افزایش میزان فروش هایک ویژن در سال 2020
نوشته شده توسط : dr

 

آمار و گزارشات سالانه شرکت هایک ویژن در سال 2020 حاکی از آن است که درآمد این تولید کننده چینی از فروش محصولات دوربین مدار بسته از ۳۲ میلیارد یوان در سال ۲۰۱۶ به 82 میلیارد یوان در سال 2020 رسیده است. طبق این گزارش هایک ویژن از این میزان فروش ۲۷% سود کرده  است. همچنین میزان فروش محصولات هایک ویژن در سال 2020 نسبت به سال قبل ( ۲۰۱۶ )۳۱ درصد افزایش یافته است.

بر اساس اظهارات شرکت هایک ویژن عوامل متعددی باعث شده تا این شرکت به موفقیت گفته شده دست پیدا کند که از مهمترین آنها می توان به افزایش مراکز تحقیق و توسعه ( R & D ) ، ارائه راهکار های مدار بسته برای حوزه های مختلف و سفارشی سازی راهکار های امنیتی با توجه به نیاز مشتریان اشاره نمود. همچنین بهبود زمان تحویل و کیفیت بسته بندی محصولات و همچنین خدمات پس از فروش از دیگر عوامل تاثیر گذار بر افزایش میزان فروش هایک ویژن اعلام شده است.

فروش محصولات هایک ویژن

کین یو رئیس بخش تجارت بین الملل هایک ویژن : بخش اعظمی از سرمایه گذاری های هایک ویژن در زمینه اینترنت اشیاء ( IOT ) و سیستم نظارت تصویری انجام شده است این موضوع باعث شده تا هایک ویژن راهکارهای نوآورانه را طبق نیاز مشتریان ارائه نماید.

شرکت هایک ویژن علاوه بر سرمایه گذاری عمده در قسمت تحقیق و توسعه ( R & D ) محصولات و راهکار های امنیتی ، سیستم خدمات در سه سطح مختلف شامل خدمت به مشتریان جهانی ، خدمت به مشتریان منطقه ای در دفاتر هایک ویژن و همچنین خدماتی که در ایستگاههای خدمات به مشتریان محصولات هایک ویژن ارائه می شود. وی همچنین اضافه کرد سبد کالای کامل محصولات شرکت هایک ویژن باعث شده تا بتوانیم در پروژه های مختلف تمامی تجهیزات را از برند هایک ویژن ارائه نماییم، تجهیزاتی مانند   دوربین مداربسته  ، NVR  ، سوئیچ شبکه ، کابل شبکه ، لنز ، کاور و پایه دوربین و … همگی می توانند از برند هایک ویژن پیشنهاد شوند.

رقیب اصلی برند هایک ویژن در حال حاضر یک شرکت دیگر چینی با نام تجاری تی وی تی است. در ایران نیز این برند فعالیت دارد و شما می توانید  دوربین مداربسته tvt  را از شرکت مهر تجارت خریداری کنید. همچنین در صورتی که نیاز به خدمات  ریست پسورد هایک ویژن  به صفحه ای با همین نام در سایت مهر تجارت مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: