصیت ھمه ی انسان ھای برجسته است.

9- ھفت گام برای ھدفگذاری

  1. مشخص کنید در ھر زمینه از زندگی تان چه می خواھید.شفاف بودن خواسته ھا بسیار مھم است.
  2. خواسته ھایتان را واضح و دقیق بنویسید، طوری که قابل سنجش و اندازه گیری باشد.
  3. برای دسترسی به ھدف ھایتان مھلت تعیین کنید و اگر ھدفی ھدف یا ھدف ھای فرعی ھم دارد برای آن ھا ھم مھلت تعیین کنید.
  4. یک لیست از کلیه اقداماتی که باید انجام دھید تا به ھدفتان برسید تھیه کنید.
  5. لیست تھیه شده را بصورت برنامه ای تنظیم و اولویت بندی کنید.
  6. بر اساس برنامه فوق فورا کار را شروع کنید.
  7. از ھمین امروز تصمیم بگیرید ھر روز برای نزدیک تر شدن به ھدف اصلی کاری بکنید. این عادت که ھر روز در این جھت اقدامی بکنید به کارتان شتاب می دھد.اقدام روزانه عزم تان را راسخ، انرژی شما را افزایش و می تواند نقطه عطفی در زندگی تان باشد.

 

 

 

پا نوشت

 

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dr
 
 با توجه به این نکته که با ارزش ترین و تکرار نشدنی ترین مسله در زندگی انسان زمان است ،از مهم ترین مسائل نیز صرفه جویی در زمان می باشد .صرفه جویی به معنای درست و مناسب مصرف کردن هر چیزی می باشد در این مطالب به بررسی تکنیک های صرفه جوی در زمان می پر دازیم .

 

برای صرفه جویی در زمان همیشه باید برنامه ریزی داشت. برنامه ریزی کمک میکند که نه تنها کارها را درست و به موقع انجام دهیم بلکه مسئولیتهای ما چندان با کمبود زمان مواجه نشود و در نهایت ما نتوانیم کارهای مان را درست و به موقع انجام دهیم. مدیریت زمان یا صرفه جویی در زمان مخصوصا در محیط کاری بسیار اهمیت دارد چون در کار باید در یک زمان بندی مشخص حجم بالایی از وظایف و مسئولیت ها را رسیدگی کرد بنابراین صرفه جویی در زمان و داشتن یک برنامه ریزی خوب کمک میکند تا مدیریت زمان داشته باشیم و همچنین میتواند با 8 تکنیک ساده بدست آید.

1. کار ها را در بهترین زمان ممکنه که می توانید انجام دهید ، برنامه ریزی کنید .

برنامه ریزی می تواند به کمکتان بیاید. برخی به برنامه ریزی به عنوان هنر نگاه می کنند. درهرحال برنامه های عملی باعث می شود که کار مناسب را در زمان درست و مناسب انجام دهید و نه تنها در زمان صرفه جویی می شود، بلکه نگرانی هایتان نیز کاهش می یابد.

طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت

برخی از موارد از پیش توسط دیگران برای شما برنامه ریزی شده اند و شما نمی توانید تغییری در این برنامه ایجاد کنید. زمان برگزاری کلاس ها، شروع و پایان ترم تحصیلی و زمان برگزاری امتحانات از جمله ی این موارد هستند. می توانید از این موارد از پیش برنامه ریزی شده به عنوان قالب و چارت برنامه ریزی های خودتان استفاده نمایید. یا فعالیت هایی که زمان آن ها به شکل قطعی تعیین شده شروع کنید و فاصله ی خالی میان آن ها را به شکل مناسب پر کنید.فعالیت ها در طول زمانی که در اختیار دارید به درازا خواهند کشید، به همین دلیل زمان تعیین کردن برای شروع و پایان آن ها به شما کمک می کند به درستی از زمان خود استفاده کنید و برای کارهای دیگر نیز زمان کافی ذخیره نمایید.خیلی زود متوجه می شوید که برای هر کاری به چه میزان وقت و زمان نیاز دارید .

2. از تنبلی دوری کنید .

کارهای سخت را هرچه زودتر انجام دهید و انجام آن ها را عقب نیندازید. هرچه زمان بیشتری نگران انجام کارهای سخت باشید، انجام آن ها را سخت تر خواهید کرد. کارهای سخت را به سرعت و پس از پرسیدن سؤال های لازم انجام دهید. با شروع کردن هر کار سختی ایده های فراوانی برای حل مشکلات به ذهنتان می رسد. به این شکل حتی می توانید مشکلات به ظاهر بزرگ را به مسائل کوچک تر تقسیم کنید و ساده تر آن ها را حل کنید.

3. کارها را اولویت بندی کنید .

زمانی که برنامه ی زمان بندی دارید، می دانید چقدروقت اضافی دارید تا کارهای دیگرتان را انجام دهید. کارهای هفتگی را باید تا پایان هر هفته تمام کنید. پس از برنامه ریزی برای انجام این کارها می توانید برای تمام کردن کارهای ماهانه ی خود برنامه ریزی کنید و همه ی این موارد را در برنامه ی انجام کارهایتان بگنجانید. دقت کنید که برای انجام هر کاری به بهترین شکل، زمان مناسبی وجود دارد که طی آن می توان آن کار را در فاصله کوتاهی از زمان با موفقیت به انجام رسانید.

4 . یاد بگیرید به خودتان اجازه نه گفتن دهید .

اگر خیلی زود حواستان پرت می شود این احتمال وجود دارد که اگر در طول انجام کاری، کسی از شما چیزی بخواهد به راحتی کاری را که انجام می دهید نیمه کاره رها کنید. گاهی لازم است برای انجام کاری که به سختی پیش می رود به خود استراحت دهید، اما گاهی لازم است نه گفتن را یاد بگیرید «نه» گفتن باعث می شود به فردی مستقل که می تواند روی پای خودش بایستد تبدیل شوید. «نه» گفتن یعنی به عهده گرفتن مسئولیت کاری که انجام می دهید و اعتمادبه نفس داشتن. قوی باشید و به خودتان اجازه ی «نه» گفتن بدهید، البته اگر احساس می کنید این کاردرست است.همه ی ما نیاز داریم گاهی مشغول کار دیگری شویم و به استراحت بپردازیم. گاهی باید پس از انجام کاری سخت به خودمان جایزه بدهیم و خود را تحسین و تشویق کنیم. گاهی هم لازم است حتی به خودمان «نه» بگوییم. درست مثل زمانی که در رژیم غذایی به سر می برید و دوست دارید فست فود بخورید!

5. انعطاف پذیرباشید .

البته گاهی مواردی ضروری پیش می آیند و نمی شود از خیر بعضی برنامه ها مثل دیدن دوست موردعلاقه تان گذشت، به همین دلیل انعطاف پذیری در چنین مواقعی بد نیست. می توان به جای این موارد فوق برنامه، در جای دیگری زمان بیشتری را به کارهایتان اختصاص دهید. گاهی هم می توان برای جبران چنین مواردی دو فعالیت را باهم ترکیب کرد و به این شکل جایی خالی برای موارد ضروری و مهم پیدا کرد. بعضی ازکار ها در برنامه ای که طرح کرده اید باید بدون چون وچرا انجام شوند. در چنین مواردی می توان از فضاهای خالی میان کارها برای انجام فعالیت های جاافتاده استفاده کرد.

6. هیچ فردی کامل نیست.

کمال نیز مانند زیبایی پدیده ای نسبی است. به همین دلیل سعی در کامل بودن به هدر دادن زمان است، چرا که کمال برای هر کسی معنایی خاص دارد. خالق اثری ممکن است احساس کند که کارش نقص دارد، درحالی که استاد ممکن است متوجه این نقص نشود و کار را کامل بداند. استاد احتمالاً بر اساس کارهایی که دیگر دانشجویان انجام داده اند قضاوت می کند. کمال یعنی دیگر جایی برای بهبود در کاری وجود ندارد. کمال مرحله ای ثابت و راکد است و نمی دانیم چرا همه دوست دارند به این مرحله برسند.

معمولاً زمانی این اتفاق رخ می دهد که سال ها روی فعالیتی زمان صرف می کنید یا نابغه هستید. به همین دلیل بهتر است به جای کمال گرایی سعی کنید هر کاری را با توجه به وقتی که دارید به بهترین شکل ممکن انجام دهید. بدانید که اگرهزار سال هم برای انجام کاری تلاش کنید نمی توانید نظر بعضی افراد را تأمین کنید.

7. زمان و مکانی آرام و بی تنش

هنگامی که مشغول انجام و مطالعه یا آماده کردن پروژه های کاری خود هستید زمان و مکانی آرام و بدون تنش را درنظر بگیرید و به دیگران نیز اطلاع بدهید تا مزاحمتی برایتان ایجاد نکنند. برای مثال می توانید برای مدت چند ساعت به کتابخانه بروید و به این شکل از زمان خود استفاده کنید. همچنین لازم است که خودتان نیز به برنامه ی زمانی ای که برای خود طرح کرده اید وفادار باقی بمانید.

8. استفاده از زمان های طولانی برای انجام کارهای بزرگ

زمان های طولانی، مثل یک بعدازظهر را می توان برای انجام کارهای طولانی استفاده کرد تا چند کار کوچک. برای مثال می توان در یک بعدازظهر بخش بزرگی از یک مقاله را آماده کرد. پروژه های بزرگ را باید به این شکل دنبال کرد تا وقفه ای در انجام پیوسته ی آن ها رخ ندهد . وقفه های زیاد می تواند نظم و هماهنگی در انجام فعالیت های بزرگ را به خطر بیاندازد و تمرکز شما را به هم بزند.

زمان های کوتاه را هم به این شکل به فعالیت های کوچک تر اختصاص دهید. برای مثال نوشتن و ارسال کردن یک ایمیل زمانی بیش از چند دقیقه لازم ندارد. گاهی حتی بررسی ایمیل های دریافت شده و فرستادن ایمیل می تواند دروقفه هایی که به عنوان زنگ تفریح یا میان برنامه در نظر می گیرید، انجام داد .

طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت



:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()