طراحی سایت شخصی
نوشته شده توسط : dr

 

طراحی سایت شخصی به عنوان یکی از ضروری‌ترین موارد طراحی سایت برای هر فردی که می خواهد رزومه قدرتمندی داشته باشد به شمار می‌رود. راه‌اندازی سایت شخصی عموما به جهت به اشتراک گذاری توانایی‌ها یا روزمرگی‌ها ایجاد می‌شود.

در ایجاد وب سایت شخصی هر اندازه که شما حرفه‌ای‌تر عمل کنید، رزومه شما قدرت بیشتری خواهد داشت. عملکرد وب سایت شخصی به جهت ماهیت این نوع سایت، با سایر سایت‌ها متفاوت است.

 

چرا طراحی سایت شخصی ضروری است؟

هر زمانی که شما به پیشرفت اینترنت و کسب و کار آنلاین نگاه کنید، متوجه می‌شوید که در این فضا، امکان پیشرفت به صورت چشمگیری وجود دارد؛ در واقع در این فضا، داشتن سایت شخصی می‌تواند امتیاز بزرگی به جهت پیشرفت شما در نظر گرفته شود.

بسیاری از کسب و کارها به صورت آنلاین انجام می‌گیرند، هزینه‌ها به واسطه استفاده از امکانات اینترنت و دنیای مجازی به نحو چشمگیری کاهش پیدا کرده است؛ در نتیجه امکان طراحی سایت برای اشخاص نیز امکان پذیر شده است. در ادامه به بررسی برخی از دلایلی که نشان دهنده ضرورت ایجاد وب سایت شخصی است خواهیم پرداخت.

طراحی سایت شخصی و موقعیت‌های جدید شغلی

به واسطه طراحی سایت شخصی یا Personal Web Page ، شما می‌توانید رزومه‌ای قدرتمند برای خود طراحی کنید. در سایت شخصی می‌توانید تمام مهارت‌هایی که به واسطه آن‌ها می‌توانید درآمدزایی داشته باشید را به نمایش بگذارید. شما می‌توانید هدفمند حرکت کرده و ارتباطی موثر برقراری کنید؛ در واقع به واسطه ایجاد وب سایت شخصی، به جای آنکه شما به دنبال کار بروید، کار به سراغ شما خواهد آمد. در سایت خودتان می توانید بخشی به عنوان وبلاگ در نظر بگیرید که وبلاگ شما سبب ورود بسیاری از افرادی که به دنبال مهارت‌های شما هستند، شود.

در واقع در سایت شخصی امکان ایجاد ورودی‌های هدفگذاری شده به جهت ورود کارفرمایان مرتبط با حرفه شما وجود دارد. شاید به نظر بیاید که سئو سایت در راه‌اندازی سایت شخصی اهمیت چندانی ندارد، اما باید بگوییم که سئو می‌تواند نقطه عطف کار شما باشد و به واسطه سئو و بهینه سازیئبه رویایی که دارید دست پیدا کنید.

طراحی سایت شخصی و معرفی خدمات یا محصولی جدید به واسطه آن

معرفی خدمات یا محصولی جدید به واسطه طراحی سایت شخصیطراحی سایت شخصی برای کارآفرینان یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود. همه دوست دارند که به صورت اختصاصی با خدمات و نحوه کار کارآفرینان آشنا شوند. در وبسایت شخصی، یک کارآفرین می‌تواند محصول و خدمات خود از نقطه 0 تا 100 معرفی کند؛ در واقع یک کارآفرین در طراحی وب سایت شخصی خود می‌تواند داستان موفقیت برند، خدمات یا محصول خود را به تصویر بکشد.

اکثر افراد از این سبک طراحی سایت استقبال می‌کنند؛ علاوه بر این موارد، این باور که ساخت سایت شخصی تنها به جهت معرفی و رزومه است، کاملا غلط است. شما در راه‌اندازی سایت شخصی می‌توانید رویکرد اقتصادی و تجاری را نیز داشته باشید. نمونه‌های موفق سایت شخصی که درآمدزایی‌های قابل توجهی داشته‌اند موجود است.

آموزش تخصص و به اشتراک گذاری تجربه‌های شخصی

در سایت شخصی، امکان به اشتراک‌گذاری تجربه‌های شخصی وجود دارد. امروزه افراد بسیار زیادی دوست دارند تا مهارت‌ها را بر اساس تجربه‌های شخصی بیاموزند؛ به عنوان مثال بسیاری از افراد پیش از خرید یک محصول، نظرات و تجربیات سایر افراد از خرید آن محصول را بررسی می‌کنند.

در طراحی سایت شخصی، امکان در نظر گرفتن بخشی به جهت انتشار تجربه‌های شخصی وجود دارد. در این بخش می‌توانید نظرات خود را با مردم به اشتراک بگذارید و به واسطه دانش خود به دیگران کمک کنید تا در زمینه خاصی تصمیم‌گیری درستی داشته باشند. اگر در زمینه مشخصی متخصص هستید، ایجاد وب سایت شخصی برای شما فضایی مناسب به جهت به اشتراک گذاری تجربیات ایجاد می‌کند.

امکان ذخیره سازی عکس‌ها و خاطرات

رویکرد طراحی سایت به صورت شخصی می‌تواند بر اساس ذخیره سازی خاطره‌ها و عکس‌های شما در فضایی به غیر از تلفن‌های همراه و سایر حافظه‌های فیزیکی باشد. شما در طراحی وب سایت شخصی، می‌توانید بخشی را به جهت به اشتراک گذاری خاطرات خود در نظر بگیرید.

طراحی سایت تهران

حتی طراحی سایت خصوصی می‌تواند به جهت ذخیره خاطرات و عکس‌های شما باشد. سایت شخصی مکانی ایده‌آل به جهت ذخیره تصاویر برای شما فراهم می‌کند؛ علاوه بر این شما در هر زمان که بخواهید می‌توانید به اطلاعات ذخیره شده خود دسترسی داشته باشید.

همچنین بسیاری از افراد علاقه دارند که خاطرات دیگران و عکس‌های سایر افراد را مشاهده کنند. شبکه‌های اجتماعی مثالی قابل لمس از علاقه مردم به این سبک طراحی سایت است. شما به واسطه طراحی وب سایت شخصی می‌توانید دوستان بسیاری را بدون توجه به موقعیت جغرافیایی خود بیابید.

به اشتراک گذاری نمونه کارها

افراد بسیاری نیاز به ایجاد وب سایت شخصی دارند؛ در واقع در برخی از کسب و کارها طراحی سایت شخصی یک الزام است. اگر بخواهیم برخی از افرادی که نیازمند طراحی وب سایت شخصی هستند را نام ببریم، فهرست زیر قابل ذکر است:

  1. عکاسان
  2. هنرمندان
  3. طراحان گرافیک
  4. سئوکاران
  5. دیجیتال مارکترها
  6. و غیره

فهرست بالا می تواند افراد بسیار زیادی را در خود جای دهد. داشتن وبسایت شخصی برای کسب و کارها می‌تواند سبب موفقیت شود. در وهله اول شما به واسطه ساخت سایت شخصی، رزومه‌ای آنلاین و حرفه‌ای برای خود ایجاد می‌کنید. توجه داشته باشید که ایجاد وب سایت شخصی برای شما باید بر اساس ماهیت کار انجام پذیرد.

به عنوان مثال در طراحی وب سایت شخصی برای گرافیک، باید ماهیت حرفه در تمام صفحات سایت قابل مشاهده باشد. اگر شما یک سئوکار هستید، در طراحی سایت خود باید تمامی موارد مربوط به سئو را رعایت کرده باشید؛ در نتیجه در ایجاد وب سایت شخصی، هدف از طراحی کاملا مهم است و باید در نظر گرفته شود.

        طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

بر اساس ماهیت حرفه و تخصص، یک سایت شخصی می‌تواند شامل امکانات متنوعی باشد، اما مهمترین امکان در ساخت سایت شخصی، بخشی به جهت به اشتراک گذاری مهارت‌ها و نمونه کارها است؛ به عنوان مثال به عنوان یک طراح گرافیک، شما باید بخشی به جهت به اشتراک گذاری تصاویر نمونه کارهای خود در سایت داشته باشید.

ایجاد کارت ویزیت مجازی به واسطه سایت شخصی

بدون در نظر گرفتن حرفه یا شغلی که در آن مشغول هستید، استفاده از سایت به عنوان یک کارت ویزیت می‌تواند موثر واقع شود. ایجاد وب سایت شخصی به ویژه برای متخصصان امور متفاوت پیشنهاد می‌شود.

در وب سایت شخصی، شما بستری ایده‌آل برای شبکه سازی با مشتریان خود ایجاد می‌کنید، که این فضا می‌تواند به عنوان یک کارت ویزیت مجازی که حاوی اطلاعات تماس شما است، در نظر گرفته شود. پس از طراحی سایت شخصی، افرادی که به سایت شما مراجعه می‌کنند، در صورت علاقه به خدمات شما می‌توانند با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرند.

افزایش ارتباط به واسطه اتصال سایت شخصی با شبکه‌های اجتماعی

داشتن سایت شخصی به شما اعتبار می‌بخشد؛ علاوه بر این اگر طراحی سایت شخصی همراه با ارتباط با شبکه‌های اجتماعی ازجمله لینکدین، فیسبوک، اینستاگرام و غیره باشد، شما قدرت بی‌نظیری در فعالیت حرفه‌ای خود به دست خواهید آورد. زمانی که فالوورهای شما، وب سایت شما را مشاهده می‌کنند مطمئن می‌شوند که شما حرفه‌ای هستید و به این واسطه شما قدرت بسیاری در انجام کار حرفه‌ای پیدا می‌کنید.

طراحی سایت شخصی به صورت حرفه‌ای

طراحی سایت شخصی به صورت حرفه‌ایداشتن یک سایت شخصی به صورت حرفه‌ای باعث می‌شود تا شما در ذهن مخاطبان به عنوان یک فرد حرفه‌ای به یاد بمانید. در ایجاد وب سایت شخصی، نهایت خلاقیت را به خرج دهید تا در ذهن مخاطبین، ماندگار شوید.

ساخت سایت شخصی باید به گونه‌ای انجام شود که مخاطبین از مشاهده آن لذت ببرند. راه‌اندازی سایت شخصی سبب می‌شود که مخاطبین شما را بهتر بشناسند؛ در واقع نخستین چیزی که کاربران وارد شده به سایت از شما برداشت می‌کنند، ظاهر سایت شما است. اگر شما در طراحی وب سایت شخصی سلیقه به خرج داده باشید، آنها شما را فردی با سلیقه در نظر می‌گیرند؛ علاوه بر این اگر در ایجاد وب سایت خود حرفه‌ای عمل کرده باشید، به عنوان فردی حرفه‌ای در ذهن کاربران شناخته می‌شوید.





:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: