طراحی سایت املاک چیست؟
نوشته شده توسط : dr

 

طراحی سایت املاک – طراحی وب سایت املاک

طراحی سایت املاک به عنوان یکی از بنیادی‌ترین نیازهای هر مشاور املاکی در نظر گرفته می‌شود. اگر شما به عنوان املاک‌دار می‌خواهید تبدیل به یکی از موفق‌ترین دفاتر املاک شوید، طراحی وب سایت املاک باید در اولویت برنامه‌های شما قرار بگیرد. پس از آنکه شما اهمیت طراحی سایت را به خوبی درک کردید، نیاز است که از کمک تیمی حرفه‌ای به جهت راه اندازی سایت املاک بهره‌مند شود.

طراحی سایت املاک حرفه ای می‌تواند مسیر شما را هموارتر کرده و تمام ایده‌های شما را تبدیل به واقعیت کند. تیم طراحی سایت رایان به واسطه تجربه طولانی خود، می‌تواند به عنوان بهترین انتخاب شما برای همراهی و همکاری در این مسیر در نظر گرفته شود. شرکت رایان تمامی نکاتی که نیاز است تا ایجاد وب سایت املاک به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام شود را می‌داند و از تمامی نکات حرفه‌ای به جهت طراحی سایت شما بهره می‌برد. در نهایت شما به خاطر اعتماد خود به شرکت رایان شگفت زده خواهید شد.

همانطور که می‌دانید طراحی سایت ازجمله ضرورت‌های کسب و کار به شمار می‌رود، به همین دلیل املاک داران نیز باید به فکر طراحی وب سایت باشند، اما این مسئله که طراحی سایت املاک به چه صورتی باشد و چه ویژگی‌هایی در ساخت آن مورد نیاز است را در ادامه بحث مورد بررسی قرار می‌دهیم، تا شما بتوانید با دیدی باز و شفاف تصمیم به ایجاد وب سایت گرفته و شرکت طراحی سایت مناسب را انتخاب کنید.

طراحی سایت دفاتر املاک در واقع طراحی اختصاصی سایت به جهت برطرف نمودن بسیاری از نیازهای کسب و کار املاک است. در طراحی سایت املاک، ویژگی‌هایی به سایت افزوده می‌شود که به واسطه این ویژگی‌ها، بسیاری از کارها در املاک که زمان‌بر بوده و نیاز به نیروی مازاد داشته است حل شود.

امکانات پیشنهادی رایان برای طراحی سایت املاک

امکانات پیشنهادی رایان برای طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک امکانات بسیاری را شامل می شود. این امکانات با توجه به درخواست و تقاضای شما در ساخت سایت املاک ایجاد می‌شود. در ادامه بخشی از امکانات را فهرست کرده ایم:

    1. صفحه درباره ما
    2. صفحه تماس با ما
    3. جستجوی حرفه‌ای ملک‌ها
    4. امکان درج لوکیشن یا موقعیت جغرافیایی دفتر املاک
    5. گالری تصاویر
    6. ایجاد صفحات معرفی فایل‌های املاک
    7. امکان ایجاد مکانی به جهت انتشار اخبار حوزه ملک و مسکن
    8. ایجاد نظرسنجی
    9. سپردن ملک
    10. درخواست ملک با شرایط سفارشی
    11. ایجاد وبلاگ به جهت انتشار مقالات آموزنده حوزه املاک
    12. امکان ایجاد CRM مشتریان در راه اندازی سایت املاک
    13. پشتیبانی آنلاین در سایت املاک
    14. امکان چند زبانه کردن (انگلیسی، عربی و ….)
    15. معرفی خدمات پیش فروش و….
    16. اسلایدشو تصاویر
    17. پنل کاربری
    18. امکان تور مجازی 360 درجه
    19. و بسیاری امکانات دیگر….

    نکات کلیدی طراحی سایت املاک

    در طراحی سایت املاک، نکات مهمی باید در نظر گرفته شود که این نکات در موفق شدن سایت شما تاثیر گذار خواهند بود. زمانی که می‌خواهید راه‌اندازی سایت املاک را به شرکتی بسپارید، حتما توجه داشته باشید که نکات زیر در آن رعایت شوند.

    • سئو و بهینه سازی سایت املاک
    • طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو در ایجاد وب سایت املاک
    • جستجو پیشرفته
    • گرافیک ساده، اما جذاب در طراحی وب سایت املاک
    • طراحی و چیدمان کاربردی و ساده
    • استفاده از عکس‌های با کیفیت در ساخت سایت املاک
    • و غیره

    دلایل نیاز به طراحی سایت املاک

    همانطور که می‌دانید، دنیای اینترنت روز به روز در حال گسترش است و بازاریابی برونگرا در حال منسوخ شدن. فضای اینترنت برای شما، محیطی را ایجاد کرده است که در آن بتوانید به واسطه هزینه‌ای معقول و کم، تبلیغات و خدمات خود را ارائه کنید؛ در واقع با توجه به این گسترش این بستر و افزایش استفاده کاربران از اینترنت، طراحی سایت املاک به عنوان یک ضرورت در نظر گرفته می‌شود.

    راه‌اندازی سایت املاک به معنای ساخت یک فروشگاه آنلاین پربازدید است، البته افزایش بازدید، پس از تاسیس سایت املاک و به واسطه اصول و فن‌های مخصوص به خود امکان پذیر خواهد بود.

    در رابطه با طراحی وب سایت املاک به این نکته توجه داشته باشید که طراحی سایت آنلاین، پله اول و به معنای خرید مغازه است، پس از خرید یک مغازه شما باید مغازه را تجهیز کرده و از مغازه نگه‌داری کنید.

    بسیاری از افراد امروزه به محض آنکه نیاز به خدماتی دارند، به اینترنت مراجعه کرده و خدمات مورد نظر خود را جستجو می‌کنند؛ در نتیجه اگر که طراحی سایت شما به خوبی صورت گرفته باشد و محتوای اصولی درون سایت قرار بگیرد، شما در صدر نتایج نمایش داده شده و شانس گرفتن مشتری برای شما بیشتر خواهد شد.

    طراحی سایت املاک یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که فرد دارای املاک باید در نظر داشته باشد. خدمات آنلاین به واسطه ایجاد وب سایت املاک می‌تواند رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد؛ علاوه بر این روند کاری شما به مراتب ساده‌تر می‌شود. شما به واسطه طراحی وب سایت املاک علاوه بر مزیت‌هایی که ذکر شد، با هزینه‌ای بسیار معقول بازاریابی و تبلیغات را انجام می‌دهید. گاهاً بازخوردی که از ساخت سایت املاک مشاهده می‌شود به مراتب بیشتر از یک بیلبورد تبلیغاتی در نقطه پر تردد شهر است.

    ساخت سایت املاک می‌تواند هزینه‌های متغیری داشته باشد و تعیین هزینه تا زمانی که جزئیات پروژه راه‌اندازی سایت به صورت کامل مشخص نشود، امکان پذیر نخواهد بود. به عنوان یک نکته مهم باید بگوییم که هزینه طراحی سایت با توجه به ویژگی‌ها، زمان و کیفیت تعیین می‌شود. هر اندازه که شما میزان بیشتری بودجه در نظر بگیرید، سایت شما دارای امکانات بیشتر و خاص‌تر می‌شود؛ به همین جهت پیشنهاد ما به شما این است که نگران هزینه طراحی سایت املاک نباشید، زیرا شما به واسطه طراحی سایت به گستره‌ای از مشتریان دست پیدا می‌کنید که ارزش هر کدام از آن‌ها به مراتب بیشتر از هزینه صرف شده سایت است.

    مزایای طراحی سایت املاک

    مزیت طراحی سایت املاکطراحی سایت املاک برای شما مزیت‌های متنوعی را به همراه خواهد داشت. اگر که طراحی سایت را جدی نگیرید و پشت گوش بیندازید، امتیازات مهمی را از دست خواهید داد. در ادامه به بررسی برخی از مزیت‌های طراحی وبسایت برای دفاتر املاک خواهیم پرداخت.

    در گوگل دیده شوید

    به واسطه ساخت سایت املاک و بهینه سازی آن، شانس دیده شدن در گوگل را دارید؛ در نتیجه بسیاری از افراد با یک جستجو ساده می‌توانند به آدرس، شماره تماس و سایر اطلاعات کاری شما دسترسی داشته باشند.

    علاوه بر این دیگر نیاز نیست ساعت‌ها برای افراد از ویژگی‌های خود بگویید. سایت شما، تمامی خصوصیات کار شما را در زمانی کوتاه به کاربران معرفی می‌کند. از امکانات گوگل در طراحی سایت املاک به جهت جستجو محلی استفاده کنید.

    دیگر نیاز به هزینه هنگفت به جهت تبلیغات نخواهید داشت

    تبلیغات برونگرا ازجمله بیلبورد، تبلیغات تلویزیونی و غیره هزینه‌های بسیار سنگینی را به شما تحمیل می‌کنند تا شما توسط مردم دیده شوید. سایت به شما کمک می‌کند با هزینه‌ای بسیار کم توسط افرادی که تصورش را نمی‌کردید، دیده شده و مردم با شما تماس بگیرند.

    طراحی سایت به شما پایگاهی آنلاین به جهت دستیابی به مشتریان بسیاری را می‌دهد. حتما در طراحی وب سایت، جمع آوری داده به واسطه فرم‌ها و امکانات را در نظر داشته باشید؛ علاوه بر این شما به واسطه ایجاد وب سایت می‌توانید تعداد زیادی از افراد را به شبکه‌های اجتماعی خود هدایت کنید. در نهایت ساخت سایت املاک به شما بانک قوی از اطلاعات مشتریان را ارائه می‌دهد که می‌تواند نقطه قوت شما باشد.

    در معرض دید قرار بگیرید

    به واسطه ایجاد وب سایت املاک، شما می‌توانید تمامی فایل‌های خود را مورد نمایش قرار دهید. این امکان هیچ‌گاه در دفتر شما امکان پذیر نخواهد بود؛ در واقع در سایت املاک، شما می‌توانید برای هر ملک یک صفحه جداگانه شامل عکس‌ها، توضیحات، اطلاعات مشاور، تور مجازی 360 درجه و غیره داشته باشید، در نتیجه تمامی فایل‌های در دست شما در طراحی وب سایت املاک قابل نمایش خواهند بود.

    به علاوه شما به واسطه لینک سازی در سایت می‌توانید مشتریان خود را به صفحات خاصی هدایت کنید.

    طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

    مزیت طراحی سایت املاک

    خود را آنطور که شایسته است، معرفی کنید

    در طراحی سایت املاک می‌توانید خودتان را همانطور که هستید معرفی کنید، در این بخش می‌توانید اعتبارات، موفقیت‌ها و … خود را به نمایش بگذارید؛ علاوه بر این در طراحی سایت امکان در نظر گرفتن بخشی به جهت سوابق شخصی و مدارک وجود دارد تا مردم به شما اعتماد کنند. طراحی سایت خود سبب می‌شود تا املاک شما از اعتبار بیشتری برخوردار باشد.

    برند سازی کنید

    هیچ کسب و کاری بدون برند موفق نخواهد بود. شما می‌توانید در ایجاد وب سایت املاک، برند سازی حرفه‌ای انجام دهید. شاید تصورش را نکرده باشید، اما یک املاک محلی به واسطه قدرت اینترنت می‌تواند تبدیل به برندی کشوری و حتی جهانی شود. قدرت اینترنت و طراحی وب سایت املاک را دست کم نگیرید.

    به فایل‌های خود نظم دهید

    در کار املاک، فایل‌های بسیاری زیادی وجود دارد که شما به واسطه طراحی سایت می‌توانید به این فایل‌ها نظم بدهید. نظم دهی به فایل‌ها سبب می‌شود تا علاوه بر دسترسی ساده‌تر، گزارش گیری‌های مفیدی را نیز داشته باشید.

    ذخیره زمان

    طراحی سایت املاک سبب می‌شود تا شما در زمان بسیاری از افراد صرفه جویی کنید. با توجه به شلوغی زمان افراد، سر زدن به املاک متفاوت و پیدا کردن مورد دلخواه، کاری مشکل و طاقت فرسا است، به همین جهت مردم از سایت املاک به خوبی استقبال می‌کنند.

    مشارکت مردم

    اگر که در طراحی وب سایت املاک بخشی به جهت به اشتراک گذاری ملک‌های قابل فروش یا اجاره را در نظر بگیرید، می‌توانید از مشارکت‌های مردمی نیز بهره‌مند شوید. این مشارکت‌ها علاوه بر اینکه تعداد فایل‌های زیادی را به املاک شما می‌افزایند، سبب افزایش اعتبار شما نیز می‌شوند.

    خدمات شرکت رایان ویژه طراحی سایت املاک

    اگر که شما تصمیم به طراحی سایت املاک گرفته‌اید، شرکت رایان می‌تواند شما را در مسیر این تصمیم‌گیری کمک کرده و حمایت کند. خدمات ارائه شده توسط شرکت رایان به منظور ایجاد وب سایت از جمله جدیدترین و کاربرد‌ی‌ترین خدماتی است که شما در طراحی سایت آنلاین به آن نیاز خواهید داشت. در ادامه به بخشی از خدمات ارائه شده توسط شرکت رایان خواهیم پرداخت.

    • ایجاد امکانی به جهت ایجاد صفحات مجزا برای هر ملک
    • امکان ایجاد نقشه گوگل ( Google Map ) برای هر ملک
    • امکان جستجوی پیشرفته ملک‌ها
    • امکان ایجاد پنلی به جهت ثبت ملک همانند سایت دیوار
    • ایجاد گروه بندی‌های خاص در ایجاد وب سایت املاک
    • امکان دسته‌بندی‌های متنوع مانند دسته بندی بر اساس قیمت، مکان، اجاره یا فروشی و غیره
    • طراحی سایت بر اساس جدیدترین اصول به جهت ارائه سرعت بالا در بارگذاری
    • ایجاد امکان مقایسه ملک‌ها با فیلترهای مختلف

    توجه داشته باشید که خدمات ارائه شده به منظور طراحی سایت املاک می‌تواند با توجه به نیاز شما متفاوت باشد. اگر می‌خواهید لیست دقیقی از خدماتی که توسط شرکت رایان به منظور ساخت سایت مشاوره املاک ارائه می‌شود را داشته باشید، کافی است که با تیم پشتیبانی رایان تماس بگیرید و هدف خود را از طراحی سایت مشاوره املاک بیان کنید تا تیم مشاوره به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند.

     

    هزینه طراحی سایت       طراحی سایت وردپرس      طراحی پورتال

سئو یا بهینه‌سازی سایت املاک

شاید نام سئو به گوش شما نخورده باشد و هیچ اطلاعاتی در رابطه با این واژه نداشته باشید. سئو سایت اصطلاحی تخصصی به جهت موفقیت سایت است؛ در واقع طراحی سایت املاک بدون سئو هیچ‌گاه نتیجه نخواهد داد. ساخت سایت املاک بر اساس اصول سئو به معنای طراحی سایت بر اساس معیارهایی است که سبب می‌شود تا سایت شما توسط موتورهای جستجو امتیاز گرفته و رتبه بالاتری را دریافت کند.

سئو ازجمله موارد حرفه‌ای است که در طراحی سایت باید انجام پذیرد. تفاوت یک شرکت حرفه‌ای با یک شرکت غیر حرفه‌ای در طراحی سایت املاک علاوه بر کیفیت، بر اساس میزان دانش و تسلط به سئو مشخص می‌شود. شرکت رایان به عنوان شرکتی تخصصی در زمینه سئو و طراحی سایت، طراحی سایت شما را بر اساس به روزترین اصول سئو انجام داده و سایت طراحی شده توسط این شرکت، قدرت رقابت بالایی در میان رقبا خواهد داشت.

توجه داشته باشید که طراحی سایت حرفه‌ای زمانی بازخورد مثبتی به همراه خواهد داشت که همراه با رعایت اصول سئو باشد؛ علاوه بر این، رعایت اصول سئو تنها در زمان طراحی سایت مطرح نیست. اصل رعایت اصول سئو پس از راه‌اندازی سایت املاک است. تیم رایان پس از آنکه طراحی سایت را به اتمام برساند به شما توضیحاتی به جهت آشنایی با سئو و نحوه استفاده از آن ارائه می‌کند تا بتوانید در رقابت با سایر افراد، موفق عمل کنید.

در نهایت می‌توان گفت که سئو یکی از معتبرترین راه‌ها به جهت دیده شدن توسط موتورهای جستجو است؛ در نتیجه اگر شما پس از راه‌اندازی سایت املاک از اصول سئو استفاده کنید، ورودی سایت شما به مراتب بیش از آن چیزی خواهد بود که انتظارش را داشته‌اید.

طراحی سایت املاک چقدر زمان نیاز دارد؟

در طراحی سایت املاک، یکی از دغدغه‌های افراد، مدت زمان طراحی سایت است. به عنوان نخستین نکته باید گفت که طراحی سایت اختصاصی در کوتاه مدت امکان‌پذیر نیست، مگر آنکه افراد بسیار زیادی در مدت زمان کوتاهی بر روی پروژه شما کار کنند و یا از قالب های آماده موجود در آرشیو شرکت رایان استفاده کنید که زمان طراحی سایت املاک را به 7 روز کاهش می دهد. کمترین زمان مورد نیاز به جهت طراحی سایت املاک اختصاصی در شرکت رایان، 20 روز کاری در نظر گرفته شده است، اما توجه داشته باشید که زمان ذکر شده کمترین زمان است و زمان تحویل پروژه به ویژگی‌ها و امکاناتی که شما می‌خواهید، بستگی خواهد داشت. هر اندازه که ساخت سایت املام اختصاصی‌تر و ویژه‌تر باشد، زمان بیشتری مورد نیاز است.

برای اینکه زمان تحویل سایت را بدانید، باید ابتدا با تیم پشتیبانی تماس گرفته و پروژه مورد نظر را تعریف کنید تا بر اساس موارد درخواستی شما، زمانی اعلام شود.

طراحی سایت املاک و نحوه پشتیبانی آن در شرکت رایان

هزینه طراحی سایت املاک

همانطور که می‌دانید پس از طراحی سایت املاک، شما نیاز به پشتیبانی دارید؛ در واقع شما به عنوان یک مشاور املاک شاید مطالب تخصصی طراحی سایت و نگهداری از آن را ندانید و در زمان شروع به کار با سایت دچار مشکل شوید. تیم پشتیبانی رایان پس از راه‌اندازی سایت املاک به مدت 12 ماه در کنار شما خواهد بود. هر مشکلی که در سایت برای شما پیش بیاید توسط تیم پشتیبانی فنی رایان در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف می‌شود.

توجه داشته باشید حرفه‌ای‌ترین سایت‌ها نیز ممکن است با مشکلاتی رو به رو باشند که شما نیاز به پشتیبانی داشته باشید، به همین جهت در ساخت سایت املاک توجه ویژه‌ای به پشتیبانی تیم طراحی کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید. اگر که طراحی سایت را به تیم رایان بسپارید، این تیم به مدت 1 سال در کنار شما خواهد بود. در ادامه بخشی از مواردی که در پشتیبانی تیم رایان پس از طراحی سایت ارائه می‌شود را فهرست کرده‌ایم:

  • آموزش مدیران سایت جهت استفاده بهینه از خدمات سایت
  • رفع مشکلات موجود در روند فعالیت سایت
  • کنترل امنیت سایت و حفظ فایل‌ها و اطلاعات و جلوگیری از بین رفتن آن‌ها
  • مقابله با ویروس‌ها و تروجان‌هایی که ممکن است امنیت سایت را دچار اختلال نمایند.
  • ارتباط مستقیم با کارشناسان شرکت رایان با استفاده از راه‌هایی ارتباطی نظیر تلفن و ایمیل
  • بروزرسانی مربوط به نرم افزار‌های مورد استفاده
  • تهیه فایل پشتیبان یا Backup از اطلاعات موجود در سایت که این کار می‌تواند به صورت هفتگی و ماهانه صورت پذیرد.

طراحی سایت املاک خود را به شرکت رایان بسپارید

شرکت رایان در طراحی سایت املاک به عنوان یکی از با تجربه‌ترین شرکت‌ها در نظر گرفته می‌شود. این شرکت به واسطه متخصصان طراحی، سئو، برنامه نویسی و غیره می‌تواند راه‌اندازی سایت املاک را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به شما ارائه کند. شما به واسطه سپردن طراحی سایت به شرکت رایان می‌توانید از حرفه‌ای بودن طراحی سایت خود مطمئن باشید. رویاهای شما در رابطه با راه‌اندازی سایت املاک زمانی امکان‌پذیر خواهد بود که طراحی سایت را به یک تیم حرفه‌ای واگذار کنید.

شرکت رایان به عنوان شرکتی با تجربه با بیش از هزاران مشتری راضی در سراسر ایران، می‌تواند به عنوان بهترین مجری در زمینه طراحی سایت به شمار رود. برای سفارش طراحی سایت به شرکت رایان می‌توانید با شماره‌های پشتیبانی این شرکت تماس حاصل نمایید.

شرکت طراحی سایت       ساخت سایت        طراحی سایت شرکتی

 





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: